Να συνοψίσω λοιπόν ,λέγοντας ότι ,συνεχίζω να θεωρώ το CRF1000(δεν μ'αρέσει να το λέω Αφρικα) μια όμορφη ,αξιολογότατη ,κ ικανότατη ΟνΟφφ μοτοσυκλέτα.
Η οποία θα ικανοποιήσει πλήρως την συντριπτική πλειοψηφία του μέσου χρήστη μοτοσυκλέτας ,αφού θα υπερκαλύπτει (αν όχι θα υπερβαίνει) τα όριά του.
Θα ικανοποιήσει επίσης πλήρως τους ψαγμενους αναβάτες ,οι οποίοι θα την πάρουν γνωρίζοντας τι?/ και γιατί?/ το παίρνουν.
Δεν θα καλύψει ένα μικρό ποσοστό ,που ψάχνονται με τα όρια παντού ,οι οποίοι ,ή δεν θα την παρουν ,ή θα την δώσουν σύντομα.΄(έλπίζω ,μπας κ παρουμε κι εμείς)
Εδώ και μήνες ,λέω στον καλό μου φίλο και υποψήφιο καβαλάρη της
,οτι κατά την γνώμη μου ,το CRF1000 ,θα έχει την φιλοσοφία και την αίσθηση ενός πολύ δυνατότερου και τεχνολογικά εξελιγμένου Transalp.
Ελαστικότητα ,γραμμικότητα ,χρηστική ευκολία ,και αξιοπιστία.
Αλλωστε ,το να επιτρέπεις μόνον 86 άλογα σ'εναν κινητήρα 1000 κυβικών ,αυτό μ'εναν συλλογισμό κ μόνο μπορώ να το εξηγήσω:
Για να πετύχεις ελαστικότητα και ροπή 1000αριού ,κατανάλωση 650αριού ,και αξιοπιστία Τransalp.
Να συμπληρώσω επίσης ότι ,το σημαντικότερο ατού της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας ,και ταυτόχρονα ο τεχνολογικός νεωτερισμός που φέρνει ,είναι το DCT.
Προσωπικά ,θα την έπαιρνα με DCT.