New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λάστιχα, μπότες και ρουχισμό.... Μεγάλο γίδι!
κρι-κρι και λίγα λέω!
Ντιπ βλαξ....
1.000.000 λαθη...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ο κρητικός στην αρχή είχε πλάκα, καλτίλα κλπ. Πλέον δεν, ούτε καν για χαβαλέ.


Πτώση με 18μ.α.ω. μπλόγκερ/τέστερ σε χαλίκι στο 16:50 και βασικά αποδεικνύει ξανά ότι α) τα ηλεκτρονικά δεν είναι διακοσμητικά, β) τα μεγάλα δεν είναι πάντα ιδανικά και γ) μιά χαζή πτώση στο χώμα μόνος σου και μπορεί να την πατήσεις άσχημα. Επίσης το AT-AS θέλει παραπάνω προστασία γιατί η ποδιά δεν αρκεί.

Το είδα αυτό το βίντεο και δεν θα ήθελα να σταθώ στον αναβάτη, ούτε το λόγο που έπεσε (και ας ήταν λάθος όπως ανεφεραν οι παραπάνω). Νομίζω το σημαντικό εδώ είναι ότι ένα γλύστρημα, με ελάχιστα χιλιόμετρα σε μαλακή επιφάνεια (χώμα) έκανε τέτοια ζημιά, καθιστώντας τη μηχανή άχρηστη. Αυτό από μόνο του, νομιζω δεν ταιριάζει σε τίποτα με το χαρακτήρα της μηχανής, που θέλει να θεωρείται dual-sport και να θέλει να πατάει και εκτός δρόμου. Σχεδιαστικό λάθος; Λεπτομέρια; Απαράδεκτο θα προσθέω για τόσα χιλιάρικα μηχανή.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Το μηχανάκι θέλει κάγκελα με το καλήμερα... Ο τύπος ηταν ολίγον πίου που πηγε να τεστάρει χωρίς προστασίες...

Εγώ έβαλα ΑΜΕΣΩΣ τα outback motortek που δε παίρνουν χαμπάρι γιατί τα μαμά ήταν για διακόσμηση...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το μηχανάκι θέλει κάγκελα με το καλήμερα... Ο τύπος ηταν ολίγον πίου που πηγε να τεστάρει χωρίς προστασίες...

Εγώ έβαλα ΑΜΕΣΩΣ τα outback motortek που δε παίρνουν χαμπάρι γιατί τα μαμά ήταν για διακόσμηση...
Ετσι ακριβως, και για την ακριβεια το μηχανακι θελει ΧΑΜΗΛΑ καγκελα που προστατευουν τα καπακια. Την ειχα παθει κι'εγω στο δικο μου τη ζημια απο μια απλη πτωση στο χωμα οταν τοχα πρωτοπαρει, ειχα γραψει σχετικα.

Τα Outback Motortek ειναι εξαιρετικα και αυτα πηγαινα να βαλω κι'εγω αλλα καποιοι με αποπηρανε οτι θα "χαλαγανε" την εμφανιση. Και με τα Motortek δεν χρειαζεται αλλαγη η μαμα ποδια. Η λυση που εχω τωρα ειναι Motech πλαϊνα καγκελα και ποδια Touratech Extreme που εξεχει αριστερα-δεξια και δεν αφηνει να καπακια να βρουν κατω οπως σερνεται το μηχανακι. Αλλα η καλυτερη λυση ειναι, επαναλαμβανω, χαμηλα καγκελα.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ετσι ακριβως, και για την ακριβεια το μηχανακι θελει ΧΑΜΗΛΑ καγκελα που προστατευουν τα καπακια. Την ειχα παθει κι'εγω στο δικο μου τη ζημια απο μια απλη πτωση στο χωμα οταν τοχα πρωτοπαρει, ειχα γραψει σχετικα.

Τα Outback Motortek ειναι εξαιρετικα και αυτα πηγαινα να βαλω κι'εγω αλλα καποιοι με αποπηρανε οτι θα "χαλαγανε" την εμφανιση. Και με τα Motortek δεν χρειαζεται αλλαγη η μαμα ποδια. Η λυση που εχω τωρα ειναι Motech πλαϊνα καγκελα και ποδια Touratech Extreme που εξεχει αριστερα-δεξια και δεν αφηνει να καπακια να βρουν κατω οπως σερνεται το μηχανακι. Αλλα η καλυτερη λυση ειναι, επαναλαμβανω, χαμηλα καγκελα.
Tα combo έβαλα και με τη πρώτη (οικονομική) ευκαιρία θα βάλω κ τα upper αλλά κ τη ποδιά, καθότι η μαμά είναι λεπτή κ στενή...

https://europe.outbackmotortek.com/product/honda-africa-twin-crf1000l-crash-guards-system-combo/
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Tα combo έβαλα και με τη πρώτη (οικονομική) ευκαιρία θα βάλω κ τα upper αλλά κ τη ποδιά, καθότι η μαμά είναι λεπτή κ στενή...

https://europe.outbackmotortek.com/product/honda-africa-twin-crf1000l-crash-guards-system-combo/
Δε νομιζω οτι χρειαζονται και upper καγκελα, εγω τα combo μονο ηξερα και αυτα πηγαινα να βαλω κι'εγω, αν εχει βγαλει upper η Motortek αυτο θαγινε προσφατα. Το θεμα που εχουν τα upper καγκελα (οπως τα μαμισια) ειναι οτι πρεπει να βγουν για να βγαλει καποιος τα πλαϊνα πλαστικα και ναχει προσβαση στα φιλτρα αερα, στη μπροστινη μασκα κλπ. Και προσωπικα δε μου αρεσει και αισθητικα να περνανε καγκελα απο το μπροστινο μερος της μοτο.

Το θεμα με την αλλαγη ποδιας ειναι οτι προσθετει επιπλεον κιλα, η δικη μου Touratech Xtreme ειναι 4 κιλα οταν η μαμισια ειναι κατω απο κιλο και φαινεται σχετικα ανθεκτικη στα χτυπηματα απο κατω. Τεσπα, αυτη της Motortek ειναι πολυ καλη αλλα επισης βαρια, ειχα ανταλλαξει email με τον Lorry το αφεντικο της Motortek οταν εψαχνα τι να βαλω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Δε νομιζω οτι χρειαζονται και upper καγκελα, εγω τα combo μονο ηξερα και αυτα πηγαινα να βαλω κι'εγω, αν εχει βγαλει upper η Motortek αυτο θαγινε προσφατα. Το θεμα που εχουν τα upper καγκελα (οπως τα μαμισια) ειναι οτι πρεπει να βγουν για να βγαλει καποιος τα πλαϊνα πλαστικα και ναχει προσβαση στα φιλτρα αερα, στη μπροστινη μασκα κλπ. Και προσωπικα δε μου αρεσει και αισθητικα να περνανε καγκελα απο το μπροστινο μερος της μοτο.

Το θεμα με την αλλαγη ποδιας ειναι οτι προσθετει επιπλεον κιλα, η δικη μου Touratech Xtreme ειναι 4+ κιλα οταν η μαμισια ειναι κατω απο κιλο και φαινεται σχετικα ανθεκτικη. Τεσπα, αυτη της Motortek ειναι πολυ καλη αλλα επισης βαρια, ειχα ανταλλαξει email με τον Lorry το αφεντικο της Motortek οταν εψαχνα τι να βαλω.
Τα combo λες να σώζουν κ τα πανάκριβα ψυγεία;;

Για το βάρος εχεις πολύ δίκιο Γιώργο... κ ήδη έχει βαρύνει πολύ το μηχανακι, σε σημείο που με γεμάτο τριβάλιτσο κ τα διάφορα, μαζί με πλήρη εξάρτηση αναβάτη, να προσεγγίζει το ωφέλιμο φορτίο του (195 κιλά, αν δε κάνω λάθος)... :thumbsdown:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα combo λες να σώζουν κ τα πανάκριβα ψυγεία;;
Νομιζω πως ναι :) το ιδιο και τα - λιγοτερο στιβαρα - Motech που εχω εγω.


Σχετικα με το βαρος, ενα ατου που εχει το Αφρικα το απλο μη DCT (οπως και τα 950/990) σε σχεση με τα αλλα μεγαλα on-off (συμπεριλαμβανομενου και του 1090R) ειναι το βαρος και το ζυγισμα του και δεν λεει να το "χαλασει" κανεις με ενα σωρο προσθετα πραγματα. Γι'αυτο και εγραψα πριν οτι με τα Motortek combo καθαριζει κανεις απο πλευρας προστασιας χωρις πανω καγκελα και αλλη ποδια. Keep it simple που λενε κι'οι γιανκηδες ..but not too simple it may break ;)
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Η ανάκληση της Honda αφορά τις Africa Twin που είναι μοντέλα του 2016 ή 2017 –συμπεριλαμβανομένων και των DCT εκδόσεων- και είναι εξοπλισμένες με κεντρικό σταντ. Συγκεκριμένα η ανάκληση γίνεται για λόγους ασφαλείας, καθώς εξαιτίας ενός πιθανού ελαττώματος υπάρχει ενδεχόμενο το κεντρικό σταντ να αποκολληθεί από τη μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για τον αναβάτη ή για άλλα οχήματα, σε περίπτωση που αυτό συμβεί ενώ βρίσκεται σε κίνηση.
Η HONDA τόνισε πως η ανάκληση δεν αφορά τα φετινά, ανανεωμένα, μοντέλα.


Πηγή
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Η ανάκληση της Honda αφορά τις Africa Twin που είναι μοντέλα του 2016 ή 2017 –συμπεριλαμβανομένων και των DCT εκδόσεων- και είναι εξοπλισμένες με κεντρικό σταντ. Συγκεκριμένα η ανάκληση γίνεται για λόγους ασφαλείας, καθώς εξαιτίας ενός πιθανού ελαττώματος υπάρχει ενδεχόμενο το κεντρικό σταντ να αποκολληθεί από τη μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για τον αναβάτη ή για άλλα οχήματα, σε περίπτωση που αυτό συμβεί ενώ βρίσκεται σε κίνηση.
Η HONDA τόνισε πως η ανάκληση δεν αφορά τα φετινά, ανανεωμένα, μοντέλα.


Πηγή
Θα το τσεκάρω ASAP... Thnx! :ok:
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Έχουμε μότο - ανησυχίες;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχι εγω.....

Ενας φιλος ψαχνει africa καινουργιο και με ρωτησε αν αξιζει να παρει το 2017 που τρεχει σε προσφορα η το 2018.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Καναδυό διαφορές που θυμάμαι:

2018->ride-by-wire + Li-Ion μπαταρία + big fuel tank (24lt νομίζω) με ένα χιλιαρικάκι επιπλέον...;)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Επίσης, νομίζω ότι έχει λυθεί το πρόβλημα με τις μη ανοξείδωτες ακτίνες των τροχών και κάποιες άλλες ευπάθειες σε υλικά, όπως η ανοδίωση του αλουμινίου στα εμπρός καλάμια (νομίζω ότι αφορούσε στο εσωτερικό των μπουκάλων αλλά δεν είμαι σίγουρος...ας απαντήσει καλύτερα επ' αυτού κάποιος γνώστης)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
@rodouma Απο αυτα που μου λες καλυτερα να παει για 2018 να εχει το κεφαλι του ησυχο..
Αν δεν έχει περιορισμούς στο budget του...εννοείται!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Αλλά να του πεις του φίλου, ότι ακόμη κ το 2018 παραμένει ένα εξαιρετικό fun-bike κυρίως για ένα άτομο, καθότι δε μπορεί να πλησιάσει την άνεση, αντοχή και δύναμη του R1200GS σε δικάβαλα ταξίδια με φουλ φορτίο...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Αλλά να του πεις του φίλου, ότι ακόμη κ το 2018 παραμένει ένα εξαιρετικό fun-bike κυρίως για ένα άτομο, καθότι δε μπορεί να πλησιάσει την άνεση, αντοχή και δύναμη του R1200GS σε δικάβαλα ταξίδια με φουλ φορτίο...
Θα του το πω αυτολεξη.Ειναι σημαντικη και σπανια, μια τετοια αποψη απο εναν κατοχο μιας μηχανης.
 
Top Bottom