"Ο Marquez έκανε έναν ομολογουμένως πολύ δυνατό αγώνα αλλά με βρώμικες αντιαθλητικές προσπεράσεις και στον Crutchlow !
Ο αγώνας είχε πολλές προσπεράσεις και όλοι σχεδόν από τους πρωταγωνιστές αλληλοπροσπεράστηκαν, έδωσαν ένα φοβερό θέαμα αλλά ο ΜΜ93 ξεπέρασε και την ηθική και την νομιμότητα.
Με τον Rossi την είδε κάτι σαν ξεκαθάρισμα λογαριασμών και τον ακούμπησε τουλάχιστον 3 φορές, τελικά έχασε και τις εντυπώσεις!
Κάποια στιγμή τον σπρώχνει προς την εξωτερική για να ανοίξει δρόμο αλλά δεν του αρκεί, δεν φεύγει αλλά κινείται προς την εξωτερική για να ξαναστριμωξει τον αντίπαλο του όπως είχε κάνει και με τον Dani πέρσι στη Valencia...
Είναι κακός χαρακτήρας (για να μην πω κάτι πιο χοντρό) και είναι στο DNA του, αν δεν τιμωρηθεί κάποια στιγμή, αν δεν πάψει να απολαμβάνει ασυλία από τους κριτές κάποιος θα ξεφύγει και και θα τον σαπίσει στο ξύλο!
Οι κριτές που έριξαν 30sec ποινή στον Zarco με συνοπτικές διαδικασίες σε ένα περιστατικό στο οποίο κατά τη γνώμη μου δεν υπήρχε τίποτα δεν ενοχλήθηκαν καν όταν ο Marquez μετά από έξοδο ξαναμπήκε επικίνδυνα στη θέση του!
Οι ίδιοι έριξαν 1sec ποινή στον Aleix γιατί βγήκε απ τα όρια της πίστας......
Ο Rossi σε έναν αγώνα που στην καλύτερη θα ήταν 5αδα έκανε έναν πολύ δυνατό αγώνα και έφτασε στο βάθρο ,έδωσε πολύ δυνατές μάχες και έχασε τελικά από τον Crutchlow τον οποίο θα προσπερνούσε αν δεν έχανε τόσο πολύ χρόνο με τα τερτίπια του μικρού που έκανε και τους δυο να γυρίζουν στο 2:04....
Στις δηλώσεις μετά είπε ότι η μάχη με τον ΜΜ93 ήταν δίκαιη και καθαρή αλλά ματάκια έχουμε και είδαμε, οκ σε αυτό το ξεκαθάρισμα λογαριασμών βγήκε από πάνω αλλά δεν χρειάζεται να λέει και τέτοιες μπούρδες ας αφήσει άλλους να το κάνουν!"
Από τον μαιτρ Θανάση Ευσταθίου.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1783795581836440&id=1546388735577127&substory_index=0
Όλη η ανάλυση:
"Silverstone 2016
WHAT a race!!! ...είδαμε σίγουρα τον καλύτερο αγώνα της χρονιάς!
Το βρόχινο στα χρονομετρημένα αλλά στεγνό στον αγώνα Silverstone μας έδωσε το στίγμα μιας νέας εποχής στα motogp.
Όλοι υποθέταμε ότι το 2016 με την έλευση των νέων ελαστικών και των ενιαίων ηλεκτρονικών θα ήταν κάτι ξεχωριστό από ότι είχαμε δει μέχρι τώρα αλλά την Κυριακή το είδαμε και σχηματοποιημένο.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...
Ποια αρχή ρε πλάκα κάνουμε? ...από το τέλος θα τα πάρουμε!
Την γραμμή τερματισμού πέρασε όρθιος στη σέλα και με υψωμένες τις γροθιές ο Maveric Vinales πάνω στην GSX-RR turbo
Τελείωσε τον αγώνα σε 39:03.559 κάτι που σημαίνει ότι νίκησε έναν γρήγορο στεγνό αγώνα σε κρύες συνθήκες (άσφαλτο 18°)και χωρίς τη δυνατότητα ιδανικού στησίματος αφού ο καιρός του 3ημερου έκανε τα παιχνίδια του. Επίσης ο αγώνας ήταν κατά 1 γύρο μικρότερος λόγω του ανατριχιαστικού ατυχήματος μεταξύ Baz και Ρ Espargaro όμως με μια ανάγωγη θα δούμε ότι ήταν μόλις 10-12sec πιο αργός από τον ταχύτερο (2014 - 40:51.835 - άσφαλτο 29°)
Η λίστα με την εξέλιξη των ταχύτερων γύρων του αγώνα περιλαμβάνει ένα μόνο όνομα αυτό του Vinales ο οποίος έκανε τον ταχύτερο δικό του αλλά και ολοκλήρου του αγώνα στον 2ο γύρο και από εκεί και πέρα ούτε ο ίδιος ούτε άλλος κατάφερε να βελτιώσει το 2:02.339 !
Η εικόνα ήταν η εξής, ο Vinales ήταν ταχύτερος από ένα γκρουπ πίσω του που σφάζονταν (και είχαν ταχύτερους προσωπικούς με διαφορά μερικών χιλιοστών) κατά 0,350sec
Όλοι οι εργοστασιακοί οδηγοί ήταν μπροστά μαζί και ο δορυφορικός εκπληκτικός Crutchlow, o Iannone έπεσε ενώ ήταν στη δεύτερη θέση στον 14ο γύρο, από το δεύτερο γκρουπ σε απόσταση ήταν ο Aleix Espargaro ο οποίος είχε την ταχύτητα των μπροστά αλλά όχι τον ρυθμό και πίσω του ο Lorenzo o οποίος δεν είχε ούτε την ταχύτητα ούτε το ρυθμό του γκρουπ! (+0,350 από το γκρουπ σε ταχύτητα)
Πίσω από τον Lorenzo τερμάτισαν οι δορυφορικοί και μαζί τους ο εργοστασιακός Bautista αλλά και ο αντικαταστάτης του Smith ο Lowes o οποίος με το καλημέρα τσίμπησε 3 βαθμούς και μαζί με αυτούς και τις εντυπώσεις για όλη του την πρώτη επαφή με μοτοσυκλέτα motogp!
To Q2 ήταν βρόχινο και έφερε στην πρώτη σειρά τους Crutchlow-Rossi-Vinales οι οποίοι ήταν τελικά και αυτοί που κατέκτησαν το βάθρο απλώς με τον 3ο να τερματίζει πρώτος!
Αυτοί οι τρεις είχαν τις ίδιες επιλογές ελαστικών δηλαδή σκληρό εμπρός και μεσαίο πίσω, επίσης ήταν εκπρόσωποι τριών διαφορετικών εργοστασίων (Suzuki-Honda-Yamaha)
Δεν το έψαξα αλλά θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά σπάνιο η πρώτη σειρά βρόχινων χρονομετρημένων να είναι το βάθρο του στεγνού στη συνέχεια αγώνα!
Στο γκρουπ πίσω από τον Vinales είχαμε σχεδόν όλους του συνδυασμούς ελαστικών αλλά ίδιο ρυθμό αγώνα σε σημείο εξωφρενικό!
Crutchlow/Rossi (σκληρό-μεσαίο) , ο Marquez (μαλακό/μεσαίο) και οι Iannone/Dovizioso/Pedroza (μαλακό-μαλακό).
Ο Lorenzo είχε την ίδια επιλογή με τον Marquez ενώ ο Aleix την ίδια με τον teammate του Vinales (σκληρό-μεσαίο)
Η συμπεριφορά των ελαστικών ΟΛΩΝ ήταν παρόμοια, για 9-10 γύρους πήγαιναν σχεδόν το ίδιο και γρήγορα και στη συνέχεια έκαναν ένα απότομο σχετικά άλμα σε πιο αργούς χρόνους αλλά από εκεί και ύστερα η πτώση απόδοσης ήταν σταδιακή και φυσιολογική!
Έκπληξη αποτέλεσαν δυο πράγματα , οι πολύ καλοί χρόνοι του Marquez στο τέλος - ένας δυο γύροι στο 2,2 ψηλό και πάλι- αλλά και η μεγάλη απώλεια μετά το 10ο γύρο στο ρυθμό του Lorenzo της τάξεως του 1,5sec, αν δεν είχε κάποιο επιπλέον πρόβλημα και απλώς ήταν θέμα απογοήτευσης τότε τα πράγματα είναι πολύ ανησυχητικά για το μέλλον του!
Ίσως περνά κρίση ανταγωνιστικότητας σαν αυτή που πέρασε ο Rossi στην Ducati αλλά αυτός δεν την βίωσε από την υπογραφή του συμβολαίου και μόνο, χρειάστηκε να αγωνιστεί με Ducati πρώτα.
Ο Aleix είδε τον teammate του να νικά αλλά αυτός ήταν μόλις 7ος παρ όλο που ήταν ο 3ος ταχύτερος του αγώνα, ο ρυθμός του τον έφερε στα 15sec από αυτόν.
Ο Dovi ακολούθησε το γκρουπ με δυνατό ρυθμό σε όλο τον αγώνα όμως στο τέλος τον είδα να τινάζει το χέρι του πράγμα που σημαίνει ότι κάποιοι πόνοι στο χέρι του τον ανάγκασαν να κόψει και να μείνει αρκετά πίσω στα 12sec
O Pedroza επίσης έκανε έναν ολόκληρο δυνατό αγώνα αλλά στο τέλος παραχώρησε την θέση του στον Marquez με ...ευγένεια!
Ο Dani δυστυχώς έχει δεχθεί τις υποδείξεις της ομάδας του να βοηθά τον Marquez όμως πιστεύω ότι το κάνει περισσότερο γιατί δεν θέλει να μπλέξει με τον αλαζονικό και τραμπούκο πιτσιρικά παρά από συμμόρφωση στις υποδείξεις του αφεντικού!
Ο Marquez έκανε έναν ομολογουμένως πολύ δυνατό αγώνα αλλά με βρώμικες αντιαθλητικές προσπεράσεις και στον Crutchlow !
Ο αγώνας είχε πολλές προσπεράσεις και όλοι σχεδόν από τους πρωταγωνιστές αλληλοπροσπεράστηκαν, έδωσαν ένα φοβερό θέαμα αλλά ο ΜΜ93 ξεπέρασε και την ηθική και την νομιμότητα.
Με τον Rossi την είδε κάτι σαν ξεκαθάρισμα λογαριασμών και τον ακούμπησε τουλάχιστον 3 φορές, τελικά έχασε και τις εντυπώσεις!
Κάποια στιγμή τον σπρώχνει προς την εξωτερική για να ανοίξει δρόμο αλλά δεν του αρκεί, δεν φεύγει αλλά κινείται προς την εξωτερική για να ξαναστριμωξει τον αντίπαλο του όπως είχε κάνει και με τον Dani πέρσι στη Valencia...
Είναι κακός χαρακτήρας (για να μην πω κάτι πιο χοντρό) και είναι στο DNA του, αν δεν τιμωρηθεί κάποια στιγμή, αν δεν πάψει να απολαμβάνει ασυλία από τους κριτές κάποιος θα ξεφύγει και και θα τον σαπίσει στο ξύλο!
Οι κριτές που έριξαν 30sec ποινή στον Zarco με συνοπτικές διαδικασίες σε ένα περιστατικό στο οποίο κατά τη γνώμη μου δεν υπήρχε τίποτα δεν ενοχλήθηκαν καν όταν ο Marquez μετά από έξοδο ξαναμπήκε επικίνδυνα στη θέση του!
Οι ίδιοι έριξαν 1sec ποινή στον Aleix γιατί βγήκε απ τα όρια της πίστας......
Ο Rossi σε έναν αγώνα που στην καλύτερη θα ήταν 5αδα έκανε έναν πολύ δυνατό αγώνα και έφτασε στο βάθρο ,έδωσε πολύ δυνατές μάχες και έχασε τελικά από τον Crutchlow τον οποίο θα προσπερνούσε αν δεν έχανε τόσο πολύ χρόνο με τα τερτίπια του μικρού που έκανε και τους δυο να γυρίζουν στο 2:04....
Στις δηλώσεις μετά είπε ότι η μάχη με τον ΜΜ93 ήταν δίκαιη και καθαρή αλλά ματάκια έχουμε και είδαμε, οκ σε αυτό το ξεκαθάρισμα λογαριασμών βγήκε από πάνω αλλά δεν χρειάζεται να λέει και τέτοιες μπούρδες ας αφήσει άλλους να το κάνουν!
Ο Crutchlow ομολογώ ότι με χει εντυπωσιάσει τελευταία πήρε την pole και οδήγησε σε όλη την διάρκεια του αγώνα σαν διεκδικητής του πρωταθλήματος, ήταν βέβαια μπροστά στο κοινό του αλλά αυτό δεν μειώνει σε τίποτα την εκπληκτική απόδοση του όχι μόνο σε αυτόν τον αγώνα αλλά γενικά στους τελευταίους !
Η Suzuki έχω πει από πέρσι κιόλας ότι έχει το καλύτερο πλαίσιο, δεν ξέρω πως το πέτυχαν αλλά ξέρω ότι μέσα σε 30 αγώνες έφτασαν να νικήσουν στεγνό αγώνα αποστομωτικά, αν σκεφτούμε λίγο την Ducati και πόσο καιρό προσπαθούσε να φτάσει σε μια νίκη η επιτυχία της Suzuki φαντάζει ακόμα πιο εντυπωσιακήυπ!
Στο τέλος είχε ίσως περισσότερη φθορά στο πίσω ελαστικό αλλά και οι υπόλοιποι δεν ήταν σε καλύτερη μοίρα
Και πάμε στον μεγάλο νικητή Vinales
Ήταν καταιγιστικός και καθηλωτικός, δεν έκανε λάθη, τα ηλεκτρονικά που του είχαν στερήσει καλά τελειώματα αγώνων τώρα του έδωσαν ΚΑΙ αυτό.
Η Suzuki έχω πει από πέρσι κιόλας ότι έχει το καλύτερο πλαίσιο, δεν ξέρω πως το πετυχαν αλλά ξέρω ότι μέσα σε 30 αγώνες έφτασαν να νικήσουν στεγνό αγώνα αποστομωτικά, αν σκεφτούμε λίγο την Ducati και πόσο καιρό προσπαθούσε να φτάσει σε μια νίκη η επιτυχία της Suzuki φαντάζει ακόμα πιο εντυπωσιακή
Φέτος κατάφεραν να έχουν έναν δυνατό κινητήρα ο οποίος είναι και αξιόπιστος, εγώ δεν το περίμενα πρέπει να σας πω ότι θα μπορούσαν στο θέμα κινητήρα να ανταποκριθούν τόσο γρήγορα στον ανταγωνισμό!
Ο Maveric είναι ο 7ος νικητής στους 7 τελευταίους αγώνες και αυτό αποτελεί ρεκόρ για μια χρονιά, επίσης έδωσε νίκη στο εργοστάσιο την οποία χαρά στέρησε ίσως από τον Iannone o οποίος με τη σειρά του έχει στερήσει από τον Lorenzo για την Ducati
Μου έκανε εντύπωση η ψυχραιμία του μετά την σπουδαία αυτή νίκη και ο άνετος τρόπος που το αντιμετώπισε σαν κάτι φυσικό και που ήταν σίγουρος ότι θα συμβεί, είπε ότι ήταν η πιο μεγάλη στιγμή του στα GP βέβαια αλλά το πέρασε σαν να ήταν απλώς η πρώτη από πολλές που θα επακολουθήσουν!
Επίσης ο Vinales είναι πλέον μαζί με τον Rossi οι μοναδικοί που έχουν νικήσει σε 4!! κατηγορίες και οι μοναδικοί που έχουν νικήσει την πρώτη κιόλας χρονιά τους στους αγώνες !
(όχι οι Marquez-Lorenzo-Pedroza δεν το έχουν κάνει)
Για τη Michelin θέλω να πω ότι έχει καταφέρει να φτιάξει λάστιχα που όλοι μπορούν να βρουν έναν συνδυασμό που να του βολεύει, έτσι έχουμε μάχες και εξ αιτίας αυτού, μια παραλλαγή δηλαδή του να είχαμε πολλούς κατασκευαστές/προμηθευτές!
Σε αυτή την πίστα δεν είχε δοκιμάσει τα ελαστικά της ,συν τις συνθήκες (κρύο) που δεν βόλευαν γρήγορο αγώνα το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, ο στόχος φαίνεται να έχει επιτευχθεί αν και έχει ακόμη δρόμο να κάνει.
Best laps
1 VINALES 2'02.339
2 CRUTCHLOW 2'02.659
3 ESPARGARO 2'02.680
4 PEDROZA 2'02.721
5 ROSSI 2'02.745
6 IANNONE 2'02.790
7 MARQUEZ 2'02.815
8 DOVIZIOSO 2'02.837
9 LORENZO 2'03.171
Βαθμολογία σύνολο (2014-2015-2016)
Marquez 814
Rossi 780
Lorenzo 739
Σημ
Ο Marquez στα Fps κυνηγούσε τον Lorenzo με στόχο να τον περάσει –κάτι που έκανε- και αμέσως μετά σταματούσε και πήγαινε αργά!
Μέχρι να τον περάσει όμως λύσσαγε…. νόμιζε ότι αυτός θα ήταν ο κύριος αντίπαλος του και του έπαιζε ψυχολογικά παιχνίδια"
Σημείωση δική μου: Τον κ. Ευσταθίου δεν τον γνωρίζω προσωπικά, ούτε έχουμε ο ένας τα τηλ του άλλου. Αυτό που έγραψα για τον 93 πιο πάνω, το έκανα πολλές ώρες πριν τη δημοσίευση της δικής του ανάλυσης. Χαίρομαι που δε βλέπω "φαντάσματα"