Πολύ ωραίο είναι και δεν λες και λίγες τις αλλαγές απο τις οποίες αρκετοί ιδιοκτήτες του πρώτου μοντέλου έχουν ήδη κάνει απο μόνοι τους(σε έξτρα εξοπλισμό).
Με χοντρικούς υπολογισμούς έξτρα όπως ποδιά,ψηλή ζελατίνα,φαρδύτερα μαρσπιέ,κάγκελα,ελαφρύτερη μπαταρία,θερμαινόμενα γκριπς μπορεί να φτάσουν(ή και να ξεπεράσουν) τα 800 ευρώ.Δεν βάζω στην εξίσωση το μεγαλύτερο ντεπόζιτο που για κάποιους Globetrotters θα είναι χρήσιμο.
Καλοδεχούμενη και η αυξημένη διαδρομη των αναρτήσεων και συνεπακόλουθα η απόσταση απο το έδαφος,ίσως βέβαια να μην βολέψει κοντύτερους αναβάτες.
Επίσης πέρα απο τις διάφορα καινούργια ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια βλέπω επίσης νέες ανοξείδωτες ακτίνες(είχαν υπάρξει παράπονα) και νέο αντικραδασμικο άξονα.
Longer travel suspension, flatter seat and more upright riding position
• Extended fairing protection and taller screen
• Heated grips as standard plus AC charging socket
• Rider’s footpegs/pillion footpeg hangers designed for off-road use
• Stainless steel spokes offer durability and ease of care
• Emergency Stop Signal function for rear indicators
• Throttle By Wire (TBW) brings with it 3 rider modes
• HSTC (traction control) now has 7 levels and OFF
• New intake design and exhaust aid mid-range response
• New exhaust also designed to improve engine note
• New lighter balance shaft weight
• New lithium-ion battery saves 5.1 lbs (2.3kg) and enhances durability
• Assist/slipper clutch helps upshifts and downshifts
Με λίγα λόγια εγω βλέπω ενα βελτιωμένο ΑΤ και απ'οτι διαβαζω αρκετές απο τις καινούργιες αλλαγές θα υπάρξουν και στο βασικό μοντέλο το οποίο θα είναι σαφως φτηνότερο απο το 'χοντρό'.
Δεν είναι κακό να υπάρχει στην γκάμα 2ο μοντέλο όπως έχει δείξει και η BMW με το 'απλό' και το Adventure.
Για την hardcore off road έκδοση ....πολλοί την ονειρευόμαστε αλλά σχεδόν κανείς δεν θα την αγόραζε ...1000 κυβικά εντούρο .... τι να το κάνω αν δεν μπορώ να πηγαίνω με 200+,δεν μπαίνει τριβάλιτσο,που να βολευτεί η γυναίκα κλπ κλπ ..