Mini bio μελών (όποιος θέλει )

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Δημήτρης 38 ετών. Καταγωγή από Αγρίνιο. Στα 17 μου μπήκα στη σχολή Αστυφυλάκων για να γλιτώσω τον πατέρα μου απο τα επόμενα έξοδα μιας και ακολουθούσαν άλλα τρία αδέρφια. Στα 18 πήρα το πρώτο μου δίκυκλο (astrea Grand ) για να καλύψω τη βασική ανάγκη της μετακίνησης στην Αθήνα. Στο πρώτο εξάμηνο κατάλαβα ότι οι 2 ροδες είναι κάτι το οποίο με κάνει ευτυχισμένο και το παπί διαδέχτηκε με σύντομες διαδικασίες η πρώτη μεγάλη ( hornet 600). 20 χρόνια μετά, είμαι παντρεμένος με παιδί και το πάθος για βόλτες και ταξίδια παραμένει, όταν υπάρχει χρόνος και χρήμα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Αντωνης

Ηλεκτρονικος Μηχανικος σπουδασα αλλα απο μικρος αγαπουσα τους κινητηρες εσωτερικης καυσεως, τις επισκευες και τις μοτοσυκλετες.

1η μου μοτο στα 7, 1ο ΜΧ στα 14

Λατρεις των κλασσικων οχηματων και κατοχος αρκετων σε διαφορα σταδια restoration.

Manager σε Consulting-Big 4, MBA σε Fraud, BB sotokan karateka, αναρχοκαπιταλιστοκεντρωος, λατρης της κοινης λογικης-που δεν ειναι τοσο κοινη και του καλου φαγητου!!(sic)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα υπάρχει εδώ στο forum και κάποιος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος να βοηθήσει.
Έχουμε δοκιμάσει τα πάντα!!!!
Και όταν λέμε τα πάντα, εννοούμε τα πάντα σε ακτίνα τουλάχιστον τριακοσίων χιλιομέτρων!!!! (για ταβερνάκια μιλάμε) :ha
Δεν γίνεται τίποτα!!!!!! :ha
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δεν γίνεται τίποτα!!!!!! :ha
Ένα μήνα στο Άγιον Όρος, θα περπατάς 15-20 χιλιόμετρα την μέρα για να επισκεφθείς πεζοπορικά όλα τα μοναστήρια, θα τρως υποχρεωτικά μία φορά την ημέρα κάτι νερόφραστα που φτιάχνουν, εγγυημένα θα χάσεις τουλάχιστον 15 κιλά.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Εγώ είμαι ο θανάσης , τώρα διατρέχω κάποια ήντα.
Ως λυκειόπαιδο ονειρευόμουν να ανέβω στο Έβερεστ και να κάνω ταξιδάρες με XT 600 σε ερήμους και ζούγκλες. Ήθελα επίσης να δουλεύω στην Mc laren ή στην Honda ή στην BMW ή στην Ducati ως σχεδιαστής κινητήρων !!
Για αυτό σπούδασα μηχανολόγος μηχανικός . Για ένα περίεργο λόγο όμως δεν βρέθηκα να σχεδιάζω πιστόνια και αναρτήσεις αλλά κυκλώματα κλιματισμού , λεβητοστάσια , να επιβλέπω κατασκευές βιολογικών καθαρισμών , Η/Μ εγκαταστάσεων κτλ.
Και έτσι η βιομηχανία του δίκυκλου έχασε ένα λαμπρό μυαλό !
Επίσης εγκατέλειψα και την ιδέα να ανέβω στο Έβερεστ γιατί τώρα πλέον ανεβαίνουν οι άσχετοι λεφτάδες γιάπηδες !
Κατά τα άλλα τρελαίνομαι για φύση , μαρέι το ποδήλατο κούρσα και μάουντεν , η ορειβασία , το ορειβατικό σκί , το θαλάσσιο καγιάκ.
Και φυσικά τα μηχανάκια ον οφ για ταξίδια περιπετειώδη. Αν βρω χρόνο (κυρίως) και φράγκα (όχι πολλά άλλωστε κοιμάμαι σε σκηνή και τρώω ότι νάναι) θα ήθελα να φύγω για Κιργιστάν …
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιος ξυλογλύπτη ο οποίος κατέληξε για βιοποριστικούς λόγους μαραγκός και που μεγάλωσα δίπλα του βοηθώντας τον από πιτσιρικάς.
Γεννήθηκα στο Μόναχο το 1970 και το καλοκαίρι του 1978 σε ηλικία 8 ετών ήρθα στην Αθήνα για να ζήσω μόνιμα στην Ελλάδα. Είμαι πατέρας ενός υπέροχου 8χρονου γιου. Αποφοίτησα από Τεχνικό Λύκειο ως Ηλεκτρονικός (Ραδιοφωνία / Τηλεόραση) και στα 32 μου σπούδασα σε Δημόσιο ΙΕΚ "Διοικητικό Οικονομικό Στέλεχος Επιχειρήσεων" το οποία τελείωσα κατακτώντας και την Πιστοποίηση. Έχω περάσει πολυάριθμα σεμινάρια Εργατικού δικαίου που ήταν το επαγγελματικό κομμάτι που μου άρεσε περισσότερο από κάθε τι άλλο στη ζωή μου (επαγγελματικά).

Η ενασχόληση μου με τα ραδιοκύματα (ως πειρατής FM) και μια σειρά από συμπτώσεις και καταστάσεις με έφεραν σε ηλικία 17 ετών να φύγω από την ασφάλεια της οικογένειας και να καταταχτώ στον στρατό ως Οπλίτη Πενταετούς Υποχρεώσεως. Με αφορμή τη τρέλα μου για το ραδιόφωνο βρέθηκα στον Ηλεκτρονικό Πόλεμο όπου πέρασα όλα τα σχολεία που υπήρχαν σε αυτό το Όπλο του Ελληνικού Στρατού με κύρια ειδικότητα ως Ακροατής MORS, αλλά και ως Ακροατής HF / VHF, Χειριστής Παρεμβολέα και τέλος ως Χειριστής Ραδιογωνιομέτρου. Υπήρξα ένας από τις λίγους (για την εποχή εκείνη) ταχύτατους ακροατές MORS και για αυτό το λόγο κατά την παραίτηση μου από το στρατό το 1993 μου έγινε πρόταση να μεταπηδήσω στη ΕΥΠ, την οποία αρνήθηκα για λόγους ιδεολογίας (τότε το πράγμα πήγαινε και με "υπηρεσιακές" συστάσεις). Από τα 18 μου μέχρι τα 22 μου έζησα στη Λέσβο την οποία αγάπησα σα δεύτερη πατρίδα μου και στην οποία συνεχίζω από το 1993 και μετά να πηγαίνω για διακοπές ανά 2-3 το πολύ 4 χρόνια. Διατήρησα εκεί λίγες αλλά ισχυρές φιλίες και έχω πάντα ως βάση μου τη Μήθυμνα.

Η επαγγελματική μου συνέχεια περιλαμβάνει 9 χρόνια στις πωλήσεις σε εταιρεία Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών Προσχολικής ηλικίας και για Ειδικά σχολεία. Επίσης υπήρξα επί 10 χρόνια υπεύθυνος προσωπικού σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία Δημοσίων έργων. Στην συνολικά μέχρι σήμερα 36ετή επαγγελματική μου πορεία, τα τελευταία 12 χρόνια είμαι Ιατρικός Επισκέπτης σε μεγάλη Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία.

Αθλητικά στα χρόνια της νεότητας ασχολήθηκα αρχικά με το ποδόσφαιρο στην Αθηναϊδα και στην Παναγιούδα Λέσβου (Α' τοπική), χώρος τον οποίο εγκατέλειψα το 1992 σε κάθε επίπεδο (σταμάτησα να το παρακολουθώ ακόμη και ως φίλαθλος αν εξαιρέσεις κάποιες Ευρωπαϊκές διοργανώσεις).
Ασχολήθηκα αρκετά σοβαρά με τη σκοποβολή με αεροβόλα τυφέκια στα αθλήματα του 10μετρου Ολυμπιακού Αεροβόλου (με αρκετές συμμετοχές σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα αλλά και Κύπελα). Επίσης με τα σκοπευτικά αθλήματα του Field Target και του Bench Rest των 25 μέτρων με το οποίο συμμετείχα με την πενταμελή Ελληνική αποστολή στο Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Plzen της Τσεχίας το 2013 φέρνοντας αρκετά καλά αποτελέσματα (τα οποία ήταν και τα καλύτερα της Ελληνικής αποστολής). Ξεχωρίζω τη 13η θέση μεταξύ 62 σκοπευτών από 17 Ευρωπαϊκές ομάδες και τη 15η θέση μεταξύ 110 σκοπευτών από 26 ομάδες σε Παγκόσμιο επίπεδο.
Υπήρξα αντιπρόεδρος Σκοπευτικού συλλόγου μέχρι το 2016. Για τη συμμετοχή μου στο κομμάτι της σκοποβολής με αεροβόλα τυφέκια νιώθω ιδιαίτερα "γεμάτος" καθώς την υπηρέτησα από διάφορες θέσεις εξαιρετικά ενεργά και ελπίζω πως με τη συμμετοχή μου έβαλα και εγώ ένα μικρό λιθαράκι ώστε η χώρα μας να "υπάρχει" σε αυτά τα αθλήματα σε πολύ δύσκολα χρόνια.

Χόμπι μου -κάποτε- η φωτογραφία, όπως παλαιότερα και το διάβασμα ξένης και Ελληνικής λογοτεχνίας, η επισκευή και η βελτίωση κλασικών αεροβόλων τυφεκίων όπλων ελατηρίου, η ρολογοφιλία, ο κινηματογράφος και φυσικά η μοτοσυκλέτα σε οδήγηση-συντήρηση-επισκευή με την οποία ασχολούμαι από το 1988. Πρώην μέλος της Ελληνικής Φωτογραφικής Εταιρείας στο παράρτημα Λέσβου και ιδρυτικό μέλος στο Africa Twin Club Hellas το 1994 το οποίο με δίδαξε να μην ξαναγίνω ποτέ ξανά μέλος σε οποιασδήποτε μορφής λέσχη (αν με ρωτάτε δεν είχα κάποια δυσάρεστη εμπειρία πλην της τάσης όσα είναι τα μέλη να είναι και οι Πρόεδροι). Λατρεύω την οδήγηση μοτοσυκλέτας και το ταξίδι σε όλα τα τερέν με φίλους που έχω χημεία. Το 1993 σε ηλικία 22 ετών έκανα το πρώτο μου Ευρωπαϊκό ταξίδι με ένα KLE500 προερχόμενος αρχικά από ένα DT200 και αργότερα από ένα TDR250. Το πρώτο μου δίκυκλο ήταν μια σιδερένια Piaggio Vespa 50cc του 1976 (αναβαθμισμένη στα 72cc).

Αυτά είναι χοντρά-χοντρά τα χρονικά σημεία που περιγράφουν τον εαυτό μου αλλά και που ως ένα βαθμό με έχουν διαμορφώσει ως άνθρωπο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εμένα μου είπαν θα το πάρω μπόι.....


2.10 θα φτάσω!!!
Να ξέρεις ότι στον Άρη το βάρος μας θα είναι το 1/3 απ'οτι στην γη.

Δεν είμαστε χοντροί απλά ζούμε σε λάθος πλανήτη.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Εμένα μου είπαν θα το πάρω μπόι.....


2.10 θα φτάσω!!!
Άσε Αντώνη...έτσι λένε και για την εμφύτευση μαλλιών και οι ιδιοκτήτες είναι καραφλοί.
Να μην πω για τους σύμβουλους γάμου που είναι όλοι χωρισμένοι. :ha
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Tι λες μαρή, Μενεγάκη, πρωϊνάδικο το πέρασες το φόρουμ? :ha
Ε, καλά......το τελευταίο διάστημα δεν απέχει και πολύ :roflmao:
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Βαγγέλης, συνταξιούχος πλέον, οικοδόμος στο πρώην επάγγελμα με ειδίκευση στον οπλισμό (σίδερα)
για μπετόν. Από 11 χρονών μ' έστειλε ο πατέρας μου σε φίλο του σιδερά τα καλοκαίρια που δεν είχα
σχολείο για να ησυχάσει από τα παράπονα των καταβασανιζόμενων από εμένα γειτόνων...........
Γλυκάθηκα στό χρήμα και τελειώνοντας το λύκειο ακολούθησα μόνιμα την οικοδομή και το χρήμα....(τότε....)
Πρωτοδούλεψα σε δημόσια έργα το 1998 με την ΑΕΓΕΚ σε σηραγγες, γέφυρες, δρόμους φράγματα και λιμάνια....
Εμεινα άνεργος πρώτη φορά στην ζωή μου το 2009 κάτι το οποίο ήταν σοκ για μένα, καταλαβαίνοντας ότι σε
ηλικία 46 χρονών έπρεπε να πάρω δραστικά μέτρα.......
Πήρα λοιπόν των οματιών μου και έφυγα για τα εξωτερικά. Σαουδική Αραβία, Εμιράτα, Καζακστάν, Μαρόκο,
Ρωσία, Γερμανία, Ολλανδία μέχρι το 2021 που αποφάσισα να επιστρέψω μόνιμα σπιτάκι μου.......και έκλεισα τον
εργασιακό μου κύκλο ως οδηγός οχήματος FLR στην υπό αναμόρφωση Ε.Ο. Πατρων - Πύργου.........
Πρωτοαγόρασα δικό μου μηχανάκι με δικά μου λεφτά όταν τελείωσα την α΄ λυκείου ένα γιαμάχα dt 50 αν
θυμάμαι καλά 34.000 δρχ. και από εκεί και μετά............
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Βαγγέλης, συνταξιούχος πλέον, οικοδόμος στο πρώην επάγγελμα με ειδίκευση στον οπλισμό (σίδερα)
για μπετόν. Από 11 χρονών μ' έστειλε ο πατέρας μου σε φίλο του σιδερά τα καλοκαίρια που δεν είχα
σχολείο για να ησυχάσει από τα παράπονα των καταβασανιζόμενων από εμένα γειτόνων...........
Γλυκάθηκα στό χρήμα και τελειώνοντας το λύκειο ακολούθησα μόνιμα την οικοδομή και το χρήμα....(τότε....)
Πρωτοδούλεψα σε δημόσια έργα το 1998 με την ΑΕΓΕΚ σε σηραγγες, γέφυρες, δρόμους φράγματα και λιμάνια....
Εμεινα άνεργος πρώτη φορά στην ζωή μου το 2009 κάτι το οποίο ήταν σοκ για μένα, καταλαβαίνοντας ότι σε
ηλικία 46 χρονών έπρεπε να πάρω δραστικά μέτρα.......
Πήρα λοιπόν των οματιών μου και έφυγα για τα εξωτερικά. Σαουδική Αραβία, Εμιράτα, Καζακστάν, Μαρόκο,
Ρωσία, Γερμανία, Ολλανδία μέχρι το 2021 που αποφάσισα να επιστρέψω μόνιμα σπιτάκι μου.......και έκλεισα τον
εργασιακό μου κύκλο ως οδηγός οχήματος FLR στην υπό αναμόρφωση Ε.Ο. Πατρων - Πύργου.........
Πρωτοαγόρασα δικό μου μηχανάκι με δικά μου λεφτά όταν τελείωσα την α΄ λυκείου ένα γιαμάχα dt 50 αν
θυμάμαι καλά 34.000 δρχ. και από εκεί και μετά............
Σαν να διάβασα την ιστορία του πατέρα μου ήταν αυτή εδώ !! Οικοδόμος από τα 13 του πλέον έχει 2 χρόνια σε σύνταξη αλλά συνεχίζει να εργάζεται γιατί δεν μπορεί να κάθετε λέει !
Κάπου εκεί και αυτός γύρο στο 2007-2009 έμεινε άνεργος και σάλταρε λόγο κρίσης . Πέρασε ρνα μικρό εγκεφαλικό λόγο αυτού και στην συνέχεια δούλεψε στην ΤΕΡΝΑ για τα επόμενα χρόνια κυρίως στην Κύπρο
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Πρωτοαγόρασα δικό μου μηχανάκι με δικά μου λεφτά όταν τελείωσα την α΄ λυκείου ένα γιαμάχα dt 50 αν
θυμάμαι καλά 34.000 δρχ. και από εκεί και μετά............
Τι είπες τώρα.
Στο πρώτο έτος πήρα ένα ρημάδι ΡΕ 250 40.000 δρχ!
 
Top Bottom