Test Ride Report
Έγινε σήμερα το πρωί το test ride.
Μισή ώρα το είχα στην διάθεσή μου το μηχανάκι, και γενικά οι άνθρωποι στα κεντρικά της KSR είναι πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί. Θα μπορούσα κάλλιστα να το κρατήσω και παραπάνω ώρα αν ήθελα. Η διαδρομή που έκανα ήταν από τα κεντρικά της KSR μέχρι λίγο μετά το Σκαραμαγκά, 20χιλ συνολικά στη Λ. Αθηνών.
Να σημειώσω εδώ ότι είμαι 198cm ύψος!
Οι διαστάσεις της είναι μαζεμένες και οπτικά είναι αρκετά κοντά σε CB500X. Κοιτώντας την μηχανή από μακριά αλλά και καθισμένος πάνω της δίνει την αίσθηση μιας compact adventure. Το βάρος της ακόμα και στατική μου φάνηκε πολύ καλά κατανεμημένο.
Το ύψος της σέλας είναι μεν χαμηλό αλλά καλύτερο από 800ΜΤ που οδήγησα πρόσφατα και κάθεσαι σε μια θέση σχετικά μέσα στη μοτοσυκλέτα με πολύ καλή απόσταση και ύψος τιμονιού για το δικό μου σώμα.
Τα πόδια μου λόγω ύψους σέλας και πολύ ψωμομένου λάστιχου στο πατάκι (1.5 cm σίγουρα) έκαναν μεγάλες γωνίες και δεν κουμπώναν πολύ καλά στο ντεπόζιτο γτ βρίσκαν στο λούκι που κάνει το ντεπόζιτο στα πλάγια.
Κάλυψη από το στανταρ ζελατινάκι στην τέρμα πάνω θέση είχα μέχρι τα 80, από εκεί και πάνω ο αέρας έπεφτε στα μάτια μου και είχε θόρυβο στο κράνος αλλά λιγότερο από ότι στο 800MT. Οι ώμοι μου ήταν ακάλυπτοι όμως και μετά τα 100 οι ριπές μείωναν την άνεση στο κορμό.
Μου άρεσε η σκληρότητα της σέλας αλλά για την δική μου λεκάνη νομίζω ότι είναι λίγο κοντή γτ ένιωθα στη μέση μου τη γραμμή που κάνει η ένωση με τη σέλα του συνεπιβάτη.
Στα οδηγικά τώρα, η μηχανή εν κινήσει μου έβγαλε μια πολύ ελαφριά αίσθηση και πολύ καλή ευελιξία με καλή στιβαρότητα.
Μάρεσε πολύ το πόσο άμεσα στρίβει και η αίσθηση και η δύναμη των φρένων, ειδικά η αίσθηση του πίσω φρένου.
Το μπροστινό είναι πολύ μπαμπάτσικο! βλέπεις τα καλάμια και τα χαίρεσαι.
Το μοτέρ του μου φάνηκε πολύ ελαστικό και δε μου σκόρτσαρε και η απόκριση του γκαζιού μια χαρά. Ακουγόταν όμως πολύ φιμωμένο. 10 αλογάκια παραπάνω θα του ταίριαζαν γάντι. Στο άνοιγμα του γκαζιού ένιωθα υψίσυχνους κραδασμούς στα πατάκια και στα μπούτια και όταν έκλεινα το γκάζι οι κραδασμοί πηγαίναν στο τιμόνι. Οι κραδασμοί στο τιμόνι με χάλασαν λίγο. Αν και άκουσα το βεντιλατέρ να δουλεύει 2 φορές σε φανάρι δεν ένιωσα να μου έρχεται ζέστη στις γάμπες και να καίγομαι.
Το σασμάν μου φάνηκε σφιχτό και με ήχο κλακ στις αλλαγές όπως λέει και ο Κρητικός στο βίντεο του και ο συμπλέκτης ήταν σκληρός, την κάνεις την γυμναστική στην πάπια μέσα στη κίνηση.
Αναρτήσεις γενικά μου φάνηκαν οκ.
Διακόπτες και οθόνη όμορφοι λειτουργικοί και γενικά καλής ποιότητας. Δεν πρόλαβα να παίξω όμως με μενου λειτουργίες κτλ κτλ.
Τα πλαστικά αν και σκληρά δεν τρίζαν και δεν έκαναν κανένα θόρυβο.
Σε γενικές γραμμές το μηχανάκι μου άρεσε πάρα πολύ για το τι προσφέρει σε αυτή τη τιμή, και νομίζω ότι για καθημερινό μηχανάκι το οποίο μπορεί να σε πάει και μια εκδρομή και να σε περάσει και από εναν χωματόδρομο χωρίς να το πολυσκεφτείς είναι σούπερ επιλογή.
Για μένα που είμαι 198 105 κιλά και για την χομπίστικη χρήση που το θέλω νομίζω θα μου ζητήσει αρκετούς συμβιβασμούς σε άνεση και δύναμη.