Καλησπερα σε ολους,
Ο λόγος για χωμάτινες ανυσηχίες στα 50 παρά μετά απο 6 χρόνια αποχής και ενω και πριν δεν μπορώ να πω οτι δρεπαμε δάφνες ικανότητας και αντοχής
Εχουμε και λεμε λοιπον, εχουμε ενα Adventure για τα ταξιδια αλλα και τα εν δυνάμει χωμάτινα μέρη για χαλαρά περιηγητικά πράγματα που δεν ντρεπόμαστε να το βαλουμε χωμα και να πέσουμε
Αναζητούμε ενα μεκανάκι να μπορεί, οκ με περιορισμους μιας και ολα έχουν, να παει σε μονοπάτι αλλα και πιο μακρυνές εκδρομες ταξιδευοντας με 120-130 με κυριο περιορισμό την αντοχή των μαλακών μορίων.
Για να το θεσω επι ελληνικού εδάφους, μιας και δεν ειμαι Ελλάδα, να πας ενα μονοπάτι Παρνηθα/Υμηττό αλλα να πας και ενα trail ride 100 χιλ (αληθεια γίνονται ακόμα ή έχουν σταματήσει?)
Για τα trail κλπ (αν πουμε οτι το Adventure ειναι βαρύ) οι ευκολες επιλογές ειναι προς Τ700 ή 790 ή 690.
Αυτα ομως ειναι βαρειά για μονοπατάδα σε χέρια μη ικανου αναβάτη οπως ο υποφαινόμενος, ισως το 690 να μπορεί αλλα και παλι θα ειναι βαρύ.
Εκεί θελει ιδανικά ενα ελαφρυ κοντα στα 100+ κιλά ωστε να βοηθάει και να μην κουράζεσαι να το σηκώνεις
Και σκέφτομαι εγω τωρα, τι θα γινόταν αν παιρναμε ενα 350 EXC ή καλύτερα ενα 450 ΕΧC που ειναι πια "πούπουλο" με βαρος κοντα στα δίχρονα, του βαζαμε ενα Rally kit για ανεμοκάλυψη, ενα μεγαλυτερο ντεπόζιτο για αυτονομία οταν χρειάζεται και μια σελα για τα μαλακά μόρια ??
Θα μπορουσε να ανταποκριθει και στα 2 σενάρια ?
Ναι τα λαδια θα θελουν συχνες αλλαγές αλλα ΟΚ δεν ειναι κανα τεράστιο κόστος.
Για πειτε γνωμες οι έμπειροι αλλα και αλλες επιλογές απο μηχανακια.