Μυστακιοφόρε αυτές τις πρωτοποριακές, προοδευτικές και επαναστατικές ιδέες εξέφρασε κάποτε και κάποιος στην πόρσε, το εργοστάσιο εξέλιξε την 928 για να αντικαταστήσει την 911 και δεν χρειάζεται να πούμε την συνέχεια.
Ο Boxer ήταν/είναι/θα είναι η BMW, τέλος. Τα υπόλοιπα υπάρχουν για να γεμίζουν κενά στην αγορά. Θεωρώ πως έχασαν τον στόχο φτάνοντας το "μικρό" στα ίδια κιλά με το "μεγάλο" και πολύ μακριά του σε αναρτήσεις και δύναμη. Έπρεπε το 850 να είναι στην χειρότερη περίπτωση στα 220/230 το ADV όπως το 800 και όχι τόσο πολύ ακριβότερο. Βέβαια πιο πιθανό είναι, επειδή δεν βλέπουμε να κάνει λάθη η motorrad τελευταία, να ξέρουν καλύτερα από εμένα το ποιός θα αγοράσει αυτές τις μοτοσικλέτες και γιατί, οπότε αυτό που εγώ καταλαβαίνω ως σωστό στην κατηγορία να είναι λάθος για το ταμείο. Λίγοι μήνες ως το τέλος της χρονιάς, θα δούμε αν σπάσουν ακόμα ένα ρεκόρ πωλήσεων και φέτος.