Royal Enfield Himalayan 450

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
για την Φολοη θα επαιρνα το cf 450 ως το Κιατο ,μετα θα συνεχιζα στο χωμα με το Himalayan ,και στην επιστροφη που δωσαμε ρυθμο και το καναμε πιο πικαντικο θα καβαλαγα το kove :)
Κάτι σε transformers δεν βγαίνει ργμτ?
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
για την Φολοη θα επαιρνα το cf 450 ως το Κιατο ,μετα θα συνεχιζα στο χωμα με το Himalayan ,και στην επιστροφη που δωσαμε ρυθμο και το καναμε πιο πικαντικο θα καβαλαγα το kove :)
Το Voge το 'χεις για την πιστα? :secret:
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Ως πρώην κάτοχος 390 ADV και νυν 890 ADV R ένα σχόλιο για τις δυνατότητες του συγκεκριμένου μοντέλου.

Προφανώς και το 390 στην σημερινή του μορφή δεν είναι off-road animal όπως έλεγε και η Suzuki για το Vitara. Από αυτό το άκρο μέχρι το είναι άχρηστο εκτός δρόμου υπάρχει ένα τεράστιο ευρος χρήσης στο οποίο η entry level μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετική.

Χρησιμοποίησα σχεδόν τρία χρόνια το 390 σε κάθε λογής χρήση, αστική μετακίνηση, μικρά και μεγαλύτερα ταξιδακια, έκανα MAKAN adventure weekend, KTM Adventure Rally στην Ναύπακτο και πολλές άλλες χωμάτινες βόλτες και το διασκέδασα full δίχως θέματα αξιοπιστίας ή στραβωμενες ζάντες κτλ.

Τώρα όσον αφορά την στρατηγική της κάθε εταιρείας μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα ποιο μοντέλο πρέπει να έρθει και με ποια σειρά. Έτσι θα γίνει και με την οικογένειά 390 που κλείνει η τετραετία των μοντέλων της και σύντομα θα ειναι σε κύκλο ανανέωσης και διεύρυνσης της γκάμας.

Καταλαβαίνω ότι πολλοί ψάχνουμε τον σπάνιο μονόκερο, μια μοτοσυκλέτα που θα είναι ιδανική για την χώρα και την μικτη χρήση αλλά αφήστε να έρθουν πρώτα τα μοντέλα που συζητάμε Ελλάδα γιατί από κοντά εκτός από το κέρατο λείπουν και άλλα πράγματα. Παρόλα αυτά cudos στην RE που μπαίνει στην ίδια συζήτηση, έστω και θεωρητικά, με την ΚΤΜ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ως πρώην κάτοχος 390 ADV και νυν 890 ADV R ένα σχόλιο για τις δυνατότητες του συγκεκριμένου μοντέλου.

Προφανώς και το 390 στην σημερινή του μορφή δεν είναι off-road animal όπως έλεγε και η Suzuki για το Vitara. Από αυτό το άκρο μέχρι το είναι άχρηστο εκτός δρόμου υπάρχει ένα τεράστιο ευρος χρήσης στο οποίο η entry level μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετική.

Χρησιμοποίησα σχεδόν τρία χρόνια το 390 σε κάθε λογής χρήση, αστική μετακίνηση, μικρά και μεγαλύτερα ταξιδακια, έκανα MAKAN adventure weekend, KTM Adventure Rally στην Ναύπακτο και πολλές άλλες χωμάτινες βόλτες και το διασκέδασα full δίχως θέματα αξιοπιστίας ή στραβωμενες ζάντες κτλ.

Τώρα όσον αφορά την στρατηγική της κάθε εταιρείας μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα ποιο μοντέλο πρέπει να έρθει και με ποια σειρά. Έτσι θα γίνει και με την οικογένειά 390 που κλείνει η τετραετία των μοντέλων της και σύντομα θα ειναι σε κύκλο ανανέωσης και διεύρυνσης της γκάμας.

Καταλαβαίνω ότι πολλοί ψάχνουμε τον σπάνιο μονόκερο, μια μοτοσυκλέτα που θα είναι ιδανική για την χώρα και την μικτη χρήση αλλά αφήστε να έρθουν πρώτα τα μοντέλα που συζητάμε Ελλάδα γιατί από κοντά εκτός από το κέρατο λείπουν και άλλα πράγματα. Παρόλα αυτά cudos στην RE που μπαίνει στην ίδια συζήτηση, έστω και θεωρητικά, με την ΚΤΜ.
Αν είχε βάλει 5 ποντουε παραπάνω ανάρτηση η ktm και μια πιο σωστή θέση για χώμα θα είχε φτιάξει ένα πολύ καλό μηχανάκι και δεν το έκανε από σκοπιμότητα. Αυτά δεν μου αρέσουν μόνο. Κατά τα άλλα το 390 για commuter και light adventure καλό ήταν αν και καταφεραν να τον φτάσουν τον Ινδο 8 χιλιάρικα. Αν έκανε 6500 θα το έλεγες και τίμιο.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Μα η πρόθεση της ΚΤΜ δεν ήταν ποτέ να φτιάξει ένα OFF μοντέλο, τουλάχιστον όχι σε αυτή την κατηγορία και όχι το 2020. Το γεγονός ότι αυτή η υποκατηγορία, η πιο ασφάλτινη δηλαδή, είναι πιο δημοφιλής από την πιο χωμάτινη είναι δεδομένο.
Δες για παράδειγμα την VOGE που έχει και τις δύο εκδοχές στην γκάμα της. Μέχρι τον Οκτώβριο το ασφάλτινο 300DS έχει κάνει 238 ταξινομήσεις ενώ το χωμάτινο 300Rally μόλις 98. Η διαφορά στην τιμή είναι αμελητέα για κάποιον που θέλει μια από αυτές τις επιλογές.
Στο ADVRIDE έχει τον τελευταίο καιρό φανεί ότι το φίλτρο των συμμετεχόντων δεν έχει καμία σχέση με το τι θέλουν οι πολλοί δίχως αυτό να σημαίνει ότι είναι κακό.
Όσο για το αν είναι είναι πολλά τα €6.990 για το 390 ADV όταν το 2020 έκανε €6490 θα σου πω ότι σίγουρα θα βρεις πολλά μοντέλα πιο οικονομικά (ειδικά Κινέζικα) κανένα τόσο εξοπλισμένο με παραπλήσια τεχνικα χαρακτηριστικά, ούτε το RE ούτε το 450MT που έρχονται τεσσερα χρόνια μεταγενέστερα.
Μένει να δούμε πως θα είναι η επόμενη γενιά των 390 και από πόσα μοντέλα θα αποτελείται...
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
......................
Μένει να δούμε πως θα είναι η επόμενη γενιά των 390 και από πόσα μοντέλα θα αποτελείται...
Σχετικά με το τελευταίο και επιτρέψτε μου το σπαμ στο νήμα του Himalayan...

Πριν μερικούς μήνες νομίζω είχε πάρει το μάτι μου μια νέα έκδοση του 390 που δοκιμαζόταν με ακτίνες 21-18, έκδοση Rally ή κάτι τέτοιο... Ή αφορούσε το φημολογούμενο δικύλινδρο 450 που υποτίθεται ετοιμάζει η ΚΤΜ; Υπάρχει κάνένα νεότερο;
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Σχετικά με το τελευταίο και επιτρέψτε μου το σπαμ στο νήμα του Himalayan...

Πριν μερικούς μήνες νομίζω είχε πάρει το μάτι μου μια νέα έκδοση του 390 που δοκιμαζόταν με ακτίνες 21-18, έκδοση Rally ή κάτι τέτοιο... Ή αφορούσε το φημολογούμενο δικύλινδρο 450 που υποτίθεται ετοιμάζει η ΚΤΜ; Υπάρχει κάνένα νεότερο;
Του βάλαν ακτίνες αλλά ο τροχός έμεινε 19, από ότι ακουσα εγώ. Δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία όμως. Ως παράδειγμα αναφέρθηκε. Μια χαρά μηχανάκι είναι κιαυτο. Θεωρητικά θα μπορούσε να ναι καλύτερο. ( για κάποιους από μας)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Σχετικά με το τελευταίο και επιτρέψτε μου το σπαμ στο νήμα του Himalayan...

Πριν μερικούς μήνες νομίζω είχε πάρει το μάτι μου μια νέα έκδοση του 390 που δοκιμαζόταν με ακτίνες 21-18, έκδοση Rally ή κάτι τέτοιο... Ή αφορούσε το φημολογούμενο δικύλινδρο 450 που υποτίθεται ετοιμάζει η ΚΤΜ; Υπάρχει κάνένα νεότερο;
Βασικα κανενα νεοτερο ακομα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Swm Six Days 500 ABS

Μου φαίνεται ότι είναι στην ίδια κατηγορία με τα Enfield και σε εμφάνιση και σε τιμή.


Δεν θέλω να είμαι αυστηρός αλλά το έχω οδηγήσει στην έκθεση και δεν κάνει. Σα να Καβάλας κακο μηχανάκι αρχές 2000.
 

Adon

Μέλος
Όνομα
Αντωνης
Μοτό
HONDA XRV 750 1998
KTM EXC 125 2002
Θα τολμήσω να πω πως μου θυμίζει το r80gs της BMW. Χαμηλό με ικανές διαδρομές στις αναρτήσεις,ροπατο μοτεράκι να βοηθά στα δύσκολα,χωρίς περιττούς όγκους,για μη βιαστικους ταξιδιώτες. Well done Royal Enfield!
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Καλή η τιμή των 5.890 ευρώ για το Himalayan 450.
Αλλά με 7.800 παίρνεις το Kove 800X PRO με 96 ίππους, traction control, αισθητήρες ελαστικών, σύστημα quickshifter, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ από την Himalayan 450. :D
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τι είναι αυτά δεξια στον τιμοκατάλογο τέλη ταξινόμησης. Αλλά 200-250€ έξτρα που για κάποιο δεν τα βαζουν εδώ στη τιμή. Μου τη σπάει όταν γίνεται αυτό. Σαν τιμή καλή φαίνεται σχετικά...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Νομίζω ότι η τιμή είναι πολύ καλή γι' αυτό που προσφέρει το Himalayan. To Kove 800 είναι διαφορετική περίπτωση έτσι κι αλλιώς.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Πήρα τηλ μολις Muvus και ρώτησα αν θα γίνει καμμιά προσφορά για προπαραγγελια να αξίζει και η αναμονή...
Απάντηση - Καταρχάς να ξέρετε έχει πολύ μεγάλη ζήτηση και μη σας πω να πάρετε και σειρά αναμονής (προτεραιότητας κάτι τέτοιο ειπε τέλος πάντων)... ...
Οκ ρε μεγάλε μήπως θέλεις και ένα ευχαριστώ αν αγοράσω από σένα;.....Πες ένα όχι και μη μου το παίζεις ότι χαρίζεις ή και πάλι καλά που πουλάμε κλπ...
 
Top Bottom