Moto Guzzi V100 2022

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχει το κοινό της η Moto Guzzi, στην Ελλάδα όχι και πολλοί αλλά το ίδιο φανατικοί. Μου είναι συμπαθής σαν εταιρεία. Θα ήθελα πολύ να το δω από κοντά. Δε ξέρω αν θα το έπαιρνα ποτέ. Από τις Ιταλικές είμαι πιο "κοντά" συναισθηματικά, πάντα στην Aprilia. Γιατί, δε ξέρω, μου βγάζει κάτι σαν εταιρεία.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Έχει το κοινό της η Moto Guzzi, στην Ελλάδα όχι και πολλοί αλλά το ίδιο φανατικοί. Μου είναι συμπαθής σαν εταιρεία. Θα ήθελα πολύ να το δω από κοντά. Δε ξέρω αν θα το έπαιρνα ποτέ. Από τις Ιταλικές είμαι πιο "κοντά" συναισθηματικά, πάντα στην Aprilia. Γιατί, δε ξέρω, μου βγάζει κάτι σαν εταιρεία.
Γιατί ο Ιβάνο Μπέτζιο ήταν άνθρωπος με όραμα και είχε πάθος για τις μοτοσυκλέτες
και τους αγώνες.
Έτσι και στην αγορά έβγαινε με προσεγμένα μηχανάκια που τα είχαν σχεδιάσει μοτοσυκλετιστές
που ήξεραν τι θα κάνουν μ αυτά.
Το ίδιο έγινε και με τους αδερφούς Καστιλιόνι με τη ντουκάτι (που δεν θα υπήρχε σήμερα)

Όπως και να χει χωρίς την απρίλια ούτε αυτό το μηχανάκι θα είχε βγει ποτέ
Και στο μοτέρ και στα ηλεκτρονικά απρίλια είναι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί ο Ιβάνο Μπέτζιο ήταν άνθρωπος με όραμα και είχε πάθος για τις μοτοσυκλέτες
και τους αγώνες.
Έτσι και στην αγορά έβγαινε με προσεγμένα μηχανάκια που τα είχαν σχεδιάσει μοτοσυκλετιστές
που ήξεραν τι θα κάνουν μ αυτά.
Το ίδιο έγινε και με τους αδερφούς Καστιλιόνι με τη ντουκάτι (που δεν θα υπήρχε σήμερα)

Όπως και να χει χωρίς την απρίλια ούτε αυτό το μηχανάκι θα είχε βγει ποτέ
Και στο μοτέρ και στα ηλεκτρονικά απρίλια είναι.
Μου άρεσε πολύ η απάντηση σου.
Είχα κάποτε δει ένα βίντεο που αφορούσε το εργοστάσιο της Aprilia. Ένα από τα στοιχεία που με εντυπωσίασε ήταν πως υπήρχαν σκηνές που είχαν αναφορά στο παρελθόν όπου έβλεπες ότι σήμερα υπάρχουν ακόμη πρόσωπα που εργαζόντουσαν εκεί και πριν από 30 χρόνια, ακόμη και στο σχεδιαστήριο. Δεν γινόταν αναφορά περί αυτού στο βίντεο αλλά το έβλεπες. Αυτό είναι πίστη από τη πλευρά των εργαζόμενων και πάθος από τη πλευρά του ιδιοκτήτη.
Κάτι τέτοια είναι που με κερδίζουν, πιστεύω πολύ στο ανθρωποκεντρικό μοντέλο κάποιων εταιρειών. Επίσης βλέπω με συμπάθεια το σχετικά μικρό μέγεθος της εταιρείας και τις εξαιρετικές μοτοσυκλέτες που έχει παράγει στη πορεία της, παρά τη φήμη που την ακολουθεί κυρίως σε ηλεκτρολογικά θέματα. Νομίζω πως η φήμη αυτή δεν ανταποκρίνεται δίκαια στο σύνολο της εταιρείας.


Για να παραμείνω στο θέμα. Το βιντεάκι αυτό το είχα βάλει και στο θέμα με το V85 TT πέρυσι. Το βάζω πάλι γιατί αξίζει να το δούμε σπαταλώντας 20 λεπτά από τη ζωή μας. Η αυτόματη μετάφραση δουλεύει πολύ καλά.

 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σόρι, όχι, πολύ απλοϊκό.

Το V100 όλοι θέλουμε να είναι σούπερ.

Αλλά αν δεν αποδείξει ότι δεν είναι ένα ακόμα στελβιο, στο δικό μου τεφτέρι δεν διαφέρει από το άλλο "καταδικασμένο" εκ προοιμίου λόγω καταγωγής, το ΜΤ800. Άγνωστη ποσότητα μέχρι να κυκλοφορήσει, να γράψει χιλιόμετρα και να δούμε.

Και εμμένω στο ότι δεν φέρνει απολύτως τίποτα νέο, πλην φλαπς. Πολυμέσα στην μοτοσυκλέτα... Δηλαδή αυτό είναι η ουσία του "μοτοσικλετισμού" τον οποίο έθιξα και που τα έχει ακόμα και σε φτηνά σκούτερ. Και το συζητάμε στο ίδιο φόρουμ που σκίζονται ιμάτια για τα πολλά ηλεκτρονικά που είναι άχρηστα στην περιπέτεια και χαλάνε...

Κακορυθμισμένα ολινς έχουμε δει και στα πρώτα skyhook.

Τα μοτέρ της BMW επίσης δεν ήταν και τόσο τέλεια όταν έγινε η ίδια αλλαγή σε υδρόψυκτη λειτουργία με την ίδια στροφή 90 μοιρών στην κεφαλή. Θα μου πεις είναι ανάγκη να υπάρχει θέμα; Όχι.

Είναι κάποιος 100% σίγουρος ότι το πέτυχαν τέλειο με την πρώτη; Μακάρι, αλήθεια.

/Άπιστος Θωμάς over and out.

To Stelvio παντως ηταν ενδιαφερον οδηγικα και με φανταστικο θορυβο! Τωρα για τα φλαπς, ειδα μια παρουσιαση και ανεφεραν πως τα φλαπς ειναι για ανεμοκαλυψη και οχι κατι αλλο, οποτε δεν ειναι και τρομερο selling ποιιντ. Παντως ειδα απο κοντα προσφατα το NT1100 της χοντα και ηταν τεραστιο σε μεγεθος, σαν ονοφ σχεδον, φανταζομαι και αυτο θα ειναι στο ιδιο μεγεθος, που ειναι λιγο περιεργο για στριτ μοτοσυκλετα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To Stelvio παντως ηταν ενδιαφερον οδηγικα και με φανταστικο θορυβο! Τωρα για τα φλαπς, ειδα μια παρουσιαση και ανεφεραν πως τα φλαπς ειναι για ανεμοκαλυψη και οχι κατι αλλο, οποτε δεν ειναι και τρομερο selling ποιιντ. Παντως ειδα απο κοντα προσφατα το NT1100 της χοντα και ηταν τεραστιο σε μεγεθος, σαν ονοφ σχεδον, φανταζομαι και αυτο θα ειναι στο ιδιο μεγεθος, που ειναι λιγο περιεργο για στριτ μοτοσυκλετα.
Δεν δείχνει (στα βίντεο, πχ τελευταίο που είδα ήταν του γνωστού Ρουμάνου με τα γυαλάκια που είναι 1.80 περίπου) τόσο μεγάλο όσο το ΝΤ1100, δείχνει να είναι μέγεθος... κανονικού Ιαπωνικού στριτ. Ο οποίος reviewer παραπονέθηκε για ψευδονεκρές με το QS ανάμεσα σε πρώτη και δευτέρα και ζέστη από το μοτέρ.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Μιας κ το είδα ζωντανά κ το καβάλησα κατά την επίσκεψη μου στο εργοστάσιο,
Θα πω ότι αν και στις φωτογραφίες δεν με είχε ενθουσιάσει, από κοντά είναι πολύ πολύ όμορφο, φωτεινό κ καλοφτιαγμένο....

Τόσο που μου άλλαξε την γνώμη....
Είναι σχετικά "κοντό" σαν cb500 σε μέγεθος και μαζεμένο, με σωστές όμως γωνίες ώστε να χωρέσω άνετα επάνω του..(1.86, 100 κιλά)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μιας κ το είδα ζωντανά κ το καβάλησα κατά την επίσκεψη μου στο εργοστάσιο,
Θα πω ότι αν και στις φωτογραφίες δεν με είχε ενθουσιάσει, από κοντά είναι πολύ πολύ όμορφο, φωτεινό κ καλοφτιαγμένο....

Τόσο που μου άλλαξε την γνώμη....
Είναι σχετικά "κοντό" σαν cb500 σε μέγεθος και μαζεμένο, με σωστές όμως γωνίες ώστε να χωρέσω άνετα επάνω του..(1.86, 100 κιλά)
Πες μου ότι δεν μοιάζει στο πλαι με tdm....μόνο αυτό
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Ετσι ελεγα και γω στις φωτογραφιες Κωστα, αλλα δεν εχει καμια σχεση.

Επισης ειναι χαμηλο αλλα με καλες γωνιες σε γονατα και χερια, μαζεμενο το φαιρινγκ σαν μεγαλη μασκα περισσοτερο και πολυ πολυ καλοφτιαγμενο και ομορφο....
Τοσο ....οσο....

ανεβηκα στο ασπρο πρασινο και η περλα στο λευκο ηταν σαν.....παλια χοντα του '80!!!!

Το περιεργο ηταν οτι δεν εβρισκαν τα γονατα στους κυλινδρους οπως το φοβομουν....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
θα μπεις σε εξοδα;


να ραψω κουστουμι;

:yew:
Μπαααα .....ψώνισα προσφατα.
Ρώτησα γιατί μου αρέσουν οι ιταλιανες και οι φωτό που έχουν κυκλοφορήσει δεν ήταν κολακευτικές.
Επιβεβαιωσατε την υποψία μου ότι έφταιγε η γωνία λήψης.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Προσωπικα αναμενω μοντελο/εκδοση σε στυλ ρετρο Η σκραμπλερ μιας και τα νεο-φεριγκατα δεν με ενθουσιαζουν,
αλλα τελικα ειναι απο τις μοτοσυκλετες που σε κερδιζουν στην πραγματικη ζωη και οχι στις φωτο/παρουσιασεις τριτων ή τα θεωρητικα χαρακτηριστικα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προσωπικα αναμενω μοντελο/εκδοση σε στυλ ρετρο Η σκραμπλερ μιας και τα νεο-φεριγκατα δεν με ενθουσιαζουν,
αλλα τελικα ειναι απο τις μοτοσυκλετες που σε κερδιζουν στην πραγματικη ζωη και οχι στις φωτο/παρουσιασεις τριτων ή τα θεωρητικα χαρακτηριστικα...
Όπως το πες Αντώνη. Χωρίς φανφάρες και τερτιπια εντυπωσιασμού φαίνεται μια μοτοσυκλέτα με υψηλή ποιότητα κατασκευής και με προσοχή εκεί που μετράει. Και με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα άνοιξα το περιοδικό μοτό. Πέρα από το παραλήρημα του ΜΜ στην αρχή του άρθρου και με κάθε επιφύλαξη για τα πάντα που γράφει γιατί έχει διαστάσεις Τυριον Λανιστερ, πρόσεξα και ότι τελικά έχει cornering lights το μηχανάκι. Επιβεβαίωσα ότι το γράφει και στην σελίδα προϊόντος τελικά αλλά πρέπει να ψάξεις για να το βρεις κρυμμένο σε επιλογή... Και αν κατάλαβα σωστά το έχει και το βασικό μοντέλο.

Θα μου πεις που κόλλησες πάλι, αν δεν καταλαβαίνεις δεν έχεις κάνει επαρχιακό σε πλήρες σκοτάδι. Ή είσαι πιο αργός και από εμένα, που θέλει προσπάθεια.


Χτες το συζητούσαμε, ο ένας της παρέας δεν είχε δει το βου τσεντο, ανοίγει κινητό, "μα αυτό είναι σαν παλιό γιαπωνέζικο". Ο ΜΜ γράφει "μοτοσικλέτα για όλους και για όλα" στο άρθρο, ότι είναι στον δρόμο των UJM το μηχανάκι , κάπου 40+ χρόνια μετά την γέννηση των UJM, το μηχανάκι που τα κάνει όλα και συμφέρει... Αυτό που πέθανε μαζί με το fzs1000, το cbf1000, το cb1300s, bandit 1250.


Μακάρι να βγει επαρκώς αξιόπιστο γιατί χάσαμε περισσότερα από όσα βρήκαμε με την εξειδίκευση των τελευταίων 20 ετών και να βρει μιμητές.


Αν υποψιαστώ ότι θα μπει στο γκαράζ ακόμα ένα μηχανάκι που κορόιδευα...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα μου πεις που κόλλησες πάλι, αν δεν καταλαβαίνεις δεν έχεις κάνει επαρχιακό σε πλήρες σκοτάδι. Ή είσαι πιο αργός και από εμένα, που θέλει προσπάθεια.
Ελα με φωναξες;;;;; :cool: (και χωρις καμμια προσπαθεια :laugh: )
 
Top Bottom