Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??
Παραπάνω πέλμα = τριβες = υπερθέρμανση
Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??
Είχα την εντύπωση ότι ο παραπνω αέρας υπερθερμαινει.Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
Παραπάνω πέλμα = τριβες = υπερθέρμανση
Αντιθέτως. Οσο πιό πολύ αέρα ,τόοσ μικρότερη μεταβολή θερμοκρασίας.Η υπερθέρμανση δεν συμβαίνει όταν έχεις πολύ αέρα μέσα??
Ο κύριος λόγος που προκαλεί υπερθέρμανση ,είναι το μαγουλάρισμα.Συμβαινει και με πολυ αερα , αλλα μιλαμε για υπερβολικα νουμερα.
Για την απλοποιση της κουβεντας θα κρατησουμε την φαση της τριβης και της επιφανειας.
Βάζε τις σωστές πιέσεις κ ρύθμιζε κ ανάλογα τις αναρτήσεις.Είχα την εντύπωση ότι ο παραπνω αέρας υπερθερμαινει.
Μπορεί να κάνω και λαθος
Πέρα από την φθορά του ελαστικού... Εμένα μου αρέσει η αίσθηση χαμηλής πίεσης Οδηγικα.
Οποτε βάζω αυτά που προτείνουν για δικαβαλη κλπ, αισθάνομαι ότι μπισταω
Δεν σε παρεξηγούμε #sklirepaliokargioliΝαι βρε αγορια κατανοητον, αλλα συμβαινει και στο υπερβολικο φουσκωμα.
Το ειχα κουβεντιασει παλαιοτερα σε λαστιχο σεμιναριο και μου εξηγουσε ο Τεχνικος Εταιριας ελαστικων πως συγκρουονται τα μορια του αερα και αυξανετε ο ογκος.
ΤεςΠα γι αυτο το προσπερασα, δεν εχω και αρκετες γνωσει φυσικης....
Ήταν από τα πρώτα ον οφ με radial από το 1993.Oταν βγηκε το 750 κατα πασα πιθανοτητα ερχοταν με bias ελαστικα, εξ'ου και οι χαμηλες πιεσεις στα 29. Τωρα με τα Michelin που ειναι Radial σιγουρα θελει αρκετα μεγαλυτερη πιεση.
Σωστος, τωρα ειδα οτι ερχοταν με τα TW101/152. Aλλα επίσης ειδα οτι το πισω απο 29 μονοκαβαλο κανει αλμα στα 36PSI στο δικαβαλο! Και εαν το μονοκαβαλο ειναι με 75κιλα Ιαπωνεζο , τοτε με τα 100+ καραντινοθρεμενου διμετρου Ελληνα ανετα το λες δικαβαλο και μονος να εισαι...Ήταν από τα πρώτα ον οφ με radial από το 1993.
:l2:η πιεση του ελαστικου εξαρταται κατα πολυ απο τις προδιαγραφες του κατασκευαστη (του ελαστικου)
γενικα ειδικα στα δικαβαλα μη φοβαστε να φουσκωσετε τα λαστιχα σας, δε θα παθουν τιποτα...τωρα στην παραπανω περιπτωση, δεν ειναι και τραγικα τα πραγματα, ειναι ομως σιγουρα ενας συνδιασμος χαμηλης πιεσης και κακης αναρτησης...36psi πισω παντως για δικαβαλο παραφορτωμενο μαστοδοντο ειναι πολυ χαμηλη για ενα μεσο συχρονο ελαστικο
Κωστα το 29-29psi που εδινε η Χονδα στα on-off μηχανακια της εποχης (AT/TA/NX) ειναι για αναβατη μονο και με τη λογικη οτι παταει συχνα χωμα. Συμφωνα με τη δικη μου εμπειρια στο ΤΑ, οι σωστες πιεσεις για μενα οταν ειμαι μονος (88-89 κιλα τσιτσιδος) ειναι 33-33psi, διπλος με συμβια 61 κιλων (150 κιλα συνολο) 33-36psi και διπλος/φορτωμενος για ταξιδι 33-39psi, αλλιως το πισω μαγουλιαζει. Για αναβατη/συνεπιβατηδα συνολο 200 κιλων και με αποσκευες, σιγουρα θα θελει 41/42psi πισω.Συμφωνώ αλλα για το άφρικα 750 η Χόντα λέει 29-29psi, μήπως το 42 είναι πολύ?
Δεν είχα βάλει ποτέ τόσο πολύ αέρα πίσω, και μπροστά είχα πάντα κοντά στο 30 χωρίς ποτέ να έχω τέτοιο θέμα.
Μηπως το λάστιχο έχει δείκτη φορτίου για λιγότερα κιλά?
Τα έβαλα στις 69 περίπου χιλιάδες 235€.Αν μπορείς ένα μίνι review- εντυπώσεις.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ευχαριστώ πολύ με έπεισες με το παραπάνω , λητη αλλά περιεκτη περιγραφή. Βρήκα λάστιχο λοιπόνΤα έβαλα στις 69 περίπου χιλιάδες 235€.
Έχω 82 τώρα και δεν με έχουν πουλήσει πουθενά ,ούτε σε βρεγμένο ,ούτε στους δρόμους καθρέφτες της Κατερίνης.
Εντύπωση με έχουν κάνει που σε χωμάτινες διελεύσεις διαβάζουν το τεραιν χωρίς να φοβιζουν .
Θόρυβο λένε κάποιοι από το μπροστινό ,εγώ που καβαλάω με την ενδοεπικοινωνια ανοιχτή δεν ...
Δοκίμασα με κλειστή, μια δυο φορές να δω αν έχουν εκείνο το ενοχλητικό σκαλί (θορύβου)στα 100χαω -,σε σχέση με τα ανακιι3 που φορουσα- αλλά δεν είδα κάτι .
Επίσης αν προέρχεσαι από στριταδικο ελαστικό (αυτό είδα πριν δλδ) ίσως να σε ξενίσει στην αρχή ένας ελάχιστος κραδασμός που δίνουν λόγω των τακουνιών,αλλά μη φανταστείς τρελά πράγματα ,τακουνακια έχει δεν έχει τις τακουναρες ενός 50/50 ελαστικού
Ακριβέστατος!!!Τα έβαλα στις 69 περίπου χιλιάδες 235€.
Έχω 82 τώρα και δεν με έχουν πουλήσει πουθενά ,ούτε σε βρεγμένο ,ούτε στους δρόμους καθρέφτες της Κατερίνης.
Εντύπωση με έχουν κάνει που σε χωμάτινες διελεύσεις διαβάζουν το τεραιν χωρίς να φοβιζουν .
Θόρυβο λένε κάποιοι από το μπροστινό ,εγώ που καβαλάω με την ενδοεπικοινωνια ανοιχτή δεν ...
Δοκίμασα με κλειστή, μια δυο φορές να δω αν έχουν εκείνο το ενοχλητικό σκαλί (θορύβου)στα 100χαω -,σε σχέση με τα ανακιι3 που φορουσα- αλλά δεν είδα κάτι .
Επίσης αν προέρχεσαι από στριταδικο ελαστικό (αυτό είδα πριν δλδ) ίσως να σε ξενίσει στην αρχή ένας ελάχιστος κραδασμός που δίνουν λόγω των τακουνιών,αλλά μη φανταστείς τρελά πράγματα ,τακουνακια έχει δεν έχει τις τακουναρες ενός 50/50 ελαστικού
Μετά από 8000 χλμ και το πίσω λάστιχο δεν έχει τετραγωνίσει ακόμα ενώ όλα τα υπόλοιπα τετράγωνο αν στις 3000 χλμ λόγο βάρους υπολόγισε τρικαβαλος τριβαλιτσος χάχα....... Αυτό θα ξανά βάλω πάλι άνετα...Χρόνια Πολλά, καλές διαδρομές, σκέφτομαι να βάλω ένα σετ πρώτη φορά έχει κανείς εμπειρία σε σχέση με το scorpion rally str.
Sent from my iPhone using Tapatalk