New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στο παρακάτω γίνεται αναφορά για περισσότερες αλλαγές όπως ride by wire, επανασχεδιασμένα μαρσπιέ επιβάτη και συνεπιβάτη κλπ

http://www.motomag.gr/news/nea-montela/nea-honda-africa-twin-adventure-sport
αυτό το by wire εκκρεμούσε εξ αρχής. Έλεγαν ότι θα μπει στην παραγωγή, όταν το τελειοποιήσουν. Ε, το έφτιαξαν ;)
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
24,2 λιτρα για 500 χιλιομετρα αυτονιμιας???
Τα 18,8 εχουν 400 χιλ. αυτονομιας ... Δηλ τα 5 παραπανω λιτρα θα δωσουν 100 χιλ. μονο? Αποριας αξιον.
Νομιζω η honta διεπρεψε με το να πετυχει χαμηλη καταναλωση και οχι να αυξησει λιτρα στο τεποζιτο. Οχι οτι δεν με κερδισε το νεο africa . ισα ισα. Ειναι εργο τεχνης που θυμιζει αλλες εποχες με αρκετη τεχνολογια.

http://www.bikeit.gr/new-models/honda/13256-nea-montela-2018-eicma-2017-honda-crf1000l-africa-twin-2018.html
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Μου αρε πολυ αλλα δεν εχω τα € και το αναλογο παρκιν.... :(

ομορφες προσθηκες, αλλα βαλε βρε Honda κι ενα cruise control,ολοι πλεον εχουν, δεν ειναι και κατι δυσκολο :UH:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ομορφες προσθηκες, αλλα βαλε βρε Honda κι ενα cruise control,ολοι πλεον εχουν, δεν ειναι και κατι δυσκολο :UH:
Γιάννη δεν έχουν?
Μου φαίνεται πολύ δύσκολο, αφού έχουν πλέον by wire γκάζι! Μήπως δεν αναφέρεται κάπου σαφώς, αλλά υπάρχει?
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Γιάννη δεν έχουν?
Μου φαίνεται πολύ δύσκολο, αφού έχουν πλέον by wire γκάζι! Μήπως δεν αναφέρεται κάπου σαφώς, αλλά υπάρχει?
Δεν το δειχνει στο vid ουτε φανεται στα controls, να το ξεχασαν να το δειξουν αποκλειεται, διοτι ολοι γι αυτο φωναζαν και φυσικα τωρα φωναζουν ακομα περισσοτερο :D
Η εξατμιση παντως αρκετα ομορφη για μαμα, και δεν δειχνει και τοσο ''θερμοσιφωνας'' :wacky:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν το δειχνει στο vid ουτε φανεται στα controls, να το ξεχασαν να το δειξουν αποκλειεται, διοτι ολοι γι αυτο φωναζαν και φυσικα τωρα φωναζουν ακομα περισσοτερο :D
Η εξατμιση παντως αρκετα ομορφη για μαμα, και δεν δειχνει και τοσο ''θερμοσιφωνας'' :wacky:
θα το βάλουν έξτρα σε κανά 6μηνο!!! ;)
+1000 €:cool:

:ll:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πολύ ωραίο είναι και δεν λες και λίγες τις αλλαγές απο τις οποίες αρκετοί ιδιοκτήτες του πρώτου μοντέλου έχουν ήδη κάνει απο μόνοι τους(σε έξτρα εξοπλισμό).
Με χοντρικούς υπολογισμούς έξτρα όπως ποδιά,ψηλή ζελατίνα,φαρδύτερα μαρσπιέ,κάγκελα,ελαφρύτερη μπαταρία,θερμαινόμενα γκριπς μπορεί να φτάσουν(ή και να ξεπεράσουν) τα 800 ευρώ.Δεν βάζω στην εξίσωση το μεγαλύτερο ντεπόζιτο που για κάποιους Globetrotters θα είναι χρήσιμο.
Καλοδεχούμενη και η αυξημένη διαδρομη των αναρτήσεων και συνεπακόλουθα η απόσταση απο το έδαφος,ίσως βέβαια να μην βολέψει κοντύτερους αναβάτες.
Επίσης πέρα απο τις διάφορα καινούργια ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια βλέπω επίσης νέες ανοξείδωτες ακτίνες(είχαν υπάρξει παράπονα) και νέο αντικραδασμικο άξονα.

Longer travel suspension, flatter seat and more upright riding position
• Extended fairing protection and taller screen
• Heated grips as standard plus AC charging socket
• Rider’s footpegs/pillion footpeg hangers designed for off-road use
• Stainless steel spokes offer durability and ease of care
• Emergency Stop Signal function for rear indicators
• Throttle By Wire (TBW) brings with it 3 rider modes
• HSTC (traction control) now has 7 levels and OFF
• New intake design and exhaust aid mid-range response
• New exhaust also designed to improve engine note
• New lighter balance shaft weight
• New lithium-ion battery saves 5.1 lbs (2.3kg) and enhances durability
• Assist/slipper clutch helps upshifts and downshifts

Με λίγα λόγια εγω βλέπω ενα βελτιωμένο ΑΤ και απ'οτι διαβαζω αρκετές απο τις καινούργιες αλλαγές θα υπάρξουν και στο βασικό μοντέλο το οποίο θα είναι σαφως φτηνότερο απο το 'χοντρό'.
Δεν είναι κακό να υπάρχει στην γκάμα 2ο μοντέλο όπως έχει δείξει και η BMW με το 'απλό' και το Adventure.

Για την hardcore off road έκδοση ....πολλοί την ονειρευόμαστε αλλά σχεδόν κανείς δεν θα την αγόραζε ...1000 κυβικά εντούρο .... τι να το κάνω αν δεν μπορώ να πηγαίνω με 200+,δεν μπαίνει τριβάλιτσο,που να βολευτεί η γυναίκα κλπ κλπ ..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τωρα που ξερουμε τι εχουνε τα καινουργια Αφρικα του 2018, ας κανουμε εναν απολογισμο για το αν ειναι ουσιαστικες οι διαφορες - μιλαω για την απλη και οχι την πιο χοντρη/ψηλη Adventure εκδοση.

- Βελτιωμενο φιλτρο αερα και ελαφροτερος αντικραδασμικος αξονας που δυναμωνουν τις μεσαιες στροφες.
Καλη βελτιωση αλλα οχι κατι σπουδαιο κατα τη γνωμη μου, στις χαμηλομεσαιες το Αφρικα "σκοτωνει" ετσι κι'αλλιως, εκει που θαθελα εγω προσωπικα να δω βελτιωση ειναι με το να παρει αλλα 5 τουλαχιστο αλογα ψηλα χωρις βεβαια να χαλασουν οι χορταστικες χαμηλομεσαιες. Αλλα πάπαλα.

- Αναθεωρημενη εξατμιση που εχει ακομη καλυτερο/δυνατοτερο ηχο.
Nothing special, η εξατμιση εχει ηδη πολεμικο, σχεδον σαν ελευθερη αφτερ-μαρκετ.

- Μπαταρια ιοντων λιθιου που ειναι 2.3 κιλα ελαφροτερη απο την μπαταρια μολυβδου των 2016/17.
Αυτο ειναι πολυ καλη βελτιωση και μπαινει εκ των υστερων και στα παλιοτερα μοντελα οταν χρειαστουν μπαταρια.

- Throttle by Wire γκαζι με τρια riding modes (Tour, Urban, Gravel) και Traction Control (λεγεται τωρα Torque Control) με 7 επιπεδα αντι για 3.
Μηχανακι με λιγοτερα απο 90 αλογα τροχο δεν χρειαζεται riding modes κατα τη γνωμη μου, το συστημα αυτο προσθετει ηλεκτρονικη πολυπλοκοτητα σε ενα σχετικα απλο μηχανακι. Τα 7 επιπεδα του torque control (δυνατα τωρα λογω tbw) ειναι καλοδεχουμενα αλλα οχι κατι απαραιτητο, ναχε τουλαχιστο cruise control να δω καποιο πιο σοβαρο πλεονεκτημα, αλλα τοχουν αφησει για την επομενη αναβαθμιση σε δυο χρονια ;) Υπαρχει νομιζω quickshifter σαν εξτρα (δεν ειμαι σιγουρος), αν ναι αυτο ειναι καλη προσθεση.

- Φαρδυτερα μαρσπιε και διαφορετικο design των μαρσπιε συνεπιβατη ωστε να εχει ο οδηγος περισοτερο χωρο οταν ειναι ορθιος.
Τα φαρδυτερα μαρσπιε ητανε απαραιτητα, επιτελους, αυτο με τον χωρο οταν ο οδηγος ειναι ορθιος ειναι ακυρο για μενα (no need). Και παλι βεβαια καποιοι θα βαλουνε αφτερμαρκετ μαρσπιε που καθονται χαμηλοτερα.

- Ανοξειδωτες ακτινες.
Πολυ καλη βελτιωση σε κατι που επασχε το μηχανακι, σε καποια φαση πρεπει ν'αλλαξουμε ολοι τις ακτινες μας με καινουργιες στην εγγυηση ;)


Το βαρος γεματο ειναι ουσιαστικα το ιδιο με το παλιο στα 230 κιλα. Δεν βλεπω καποιον πραγματικα ουσιαστικο λογο για αναβαθμιση απο αυτους που πηρανε την πρωτη εκδοση 2016/2017. Ελπιζω παντως να μην ανεβει η τιμη σε ενα μηχανακι που ητανε ηδη ακριβο στην Ελλαδα, στο εξωτερικο εχει πολυ καλη τιμη οπως εχει ξαναειπωθει και ειναι ..a lot of motorbike for the money. Για παραδειγμα, η τωρινη τιμη του 2017 tricolor/rally red στο UK ειναι 11150GBP/12600€.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και δυο λογια για την εκδοση Adventure. Αυτη ειναι μια καλοδεχουμενη προσθεση στη γκαμα :ok: και εχει πολλα καλουδια που βαζουν ετσι'κι'αλλιως καποιοι αναβατες (σοβαρη ποδια, καγκελα, ψηλοτερη ζελατινα, θερμαινομενα γκριπ, power socket, κλπ) οπως επισης και μεγαλυτερο ρεζερβουαρ κατα 5.4 λιτρα, αναρτησεις με μεγαλυτερες διαδρομες και μονοκοματη σελα που βολευει καλυτερα off road.

Το θεμα με ολα αυτα ειναι οτι το βαρος εχει ανεβει 13 κιλα σε σχεση με το απλο μοντελο (243 vs 230) και, χειροτερο για αναβατες μη τευτονικων διαστασεων, λογω αναρτησεων με μεγαλυτερες διαδρομες το υψος σελας εχει ανεβει στα ..92εκ (90εκ στη χαμηλη θεση) o_O Μονο και μονο αυτο ειναι ικανο να αποτρεψει πολλους αναβατες μη προικισμενους καταλληλα, πχ εγω δε θα τοπαιρνα.

Και κατι αλλο: το απλο μηχανακι, στα 230 κιλα γεματο και με σελα στα 87εκ, ειναι σχεδον στο οριο του τι μπορει να κανει καλα ενας νορμαλ διαστασεων και ικανοτητων αναβατης σε πολυ δυσκολα χωματα, οπως διαπιστωσα το περασμενο σ/κ οταν εμπλεξα σε δυσκολες γλυστερες και πετρωδεις διαδρομες οπου επρεπε να βαλω ποδια κατω. Στα 243 κιλα με 92/90εκ υψος σελας το μηχανακι θα μπορουν να το κανουν καλα μονο καταλληλοι αναβατες οπως εγραψα και πιο πανω.

Παρ'ολα αυτα, οι μεγαλυτερες/ψηλοτερες διαστασεις και μεγαλυτερο ρεζερβουαρ του δινουν "αερα περιπετειας" οπως εγραψε και ο Ηλιας @RIGGER και ειναι ευπροσδεκτη προσθεση στη γκαμα που αυξανει της δυνατοτητες επιλογης γι'αυτους που θελουν τετοιο μηχανακι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Πάντως η σέλα δεν θα βολεύει αν είναι ενιαία, θα μπορούσαν να την κάνουν όπως στα gs adve που στην ψηλή θέση γίνεται ενιαία χωρίς να χάνει το μήκος της (στην χαμηλή θέση η μπροστά κάνει μικρό σκαλοπατακι με την πίσω)
Ειδικά τώρα με μεγαλύτερο Ρεζερβουάρ θα έπρεπε να μην χαλάσει η άνεση της σέλας

Στάλθηκε από το D6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@jmar_oulis: δε νομιζω οτι θα χαλασει η ανεση, απλα θα πεφτει ο συνεπιβατης στον αναβατη σε κατηφορικα κλπ οπως σε ολες τις ενιαιες σελες. Αυτο βεβαια βολευει τον συνεπιβατη/συνεπιβατηδα καλυτερα στο χωμα.

Να πω παντως οτι δεν βρισκω σοβαρο λογο γι'αυτο περα απο το πιο adventure look και το ναρχεται ο συνεπιβατης πιο κοντα στον οδηγο στα δυσκολα στο χωμα. Στο στανταρ μοντελο η σελα του οδηγου ειναι ηδη αρκετα εντουραδικη, οντας λιγο κατηφορικη και στενευοντας πολυ στο μπροστα μερος της ωστε να μπορει ο οδηγος να καθησει σχεδον "πανω" στο ρεζερβουαρ σε καποια κομματια. Εγω και πολλοι αλλοι σε ξενα φορουμ την εχουμε μεταποιησει για να γινει λιγοτερο εντουραδικη και περισοτερο ανετη - και η εγχειρηση στο δικο μου πετυχε :)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Συγχωρέστε με αν έχει αναφερθεί ήδη κάπου αλλού...

Υπάρχουν διαφορές μεταξύ Africa ΜΥ2016 και ΜΥ2017;
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Η μόνη διαφορά είχαν πει ότι είναι η βελτιωμένη ποιότητα στις ακτίνες των τροχών που μαύριζαν.

Όμως στο δικό μου 17άρη όπως και σε άλλα παρατηρήθηκε να επαναλαμβάνεται το φαινόμενο....
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Εκτος των παραπανω ( ακτινες, euro 4) νομιζω βελτιωσαν και την μπαταρια.
Οι δικες μου ακτινες ειναι οκ. με αρκετο νερο-λασπη. ( μοντ. ΜΥ2017)
 
Top Bottom