Michelin anakee adventure

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??
Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
Παραπάνω πέλμα = τριβες = υπερθέρμανση
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
Παραπάνω πέλμα = τριβες = υπερθέρμανση
Είχα την εντύπωση ότι ο παραπνω αέρας υπερθερμαινει.
Μπορεί να κάνω και λαθος
Πέρα από την φθορά του ελαστικού... Εμένα μου αρέσει η αίσθηση χαμηλής πίεσης Οδηγικα.
Οποτε βάζω αυτά που προτείνουν για δικαβαλη κλπ, αισθάνομαι ότι μπισταω
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??
Αντιθέτως. Οσο πιό πολύ αέρα ,τόοσ μικρότερη μεταβολή θερμοκρασίας.

Συμβαινει και με πολυ αερα , αλλα μιλαμε για υπερβολικα νουμερα.
Για την απλοποιση της κουβεντας θα κρατησουμε την φαση της τριβης και της επιφανειας.
Ο κύριος λόγος που προκαλεί υπερθέρμανση ,είναι το μαγουλάρισμα.
Ο σκελετός του ελαστικού ,κ το ελαστικό μέρος ,υποβάλεται σε έντονες δυνάμεις κάμψης άρα κ εκτόνωσης αυτής.
Οσο πιό ξεφούσκωτο ,τόσο μεγαλύτερες κ συχνότερες ανα μονάδα χρόνου οι κάμψεις-εκτονώσεις(βλ.ταλάντωση) ,άρα κ μεγάλη αύξηση θερμοκρασίας.

Πάρε ένα σύρμα κ λύγισε-ξελύγισέ το πολλές συνεχείς φορές.
Πρίν κοπεί ,θα το νοιώσεις να ζεσταίνεται.
Αυτό συμβαίνει στον σκελετό ενός ελλειπώς φουσκωμένου ελαστικού.

ΕDIT: Συμπληρώνω επίσης ότι σαν αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης λόγω ταλάντωσης ,εμφανίζονται στο ελαστικό μέρος(πέλμα-γόμα) αλλαγές χρωματισμού σαν-ή-και ραγάδες στις βάσεις των τακουνιών(όταν υπάρχουν) καθώς κ σαγρέ υφή στα άκρα του (στρίψιμο) έως κ αλλαγή χρώματος (μπλέδιασμα) αν όλα αυτά συμβούν σε συνθήκες πίστας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Είχα την εντύπωση ότι ο παραπνω αέρας υπερθερμαινει.
Μπορεί να κάνω και λαθος
Πέρα από την φθορά του ελαστικού... Εμένα μου αρέσει η αίσθηση χαμηλής πίεσης Οδηγικα.
Οποτε βάζω αυτά που προτείνουν για δικαβαλη κλπ, αισθάνομαι ότι μπισταω
Βάζε τις σωστές πιέσεις κ ρύθμιζε κ ανάλογα τις αναρτήσεις.
Τώρα που'χεις ΧΕΖΑ δεν έχεις δικαιολογίες άγνοιας ή βαρεμάρας.
Ενα κουμπί υπόθεση είναι.
Δοκίμασέ το.
Θα εκπλαγείς ευχάριστα.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ναι βρε αγορια κατανοητον, αλλα συμβαινει και στο υπερβολικο φουσκωμα.
Το ειχα κουβεντιασει παλαιοτερα σε λαστιχο σεμιναριο και μου εξηγουσε ο Τεχνικος Εταιριας ελαστικων πως συγκρουονται τα μορια του αερα και αυξανετε ο ογκος.
ΤεςΠα γι αυτο το προσπερασα, δεν εχω και αρκετες γνωσει φυσικης....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ναι βρε αγορια κατανοητον, αλλα συμβαινει και στο υπερβολικο φουσκωμα.
Το ειχα κουβεντιασει παλαιοτερα σε λαστιχο σεμιναριο και μου εξηγουσε ο Τεχνικος Εταιριας ελαστικων πως συγκρουονται τα μορια του αερα και αυξανετε ο ογκος.
ΤεςΠα γι αυτο το προσπερασα, δεν εχω και αρκετες γνωσει φυσικης....
Δεν σε παρεξηγούμε #sklirepaliokargioli
Ασε τη Φυσική για άλλους
Εσύ είσαι κορυφή στα παρα-Φύση θέματα :ha
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Oταν βγηκε το 750 κατα πασα πιθανοτητα ερχοταν με bias ελαστικα, εξ'ου και οι χαμηλες πιεσεις στα 29. Τωρα με τα Michelin που ειναι Radial σιγουρα θελει αρκετα μεγαλυτερη πιεση.
Ήταν από τα πρώτα ον οφ με radial από το 1993.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Ρίξτε μια ματιά και σε αυτό του Dave Moss σχετικό με πιέσεις, με ευρύτερη οπτική γωνία για οδήγηση στην καθημερινότητα στο δρόμο.


Τελικά μάλλον και στις πιέσεις στις μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει το απόλυτο σωστό, αλλά το compromise...

Επίσης αλλάζοντας κάτι σε θέμα setup αναρτήσεων ή πιέσεων, μπορεί να χρειαστεί αρκετός οδηγικός χρόνος προκειμένου να "αποδεχτούμε" οδηγικά την αλλαγή και να ξεχάσουμε την "συνήθεια" του παλιού στησίματος.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ήταν από τα πρώτα ον οφ με radial από το 1993.
Σωστος, τωρα ειδα οτι ερχοταν με τα TW101/152. Aλλα επίσης ειδα οτι το πισω απο 29 μονοκαβαλο κανει αλμα στα 36PSI στο δικαβαλο! Και εαν το μονοκαβαλο ειναι με 75κιλα Ιαπωνεζο , τοτε με τα 100+ καραντινοθρεμενου διμετρου Ελληνα ανετα το λες δικαβαλο και μονος να εισαι... :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η πιεση του ελαστικου εξαρταται κατα πολυ απο τις προδιαγραφες του κατασκευαστη (του ελαστικου)

γενικα ειδικα στα δικαβαλα μη φοβαστε να φουσκωσετε τα λαστιχα σας, δε θα παθουν τιποτα...τωρα στην παραπανω περιπτωση, δεν ειναι και τραγικα τα πραγματα, ειναι ομως σιγουρα ενας συνδyασμος χαμηλης πιεσης και κακης αναρτησης...36psi πισω παντως για δικαβαλο παραφορτωμενο μαστοδοντο ειναι πολυ χαμηλη για ενα μεσο συχρονο ελαστικο
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
η πιεση του ελαστικου εξαρταται κατα πολυ απο τις προδιαγραφες του κατασκευαστη (του ελαστικου)

γενικα ειδικα στα δικαβαλα μη φοβαστε να φουσκωσετε τα λαστιχα σας, δε θα παθουν τιποτα...τωρα στην παραπανω περιπτωση, δεν ειναι και τραγικα τα πραγματα, ειναι ομως σιγουρα ενας συνδιασμος χαμηλης πιεσης και κακης αναρτησης...36psi πισω παντως για δικαβαλο παραφορτωμενο μαστοδοντο ειναι πολυ χαμηλη για ενα μεσο συχρονο ελαστικο
:l2:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Συμφωνώ αλλα για το άφρικα 750 η Χόντα λέει 29-29psi, μήπως το 42 είναι πολύ?

Δεν είχα βάλει ποτέ τόσο πολύ αέρα πίσω, και μπροστά είχα πάντα κοντά στο 30 χωρίς ποτέ να έχω τέτοιο θέμα.

Μηπως το λάστιχο έχει δείκτη φορτίου για λιγότερα κιλά?
Κωστα το 29-29psi που εδινε η Χονδα στα on-off μηχανακια της εποχης (AT/TA/NX) ειναι για αναβατη μονο και με τη λογικη οτι παταει συχνα χωμα. Συμφωνα με τη δικη μου εμπειρια στο ΤΑ, οι σωστες πιεσεις για μενα οταν ειμαι μονος (88-89 κιλα τσιτσιδος) ειναι 33-33psi, διπλος με συμβια 61 κιλων (150 κιλα συνολο) 33-36psi και διπλος/φορτωμενος για ταξιδι 33-39psi, αλλιως το πισω μαγουλιαζει. Για αναβατη/συνεπιβατηδα συνολο 200 κιλων και με αποσκευες, σιγουρα θα θελει 41/42psi πισω.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αν μπορείς ένα μίνι review- εντυπώσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα έβαλα στις 69 περίπου χιλιάδες 235€.
Έχω 82 τώρα και δεν με έχουν πουλήσει πουθενά ,ούτε σε βρεγμένο ,ούτε στους δρόμους καθρέφτες της Κατερίνης.
Εντύπωση με έχουν κάνει που σε χωμάτινες διελεύσεις διαβάζουν το τεραιν χωρίς να φοβιζουν .
Θόρυβο λένε κάποιοι από το μπροστινό ,εγώ που καβαλάω με την ενδοεπικοινωνια ανοιχτή δεν ...
Δοκίμασα με κλειστή, μια δυο φορές να δω αν έχουν εκείνο το ενοχλητικό σκαλί (θορύβου)στα 100χαω -,σε σχέση με τα ανακιι3 που φορουσα- αλλά δεν είδα κάτι .
Επίσης αν προέρχεσαι από στριταδικο ελαστικό (αυτό είδα πριν δλδ) ίσως να σε ξενίσει στην αρχή ένας ελάχιστος κραδασμός που δίνουν λόγω των τακουνιών,αλλά μη φανταστείς τρελά πράγματα ,τακουνακια έχει δεν έχει τις τακουναρες ενός 50/50 ελαστικού
 
Τελευταία επεξεργασία:

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Τα έβαλα στις 69 περίπου χιλιάδες 235€.
Έχω 82 τώρα και δεν με έχουν πουλήσει πουθενά ,ούτε σε βρεγμένο ,ούτε στους δρόμους καθρέφτες της Κατερίνης.
Εντύπωση με έχουν κάνει που σε χωμάτινες διελεύσεις διαβάζουν το τεραιν χωρίς να φοβιζουν .
Θόρυβο λένε κάποιοι από το μπροστινό ,εγώ που καβαλάω με την ενδοεπικοινωνια ανοιχτή δεν ...
Δοκίμασα με κλειστή, μια δυο φορές να δω αν έχουν εκείνο το ενοχλητικό σκαλί (θορύβου)στα 100χαω -,σε σχέση με τα ανακιι3 που φορουσα- αλλά δεν είδα κάτι .
Επίσης αν προέρχεσαι από στριταδικο ελαστικό (αυτό είδα πριν δλδ) ίσως να σε ξενίσει στην αρχή ένας ελάχιστος κραδασμός που δίνουν λόγω των τακουνιών,αλλά μη φανταστείς τρελά πράγματα ,τακουνακια έχει δεν έχει τις τακουναρες ενός 50/50 ελαστικού
Σε ευχαριστώ πολύ με έπεισες με το παραπάνω , λητη αλλά περιεκτη περιγραφή. Βρήκα λάστιχο λοιπόν

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τα έβαλα στις 69 περίπου χιλιάδες 235€.
Έχω 82 τώρα και δεν με έχουν πουλήσει πουθενά ,ούτε σε βρεγμένο ,ούτε στους δρόμους καθρέφτες της Κατερίνης.
Εντύπωση με έχουν κάνει που σε χωμάτινες διελεύσεις διαβάζουν το τεραιν χωρίς να φοβιζουν .
Θόρυβο λένε κάποιοι από το μπροστινό ,εγώ που καβαλάω με την ενδοεπικοινωνια ανοιχτή δεν ...
Δοκίμασα με κλειστή, μια δυο φορές να δω αν έχουν εκείνο το ενοχλητικό σκαλί (θορύβου)στα 100χαω -,σε σχέση με τα ανακιι3 που φορουσα- αλλά δεν είδα κάτι .
Επίσης αν προέρχεσαι από στριταδικο ελαστικό (αυτό είδα πριν δλδ) ίσως να σε ξενίσει στην αρχή ένας ελάχιστος κραδασμός που δίνουν λόγω των τακουνιών,αλλά μη φανταστείς τρελά πράγματα ,τακουνακια έχει δεν έχει τις τακουναρες ενός 50/50 ελαστικού
Ακριβέστατος!!!
 

TeoK

Μέλος
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Tiger 1200
Χρόνια Πολλά, καλές διαδρομές, σκέφτομαι να βάλω ένα σετ πρώτη φορά έχει κανείς εμπειρία σε σχέση με το scorpion rally str.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Χρόνια Πολλά, καλές διαδρομές, σκέφτομαι να βάλω ένα σετ πρώτη φορά έχει κανείς εμπειρία σε σχέση με το scorpion rally str.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μετά από 8000 χλμ και το πίσω λάστιχο δεν έχει τετραγωνίσει ακόμα ενώ όλα τα υπόλοιπα τετράγωνο αν στις 3000 χλμ λόγο βάρους υπολόγισε τρικαβαλος τριβαλιτσος χάχα....... Αυτό θα ξανά βάλω πάλι άνετα...

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Να πω και εγώ τις πρωτες εντυπώσεις μου με καμια 300χλμ . Εχω φαει ήδη δυο γλυστριματα το ένα βέβαια ξαπλωσα το μηχανάκι πανω στη διπλή γραμμή χωρίς να το κάνω πολυ απότομα, και έχασα και μπρος και πισω και κλωτσησα ενστικτωδώς το μηχανάκι από τα 60+ για να σηκωθεί, η άλλη το πισω ανοίγοντας γκάζι ελαφρά πανω στη στροφή. Για να είμαι δίκαιος δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με πιεσεις. Όπως μου τα έβαλαν έτσι τα πηρα κ έφυγα, υποτίθεται με 33 μπρος 36 πισω αλλά αν δεν το δω με τα ματάκια μου στο μανομετρο που ξέρω δεν. Το. σίγουρο είναι ότι από τα trailsmart max τέτοια αναπάντεχα γλιστριματα δεν τα είχα παρα μόνο όταν το παράκανα εγώ.
Στο χώμα δυο τρεις διελεύσεις το λάστιχο μοιάζει να βεντουζάρει πολυ καλα. Θα του δώσω λίγες βόλτες περιθωριο αφου ψαχτω και με τις πιεσεις λίγο. Στα θετικά του είναι ότι τώρα καινουργιο είναι ανεκτό από θόρυβο, σχετικά ήσυχο θα έλεγα, και ενώ σίγουρα δεν χει την ποιοτητα κύλισης ενός ασφαλτινου δεν νιώθω να με ενοχλεί κάπου, παρά κάποιους ελάχιστους μικροκραδασμους
 
Top Bottom