New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Σχετικά με το κεντρικό σταντ....
Από αυτά που διαβάζω λογικά η Honda θα στείλει σε όλους τους ιδιοκτήτες Africa επιστολή ανάκλησης με την παρατήρηση ότι σε περίπτωση που έχουν τοποθετήσει το γνήσιο σταντ να πάνε για αλλαγή των επίμαχων ανταλλακτικών .
Σκατούλες...

(no offense!)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
:wacky:

Πολύς ντόρος για το τίποτα, αυτή η ανάκληση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Έλαβα χθες τη επιστολή ανάκλησης για το κεντρικό σταντ από την αντιπροσωπεία Σαρακάκη.

"... εφόσον στη μοτοσυκλέτα σας υπάρχει τοποθετημένο Γνήσιο Κεντρικό Σταντ, να επικοινωνήσετε με το Εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής σας,..."
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Εγώ το έβαλα προχθές...πέντε λεπτά δουλειά.

Much ado about nothing...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κι εγω.θα το στειλω στο νεο ιδιοκτητη:cool:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Άμα δε σου΄κανε, καλά ξηγήθηκες...:ok:

Εγώ τα "παντρεύομαι" τα μηχανάκια και το μισώ αυτό! :rage:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Άμα δε σου΄κανε, καλά ξηγήθηκες...:ok:

Εγώ τα "παντρεύομαι" τα μηχανάκια και το μισώ αυτό! :rage:
Ειπαμε....
Εξαιρετικο μηχανακι, αλλα εναν. Fun bike ;)
Η χρηση που κανω εγω, δεν του ταιριαζει. Αν μπορουσα, ανετα το κρατουσα για 2ο:cool:
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Πιθανή αύξηση στα κυβικά για το μοντέλο του 2020 λόγω προδιαγραφών Euro 5.
Περισσότερα εδώ .
Νέος κινητήρας 1100cc, adv έκδοση(με πιο φαρδύ ρεζερβουάρ που θα φιλοξενεί περισσότερο καύσιμο από τα 24 λίτρα της τρέχουσας Adventure Sports )και νέες αναρτήσεις για το 2020!
Πηγή
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Νέος κινητήρας 1100cc, adv έκδοση(με πιο φαρδύ ρεζερβουάρ που θα φιλοξενεί περισσότερο καύσιμο από τα 24 λίτρα της τρέχουσας Adventure Sports )και νέες αναρτήσεις για το 2020!
Πηγή

Για μένα μια χαρά είναι το 1000, μόνο τις ζάντες έπρεπε να αλλάξουν, και να βάλουν πιο ποιοτικές μηχανικες αναρτήσεις.

Όταν το απλό δίνει με 19 λιτρα εύκολα 350+ ΚΜ αυτονομίας γιατί να του βάλουν τεράστιο ρεζερβουάρ? Αφού αυτός που θα ταξιδέψει σε δύσκολα τερέν πάλι το απλό θα προτιμήσει!

Αμάν πια με τα Αντβέντσουρ :mad:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
πολυ ασχημο αυτο το μουτρο...το ειναι αρκετα πιο ομορφο...κατα τ αλλα τα κυβικα ειναι παντα καλοδεχουμενα, αρκει να μη παρει κ αλλο βαρος γιατι ηδη ειναι σχετικα βαρυ...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Περισσότερα εδώ .
πολυ ασχημο αυτο το μουτρο...
Αν είναι δυνατόν! Τώρα το είδα κι εγω. Ελπίζω η φωτογραφία να είναι οτι να'ναι γιατι αυτό το μούτρο πραγματικά δε βλέπεται ουτε με σφαίρες... Και φανταστική οτι να'ναι να είναι η φωτό, ποιος βέβηλος το σχεδίασε αυτό το πράγμα?

Σε αυτό το link τουλάχιστον παρουσιάζονται πολύ καλύτερα τα πράγματα και φέρνει λίγο και προς τα παλία xrv.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναραμού.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Για μένα μια χαρά είναι το 1000, μόνο τις ζάντες έπρεπε να αλλάξουν, και να βάλουν πιο ποιοτικές μηχανικες αναρτήσεις.

Όταν το απλό δίνει με 19 λιτρα εύκολα 350+ ΚΜ αυτονομίας γιατί να του βάλουν τεράστιο ρεζερβουάρ? Αφού αυτός που θα ταξιδέψει σε δύσκολα τερέν πάλι το απλό θα προτιμήσει!

Αμάν πια με τα Αντβέντσουρ :mad:
Εσύ μια χαρά το σκέφτεσαι με τη συλλογιστική του ανθρώπου που αγοράζει ένα on/off για να το χρησιμοποιήσει γι'αυτό που φτιάχτηκε αλλά η εταιρεία προσβλέπει σε κέρδη και σε μοίρασμα της πίτας την οποία γεύεται κατά κύριο λόγο η Ευρώπη και πρωτίστως η BMW με το GS Adv!
Τα κυβικά αλλάζουν για να γίνει ομαλά η μετάβαση στο Euro 5...ίσως όμως και εδώ να έχει επηρεάσει η τάση των Ευρωπαίων να ανεβαίνουν, έχοντας φτάσει στα 1250-1300cc.
Υπάρχει βέβαια και το crosstourer :sneaky:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε ξέρω, υποτίθεται ότι το target group πελατών του Άφρικα είναι διαφορετικό, γιαυτό και οι 18άρες ζάντες και όλο το υπόλοιπο πακέτο που δε προδιαθέτει για ασφάλτινες απολαύσεις (όπως γράφτηκε, υπάρχει και το crosstourer για αυτή τη δουλειά).

Να θυμίσω στο μεταξύ πως όταν πρωτοδόθηκε η νέα Αφρικα στο εμπόριο, άρχισαν να οργιάζουν οι φήμες για "μικρότερη" 800άρα με ακόμη πιο σπορ στήσιμο... πήγε περίπατο και αυτό! Το κοινό θέλει ΚΑΙ τις μεσαίου κυβισμού ον/οφφ μηχανές.

Όπως και να 'χει πάλι δημιουργείται η τάση για μια ομορφότατη τρύπα στη πραγματική μεσαία κατηγορία και όποιες εταιρείες το αντιληφθούν εγκαίρως θα βγουν κερδισμένες. Η BMW πήρε το ήδη ξεχειλωμένο "μεσαίο" 800άρι της και το έκανε 850 (θέλει να το κάνει και 900), η ΚΤΜ αυτοπεριορίστηκε δήθεν στα 799 κυβικά με τιμή που αρμόζει σε 1000άρια plus, και τέλος η Honda με την Άφρικα που έτσι και αλλιώς ήταν μια 1000άρα που το έπαιζε 800άρα έρχεται και σώζει τη παρτίδα με το τίμιο CB500X, ιδιαίτερα με τη τελευταία ανανεωμένη έκδοση της. Αποτέλεσμα... μια εξασφαλισμένη πετυχημένη πορεία για το Tenere των 700 κυβικών και των 10 χιλιάδων ευρώ.

Οι υπόλοιπες εταιρείες ακούνε;
 
Top Bottom