Motovloggers κλπ ομορφιες

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
το hardcore ειναι σχετικο...για μενα ειναι το σημειο που αρχιζουν να κλεινουν τα ματια και δε βλεπεις (η απλα βλεπεις οτι θελεις και οπως σε βολευει, κατι που ειναι αυτη η περιπτωση δηλαδη, μιας και την εποχη εκεινη κυκλοφορουσε μουλτι 1200, 1190 αλλα παρ ολα αυτα ο φιλος αποφασισε να συγκρινει το gs με τους ελεφαντες της χοντα και της γιαμαχα)

για τις δε υπολοιπες κατηγοριες δεν εχει καν νοημα να συζητουμε...
Είναι όμορφο να μπορείς να αγαπήσεις τη μοτοσυκλέτα και όχι τη φίρμα. Ακόμη είναι ωραίο να βρίσκεις χαρά σε μια μοτοσυκλέτα γεμάτη αδυναμίες αρκεί να σου αρέσει εσένα και να καταλαβαίνεις ότι ΝΑΙ έχει αδυναμίες και ότι ΝΑΙ αρέσει σε εσένα, ΟΧΙ στους άλλους. Αν αγαπάς τη φίρμα και οτιδήποτε αυτή παράγει "είναι καλό", είτε αυτή είναι Honda είτε BMW, τότε... άστα-βράστα*.










*H Yamaha εξαιρείται, όποιος αγαπάει μόνο τη Yamaha πράττει καλώς γιατί εκτός των άλλων φτιάχνει και πολύ καλά πιάνα πράγμα που δε μπορεί να κάνει η BMW και καμία άλλη εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών (αγαπάμε με τη καρδιά μας ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και ΝΑΚΑ).
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το γιατί χρησιμοποιεί αυτό το ABS η Yamaha ένας προφανής λόγος είναι το κόστος ( μια καλύτερη μονάδα θα κόστιζε ακριβότερα ) και δεν έχει δείξει αυτή η εταιρεία στην ιστορία της να βάζει το χέρι βαθιά στην τσέπη ( εσύ είσαι παλιός και πρέπει να θυμάσαι )
Τώρα η ιστορία του ABS αρχίζει από τη δεκαετία του ΄80. Τότε η BOSCH σε συνεργασία με την BMW εξέλιξαν το πρώτο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος παγκοσμίως.Τα υπόλοιπα εδώ 31-χρόνια-bmw-motorrad-abs
Δεν αποκλείεται και η BOSCH να είναι της BMW ( μόνο η Rolls Royce που είναι και αυτή της BMW έχει 1200 εταιρείες δικές της, φαντάσου τι μπορεί να έχεi η BMW )
Μην ξεχνάς ότι οτιδήποτε εξέλιξη έχουμε δει στις μοτοσυκλέτες την έχουμε δει από την BMW


πολλα εγραψα γμτ
Το χερι βαθια στην τσεπη δεν το βαζει καμια εταιρια ,το βαζεις εσυ και εγω.
Για παμε:ABS
ΕΤΟΣ - Εταιρια κατασκευης - Οχημα

1966 - DUNLOP - Lincoln Continental
1971 - NISSAN-TEVES - Nissan President
1971 - TEVES - Chrysler Imperial
1978 - BOSCH - Mercedes W116 και 7,5 μηνες μετα BMW 750


Μοτοσυκλετες .Το 1985 πρωτη η Lucas Girling κατασκευαζει abs για μοτο κατοπιν παραγγελιας της HONDA, το προγραμμα ειχε κυριως ερευνητικους σκοπους για αγωνιστικη χρηση σε βρεγμενες πιστες,τελικα ναυαγησε γιατι οι αποστασεις επιβραδυνσης των πιλοτων ηταν μικροτερες χωρις το abs.
To 1988 η Bosch(που Δεν ειναι, τουλαχιστον μεχρι σημερα ,θυγατρικη της BMW)Κατασκευαζει (κατα παραγγελια ) το 1ο abs που τοποθετηται σε μοτο παραγωγης ,την Κ100(μοτοσυκλετα παππουδιστικη,οι παππουδες εχουν και φραγκα για να πληρωσουν το συστημα).
Το 1990 η Yamaha τοποθετει abs(κατασκευαστρια εταιρια μια θυγατρικη της Mitsubishi) στην ST1100.To 1991 οι γερμανοι στο MOTORAD τευχος της εποχης ψηφιζουν το abs της ST1100 ως καλυτερο -αποτελεσματικοτερο απο αυτο της K100.

μετα σιγα σιγα ολοι αρχιζουν να τα τοποθετουν.

Μαλλον τσαμπα τα εγραψα ολα αυτα,διοτι νομιζω οτι διακρινω μια Οπαδικη σχεση(μακαρι να κανω λαθος) με την BMW,οποτε ισως να εχει δικιο o STF ,εχεις δικιο-δεν καταλαβα εγω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το χερι βαθια στην τσεπη δεν το βαζει καμια εταιρια ,το βαζεις εσυ και εγω.
Για παμε:ABS
ΕΤΟΣ - Εταιρια κατασκευης - Οχημα

1966 - DUNLOP - Lincoln Continental
1971 - NISSAN-TEVES - Nissan President
1971 - TEVES - Chrysler Imperial
1978 - BOSCH - Mercedes W116 και 7,5 μηνες μετα BMW 750


Μοτοσυκλετες .Το 1985 πρωτη η Lucas Girling κατασκευαζει abs για μοτο κατοπιν παραγγελιας της HONDA, το προγραμμα ειχε κυριως ερευνητικους σκοπους για αγωνιστικη χρηση σε βρεγμενες πιστες,τελικα ναυαγησε γιατι οι αποστασεις επιβραδυνσης των πιλοτων ηταν μικροτερες χωρις το abs.
To 1988 η Bosch(που Δεν ειναι, τουλαχιστον μεχρι σημερα ,θυγατρικη της BMW)Κατασκευαζει (κατα παραγγελια ) το 1ο abs που τοποθετηται σε μοτο παραγωγης ,την Κ100(μοτοσυκλετα παππουδιστικη,οι παππουδες εχουν και φραγκα για να πληρωσουν το συστημα).
Το 1990 η Yamaha τοποθετει abs(κατασκευαστρια εταιρια μια θυγατρικη της Mitsubishi) στην ST1100.To 1991 οι γερμανοι στο MOTORAD τευχος της εποχης ψηφιζουν το abs της ST1100 ως καλυτερο -αποτελεσματικοτερο απο αυτο της K100.

μετα σιγα σιγα ολοι αρχιζουν να τα τοποθετουν.

Μαλλον τσαμπα τα εγραψα ολα αυτα,διοτι νομιζω οτι διακρινω μια Οπαδικη σχεση(μακαρι να κανω λαθος) με την BMW,οποτε ισως να εχει δικιο o STF ,εχεις δικιο-δεν καταλαβα εγω.
Αυτό... Που γράφεις κάτι τόσο ωραίο και μετά λες ότι το έγραψες τσάμπα... Πρέπει να το κοιτάξεις.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Αυτό... Που γράφεις κάτι τόσο ωραίο και μετά λες ότι το έγραψες τσάμπα... Πρέπει να το κοιτάξεις.
Εννοω οτι ΜΑΛΛΟΝ και παλι δεν μπορω να τον πεισω.Εχει αποφασισει ηδη οτι η BMW φτιαχνει τα καλυτερα abs και επισης τα ανακαλυψε.

Σορρυ (αν και ειμαι ακομα κοσμιος πιστευω)ηθελα να γραψω πιο ηπια αλλα ο φιλος ηταν "καπως" στο γραψιμο του και παρασυρθηκα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εννοω οτι ΜΑΛΛΟΝ και παλι δεν μπορω να τον πεισω.Εχει αποφασισει ηδη οτι η BMW φτιαχνει τα καλυτερα abs και επισης τα ανακαλυψε.

Σορρυ (αν και ειμαι ακομα κοσμιος πιστευω)ηθελα να γραψω πιο ηπια αλλα ο φιλος ηταν "καπως" στο γραψιμο του και παρασυρθηκα.
Ο Πέτρος ειναι "κύριος" και σίγουρα έχετε μιλήσει από κοντά σε κάποιο troffy.
Αλλά τα παλιό bmw σε κάνουν μανιακό και είναι γνωστό ότι στο τέλος όλοι πενφέ θα παρετε
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αλλά τα παλιό bmw σε κάνουν μανιακό και είναι γνωστό ότι στο τέλος όλοι πενφέ θα παρετε
Στο τέλος όλοι μανιακό θα πάρουμε...:laugh:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ο Πέτρος ειναι "κύριος" και σίγουρα έχετε μιλήσει από κοντά σε κάποιο troffy.
Αλλά τα παλιό bmw σε κάνουν μανιακό και είναι γνωστό ότι στο τέλος όλοι πενφέ θα παρετε
Δεν ισχυριστικα πουθενα οτι δεν ειναι Κυριος,απλα απαντησα σε καποια ποστ που ειχαν(ετσι νομιζω)οπαδικο αρωμα.
Στο κατω κατω και οι Κυριοι μπορει καποιες φορες να ειναι οπαδοι,μπορει να συμβει στον καθενα αν παθιαστει με κατι.
:friendship:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Είναι όμορφο να μπορείς να αγαπήσεις τη μοτοσυκλέτα και όχι τη φίρμα. Ακόμη είναι ωραίο να βρίσκεις χαρά σε μια μοτοσυκλέτα γεμάτη αδυναμίες αρκεί να σου αρέσει εσένα και να καταλαβαίνεις ότι ΝΑΙ έχει αδυναμίες και ότι ΝΑΙ αρέσει σε εσένα, ΟΧΙ στους άλλους. Αν αγαπάς τη φίρμα και οτιδήποτε αυτή παράγει "είναι καλό", είτε αυτή είναι Honda είτε BMW, τότε... άστα-βράστα*.










*H Yamaha εξαιρείται, όποιος αγαπάει μόνο τη Yamaha πράττει καλώς γιατί εκτός των άλλων φτιάχνει και πολύ καλά πιάνα πράγμα που δε μπορεί να κάνει η BMW και καμία άλλη εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών (αγαπάμε με τη καρδιά μας ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και ΝΑΚΑ).
Ωραίο αυτό Στέφανε. Η μοτοσυκλέτα ως η τέχνη της ατέλειας. Σκέψου ότι αγαπάμε ένα όχημα που δεν ισορροπεί καν από μόνο του χωρίς βοήθεια.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Διαβάζοντας το μοτό Αυγούστου έλεγαν ότι το Τ700 αν δεν το οδηγάς εντουραδικα είναι πολύ εύκολο να χάσεις το μπροστινό.
Ευκαιρία κιόλας να ρωτήσω τι εννοούν εντουραδικα?
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Διαβάζοντας το μοτό Αυγούστου έλεγαν ότι το Τ700 αν δεν το οδηγάς εντουραδικα είναι πολύ εύκολο να χάσεις το μπροστινό.
Ευκαιρία κιόλας να ρωτήσω τι εννοούν εντουραδικα?
γατακι...
αναποδα το σωμα στις στροφες ρε... :secret:
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Τελικά πάλι στις γερμανικές πόμονες καταλήγει οποίο θέμα σχολιάζω σοβαρά ρε γάμωτο....

Για να επανέλθω στο θέμα

Κόκκινα φεγγάρια μεγάλο Respect !!!
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
να ρωτησω εγω κατι ασχετο με το abs? το 1ο πιστακι που μπαινουν ξερουμε που ειναι ? παπαγου καπου μαλλον
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω για να επιστρεψω στο κουιζ, θεωρω οτι το ABS δεν εχει να κανει με τη σουπα. Θεωρω οτι εκλεισε απλα το γκαζι στη στροφη (ακουγεται στο βιντεο) και σε συνδυασμο με το τραγικο στο χωμα μπροστινο Scorpion STR εχασε το μπροστινο. Αλλα επειδη καθε αλλο παρα ειδικος ειμαι, δεν μπορω σε καμια περιπτωση να επιμεινω.

Και το λεω αυτο γιατι μιλαμε για ενα ατομο που οχι μονο σχολιαζει οτι το Τ700 σκαει καλυτερα στα αλματα απο τα ΜΧ, αλλα κρινει και την ποιοτητα της βολτας επειδη οι μποτες ΜΧ του κουμπωσαν καλυτερα στο Τ700 απ'οτι στα εντουρακια, και επειδη προφανως το Τ700 ειναι καλυτερο απο το 990, ή εστω "μια διαφορα χιχιχιχιχιχι την εχει".


amyroukai δεν καταλαβαινω την εκρηξη σου περι θεμιτου και αθεμιτου σχολιασμου ειδικων. Το λεει ξεκαθαρα ο ανθρωπος, ταξιδεψε με το Τ700 με μουαγιεν 150-160χαω Α Ν Ε Τ Α.
H απαντηση στο κουιζ απο τον ιδιο τον Πετερχανσελ... Εκλεισε το γκαζι/πατησε μπροστινο στη στροφη.

 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
ασχετο σχετικο.
δε ξερω,αλλα εμενα ολοι οι δικοι μας βλογκερς μου φαινονται αντιπαθητικοι.
δε μπορω να δω κανεναν στα σοβαρα.
ξενους παρακολουθω αρκετους.
ειδικα ταξιδιαρηδες.
θκο μας τετοιονε δεν εχω πετυχει ακομα
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
ασχετο σχετικο.
δε ξερω,αλλα εμενα ολοι οι δικοι μας βλογκερς μου φαινονται αντιπαθητικοι.
δε μπορω να δω κανεναν στα σοβαρα.
ξενους παρακολουθω αρκετους.
ειδικα ταξιδιαρηδες.
θκο μας τετοιονε δεν εχω πετυχει ακομα
Ρίξε και μια ματιά στον δικό μας Spyrious
Πραγματικά το κανάλι του δεν αξίζει τους τόσο λίγους συνδρομητές που έχει.
Είναι για πολύ παραπάνω. :l2:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Επειδη εχω ξοδεψει απειρο χρονο στο ιντερνετ στη ζωη μου και στο youtube, να σας κανω μια ενημερωση για τα καναλια αυτα γενικα. Αυτα που εχουνε πολλους συνδρομητες.

Εχω παρατηρησει , και ειναι γενικα αποδεκτο, ο,τι οσο ενα καναλι μεγαλωνει τοσο πιο "επιχειρηση" γινεται. Επιχειρηση μαρκετινγκ για την ακριβεια.
Ειδικα αμα χωθουνε και σε κανα δικτυο τυπου digital minds κλπ πραγματικα γινονται επιχειριση προωθησης προιοντων.
Στις μοτοσυκλετες ειναι σε αρχικα σταδια ακομα για τα περισσοτερα καναλια εκτος απο 2. ( ρουκετας και τενερες...)

Αμα δειτε καναλια με beaute κυριως και καλλυντικα κλπ ειναι 99% διαφημιση των χορηγων που αμολανε λεφτα στον/στην καθε youtuber.
Ειδικα στο instagram γινεται ο κακος χαμος! 9/10 φωτογραφιες ειναι σπονσορας.

Οποτε και για τους motovloggers δεν μου κανει καθολου εντυπωση που οδευουνε προς τα εκει, υπαρχει χρημα οταν ανεβεις κακα τα ψεμματα , αλλα θελει δουλεια.

Και φυσικα τα βιντεο που ανεβαζουν μετα απο ενα σημειο εχουνε 0 ενδιαφερον γιατι πολυ απλα δεν ενδιαφερει και τους ιδιους να προχωρησουνε, εχουνε στανταρ κοινο που σημαινει στανταρ προβολες και στανταρ λεφτα. Ανοδος υπαρχει ετσι και αλλιως απλα δεν ειναι πλεον ο πρωταρχικος τους σκοπος. Στοχος ειναι τα λεφτα που λεει και η αοιδος Τζουλια.
Στην Ελλαδα επισης το κοινο του youtube ειναι μικρης ηλικιας , 18-25 καπου εκει. Οποτε η καγκουρια και το clickbait του τυπου "ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ" πουλανε αβερτα.

Προσωπικα βλεπω σοβαρα λιγα καναλια πλεον που θα μπορουσανε να μου προσφερουνε κατι, RyanF9 οπως ειπωθηκε ειναι απλα εξαιρετικος ασχετα που εχει ενα σκασμο συνδρομητες, δε μασαει τα λογια του.
Απο ντοπιους δε μου ερχεται καποιος πλεον στο νου , αλλα ο anton26 που ειπωθηκε παραπανω , παρ'ολο που κανει τεραστια βιντεο , εχει ενδιαφερον να τον δεις αν ενδιαφερεσαι για καποια μηχανη που παρουσιαζει και δεν ξερεις απολυτως τιποτα.
Σε test ride δεν εχω βρει καποιον εγχωριο που να τα λεει οπως ειναι. Ολοι λενε θετικα σχολια για ολες τις μηχανες που τεσταρουν, κατι δεν παει καλα ετσι?
Η εξήγηση Δημήτρη για το ότι τα μεγάλα (Ελληνικά) κανάλια είναι προωθητές προϊόντων είναι γιατί ενώ παίζουν διαφημίσεις στα βίντεο τους τα έσοδα από αυτές τις διαφημίσεις είναι ελάχιστα ώστε να πεις ότι θα κάνεις αποκλειστικά αυτό και θα αφιερώσεις χρόνο για να έχεις και ποιότητα στα βίντεο σου. Οπότε αναγκαστικά ψάχνεις άλλους τρόπους δημιουργίας εσόδων από το κανάλι σου.
Αν ένας youtuber στο εξωτερικό βγάζει για κάθε 1000views στα βίντεο του 1-2€ στην Ελλάδα για τις ίδιες εμφανίσεις τα έσοδα είναι 20-40cents.
Που σημαίνει ότι για κάθε Ελληνικό βίντεο που βλέπετε να έχει κάνει 100.000views ο youtuber έχει βγάλει 20 με 40€.
Για να ανέβει αυτό το ποσό οι εμφανίσεις στα Ελληνικά βίντεο πρέπει να είναι οι περισσότερες από εξωτερικό. Γι'αυτό και ο Γιάννης στα Κόκκινα Φεγγάρια μιλάει αγγλικά.

Αν θέλετε να τσεκάρετε τα κανάλια στο YouTube πόσα βγάζουν υπάρχει το site Socialblade.
Βάζετε το λινκ ή το όνομα του καναλιού στην αναζήτηση και σας δείχνει πόσα βγάζει τον μήνα. Στις περισσότερες περιπτώσεις βγάζουν τα μισά από το μέγιστο ποσό που αναφέρει.
Ας δούμε για παράδειγμα το αρχικό παλικάρι με το T7.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
amyroukai δεν καταλαβαινω την εκρηξη σου περι θεμιτου και αθεμιτου σχολιασμου ειδικων.
Σόρι δεν σε αγνόησα, χάθηκε στο χαμούλη των ειδοποιήσεων αυτό. Η έκρηξη ήταν από άλλο μέλος και ιδιοκτήτη Τ7, η οποία οδήγησε στο ξεκαθάρισμα σχολίων άσχετων με το Τ7. Αυτό που είπα είναι αυτονόητο, αν θες όντως να δημιουργήσεις μιά γραμμή και να περάσεις έμπρακτα έναν κανόνα που λέει "δεν σπαμάρουμε άσχετα σε θέματα μοντέλων από εδώ και πέρα διότι ενοχλούνται οι ιδιοκτήτες και οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες", το κάνεις καθολικά και όχι επιλεκτικά. Η συζήτηση περί του εν λόγω/γενικότερα των μοτομπλόγκερς δεν είχε νόημα να συνεχίζεται στο νήμα του μοντέλου.

Υπάρχει μιά λύση που εφαρμόζεται με μέτρια επιτυχία, υπάρχει το owners thread και το.... ο,τι να'ναι thread. Πληροφορίες δυστυχώς μπαίνουν και στα δύο, οπότε σου βγαίνει το μάτι στο σπαμ θες δεν θες αν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο, ακόμα και με χρήση αναζήτησης. Νήματα μοντέλων λιγότερο δημοφιλών είναι πιο καθαρά και έχουν σχεδόν αποκλειστικά πληροφορία αλλά αυτό το δημιουργούν οι χρήστες και όχι το μοντ τιμ.



Για να θυμηθούμε:
Σε 116 σελιδες νήμα για το t7 , περισσότερα σχόλια και πληροφορίες βρισκει κανεις για επαγγελματίες του χωρου , ασχετα μηχανακια, χεραδες και λοιπες εξωγιηνες φυλές παρα για τον τενεκε.
Και οκ ο καθεις μπορει να γραφει οτι θελει και κανενα προβλημα με αυτο. Απλα οι 2,5 ιδιοκτήτες σε λιγο καιρο θα αναγκαστούν να ψαχνουν πληροφορίες κατω απο σκονες, πετρες, τορξ βιδες, σπασμενα φτερα και ελικες που αφηνουν πισω οι Μποανοι , οι Σπανοι και ζηλωτές τους.
Να προσθέσουμε και τους μπλόγκερς στην λίστα του snpl.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μωρε καθολου δεν διαφωνω, σαρκαστικο ηταν το ταγκαρισμα.

Τι να πουνε και οι δολιοι Μπεμβεδακηδες με το σπαμαρισμα που εχει παιξει στα νηματα τους...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και το σπαμ μέσα στα πλαίσια ενός φόρουμ είναι φιλαράκια μου.
Ζωντανός οργανισμός είμαστε.
Οποιος ενοχλείτε από σπαμ και παπαρολογιες, καλά κάνει και το λέει, για να τα αφαιρούμε από θέματα που ενοχλούν.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ασχετο σχετικο.
δε ξερω,αλλα εμενα ολοι οι δικοι μας βλογκερς μου φαινονται αντιπαθητικοι.
δε μπορω να δω κανεναν στα σοβαρα.
ξενους παρακολουθω αρκετους.
ειδικα ταξιδιαρηδες.
θκο μας τετοιονε δεν εχω πετυχει ακομα

Ενδιαφερον καναλι για οσους δεν τον ξερουν ειναι και ο tripment

Δεν ειναι μοτοβλογκ αλλα εχει διαφορα ταδιακια/βιντεακια με μοτοσυκλετα (ενα 1200gs εχει) οποτε εχουν και ενα ενδιαφερον για μας. Επισης η παραγωγη ειναι πολυ καλη, καμμια επαφη με χαζοβλογκερζζζζ


 
Top Bottom