Πριν 20 μέρες κάποιος ανεκδιήγητος που ξεπάρκαρε μου έριξε την μηχανή ενώ την είχα σταθμευμένη κάτω από το σπίτι μια φορά για λίγη ώρα. Ένας μηχανόβιος γείτονας μου είπε ότι άκουσε το μπαμ και δεν πρόλαβε να κρατήσει πινακίδα, ο άλλος έφυγε σαν σε ταινία γκαζωμένος. Κάτι τέτοιοι άνθρωποι δεν ξέρω, μακάρι όλα τα μακάρι... Άσε ένα σημείωμα ρε άνθρωπε.
Πιο πολύ με πείραξε που την προσέχω και άλλος μου έκανε ζημιά.
Ζημιά 900 ευρώ, διάφορα κομμάτια από το πλάι, μεταξύ των οποίων και πλάκα πιρουνιού. Τα περισσότερα υπάρχουν Ιταλία και θα είναι εδώ σε μερικές μέρες, αλλά μερικά δεν είναι διαθέσιμα και είναι άγνωστο το πότε θα είναι. Όταν αποφασίσει να παράγει το εργοστάσιο, "πιθανώς σε 4-6 μήνες", ευτυχώς όχι κάτι σημαντικό. Αυτό το αναφέρω να ξέρουν πιθανοί αγοραστές του μοντέλου, δεν είναι μόνο η Honda με τα ανταλλακτικά που περιμένεις 6μηνα.
Στα του καινούριου, ώριμο "facelift", λίγο βελτιωμένος πάλι κινητήρας, βελτιωμένη αεροοδυναμική που "πονούσε" το πρώτο μοντέλο, γενικά επιτυχημένο στα μάτια μου. Επίσης άλλαξαν προμηθευτή στις μεταλλικές βαλίτσες. Παραγωγή πλέον στο εργοστάσιο της Aprilia, εξ ου και η απουσία του "Made in Mandello de Lario" από το όργανο. Κάτι για το οποίο "γκρινιάζουν" οι σκληροί φαν της μάρκας στα φορουμ.
ΥΓ: Το χωροδικτύωμα μπρος πίσω είναι από τα αγαπημένα μου στοιχεία στο σχέδιο της μοτοσικλέτας!