Πολλά χρήματα, ως απόλυτο νούμερο,Δίνουν πλευρικές βαλίτσες στα 999 ευρώ, σχάρα περίπου 400 και το αγαπημένο του μανιακού πίσω βαλιτσακι που χωράει ένα κράνος στα 300+
Έχει "διαμόρφωση" στην ιστοσελίδα της Γκουτσι, η δική μου ήταν 17024 ευρώ
Αρχική τιμή το "βασικό" μοντέλο, γιατί το S δεν έχει κάτι που να θέλω, είναι ίδια με το ΝΤ1100 που δεν έχει τα άλογα και κυρίως τις αναρτήσεις, στα 15500.Πολλά χρήματα, ως απόλυτο νούμερο,
τώρα συγκριτικά δεν γνωρίζω,
έτσι κι αλλιώς γκαφρά γιόκ...
/// Β
, μένει να δούμε αν είναι biodegradable όπως τα περισσότερα
Αυτή η υστερία με τα κάθε λογής ον οφ θηρία ή καταχρηστικά adventure με έxει κουράσει πάρα πολύ και αναπολώ εποχές που είχαμε all around στριτάκια .Αν μια μοτοσυκλέτα πάντως θα προτιμούσα να αγοράσω απο θέμα ποιότητας υλικών και βαφών έναντι κάθε biodegradable ειδικά Γιαπωνέζικο αυτή θα ήταν Moto Guzzi.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Κάπου με τα SUV μας τα έχουν κάνει τσουρέκια. Καθε εταιρεία on-off 500cc Α2, on-off 650cc, on-off 800cc, on-off 1100cc.Αυτή η υστερία με τα κάθε λογής ον οφ θηρία ή καταχρηστικά adventure με έxει κουράσει πάρα πολύ και αναπολώ εποχές που είχαμε all around στριτάκια .
Και το v100 έρχεται να ξαναζωντανέψει μια ξεχασμένη κατηγορία αυτή των χρηστικών sport touring και πολύ γουστάρω.
Κωστή συμφωνώ μαζί σου 100%. Κατά τη γνώμη μου η κατηγορία των On/Off δεν είχε ανάγκη ποτέ τους μεγάλους κυβισμούς 1000cc+ λόγω φύσης της μοτοσυκλέτας, ούτε για τα ταξίδια. Αυτό που έλειψε ήταν ότι για χρόνια είχαν εξαφανίσει τους μεσαίους κυβισμούς και τώρα που σιγά-σιγά επανήλθαν αυτό ολοένα και φαίνεται. Τουλάχιστον από άποψη κινητήρα δεν ήταν απαραίτητη οι πολύ μεγάλοι κυβισμοί αν και συνεχίζει το marketing να παίζει το χαρτί της άνεσης για να μπορεί να πουλάει σε όλες τις κατηγορίες, συνεχίζει δηλαδή στη μεγάλη κατηγορία να φτιάχνει άνετες μοτοσυκλέτες και εντέχνως ξεχνάνε αυτό το χαρακτηριστικό στις μεσαίες. Για τον ίδιο λόγο όμως περιμένω πως η Honda βρήκε μια τρύπα και είναι πολύ πιθανό να σαρώσει με το νέο Transalp όπου έξυπνα έριξε έναν κινητήρα δυνατό και μια On/off με την άνεση των παλιών, άλλωστε στο βίντεο αυτό σπονσοράρει άνεση για τους επιβάτες και άνετα χιλιόμετρα.Αυτή η υστερία με τα κάθε λογής ον οφ θηρία ή καταχρηστικά adventure με έxει κουράσει πάρα πολύ και αναπολώ εποχές που είχαμε all around στριτάκια .
Και το v100 έρχεται να ξαναζωντανέψει μια ξεχασμένη κατηγορία αυτή των χρηστικών sport touring και πολύ γουστάρω.
Δεν έχεις άδικο, για τη σημερινή εποχή το Suzuki φαίνεται πιο ολοκληρωμένο.Και η Suzuki με το Vstrom800 στη άνεση ποντάρει με όλη την κατασκευή και σε ένα πολυχρηστικό ταξιδιάρικο ονοφφ με πολύ καλές δυνατότητες για δικάβαλο. Προσωπικά αν παίξουν στα ίδια λεφτά βρίσκω καλύτερο το Suzuki. Απο την στιγμή μάλιστα που το Transalp δεν φαίνεται να προσφέρει το κάτι παραπάνω στο Off.
Φυσικά και θα πουλήσει και μάλιστα πολύ πιστευω και Ελλάδα. Δεν είμαστε εμείς εδω μέσα ο κανόνας καλώς ή κακώς.Δεν έχεις άδικο, για τη σημερινή εποχή το Suzuki φαίνεται πιο ολοκληρωμένο.
Το μυαλό μου κόλλησε σε αυτό που ανέφερε και ο Γιάννης amyroukai και νομίζω πως η Honda έχει εκεί την πηγή άντλησης μεγάλου μέρους των πελατών της, παραδοσιακά προϊόντα για παραδοσιακούς πελάτες. Περιμένω να δω τα review από απλούς ανθρώπους καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που η Honda έχει δώσει καλοσεταρισμένες αναρτήσεις με ελλιπείς ρυθμίσεις. Και στη πράξη τώρα βλέπουμε αρκετά από τα μεσαία On/Off αλλών εποχών να βγαίνουν στο βουνό, με υποχωρήσεις; Ναι, και λοιπόν; Είναι θέμα σφαιρικής προσέγγισης. Νομίζω πως θα πουλήσει το Transalp. Ας περιμένουμε να τα δούμε από κοντά.
Δυνατό γκομενάκι έχει ο wolvering!!!Να και κάτι που μου είχε διαφύγει ως πληροφορία. Η V100 Mandello είναι επίσημα η μηχανή του Wolvering