Οδήγησες το 850; Θα είναι ενδιαφέρον να μας πεις επειδή αν έχω καταλάβει καλά νομίζω ότι το BMW με το αυξημένο βάρος και τη λίγο χαμηλότερη σέλα στοχεύει σε κάπως διαφορετικό κοινό από ό,τι το 800gs όταν είχε πρωτοβγεί.
Το οδήγησα.
Δε με κέρδισε γενικά και όταν ρε ριμαδοbmw ανανεώνεις ένα μηχανάκι σου μετά από 10 χρόνια, βάλε και ρυθμιζόμενα μπροστά.
-Ανανεώνεις φανάρι, που πληρώνει ο αγοραστής 330 ευρώ(αν θέλει να έχει led).
-Πετάς connectivity, την οποία επίσης πληρώνει 800 ευρώ ο αγοραστής(αν επίσης θέλει να έχει την υπερπαραγωγή).
-Κάνεις χαμό για καινούργιο μοτέρ και το μόνο που είδα είναι λιγότεροι κραδασμοί(όχι κάτι δραματικό). Κάπου εδώ ξυπνάει ο κάγκουρας που κρύβω μέσα μου και θα ήθελα να δω τα 2 μηχανάκια δίπλα-δίπλα, γιατί κάτι μου λέει ότι θα πέσει κλάμα.
-Abs σαφώς βελτιωμένο, ενώ θα συνεχιστεί η παράδοση και οι γνωστές εταιρίες θα βγάλουν λεφτάκια με aftermarket ελατήρια μπροστά.
Εκεί που -όπως το περίμενα- κατέληξα, είναι ότι σαν κάτοχος 800 αρχικά και σαν αναβάτης που ψάχνω κάτι στην κατηγορία αυτή γενικότερα, σε καμία περίπτωση δε θα έδινα τα 17.300(3asy ride και φουλ εξτρα όταν μιλάμε για κούτα μηχανάκι), που ζητάει η bmw για την εν λόγω μηχανή.