κρι-κρι και λίγα λέω!Λάστιχα, μπότες και ρουχισμό.... Μεγάλο γίδι!
Ντιπ βλαξ....
1.000.000 λαθη...
κρι-κρι και λίγα λέω!Λάστιχα, μπότες και ρουχισμό.... Μεγάλο γίδι!
Το είδα αυτό το βίντεο και δεν θα ήθελα να σταθώ στον αναβάτη, ούτε το λόγο που έπεσε (και ας ήταν λάθος όπως ανεφεραν οι παραπάνω). Νομίζω το σημαντικό εδώ είναι ότι ένα γλύστρημα, με ελάχιστα χιλιόμετρα σε μαλακή επιφάνεια (χώμα) έκανε τέτοια ζημιά, καθιστώντας τη μηχανή άχρηστη. Αυτό από μόνο του, νομιζω δεν ταιριάζει σε τίποτα με το χαρακτήρα της μηχανής, που θέλει να θεωρείται dual-sport και να θέλει να πατάει και εκτός δρόμου. Σχεδιαστικό λάθος; Λεπτομέρια; Απαράδεκτο θα προσθέω για τόσα χιλιάρικα μηχανή.Ο κρητικός στην αρχή είχε πλάκα, καλτίλα κλπ. Πλέον δεν, ούτε καν για χαβαλέ.
Πτώση με 18μ.α.ω. μπλόγκερ/τέστερ σε χαλίκι στο 16:50 και βασικά αποδεικνύει ξανά ότι α) τα ηλεκτρονικά δεν είναι διακοσμητικά, β) τα μεγάλα δεν είναι πάντα ιδανικά και γ) μιά χαζή πτώση στο χώμα μόνος σου και μπορεί να την πατήσεις άσχημα. Επίσης το AT-AS θέλει παραπάνω προστασία γιατί η ποδιά δεν αρκεί.
Ετσι ακριβως, και για την ακριβεια το μηχανακι θελει ΧΑΜΗΛΑ καγκελα που προστατευουν τα καπακια. Την ειχα παθει κι'εγω στο δικο μου τη ζημια απο μια απλη πτωση στο χωμα οταν τοχα πρωτοπαρει, ειχα γραψει σχετικα.Το μηχανάκι θέλει κάγκελα με το καλήμερα... Ο τύπος ηταν ολίγον πίου που πηγε να τεστάρει χωρίς προστασίες...
Εγώ έβαλα ΑΜΕΣΩΣ τα outback motortek που δε παίρνουν χαμπάρι γιατί τα μαμά ήταν για διακόσμηση...
Tα combo έβαλα και με τη πρώτη (οικονομική) ευκαιρία θα βάλω κ τα upper αλλά κ τη ποδιά, καθότι η μαμά είναι λεπτή κ στενή...Ετσι ακριβως, και για την ακριβεια το μηχανακι θελει ΧΑΜΗΛΑ καγκελα που προστατευουν τα καπακια. Την ειχα παθει κι'εγω στο δικο μου τη ζημια απο μια απλη πτωση στο χωμα οταν τοχα πρωτοπαρει, ειχα γραψει σχετικα.
Τα Outback Motortek ειναι εξαιρετικα και αυτα πηγαινα να βαλω κι'εγω αλλα καποιοι με αποπηρανε οτι θα "χαλαγανε" την εμφανιση. Και με τα Motortek δεν χρειαζεται αλλαγη η μαμα ποδια. Η λυση που εχω τωρα ειναι Motech πλαϊνα καγκελα και ποδια Touratech Extreme που εξεχει αριστερα-δεξια και δεν αφηνει να καπακια να βρουν κατω οπως σερνεται το μηχανακι. Αλλα η καλυτερη λυση ειναι, επαναλαμβανω, χαμηλα καγκελα.
Δε νομιζω οτι χρειαζονται και upper καγκελα, εγω τα combo μονο ηξερα και αυτα πηγαινα να βαλω κι'εγω, αν εχει βγαλει upper η Motortek αυτο θαγινε προσφατα. Το θεμα που εχουν τα upper καγκελα (οπως τα μαμισια) ειναι οτι πρεπει να βγουν για να βγαλει καποιος τα πλαϊνα πλαστικα και ναχει προσβαση στα φιλτρα αερα, στη μπροστινη μασκα κλπ. Και προσωπικα δε μου αρεσει και αισθητικα να περνανε καγκελα απο το μπροστινο μερος της μοτο.Tα combo έβαλα και με τη πρώτη (οικονομική) ευκαιρία θα βάλω κ τα upper αλλά κ τη ποδιά, καθότι η μαμά είναι λεπτή κ στενή...
https://europe.outbackmotortek.com/product/honda-africa-twin-crf1000l-crash-guards-system-combo/
Τα combo λες να σώζουν κ τα πανάκριβα ψυγεία;;Δε νομιζω οτι χρειαζονται και upper καγκελα, εγω τα combo μονο ηξερα και αυτα πηγαινα να βαλω κι'εγω, αν εχει βγαλει upper η Motortek αυτο θαγινε προσφατα. Το θεμα που εχουν τα upper καγκελα (οπως τα μαμισια) ειναι οτι πρεπει να βγουν για να βγαλει καποιος τα πλαϊνα πλαστικα και ναχει προσβαση στα φιλτρα αερα, στη μπροστινη μασκα κλπ. Και προσωπικα δε μου αρεσει και αισθητικα να περνανε καγκελα απο το μπροστινο μερος της μοτο.
Το θεμα με την αλλαγη ποδιας ειναι οτι προσθετει επιπλεον κιλα, η δικη μου Touratech Xtreme ειναι 4+ κιλα οταν η μαμισια ειναι κατω απο κιλο και φαινεται σχετικα ανθεκτικη. Τεσπα, αυτη της Motortek ειναι πολυ καλη αλλα επισης βαρια, ειχα ανταλλαξει email με τον Lorry το αφεντικο της Motortek οταν εψαχνα τι να βαλω.
Νομιζω πως ναι το ιδιο και τα - λιγοτερο στιβαρα - Motech που εχω εγω.Τα combo λες να σώζουν κ τα πανάκριβα ψυγεία;;
Θα το τσεκάρω ASAP... Thnx!Η ανάκληση της Honda αφορά τις Africa Twin που είναι μοντέλα του 2016 ή 2017 –συμπεριλαμβανομένων και των DCT εκδόσεων- και είναι εξοπλισμένες με κεντρικό σταντ. Συγκεκριμένα η ανάκληση γίνεται για λόγους ασφαλείας, καθώς εξαιτίας ενός πιθανού ελαττώματος υπάρχει ενδεχόμενο το κεντρικό σταντ να αποκολληθεί από τη μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για τον αναβάτη ή για άλλα οχήματα, σε περίπτωση που αυτό συμβεί ενώ βρίσκεται σε κίνηση.
Η HONDA τόνισε πως η ανάκληση δεν αφορά τα φετινά, ανανεωμένα, μοντέλα.
Πηγή
Απανταω μονος μου!!Παιδια μπορει καποιος να μου πει επιγραμματικα διαφορες Africa 2018 με το 2017?
Έχουμε μότο - ανησυχίες;;;;Παιδια μπορει καποιος να μου πει επιγραμματικα διαφορες Africa 2018 με το 2017?
Οχι εγω.....Έχουμε μότο - ανησυχίες;;;;
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν δεν έχει περιορισμούς στο budget του...εννοείται!@rodouma Απο αυτα που μου λες καλυτερα να παει για 2018 να εχει το κεφαλι του ησυχο..
Θα του το πω αυτολεξη.Ειναι σημαντικη και σπανια, μια τετοια αποψη απο εναν κατοχο μιας μηχανης.Αλλά να του πεις του φίλου, ότι ακόμη κ το 2018 παραμένει ένα εξαιρετικό fun-bike κυρίως για ένα άτομο, καθότι δε μπορεί να πλησιάσει την άνεση, αντοχή και δύναμη του R1200GS σε δικάβαλα ταξίδια με φουλ φορτίο...