Michelin anakee adventure

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ξαναμπηκα λιγο χωμα με το tiger τις προαλλες που εχω τα anakee adventure εδω και 2 χρονια περιπου. Οντως πιανουν παρα πολυ καλα σε στεγνο χωμα, το πισω ητανε λιγο τσουληθρα αν σου εφευγε το φρενο αλλα γενικα οκ! Πιστευω αν εριχνα λιγο πιεση θα ητανε ακομα καλυτερα.
Να ρίξεις πίεση όπως είπες . Θα δεις τρομερή διαφορά .
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πάντως συνεχίζω να επιμένω σ αυτό που βιωνω. Το λάστιχο δεν αγάπαει το κυνήγι στα στροφιλικια. Μην παρεξηγηθώ. Στριβει αξιοπρεπώς όλο το πελμα μεχρι κάτω, αλλά θέλει γλυκές κινήσεις να παρεις πορεια και να το ξαπλώσεις όσο θες. Αποτομες σφαλιάρες στο έμπα της στροφής ή οριακά φρένα και καπάκι ξαπλα το λάστιχο δεν ακολουθεί. Είτε γλιστράει είτε νιώθω κάτι περιεργο πιθανον κάποια παραμόρφωση. Αν κάποιος δεν οδηγάει σαν πυροβολημένος καλό είναι, αλλιώς παιδια βάλτε κάποιο 90/10 λάστιχο τυπου meridian
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πάντως συνεχίζω να επιμένω σ αυτό που βιωνω. Το λάστιχο δεν αγάπαει το κυνήγι στα στροφιλικια. Μην παρεξηγηθώ. Στριβει αξιοπρεπώς όλο το πελμα μεχρι κάτω, αλλά θέλει γλυκές κινήσεις να παρεις πορεια και να το ξαπλώσεις όσο θες. Αποτομες σφαλιάρες στο έμπα της στροφής ή οριακά φρένα και καπάκι ξαπλα το λάστιχο δεν ακολουθεί. Είτε γλιστράει είτε νιώθω κάτι περιεργο πιθανον κάποια παραμόρφωση. Αν κάποιος δεν οδηγάει σαν πυροβολημένος καλό είναι, αλλιώς παιδια βάλτε κάποιο 90/10 λάστιχο τυπου meridian
Αν συνεχίζεις να κινείσαι με τις πιέσεις που γράφεις παραπάν ,τότε δεν φταίν τα λάστιχα.
Αν δεν τα τσέκαρες καν ,μπορεί να ναι κ μικρότερες.
Αν οι αναρτήσεις σου δεν έχουν σερβισαριστεί ,τότε ο συνδιασμός είναι ακόμα χειρότερος.
Για ψαξ'το λίγο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τα τακακια χρειαζονται και πολυ στρωσιμο μαλιστα, οσο πιο πολλα χλμ εχει πανω ο δισκος τοσο περισσοτερο. Τα λαστιχα δεν ειμαι σιγουρος οτι πλεον θελουν στρωσιμο με την κλασσικη εννοια του "να φυγουν τα λαδια/γρασα απο τα καλουπια", κανεις κατασκευαστης δεν βαζει πλεον τετοια πραγματα στα λαστιχα τους. Απλα τα καινουργια λαστιχα ειναι εντελως λεια σαν επιφανειες λογω της απολυτα λειας και αντικολλητικης επιφανειας του καλουπιου. Ο λογος που θελουν στρωσιμο ειναι για να "τραχυνει" η επιφανεια του πελματος και να δουλευει σαν μικροβεντουζες, οπως πρεπει.
Στα τακακια περαν του στρωσιματος που σωστα αναφερεις ωστε να πατησουν πληρως πανω στην φθαρμενη και με γραμμωσεις δισκοπλακα επισης σημαντικο ειναι να μην υπερθερμανθουν κατα τα πρωτα χλμ Και αυτο γιατι η συνδετικη των υλικων ρητινη μπορει να σκληρηνει και να γυαλισει τοσο ωστε τα καινουρια κατα τ' αλλα τακακια να καταστουν αχρηστα
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Πάντως συνεχίζω να επιμένω σ αυτό που βιωνω. Το λάστιχο δεν αγάπαει το κυνήγι στα στροφιλικια. Μην παρεξηγηθώ. Στριβει αξιοπρεπώς όλο το πελμα μεχρι κάτω, αλλά θέλει γλυκές κινήσεις να παρεις πορεια και να το ξαπλώσεις όσο θες. Αποτομες σφαλιάρες στο έμπα της στροφής ή οριακά φρένα και καπάκι ξαπλα το λάστιχο δεν ακολουθεί. Είτε γλιστράει είτε νιώθω κάτι περιεργο πιθανον κάποια παραμόρφωση. Αν κάποιος δεν οδηγάει σαν πυροβολημένος καλό είναι, αλλιώς παιδια βάλτε κάποιο 90/10 λάστιχο τυπου meridian
Τα έχω και τα δουλεύω σε όλα τα εδάφη. Η γεωμετρία τους δεν σε προκαταβάλει για κυνηγητό, δεν έχουν φτιαχτεί για αυτό. Έχουν μια μέτρια κορώνα με ένα πίσω λάστιχο ικανό για κάποια δύσκολα χωμάτινα περάσματα, το μπροστινό μετριότατο έως χάλια για χώμα ακόμα χειρότερο και σε απλή λασπούλα επιφανείας. Στην άσφαλτο ικανοποιητικότατο ως λάστιχο συμβιβασμού και με προορισμό για το χώμα καθώς προορίζεται να βγάλει και χιλιόμετρα και να αντέξει σε όλα τα εδάφη. Είμαι ικανοποιημένος πολύ για αυτό που είναι και είναι καλύτερο απο άλλα που εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία αλλά το επόμενο που θα δοκιμάσω σίγουρα είναι το ΤΚC70/Rocks.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τα έχω και τα δουλεύω σε όλα τα εδάφη. Η γεωμετρία τους δεν σε προκαταβάλει για κυνηγητό, δεν έχουν φτιαχτεί για αυτό. Έχουν μια μέτρια κορώνα με ένα πίσω λάστιχο ικανό για κάποια δύσκολα χωμάτινα περάσματα, το μπροστινό μετριότατο έως χάλια για χώμα ακόμα χειρότερο και σε απλή λασπούλα επιφανείας. Στην άσφαλτο ικανοποιητικότατο ως λάστιχο συμβιβασμού και με προορισμό για το χώμα καθώς προορίζεται να βγάλει και χιλιόμετρα και να αντέξει σε όλα τα εδάφη. Είμαι ικανοποιημένος πολύ για αυτό που είναι και είναι καλύτερο απο άλλα που εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία αλλά το επόμενο που θα δοκιμάσω σίγουρα είναι το ΤΚC70/Rocks.
Ανάμεσα σ αυτά τα δυο ήμουν κ εγώ. Όταν βάλεις τα rocks γράψε δυο λόγια συγκριτικά
 
Reactions: Gus

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αν συνεχίζεις να κινείσαι με τις πιέσεις που γράφεις παραπάν ,τότε δεν φταίν τα λάστιχα.
Αν δεν τα τσέκαρες καν ,μπορεί να ναι κ μικρότερες.
Αν οι αναρτήσεις σου δεν έχουν σερβισαριστεί ,τότε ο συνδιασμός είναι ακόμα χειρότερος.
Για ψαξ'το λίγο.
Οι πιεσεις ελέγχθηκαν. Εχω 33 εμπρός 36 πισω. Η μπροστά ανάρτηση είναι σουπερ, η πισω θα παει για σέρβις άμεσα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεύτερο ζευγάρι...γύρω στα 4000 χλμ φρέσκα φρέσκα .
Το λάστιχο ζεσταίνεται πραγματικά γρήγορα και δεν το λέω θεωρητικά, γιατί το τσεκαρα με το θερμόμετρο ελαστικών του κοντέρ .
Κλασσική συμπεριφορά μισλεν στο βρεγμένο, δεν σου δημιουργεί πουθενά ασάφεια και γλυστριμα.

Μοναδικό μειονέκτημα η θορυβωδης ποιότητα κύλισης.
Με το που πλαγιάζεις αρχίζει βουητό λες και φοράς χωμάτινα τακούνια .
Πραγματικά μου ζαλισε τα αυτιά
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Δεύτερο ζευγάρι...γύρω στα 4000 χλμ φρέσκα φρέσκα .
Το λάστιχο ζεσταίνεται πραγματικά γρήγορα και δεν το λέω θεωρητικά, γιατί το τσεκαρα με το θερμόμετρο ελαστικών του κοντέρ .
Κλασσική συμπεριφορά μισλεν στο βρεγμένο, δεν σου δημιουργεί πουθενά ασάφεια και γλυστριμα.

Μοναδικό μειονέκτημα η θορυβωδης ποιότητα κύλισης.
Με το που πλαγιάζεις αρχίζει βουητό λες και φοράς χωμάτινα τακούνια .
Πραγματικά μου ζαλισε τα αυτιά
Γαμααανε και γω μετάνιωσα που το γύρισα σε ασφάλτινα


Τρομερό λαστιχοοοο

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεύτερο ζευγάρι...γύρω στα 4000 χλμ φρέσκα φρέσκα .
Το λάστιχο ζεσταίνεται πραγματικά γρήγορα και δεν το λέω θεωρητικά, γιατί το τσεκαρα με το θερμόμετρο ελαστικών του κοντέρ .
Για πες εντυπώσεις από τη νέα παράμετρο ενδείξεων.
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Για πες κ συνήθεις θερμοκρασίες λειτουργίας ελαστικών.
40-42 Ε - 53-56 Π ? ή παραπάνω ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για πες εντυπώσεις από τη νέα παράμετρο ενδείξεων.
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Για πες κ συνήθεις θερμοκρασίες λειτουργίας ελαστικών.
40-42 Ε - 53-56 Π ? ή παραπάνω ?
Η ένδειξη είναι πολύ χρήσιμη
Το πίσω ανέβαζε γρήγορα πάνω από 40, ακόμα και στην βροχή και στα πολύ κρύα ορεινά περάσματα.
Σήμερα που είχε ζέστη, είδα και 60 πίσω
Το μπροστά ήταν σταθερά 7-10 βαθμούς κάτω, εκτός από σβέλτα κομμάτια που το πίεσα, ήταν 5 κάτω από το πίσω
Βέβαια αυτές οι ενδείξεις ήταν δικαβαλος, φορτωμένος
Στο ξεκίνημα δείχνουν 18 βαθμούς μπρος πίσω, σχεδόν πάντα .
Ευχαριστώ και από εδώ για την προσθήκη της ενδειξης... :friendship:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Η ένδειξη είναι πολύ χρήσιμη
Το πίσω ανέβαζε γρήγορα πάνω από 40, ακόμα και στην βροχή και στα πολύ κρύα ορεινά περάσματα.
Σήμερα που είχε ζέστη, είδα και 60 πίσω
Το μπροστά ήταν σταθερά 7-10 βαθμούς κάτω, εκτός από σβέλτα κομμάτια που το πίεσα, ήταν 5 κάτω από το πίσω
Βέβαια αυτές οι ενδείξεις ήταν δικαβαλος, φορτωμένος
Στο ξεκίνημα δείχνουν 18 βαθμούς μπρος πίσω, σχεδόν πάντα .
Ευχαριστώ και από εδώ για την προσθήκη της ενδειξης... :friendship:
Στο δικό μου το πίσω ζεσταίνεται στα 50μ.
Δεν υπάρχει το λάστιχο λέμε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο δικό μου το πίσω ζεσταίνεται στα 50μ.
Δεν υπάρχει το λάστιχο λέμε
Είναι και η αστείρευτη δύναμη του Βεστρομ που βοηθάει
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Είναι και η αστείρευτη δύναμη του Βεστρομ που βοηθάει
Το στρομα φοράει ακόμα τα μαμά (Bridgestone A 41), το οποίο είναι καλό λάστιχο για μεσαιας ιπποδύναμης μηχανάκια .
19 χιλιάδες και ακόμα συνεχίζουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Πραγματικά δεν τους το'χα.
Φίλος σε F 650 gs τα πήγε μέχρι 28 χ.χιλιομετρα ,το νούμερο δεν υπάρχει χαχαχαχαχα..
Βέβαια ταξιδιωτικά γιατί για μέσα στην πόλη υπάρχει vf 185.
Ίσως γι'αυτό .
Endo me taxi και στο κουτί που φόρεσα για πρώτη φορά την εν λόγω εταιρία (weathercontrol evo A005)έχω να πω τα καλύτερα.
Ένα ,μπραβο στην μπριτζ-στοουν,τ'αξιζει σαν εταιρεία
 
Top Bottom