New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λολ

Εμένα μην τα λες, έχω φάει μπινελίκι από κουλή με τρεισερ που είχε ανεβάσει βίντεο που φαινόταν ότι ο ίδιος προκαλεί το κούνημα αλλά έφταιγε το μηχανάκι.

Ο 21 στο gs δεν δείχνει αταίριαστος πάντως
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λολ

Εμένα μην τα λες, έχω φάει μπινελίκι από κουλή με τρεισερ που είχε ανεβάσει βίντεο που φαινόταν ότι ο ίδιος προκαλεί το κούνημα αλλά έφταιγε το μηχανάκι.

Ο 21 στο gs δεν δείχνει αταίριαστος πάντως
Ρε γαματος ειναι ο 21 στο GS, βλεπε το αξεπεραστο ΗΡ2. Αλλου ειναι το θεμα. Το ΗΡ2 πχ κανεις δεν το παινεσε για τις ταξιδιωτικες του ικανοτητες.

Συγκεκριμενα για τα Τρεισερ 900, πιστευω οτι ειναι οι αξιοι συνεχιστες ιστοριας των ΤDΜ900. Kαι σαν μηχανακια αλλα κυριως και σαν κατηγορια αναβατων...
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
κατά την γνώμη μου, το Africa δεν συγκρίνεται με το 1250-GS, είναι και τα δυο on-off OK, αλλά το Africa αφού έχει 21 τροχό, απευθύνεται σε κάποιον που θα θέλει να κάνει χώμα (τουλάχιστον περισσότερο/δυσκολότερο χώμα από το GS και βάζει τις επιδόσεις/άνεση στην άσφαλτο λίγο πιο πίσω σε προτεραιότητα). Νομίζω πρώτα η χρήση πρέπει να χωρίζει τα μηχανάκια και μετά τα κυβικά και η τιμή. ουσιαστικά συγκρίνεται με άλλα πολύ-κύλινδρα on-off με 21 τροχό όπως, ΚΤΜ 790/1290 - ΒΜW F850GS - Tiger 800 XC & Tenere 700, από μοντέλα 2020 τουλάχιστον. Η μοναδικότητα του Africa αλλά και της Honda είναι φυσικά το DCT, με ότι αυτό συνεπάγεται...
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Επίσης σχετικά με το βάρος, θεωρώ ότι ο boxer προσφέρει απείρως καλύτερο ζύγισμα άσχετα με τα 10 κιλά παραπάνω που εδώ που τα λέμε δεν είναι και τεράστια διαφορά.

... είμαι διατεθειμένος να κάνω πάρα πολλές θυσίες για να αποκτήσω κάτι που με εξιτάρει οπτικά, μα είναι μηχανή μα είναι γυναίκα χαχαχα.. (σιγά ρε Σπαλιάρα).
...
Βγάζω το χώμα απέξω γιατί πάει αλλού ή συζήτηση.
...αυτό με το ζύγισμα ισχύει ΟΝΤΩΣ;;;
(σύγκριση GS με CRF, όχι άλλα μοτό, καθόσον τα Χόντα διακρίνονται για το ισορροπημένο ζύγισμα τους)
Θυμάμαι κάποιο πρόσφατο ποστ του Γιώργου (XLGeorge) δεν επιβεβαίωνε το προηγούμενο, έχοντας οδηγήσει και τα δύο.
Ρωτάω γιατί υπάρχει μια σκέψη...
...απόκτησης είτε GS '11/'12 είτε CRF 1000,
με την προοπτική να πατάει και χώμα,
(τα φορτώματα δεν ενδιαφέρουν)
/ ΒΣ

ΥΓ επίσης Γιάννη η εμφάνιση μπορεί να ξεγελά και οι χάρες (ή/και οι χαρές) να κρύβονται αλλού... :)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οπως εαν πηρες Χοντα για την αρχοντια και αρχιζεις να σκαλιζεις μοτερ για να βρεις αλογα ή εαν πηρες BMW για την ανεση και αρχισεις τις μοντες για 21" τροχο και ανεστραμμενο πηρουνι μπροστα.

το να φτιαξεις μια σωστη χαρτογραφιση για το μοτερ δεν ειναι σκαλισμα, ειναι το απολυτως απαραιτητο που πρεπει να κανεις αν θες ο κινητηρας να δουλευει στρωτα και ομορφα...ειδικα αν αποφασισεις να ξεφορτωθεις το θερμοσιφωνα που εχουν ολες οι συγχρονες μοτο για εξατμισεις πλεον
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
το να φτιαξεις μια σωστη χαρτογραφιση για το μοτερ δεν ειναι σκαλισμα, ειναι το απολυτως απαραιτητο που πρεπει να κανεις αν θες ο κινητηρας να δουλευει στρωτα και ομορφα...ειδικα αν αποφασισεις να ξεφορτωθεις το θερμοσιφωνα που εχουν ολες οι συγχρονες μοτο για εξατμισεις πλεον
Nαι, εφοσον δεν δουλευει στρωτα και ομορφα απο το εργοστασιο. Στα παλιοτερα μοτερ ισχυε αυτο συχνα, στα καινουρια οχι και τοσο. Και πλεον ολες οι εξατμισεις γνωστων οικων του εμποριου δεν θελουν καμια επεμβαση στη χαρτογραφιση, εκτος εαν μιλαμε για ριζικες αλλαγες (καταργηση καταλυτων, εξατμιση-μπουρι κτλ).
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
...αυτό με το ζύγισμα ισχύει ΟΝΤΩΣ;;;
...
"Off-road the bike’s handling was impressive, but it did exhibit one undesirable trait — a heavy front end feel. Honda claims the Africa Twin has a 49.1% front / 50.9% rear weight distribution but getting the front wheel to pop up over obstacles takes a little extra effort, even with traction control off."

Πηγή: First Ride: 10 Things to Know About the New Africa Twin
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την ίδια κατανομή έχει και το Τ700

k0k0s ναι μεν αλλά με αυτό και με το 950SE ακόμα ξερογλύφονται. Ούτε για τις αναρτήσεις του ΗΡ είχαν γράψει τα καλύτερα, αλλά βλέπεις, ούρμπαν λέτζεντς.


Συζητάμε συνεχώς "χώμα" με 240+ κιλά, το οποίο είναι αστείο και είναι η απόδειξη του ότι αν λένε (οι εταιρίες) κάτι αρκετό καιρό, στο τέλος γίνεται αλήθεια.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Δεν εφτασα εκει , αυτα τα χιλιόμετρα τα εχω για ενα άνοιγμα κ παλι επιστρεφω στα 140.

Αμα οδηγεις χρονια χοντα αυτα παθαινεις .

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


:friend:
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Να ρωτήσω κάτι εγώ,την έχετε οδηγήσει την Άφρικα; για την 1000 μιλάω.
Εγώ δεν την είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση,αλλά στο τεστ στο Σοφικό την πήρα (αντβεντσουρ έκδοση)απλά για να συμπληρώσω το 4 μηχανάκι και έπαθα πλάκα.
Ναι βγάζει λίγα άλογα αλλά τα βγάζει τόσο ωραία που σε νορμάλ αναβάτες δεν χρειάζονται παραπάνω.
Σε σχέση με το πιο σπορ Tiger 800 που βγάζουν ίδια άλογα πχ το Άφρικα έβγαζε πιο χαμηλά την δύναμη της και ήταν πιο ευχάριστη στην οδήγηση.
Επίσης παρότι οι αναρτήσεις του τίγρη θεωρούνται πολύ πολύ καλες,θα τολμήσω να πω ότι του Άφρικα μαρεσαν λίγο περισσότερο.
Βέβαια δεν ξέρω τι ρυθμίσεις είχαν αλλά έκαναν την οποία γούβα, αμαράκι κλπ , Ίσωμα.
Αν κάποιος δεν την έχει οδηγήσει,θα έλεγα να την κάνει μια βόλτα να βγάλει καλύτερο συμπέρασμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω γι'αυτο λεω οτι ειναι "αδικη" η αμεση συγκριση του Αφρικα με το GS ή και με αλλα μοντελα. Ειναι οπως και να το κανεις ξεχωριστο μηχανακι, εχει να προσφερει πολλα πραγματα, διαφορετικα απο ενα GS ή ενα ΚΤΜ ή ενα DL ή ξερω γω τι αναλογα τα γουστα του καθενος. Ισα-ισα που εαν υπαρχει αμεση συγκριση 2 μηχανων τοτε καποιος απλα αντεγραψε τον αλλο...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο ίδιο κοινό απευθύνονται όμως. Αυτόν που θέλει ένα ψηλό μηχανάκι που θα πάει παντού, με το "παντού" του καθ' ενός να αλλάζει προς πιο καφέ ή πιο μαύρο αλλά με τις μοτοσικλέτες να πρέπει να τα καλύψουν όλα συν πόλη, πάλι άλλον περιστασιακά και άλλον κάθε μέρα γιατί δεν γουστάρει να έχει δεύτερο. Είναι η πιο "ζόρικη" κατηγορία να ικανοποιήσεις κοινό γιατί απλά δεν υπάρχει στάνταρ σε τίποτα.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
το να φτιαξεις μια σωστη χαρτογραφιση για το μοτερ δεν ειναι σκαλισμα, ειναι το απολυτως απαραιτητο που πρεπει να κανεις αν θες ο κινητηρας να δουλευει στρωτα και ομορφα...ειδικα αν αποφασισεις να ξεφορτωθεις το θερμοσιφωνα που εχουν ολες οι συγχρονες μοτο για εξατμισεις πλεον
Το θεμα ειναι αντε να βρεις καποιον να στο φτιαξει σωστα...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιάννη Aldebaran σε καμία περίπτωση δε παρεξηγώ τα γραπτά σου. Ούτε αντιπαράθεση βλέπω, ούτε κάποια κόντρα μεταξύ Africa vs ανταγωνιστών. Κι εμένα αρέσουν πολλές μοτοσυκλέτες και Ευρωπαϊκές και Ιαπωνικές. Αν βγάλω από τη μέση το οικονομικό όχι μόνο ως προς την απόκτηση αλλά και ως προς τη συντήρηση, μοτοσυκλέτες που μου αρέσουν υπάρχουν αρκετές. Ξεχωρίζω τις GS LC 1200/1250, KTM ADV 1290, Africa Twin AS 1000/1100, όπως ακόμη και τα XT1200Z και ας έχουν παλιώσει λίγο.

Απαντώ μερικώς, έχοντας στο μυαλό μου κάποιες κοινές ελπίζω παραδοχές.

Εδώ μέσα όσοι γράφουμε μπορεί να έχουμε την υποκειμενική μας αντίληψη για το τι μας αρέσει εμφανισιακά και τι όχι.
Προσωπικά πιστεύω πως υποκειμενικό είναι και το ποιο είδος κινητήρα μας αρέσει και δεν αναφέρομαι στη δομή του αλλά στη συμπεριφορά του.
Το θέμα prestige το αφαιρώ εντελώς από την εξίσωση γιατί θεωρώ πως εδώ μέσα λίγο-πολύ το κοινό είναι "ειδικό" και ξέρει τι θέλει από τη μοτοσυκλέτα και δεν αγοράζει με γνώμονα αυτό (το prestige δλδ). Όχι πως και αυτό θα ήταν κακό αλλά εδώ συζητάμε άλλα περισσότερο τεχνικά χαρακτηριστικά.
Αυτός είναι και ο λόγος που πλέον σχεδόν πάντα ζορίζει η σκέψη: ναι αλλά ποια μοτοσυκλέτα; Τα πράγματα έχουν έρθει πολύ κοντά στη μεγάλη κατηγορία των μαστόδοντων On/Off.

Μπορεί το CRF-L να μην έχει καγκούρικο κινητήρα, διαβάζω όμως πως το κύριο χαρακτηριστικό του είναι smooth αίσθηση που έχει σε όλο το εύρος των στροφών. Αυτό σε συνδυασμό με ένα DCT κιβώτιο ταχυτήτων, μπορεί να γίνει μια ταξιδιωτική απόλαυση.
Έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα στον μοτοσυκλετισμό οι εταιρείες έχουν κλείσει συμπληρώσει όλα τα κενά με προϊόντα "απόλυτου" χαρακτήρα ανά κατηγορία και από βασικό μέσο μεταφοράς έχει καταλήξει να είναι ΚΑΙ χόμπι άντλησης απολαύσεων. Με άλλα λόγια, μια μηχανή δε φθάνει.
Σε ότι με αφορά, αν ήθελα σήμερα να αγοράσω μια On/Off για καθαρά ταξιδιωτική χρήση μάλλον θα έπαιρνα την Africa Twin Adveture Sports με DCT αλλά χωρίς τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Θυμίζω πως έτσι και αλλιώς απεχθάνομαι -πλέον- το υπερφόρτωμα στις μοτοσυκλέτες και απέναντι στον εαυτό μου δεν υπάρχει δικαιολογία ως προς αυτό, ακόμη και αν κάνω κάμπινγκ 20 ημερών. Οπότε ακόμη και να συνεχίζει να υφίσταται το μαλακό ελατήριο πίσω, μάλλον δε θα είναι πρόβλημα για εμένα. Και να είναι, διορθώνεται εύκολα.

Και η R 1250 GS με συγκινεί ως μηχανή ταξιδιωτικής χρήσης. Με απασχολεί όμως και η επόμενη μέρα, ως ιδιοκτήτη ταξιδιωτικής μοτοσυκλέτας. Και γιατί το κόστος απόκτησης είναι ακόμη μεγαλύτερο (τα 3-4 χιλιάρικα της διαφοράς δεν είναι λίγα) και γιατί... αρέσει δεν αρέσει αυτό που θα γράψω, δε μπορώ να μην ομολογήσω πως τα Japan made συνεχίζουν να έχουν στο μυαλό μου τα πρωτεία αξιοπιστίας. Μπορεί να έχει μικρύνει η ψαλίδα αξιοπιστίας/αναξιοπιστίας αλλά μια ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα με 100 άλογα που παράγονται από 1100 κυβικά ανατέλλοντος ηλίου, συνηγορούν υπέρ αυτού έτσι και αλλιώς (λόγω χαμηλής ιπποδύναμης). Αυτό αφορά εμένα και δε θα προσπαθήσω να επιχειρηματολογήσω για να μεταπείσω κανέναν. Μέχρι σήμερα δε το έχω κάνει και έτσι θα συνεχίσω γιατί αντιλαμβάνομαι πως μέσα σε αυτήν την συνθήκη κρύβεται και το πως βλέπει κανείς τη μοτοσυκλέτα ως τρόπο ζωής. Στο δικό μου μυαλουδάκι Ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες = με απαιτητική συντήρηση και όσες τυχαίνει να γνωρίζω από κοντά την αξιοπιστία την έχουν υπερασπιστεί -ή αλλιώς χρηματοδοτήσει- σε επίπεδο που δε μπορώ να φτάσω, ούτε χρονικά ούτε οικονομικά. Δηλαδή ναι μεν πιστεύω πως μπορούν να είναι και αυτά αξιόπιστα αλλά το αντάλλαγμα είναι εκτός του προσωπικού μου πλάνου (όπως το διαμορφώνω εγώ στη σχέση μου με τη μοτοσυκλέτα). Θέλω να με υπηρετεί και όχι να την υπηρετώ.

Τέλος, να γράψω πως το Africa 1100 συνεχίζει να είναι πιο κοντά στο ΚΤΜ 1090 σαν κατηγορία παρά στο BMW 1250, οπότε θέλει αρκετή προσοχή η σχέση επιλογής και χρήσης. Θεωρώ πως το Africa Twin Adventure Sports DCT χωρίς της ηλεκτρονικές αναρτήσεις, είναι πανάκριβο στα 17-18 χιλιάρικα αλλά είναι πιο κοντά στα δεδομένα μιας εποχής που διακατέχεται από τον καταναλωτισμό. Τα R1250GS/A ως μοτοσυκλέτες που βρίσκονται στη ζώνη των 22-25 χιλιάδων ευρώ είναι απλώς UFO (εξωγήινες). Μπορώ να αγοράσω ένα UFO; Δε μπορώ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο οδοστρωτήρας ο ίδιος. Η εποχή του καταναλωτισμού είναι τώρα; Μήπως χάσαμε ένα επεισόδιο, στο οποίο αρκετός κόσμος είχε νέο μηχανάκι κάθε χρόνο, δανειάκι και άγιος ο θεός, η αγορά έγραφε πολλαπλάσια νούμερα από το σήμερα γενικότερα;

Διαφωνώ. Πλέον οι αγορές είναι αρκετά πιο μετρημένες και φαίνεται στους πίνακες πωλήσεων. Κυριαρχούν VFM μοντέλα και η μία εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα είναι το "μαγικό all inclusive χρηματοδοτικό".

Το 1090R είναι από αυτά που έχουν ελάχιστα ηλεκτρονικά, νομίζω παίζει στα ίδια συστήματα με την σημερινή Άφρικα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το 1090R είναι από αυτά που έχουν ελάχιστα ηλεκτρονικά, νομίζω παίζει στα ίδια συστήματα με την σημερινή Άφρικα.
Στην ουσια η μονη τους διαφορα στα ηλεκτρονικα ειναι το ηλεκτρονικο γκαζι του 1090.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στο υπαρχον atas νομιζω μονο.

Edit: τωρα που το σκεφτομαι παιζει γενικα στο μοντελο 18 και μετα με το φεισλιφτ σε οργανα κτλ να εβαλε σε ολα ηλεκτρ. γκαζι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επειδη σ'αυτο το νημα εχουν γραφτει διαφορα απο αναβατες που δεν εχουν καν οδηγησει το μηχανακι, ας πω καποια πραματα καθως εχω κανει 65000χμ μαζι του σε καθε ειδους τεραιν στα 2.5 χρονια που το εχω και εχω επισης οδηγησει τα περισοτερα μοντελα της κατηγοριας (εκτος απο το multi και το τελευταιο 1250 GS).

Σχετικα με δυναμη του κινητηρα. Για ολα τα μοντελα μεχρι τωρα (2016-19), η Χονδα δινει 94 αλογα στο στροφαλο. Τα μοντελα 2016-2017 βγαζουν 87-88 αλογα στον τροχο και περιπου 9.5 kgm ροπης. Τα μοντελα 2018-2019 εχουν ηλεκτρογκαζο και βγαζουν 80-81 αλογα στον τροχο και 8.5-8.7 kgm ροπης. Δεν ειναι σιγουρο γιατι βγαζουν λιγοτερη δυναμη/ροπη, πιθανα το ηλεκτρογκαζο, η "προετοιμασια" για Euro5, κανεις δεν ξερει. Παρα τη λιγοτερη δυναμη/ροπη, ειναι πιο δυνατα/γεματα απο τα 2016-2017 στις μεσαιες - τα οποια εχουν ηδη πολυ δυνατες μεσαιες - που ειναι οι στροφες που χρησιμοποιουν οι περισοτεροι αναβατες (εχω οδηγησει το 2018). Ο κινητηρας ειναι το μεγαλο ατου της μηχανης για τον τροπο που αποδιδει την δυναμη του, οχι απλα ευχαριστος αλλα εθιστικος λογω της κλωτσιας ροπης στις χαμηλομεσαιες και τον ηχο της εξατμισης, μερικες φορες αισθανομαι το δικο μου σαν μεγαλο μονοκυλινδρο.

Σχετικα με τελικη ταχυτητα και ταξιδι ψηλων ταχυτητων. Η τελικη των μοντελων 2016-2017 με τα 87-88 αλογα τροχο ειναι ακριβως 200χμω GPS με το μαμα γραναζωμα και τη μακρια 6η. Με 1 δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι, που χρειαζεται λογω μακριας 1ης και 6ης, η τελικη ανεβαινει λιγο πανω απο 200 - ειδα προσφατα 220χμω κοντερ εχοντας βαλει speedohealer που σημαινει οτι πρεπει νατανε γυρω στα 204χμω καθως τοχω ρυθμισει να κλεβει ακριβως 7.5% (κλεβει 10% απο μαμα και εκλεβε 12.4% με το 1 δοντι μεγαλυτερο πισω). Η τελικη των μοντελων 2018-2019 με το ηλεκτρογκαζο πρεπει ναναι 195χμω, δεν εχω δει καποια μετρηση σ'αυτα τα μηχανακια ουτε και εχω τελικιασει μηχανακια δοκιμης. Το δικο μου μηχανακι φτανει μεχρι πραγματικα 170-175χμω αρκετα ευκολα και μπορει να ταξιδευει ανετα με τετοιες ταχυτητες με δυο ατομα και βαλιτσες, τοχω κανει επανηλειμενα. Ειναι δε πολυ σταθερο σε τετοιες ταχυτητες αρκει να σεταρει κανείς την πισω προφορτιση αναλογα. (Ολα τα μοντελα 2016-2019 εχουν σχετικα μαλακο πισω ελατηριο και επωφελουνται απο αναβαθμιση του ελατηριου - κοστος ~100 ευρω.)

Σχετικα με ζυγισμα / μανιτζεβελοτητα. Το μηχανακι ειναι εξαιρετικα ζυγισμενο και δινει μια αισθηση ελαφροτητας, το ιδιο με τα 950/990 τα οποια ειναι επισης εξαιρετικα ζυγισμενα, και περισοτερο απο τα αλλα μηχανακια της κατηγοριας. Σε συγκριση με τα 1200/1250GS που αναφερθηκε πριν, ειναι τελειως μα τελειως διαφορετικο μηχανακι, οδηγειται στο χωμα σα μεγαλο εντουρο και στην ασφαλτο σχεδον μοταρνταδικα σε στροφιλικια. Ταξιδευει επισης πολυ καλα αλλα οχι σαν τα μεγαλα GS που ειναι κατ'εξοχην ταξιδιωτικα μηχανακια. Σε προσφατο ταξιδι στα Βαλκανια, οδηγησα εκτεταμενα το 1200GS του 2009 του φιλου Χριστοφ και το CRF ειναι σε τελειως αλλη κατηγορια απο αισθηση ελαφροτητας και μανιτζεβελοτητα. Δεν τοχω συγκρινει back-to-back με το LC. Αλλα δεν μπορω να φανταστω καποιον να ταλαντευεται αναμεσα στα δυο μηχανακια για αγορα, ειναι τελειως διαφορετικα οταν τα οδηγησει και ξερει αμεσως ποιο ταιριαζει σ'αυτα που θελει να κανει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aσχετη σφινα, αλλα το μισο νημα ειναι γεματο με τετοιες...

Μου κανει εντυπωση που η αλλαγη γραναζιου επηρεαζε την ενδειξη του ταχυμετρου, καθως λογικα το ταχυμετρο παιρνει μετρηση απο τον μπροστινο δισκο/αισθητηρα του ABS σε ολες τις νεες μηχανες, εκτος εαν στο Αφρικα παιρνει απο το μπροστινο γραναζι, οπως πχ ηταν στο πρωτο χιλιαρι Στρομ.

Σε κατι πιο σχετικο, εχω παρατηρησει αρκετα μεγαλη αποκλιση στο ταχυμετρο μεταξυ ελαστικων. Με τα μαμα TKC80 με τα μεγαλυτερα τακουνια τους η αποκλιση στο ταχυμετρο του 1090 ηταν γυρω στο 5% , ενω με τα πιο ασφαλτινα STR ειναι στο 10% και βαλε. Ακομη λοιπον και αυτη η ανεπαισθητη αυξηση της περιμετρου του ελαστικου απο τυπο σε τυπο επηρεαζει αρκετα την ακριβεια του ταχυμετρου.
 
Top Bottom