Michelin Anakee Wild

rodouma

:::...Road to kNowhere...:::
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος ️
Μοτό
::..GT..::
Μιας και υπάρχουν μεγάλες διαφορές χιλιομετρικής απόδοσης από μοτό σε μοτό και χρήση σε παρόμοια τεραιν πιστεύω θα ήταν χρήσιμο να αναφέρονται και οι πιέσεις που χρησιμοποίησε ο καθένας...
Αν θυμάμαι καλά και ο Μάνος rodouma έχει βγάλει πολλά km (>8000) με τα συγκεκριμένα ελαστικά σε CRF-1000...:thumbsdown:
Ναι Θάνο... Δε ξέρω πολλά πράγματα από λάστιχα, αλλά εγώ τα άλλαξα στα 10Κ+5χλμ κι ίσως να είχε για λίγο ακόμα (μιλώ για το πίσω πάντα...)

Πιέσεις 30-32 εμπρός 36-38 πίσω και με 6-10psi κάτω σε χώμα, αναλόγως... αποφυγή παρατεταμένων ευθειών (πχ Ν.Ε.Ο.), μ.ω.τ. μέχρι 110χμλ/ω σε άσφαλτο και αργά κ συνετά στο χώμα...είμαστε και κάποιας ηλικίας εξάλλου... δεν είμεθα τζόβενα πλέον! :p
 

loukmot

CHEWBACCA GUERILA
Περιοχή
Βολος
Όνομα
loykas
Μοτό
crf1000l 2016
To θέμα γρήγορης φθοράς ,αφορά το πίσω ελαστικό.
Το οποίο πίσω ελαστικό που κατασκευάζεται για μονοκύλινδρα (120-130) ,δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο(150) που κατασκευάζεται για 2κυλ 1000άρια.
Αλλοι δείκτες ταχύτητας-φορτίου ,πολύ σκληρότερος σκελετός ,πιθανότατα κ άλλη γόμα.
Προφανώς κ δεν έχει σχέση κ η διάρκειά τους.
Και προφανέστατα έχει σχέση ο τρόπος οδήγησης του εκάστοτε αναβάτη.
15 μπρος πισω στο χωμα!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ναι Θάνο... Δε ξέρω πολλά πράγματα από λάστιχα, αλλά εγώ τα άλλαξα στα 10Κ+5χλμ κι ίσως να είχε για λίγο ακόμα (μιλώ για το πίσω πάντα...)

Πιέσεις 30-32 εμπρός 36-38 πίσω και με 6-10psi κάτω σε χώμα, αναλόγως... αποφυγή παρατεταμένων ευθειών (πχ Ν.Ε.Ο.), μ.ω.τ. μέχρι 110χμλ/ω σε άσφαλτο και αργά κ συνετά στο χώμα...είμαστε και κάποιας ηλικίας εξάλλου... δεν είμεθα τζόβενα πλέον! :p
15 μπρος πισω στο χωμα!
Παιδιά τα Wild είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με υψηλές πιέσεις (30-40psi) ακόμα και στο χώμα λόγω radia κατασκευής. Αυτό που λέω το έχω διαβάσει/ διασταυρώσει/ δοκιμάσει και επιβεβαιώσει. Στη δικιά μου στο χώμα είχα 28-32 minimum για να δουλεύει σωστά. Αν κάποιος μπορεί να μας το εξηγήσει το πως και το γιατί θα ήταν ακόμα καλύτερα.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ξερω εαν δεν ειναι σωστο να ριχνεις πιεσεις, αυτο ομως που ξερω για τα radial ειναι οτι δεν χρειαζεται να ριχνεις πολυ την πιεση εκτος δρομου γιατι απο κατασκευης τους ειναι πολυ πιο ευκαμπτα στα πλαϊνα τους και δεν χρειαζεται να το κανεις. Το αλλο που ξερω ειναι οτι εαν το μηχανακι ειναι παλιο και το μανιουαλ λεει πχ πιεσεις 32-36 για τα μαμα bias ελαστικα που ερχονταν τοτε με το μηχανακι, εαν βαλεις radial καλο θα ηταν να αυξησεις λιγο τις πιεσεις για οδηγηση σε ασφαλτο, δηλαδη να τις πας 34-38. Το σιγουρο ειναι οτι τα radial δεν παθαινουν ζημια/δεν φθείρονται στο κεντρο/ειναι πιο ανθεκτικα σε παραπανω πιεση απο τα bias ply.

Να θυμισουμε αλλη μια φορα οτι η σωστη πιεση στα ελαστικα δεν ειναι αυτη που γραφει το πλαϊνο των ελαστικων, αλλα αυτη που γραφει ο κατασκευαστης της μοτο στο μανιουαλ/ταμπελακι.
 

rodouma

:::...Road to kNowhere...:::
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος ️
Μοτό
::..GT..::
Ο κατασκευαστής δίνει...


Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
E αρα μια χαρα εισαι με 30-38 μονος σου, με 40 πισω θα ησουν ακομη καλυτερα, γι'αυτο (και επειδη τα προσεχες) εβγαλες τοσα χιλιομετρα.

Ο λογος που ανεφερα την πιεση ειναι επειδη σε πολλα ελαστικα αναφερει στο πλαινο μεγιστο φορτιο σε πχ 32PSI και πολλοι το μπερδευουν και δεν ανεβαζουν εως 42 που μπορει να λεει ο κατασκευαστης, σαν γενικη πληροφορια προς ολους. Τα Wild σε 150/70-18 ας πουμε τι λενε στο πλαϊ?
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Το wild έχει χωμάτινο προορισμό και εκεί οι πιέσεις ρυθμίζονται ανάλογα το τερρεν και την διάσταση και το βάρος της μοτοσυκλέτας.
Καλη η "θεωρία" των κατασκευαστων, αλλά στην χωμάτινη πραγματικότητα δεν μπορείς να κινείσαι με ψηλές πιέσεις, ιδίως σε λασπωδες εδάφη με λουκια κλπ ομορφιες.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για ασφαλτο ειναι οι πιεσεις για περιορισμο της φθορας, στο χωμα... ο καθεις κι ο κωλος του! Απλα στο χωμα λενε δε χρειαζεται να ριξεις 15 πιεση οπως στα bias γιατι εχουν μαλακα πλαινα.

Tωρα λασπη, πουδρα, χιονι, και λοιπες ομορφιες... εκει μετρανε τα κιλα, κι απο τις 2 μεριες της σελας...
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Για ασφαλτο ειναι οι πιεσεις για περιορισμο της φθορας, στο χωμα... ο καθεις κι ο κωλος του! Απλα στο χωμα λενε δε χρειαζεται να ριξεις 15 πιεση οπως στα bias γιατι εχουν μαλακα πλαινα.

Tωρα λασπη, πουδρα, χιονι, και λοιπες ομορφιες... εκει μετρανε τα κιλα, κι απο τις 2 μεριες της σελας...
15 psi... Δεν κατεβαζει κάνεις σε δικές μας βόλτες νομίζω.
Στα μαστοδοντα και σε άσχημο τερρεν κατεβαίνουμε στο 1.5 bar
Σε στεγνά και εύκολα τερρεν μέχρι 2 bar, γιατί μετά γίνεται μπαλόνι σε συμπεριφορά.
Στην άσφαλτο εγώ στο gs βάζω ασφάλτινες πιέσεις.... 2.2 και 2.5 bar.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Το wild έχει χωμάτινο προορισμό και εκεί οι πιέσεις ρυθμίζονται ανάλογα το τερρεν και την διάσταση και το βάρος της μοτοσυκλέτας.
Καλη η "θεωρία" των κατασκευαστων, αλλά στην χωμάτινη πραγματικότητα δεν μπορείς να κινείσαι με ψηλές πιέσεις, ιδίως σε λασπωδες εδάφη με λουκια κλπ ομορφιες.
Έτσι είναι!
Τα μικρά βέβαια μπορούν να κατεβάσουν ακόμη χαμηλότερες πιέσεις αλλά δε φορούν και τα ίδια ακριβώς ελαστικά που έχουν φτιαχτεί για τα μαστόδοντα.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
YAMAHA Tracer GT
15 psi... Δεν κατεβαζει κάνεις σε δικές μας βόλτες νομίζω.
Στα μαστοδοντα και σε άσχημο τερρεν κατεβαίνουμε στο 1.5 bar
Σε στεγνά και εύκολα τερρεν μέχρι 2 bar, γιατί μετά γίνεται μπαλόνι σε συμπεριφορά.
Στην άσφαλτο εγώ στο gs βάζω ασφάλτινες πιέσεις.... 2.2 και 2.5 bar.
Γνωστός εκπαιδευτής στον χώρο προτείνει 0,8bar σε άμμο και σε παγωμένη/χιονισμένη άσφαλτο, σε μαστόδοντα.
0.8 bar = 11psi.

Νομίζω πως είναι υπερβολή.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο προσπαθω να πω τοση ωρα, σε bias ply λαστιχα τυπου TKC80, Μitas E07/09 , K60 κτλ επιβαλλεται γιατι τα πλαϊνα ειναι πετρα, εαν δεν χαμηλωσεις πιεση αρκετα δεν καμπυλωνουν για να "φαρδυνει" το πελμα, σε αντιθεση με τα radial.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Το wild έχει χωμάτινο προορισμό και εκεί οι πιέσεις ρυθμίζονται ανάλογα το τερρεν και την διάσταση και το βάρος της μοτοσυκλέτας.
Καλη η "θεωρία" των κατασκευαστων, αλλά στην χωμάτινη πραγματικότητα δεν μπορείς να κινείσαι με ψηλές πιέσεις, ιδίως σε λασπωδες εδάφη με λουκια κλπ ομορφιες.
Για ασφαλτο ειναι οι πιεσεις για περιορισμο της φθορας, στο χωμα... ο καθεις κι ο κωλος του! Απλα στο χωμα λενε δε χρειαζεται να ριξεις 15 πιεση οπως στα bias γιατι εχουν μαλακα πλαινα.

Tωρα λασπη, πουδρα, χιονι, και λοιπες ομορφιες... εκει μετρανε τα κιλα, κι απο τις 2 μεριες της σελας...
Τα wild τα δοκίμασα πρώτη φορά χώμα με πολλή λάσπη και δύσκολο terrain με 20-23 όπως θα έκανα και με όλα τα άλλα χωμάτινα... και από εκεί κατάλαβα οτι κάτι δεν πάει καθόλου καλά ωστε να το ψάξω παραπάνω για τα συγκεκριμένα.
Στο άφρικα με 20-23, ενώ όλα τα άλλα δούλευαν άψογα, με το wild ήταν σαν να είμαι σε βάρκα, τερμα ασαφή και απρόβλεπτα. Όταν ανέβασα σε 28-30 τα παντα λύθηκαν. Άσφαλτο 35-40.
Ψάξτε το γιατί είναι ιδιέταιρο το συγκεκριμένο λάστιχο!
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαι στην ιδια "ιδιαιτερη" κατηγορια ειναι τα Metzeler Karoo 3 και Pirelli Scorpion Rally αν δεν κανω λαθος, τακουνατα λαστιχα με radial σκελετο.
 

loukmot

CHEWBACCA GUERILA
Περιοχή
Βολος
Όνομα
loykas
Μοτό
crf1000l 2016
να με και παλι ξεχασα να σας πω οτι δεν εχω μεγαλη εμπειρια στο χωμα κοινως newbie! ετσι πειραματιστικα και με πιο υψηλες πιεσεις χωρις να καταλαβω μεγαλη διαφορα, ομως δεν εφτασα ποτε το 28-30 γιατι πιστευα οτι ηταν πολυ υψηλο!!! ευχαριστω για το tip απο τον φιλο mxersraz!!!!
 
Top Bottom