δυσκολα θα κρατησει και τα 2 στη γκαμαΕσύ μια χαρά το σκέφτεσαι με τη συλλογιστική του ανθρώπου που αγοράζει ένα on/off για να το χρησιμοποιήσει γι'αυτό που φτιάχτηκε αλλά η εταιρεία προσβλέπει σε κέρδη και σε μοίρασμα της πίτας την οποία γεύεται κατά κύριο λόγο η Ευρώπη και πρωτίστως η BMW με το GS Adv!
Τα κυβικά αλλάζουν για να γίνει ομαλά η μετάβαση στο Euro 5...ίσως όμως και εδώ να έχει επηρεάσει η τάση των Ευρωπαίων να ανεβαίνουν, έχοντας φτάσει στα 1250-1300cc.
Υπάρχει βέβαια και το crosstourer
αμα σκασει καμια σαμπρελα.....οχι βιντεο κατι αλλο θα γυρισουν
Όταν βλέπεις στα 12500 από την αρχή της χρονιάς τα μηχανάκια, πόσο παραπάνω θα πέσουν;Παιζει να το εχει κανει tubeless με ενα απο τα διαφορα κιτ που κυκλοφορουν.
To 1100 θα βγει ελεω EuroV, και λογικα αυτο σημαινει οτι τα ΕuroIV 1000cc μοντελα θα πρεπει να ταξινομηθουν πριν την εφαρμογη του V καθως θα παψουν να μπορουν να πωλουνται σαν καινουρια στην ΕΕ. Αυτο θα σημανει πτωση τιμων στον υπολοιπο κοσμο για τα "παλιο στοκ" μοντελα ,εαν ειμαστε τυχεροι θα το κανει και ο εδω πανμεγιστος εισαγωγεας αν και χλωμο το κοβω...
Η Χονδα μπορει να μην εχει 800αρι αλλα παιζει μπαλα μονη της αυτη τη στιγμη στα τζουνιορ αντβε των 250-300κεκ με το CRF250.
Που?!?!?! Δεν μιλας για εδω προφανως!Όταν βλέπεις στα 12500 από την αρχή της χρονιάς τα μηχανάκια, πόσο παραπάνω θα πέσουν;
Honda CRF 1000L AFRICA TWIN 2018 DCT '19 - € 12.900 - Car.grΠου?!?!?! Δεν μιλας για εδω προφανως!
Υπάρχει και το KLX250 αν και... μάλλον υπολείπεται.Παιζει να το εχει κανει tubeless με ενα απο τα διαφορα κιτ που κυκλοφορουν.
To 1100 θα βγει ελεω EuroV, και λογικα αυτο σημαινει οτι τα ΕuroIV 1000cc μοντελα θα πρεπει να ταξινομηθουν πριν την εφαρμογη του V καθως θα παψουν να μπορουν να πωλουνται σαν καινουρια στην ΕΕ. Αυτο θα σημανει πτωση τιμων στον υπολοιπο κοσμο για τα "παλιο στοκ" μοντελα ,εαν ειμαστε τυχεροι θα το κανει και ο εδω πανμεγιστος εισαγωγεας αν και χλωμο το κοβω...
Η Χονδα μπορει να μην εχει 800αρι αλλα παιζει μπαλα μονη της αυτη τη στιγμη στα τζουνιορ αντβε των 250-300κεκ με το CRF250.
ABS/DCT λέει ή κοιτάμε άλλη αγγελία;A ok, εκδοση χωρις ABS 12,900 αρα παραεισαγωγη ισως. Ο ιδιος δινει εκδοση με ABS απο 14800.
Ναι, δεν διαφωνω οτι με τα λεφτα στο χερι σου κανουν εκπτωση, αλλα οχι στον Σαρακακη, ή τουλαχιστον οχι τοτε που ειχα παει εγω.
Πρέπει να διαβάσεις και τη περιγραφή παρακάτω (που κάνει την ανάλυση του τιμοκαταλόγου!).ABS/DCT λέει ή κοιτάμε άλλη αγγελία;
Ναι στις αρχές δεν έπεφταν αλλά μετά που είδαν ότι η BMW είναι πολύ μακριά σε αριθμούς και το στοκ μένει...
Έχεις δίκιο, αυτό μου διέφυγε. Αλήτες του μάρκετινγκ πας με τα 12900 στο χέρι και κλαιςΠρέπει να διαβάσεις και τη περιγραφή παρακάτω (που κάνει την ανάλυση του τιμοκαταλόγου!).
To Rally λεω, το αντβε με το μεγαλο ντεποζιτο , φερινγκ και τη μουρη απο τον Σκαθαροζουμη.Υπάρχει και το KLX250 αν και... μάλλον υπολείπεται.
Για μένα είναι σημαντικό και το δικύλινδρο CB500X από τη Honda.
Υπάρχει και αυτό από τους πράσινους, Kawasaki Versys X-300To Rally λεω, το αντβε με το μεγαλο ντεποζιτο , φερινγκ και τη μουρη απο τον Σκαθαροζουμη.
Το CB500X αμα ηθελε η μαμαχοντα το εβγαζε ανετα σε πιο οφφ εκδοση αλλα θα εχουν τους λογους τους.
Δεν θα το ελεγα μαρκετιγκ...απατη θα το ελεγα......Έχεις δίκιο, αυτό μου διέφυγε. Αλήτες του μάρκετινγκ πας με τα 12900 στο χέρι και κλαις
:heTo Rally λεω, το αντβε με το μεγαλο ντεποζιτο , φερινγκ και τη μουρη απο τον Σκαθαροζουμη.
εντάξει, το γράφει, δεν είναι απάτη ακριβώς, λίγο παραπλάνηση. σε κάθε περίπτωση για πλάκα το είπα, το γραπτό δεν περνάει πάντα σωστάΔεν θα το ελεγα μαρκετιγκ...απατη θα το ελεγα......
Ναι κοίτα τώρα, αν γενικότερα δεν καταλάβουμε τις "πραγματικές ανάγκες" για την χρήση, το παιχνίδι των κυβικών " a tale of size and weight" δεν θα σπάσει ποτέ. Σε κάποιο νήμα το έγραψε ωραία αυτές τις ημέρες ο Kordix αλλά δεν θυμάμαι που.Για μένα τα δικύλινδρα 400-600cc είναι μια γοητευτική κατηγορία που θα βρει κοινό αν αναπτυχθεί. Μπορεί να αξιολογώ και λάθος.
Πιθανή αύξηση στα κυβικά για το μοντέλο του 2020 λόγω προδιαγραφών Euro 5.
Περισσότερα εδώ .
1084cc αντί για 998 και 101hp(στις 7.500 σ.α.λ.) αντί των 94 του τωρινού.Νέος κινητήρας 1100cc, adv έκδοση(με πιο φαρδύ ρεζερβουάρ που θα φιλοξενεί περισσότερο καύσιμο από τα 24 λίτρα της τρέχουσας Adventure Sports )και νέες αναρτήσεις για το 2020!
Πηγή
Γιατί να κάνεις downgrade ;Aν το ειχαν βγάλει με 125 άλογα το είχα πάρει εχθές!!!