Royal Enfield Himalayan 450

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Εντίτ. Το στίγμα του Κινέζου και του Ινδού θα κάνει καιρό να φυγει, αν φυγει ποτε.
Απλά θα σχολιάσω όμως ότι πάντα ψάχνουμε να βρούμε το αρνητικό. Σε αυτό λέμε για το βάρος, στο κόβε λέμε κινεζος με σκληρές αναρτήσεις και ότι είναι ψόφιο συγκριτικά με τα εντουρο, για το mt δεν ξέρω τι λέμε δεν πρόλαβα να διαβάσω ακόμα αλλά σιγουρα κάποιο «ψευδό επιχείρημα» θα έχουμε βρει κι εκεί. Η φύση του ανθρώπου και των φόρουμ βέβαια. Οι εντυπώσεις αυτών που θα το πάρουν μετράνε. Τα αλλά είναι ευχάριστη σπεκουλογκρινιτσα.
Σπέκουλα κ ψευδοεπιχείρημα φιλε επειδη έγραψα (δεν έχει σχέση με τα enduro) κάτι που εσένα δεν σου άρεσε να διαβάσεις;;
Ειναι κ αυτό στην φυση του ανθρώπου κ των φόρουμ.
Και επειδη δεν μου αρέσει να στεναχωρώ τους συντροχους δεν ξαναγράφω για να μην σας χαλάω τον μύθο
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Σπέκουλα κ ψευδοεπιχείρημα φιλε επειδη έγραψα (δεν έχει σχέση με τα enduro) κάτι που εσένα δεν σου άρεσε να διαβάσεις;;
Ειναι κ αυτό στην φυση του ανθρώπου κ των φόρουμ.
Και επειδη δεν μου αρέσει να στεναχωρώ τους συντροχους δεν ξαναγράφω για να μην σας χαλάω τον μύθο
Αδερφέ δεν θυμόμουνα καν ποιος έγραψε τι, μια γενική αίσθηση μου έμεινε κυρίως και από το βίντεο του Αυστραλού που ανέβασε κάποιος άλλος. Αν σε ήξερα προσωπικά ίσως να περιστρεφόταν ο κόσμος μου γύρω σου. Δυστυχώς δεν συμβαίνει αυτό σε αυτήν την περίπτωση. Μην αυτολογοκρινεσαι λοιπόν για χάρη μου.

Εντίτ. Αν έγραψες ότι δεν εχε σχέση με τα εντουρο συμφωνούμε απόλυτα. Δεν αντιλαμβάνομαι κάτι προφανώς…. Anyway, γενικά μιλούσα πάντως. Για να μην παρεξηγούμαστε
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σπέκουλα κ ψευδοεπιχείρημα φιλε επειδη έγραψα (δεν έχει σχέση με τα enduro) κάτι που εσένα δεν σου άρεσε να διαβάσεις;;
Ειναι κ αυτό στην φυση του ανθρώπου κ των φόρουμ.
Και επειδη δεν μου αρέσει να στεναχωρώ τους συντροχους δεν ξαναγράφω για να μην σας χαλάω τον μύθο
Ρε συ Βασιλάρα, πήραμε το βιντεο του Αυστραλού (που στη τελική δεν τα λέει άσχημα) για να μαλώνουμε μεταξύ μας?!!! Αγάπη ρε!!

Ο Αυστραλός είπε ξεκάθαρα. Το KOve 450 Rally σε έναν που έρχεται απο Adventure μοτοσυκλέτες θα φανεί λίγο σκληρό σε αναρτήσεις και με καλή δύναμη. Αντίθετα σε έναν που έρχεται απο Enduro μοτοσυκλέτες Θα του φανεί λίγη η δύναμη αλλά πολύ καλές οι αναρτήσεις. ¨Αλλα στυλ οδήγησης. Συμπερασμα έβγαλε πως αν την κρίνουμε ως Adventure μοτοσυκλέτα έιναι το καλύτερο σε αναρτήσεις που έχει καβαλήσει. Αν κρίνουμε το βάρος του σαν Enduro είναι βαρύ. Μια χαρά τα έιπε.

Εδώ όμως είναι το θέμα του Himalayan Που είναι μια τελείως άλλη μοτοσυκλέτα.
 

Kostas rally

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Voge 300 rally
για την Φολοη θα επαιρνα το cf 450 ως το Κιατο ,μετα θα συνεχιζα στο χωμα με το Himalayan ,και στην επιστροφη που δωσαμε ρυθμο και το καναμε πιο πικαντικο θα καβαλαγα το kove :)
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Εντίτ. Το στίγμα του Κινέζου και του Ινδού θα κάνει καιρό να φυγει, αν φυγει ποτε.
Απλά θα σχολιάσω όμως ότι πάντα ψάχνουμε να βρούμε το αρνητικό. Σε αυτό λέμε για το βάρος, στο κόβε λέμε κινεζος με σκληρές αναρτήσεις και ότι είναι ψόφιο συγκριτικά με τα εντουρο, για το mt δεν ξέρω τι λέμε δεν πρόλαβα να διαβάσω ακόμα αλλά σιγουρα κάποιο «ψευδό επιχείρημα» θα έχουμε βρει κι εκεί. Η φύση του ανθρώπου και των φόρουμ βέβαια. Οι εντυπώσεις αυτών που θα το πάρουν μετράνε. Τα αλλά είναι ευχάριστη σπεκουλογκρινιτσα.
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Αυτό που προσωπικά με ενοχλεί σε τέτοιες συζητήσεις είναι η ακατάπαυστη ενασχόληση ορισμένων, οδηγούμενων από το bias των (και χωρίς να κάνουν πλάκα), να προσπαθούν να αποδείξουν ότι εκείνοι έκαναν την πιο συμφέρουσα επιλογή και ότι οι άλλοι που πήραν κάτι πιο ακριβό και ίσως με λιγότερα χαρακτηριστικά , είναι κορόιδα, πιάστηκαν κότσοι κτλ. Οκ, αν υπήρχε μια αντικειμενικότητα να το δεχτώ, αλλά από τη στιγμή που τα πάντα στη ζωή του άλλου είναι βασισμένα στην δικιά του πραγματικότητα πως μπορεί ένας τρίτος να σταθμίζει τις επιλογές ως κακές και καλές για ένα πρόσωπο που δεν γνωρίζει; Και δυστυχώς υπάρχουν άτομα που επηρεάζονται και καταλήγουν να χάνονται μέσα στην αναζήτηση της υπέρτατης μηχανής και να οδηγούνται σε δυστυχία όπως έχω αναφέρει και παλιότερα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σόρι ρε σεις, αλήθεια. Κάνατε μεσανατολικό το RΕ450; Και πλέον δεν κάνετε πλακίτσα...

Η RE έβγαλε ένα μοντέλο λίγο πιο σύγχρονο, έπαθαν τα φάνμποιζ παροξυσμό και θυμίζουν γονείς που είδαν το παιδί τους να περπατάει και πρέπει να βγουν να το κραυγάσουν, ενώ κατά βάση κάνει ότι κάνουν δισεκατομμύρια άλλοι γύρω του, δεν ανακάλυψε το ταξίδι στο διάστημα με ενέργεια από διλίθιο. Κάτι αντίστοιχο πάθανε κάποιοι με το CBF1100 της MG.

Ούτε οι h8rs έχουν δίκιο, ούτε τα φάνμποιζ που μεγαλοποιούν καταστάσεις. Για τον άξονα XR Maniac σόρι κιόλας, απλά δεν έπρεπε να χαλάει. Και δεν έπρεπε να διαφημιστεί η Μ αλυσίδα ως το θαύμα των 500 ευρώ "για μιά ζωή" που τελικά δεν είναι.

Τελικά ο μόνος που έχει "δίκιο" είναι αυτός που το πληρώνει και το χαίρεται οτιδήποτε και αν αγοράζει, οι υπόλοιποι γάιδαροι που μαλώνουμε σε ξένο αχυρώνα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σόρι ρε σεις, αλήθεια. Κάνατε μεσανατολικό το RΕ450; Και πλέον δεν κάνετε πλακίτσα...

Η RE έβγαλε ένα μοντέλο λίγο πιο σύγχρονο, έπαθαν τα φάνμποιζ παροξυσμό και θυμίζουν γονείς που είδαν το παιδί τους να περπατάει και πρέπει να βγουν να το κραυγάσουν, ενώ κατά βάση κάνει ότι κάνουν δισεκατομμύρια άλλοι γύρω του, δεν ανακάλυψε το ταξίδι στο διάστημα με ενέργεια από διλίθιο. Κάτι αντίστοιχο πάθανε κάποιοι με το CBF1100 της MG.

Ούτε οι h8rs έχουν δίκιο, ούτε τα φάνμποιζ που μεγαλοποιούν καταστάσεις. Για τον άξονα XR Maniac σόρι κιόλας, απλά δεν έπρεπε να χαλάει. Και δεν έπρεπε να διαφημιστεί η Μ αλυσίδα ως το θαύμα των 500 ευρώ "για μιά ζωή" που τελικά δεν είναι.

Τελικά ο μόνος που έχει "δίκιο" είναι αυτός που το πληρώνει και το χαίρεται οτιδήποτε και αν αγοράζει, οι υπόλοιποι γάιδαροι που μαλώνουμε σε ξένο αχυρώνα.
Σιγά μην τσακωνόμαστε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σόρι ρε σεις, αλήθεια. Κάνατε μεσανατολικό το RΕ450; Και πλέον δεν κάνετε πλακίτσα...

Η RE έβγαλε ένα μοντέλο λίγο πιο σύγχρονο, έπαθαν τα φάνμποιζ παροξυσμό και θυμίζουν γονείς που είδαν το παιδί τους να περπατάει και πρέπει να βγουν να το κραυγάσουν, ενώ κατά βάση κάνει ότι κάνουν δισεκατομμύρια άλλοι γύρω του, δεν ανακάλυψε το ταξίδι στο διάστημα με ενέργεια από διλίθιο. Κάτι αντίστοιχο πάθανε κάποιοι με το CBF1100 της MG.

Ούτε οι h8rs έχουν δίκιο, ούτε τα φάνμποιζ που μεγαλοποιούν καταστάσεις. Για τον άξονα XR Maniac σόρι κιόλας, απλά δεν έπρεπε να χαλάει. Και δεν έπρεπε να διαφημιστεί η Μ αλυσίδα ως το θαύμα των 500 ευρώ "για μιά ζωή" που τελικά δεν είναι.

Τελικά ο μόνος που έχει "δίκιο" είναι αυτός που το πληρώνει και το χαίρεται οτιδήποτε και αν αγοράζει, οι υπόλοιποι γάιδαροι που μαλώνουμε σε ξένο αχυρώνα.
Ποιος ήρθε?
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Σόρι ρε σεις, αλήθεια. Κάνατε μεσανατολικό το RΕ450; Και πλέον δεν κάνετε πλακίτσα...

Η RE έβγαλε ένα μοντέλο λίγο πιο σύγχρονο, έπαθαν τα φάνμποιζ παροξυσμό και θυμίζουν γονείς που είδαν το παιδί τους να περπατάει και πρέπει να βγουν να το κραυγάσουν, ενώ κατά βάση κάνει ότι κάνουν δισεκατομμύρια άλλοι γύρω του, δεν ανακάλυψε το ταξίδι στο διάστημα με ενέργεια από διλίθιο. Κάτι αντίστοιχο πάθανε κάποιοι με το CBF1100 της MG.

Ούτε οι h8rs έχουν δίκιο, ούτε τα φάνμποιζ που μεγαλοποιούν καταστάσεις. Για τον άξονα XR Maniac σόρι κιόλας, απλά δεν έπρεπε να χαλάει. Και δεν έπρεπε να διαφημιστεί η Μ αλυσίδα ως το θαύμα των 500 ευρώ "για μιά ζωή" που τελικά δεν είναι.

Τελικά ο μόνος που έχει "δίκιο" είναι αυτός που το πληρώνει και το χαίρεται οτιδήποτε και αν αγοράζει, οι υπόλοιποι γάιδαροι που μαλώνουμε σε ξένο αχυρώνα.
Γιαννη αυτο που ειναι για επιβραβευση κατα την γνωμη μου, ηταν οτι ακούσανε το feedback των ιδιοκτητων και καναν σε όλα upgrade. Δεν καναν απλα ενα facelift όπως τείνουν να κανουν τον τελευταίαο καιρο οι μεγαλύτερες εταιρείες. Για να δώσω ένα παράδειγμα μιας και αναφέρθηκε απο κάποιον άλλο φίλο και σε αυτο το νήμα παραπάνω. Το KTM το 390 πόσα χρονια λέει ο κόσμος να του βάλουν 21 τροχο. Η να αλλάξουν την γεωμετρία των μαρσπιέδων να μην γέρνουν προς τα μπρος. Ακουσε κανεις? Η KTM εβαλε 2 αυτοκολλητα και εβγαλε καινουριο 390. (υπερβολή απο μερους μου αλλα αντιλαμβανεσαι πως το λεω).
Προσωπικά δεν μιλάω απο σκοπιά μάρκας. Ουτε και την ήξερα την REnfield πριν λιγα χρονια. Απο τον todor ακουσα και για το himalayan πρωτη φορα. Αλλα να σου πώ πως το σκέφτομαι. Αν ξεκινουσα τώρα να οδηγάω σαν πρωτη μηχανη θα επερνα τουτο δω. Αν ήμουν πιο έμπειρος και είχα καβαλήσει και εντουρακι και ήθελα κατι πιο adv θα παιρνα το Κοβε. Αυτά για αυτα που κάνω εγώ και με σκέψη το φθηνό budget.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιαννη αυτο που ειναι για επιβραβευση κατα την γνωμη μου, ηταν οτι ακούσανε το feedback των ιδιοκτητων και καναν σε όλα upgrade. Δεν καναν απλα ενα facelift όπως τείνουν να κανουν τον τελευταίαο καιρο οι μεγαλύτερες εταιρείες. Για να δώσω ένα παράδειγμα μιας και αναφέρθηκε απο κάποιον άλλο φίλο και σε αυτο το νήμα παραπάνω. Το KTM το 390 πόσα χρονια λέει ο κόσμος να του βάλουν 21 τροχο. Η να αλλάξουν την γεωμετρία των μαρσπιέδων να μην γέρνουν προς τα μπρος. Ακουσε κανεις? Η KTM εβαλε 2 αυτοκολλητα και εβγαλε καινουριο 390. (υπερβολή απο μερους μου αλλα αντιλαμβανεσαι πως το λεω).
Προσωπικά δεν μιλάω απο σκοπιά μάρκας. Ουτε και την ήξερα την REnfield πριν λιγα χρονια. Απο τον todor ακουσα και για το himalayan πρωτη φορα. Αλλα να σου πώ πως το σκέφτομαι. Αν ξεκινουσα τώρα να οδηγάω σαν πρωτη μηχανη θα επερνα τουτο δω. Αν ήμουν πιο έμπειρος και είχα καβαλήσει και εντουρακι και ήθελα κατι πιο adv θα παιρνα το Κοβε. Αυτά για αυτα που κάνω εγώ και με σκέψη το φθηνό budget.
Αν στο οργανόγραμμα της ΚΤΜ είναι μηχανάκι 390 με 19-17 γιατί... έτσι θα σπάει ρεκόρ πωλήσεων κάθε χρόνο η ΚΤΜ, μάλλον ξέρει τι κάνει. Όπως μου φαίνεται WTF το 19-18 της triumph και δες τώρα που το αντιγράφει η μεγάλη Η χωρίς να το ζητήσει κανείς, δες που βάζει tubeless χωρίς να το ζητήσουν πολλοί στο χωμάτινο μοντέλο που είχε σαμπρέλες γιατί ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΑΤΙΝΟ και μέχρι φέτος ήταν το απόλυτο killer feature of the true adventure bike και πως γίνονται οι κωλοτούμπες σαν τους πολιτικούς και να δω τι θα λένε τα κόκκινα φάνμποιζ τώρα.

Η RE πέραν του feedback πιστεύω ότι αναγκάστηκε να κάνει το βήμα λόγω ρύπων στους υποκριτές 1 δις που πουλάνε σανό σωτηρία του πλανήτη, όσο τα υπόλοιπα 7 καίνε και βρωμίζουν σαν να μην υπάρχει αύριο λόγω φτώχειας και αμορφωσιάς. Αν ήταν μόνο για την Ινδική αγορά σιγά μην έμπαιναν στον κόπο, ζήτησε ποτέ οθόνη ο Ινδός για να μεταφέρει πεθερά, κότες και σακί με πατάτες να πάει να του προσέξει τα παιδιά; Ο Δυτικός στο καφέ όμως...

Πραγματικά μπράβο σε όλους στις εταιρείες που δεν κάθονται απλά να αναμασάνε το ίδιο και το ίδιο, η προσπάθεια να πειστεί ο κόσμος ότι "ΤΩΡΑ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΒΑΛΑΩΡΑ" για μοντέλα πάνω κάτω meh commuter στην γενικότερη σφαίρα του δίκυκλου είναι... χμ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν στο οργανόγραμμα της ΚΤΜ είναι μηχανάκι 390 με 19-17 γιατί... έτσι θα σπάει ρεκόρ πωλήσεων κάθε χρόνο η ΚΤΜ, μάλλον ξέρει τι κάνει. Όπως μου φαίνεται WTF το 19-18 της triumph και δες τώρα που το αντιγράφει η μεγάλη Η χωρίς να το ζητήσει κανείς, δες που βάζει tubeless χωρίς να το ζητήσουν πολλοί στο χωμάτινο μοντέλο που είχε σαμπρέλες γιατί ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΑΤΙΝΟ και μέχρι φέτος ήταν το απόλυτο killer feature of the true adventure bike και πως γίνονται οι κωλοτούμπες σαν τους πολιτικούς και να δω τι θα λένε τα κόκκινα φάνμποιζ τώρα.

Η RE πέραν του feedback πιστεύω ότι αναγκάστηκε να κάνει το βήμα λόγω ρύπων στους υποκριτές 1 δις που πουλάνε σανό σωτηρία του πλανήτη, όσο τα υπόλοιπα 7 καίνε και βρωμίζουν σαν να μην υπάρχει αύριο λόγω φτώχειας και αμορφωσιάς. Αν ήταν μόνο για την Ινδική αγορά σιγά μην έμπαιναν στον κόπο, ζήτησε ποτέ οθόνη ο Ινδός για να μεταφέρει πεθερά, κότες και σακί με πατάτες να πάει να του προσέξει τα παιδιά; Ο Δυτικός στο καφέ όμως...

Πραγματικά μπράβο σε όλους στις εταιρείες που δεν κάθονται απλά να αναμασάνε το ίδιο και το ίδιο, η προσπάθεια να πειστεί ο κόσμος ότι "ΤΩΡΑ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΒΑΛΑΩΡΑ" για μοντέλα πάνω κάτω meh commuter στην γενικότερη σφαίρα του δίκυκλου είναι... χμ.
Όλοι θα κριθούν στο χειροκρότημα. Πώς θα κυμανθεί χρονιά με την χρονιά ο κύκλος εργασιών τους και πώς θα αυξάνουν οι πωλήσεις τους ή θα μειώνονται.

Το πρόβλημα με το 390 δεν είναι πως η KTM εφτιαξε ένα Commuter με εμφάνιση Adventure, το πρόβλημα είναι πώς πολλοί κατεμάκηδες αρνούνται επι χρόνια να πιστέψουν πως αυτό το μηχανακι δεν κάνει για χώμα. Και μάλιστα η ΚΤΜ τρόλαρε βάζοντας Spoked wheels κιόλας! Δούλεμα στη μάπα! Δεν ήθελε η ΚΤΜ να φτιάξει καλό Adventure στα 390 γιατί οι ερευνες της έδειξαν προφανως πως αυτό το μηχανακι θα κανιβάλιζε τα 790 και τα 890. Και εκεί έχουν άλλα περιθώρια κέρδους. Και έφτιαξε έτσι το παραμύθι ώστε να έχεις ένα 890 και ένα 390 για τα ψώνια!!

Τώρα όμως έχουν μπει άλλοι παίχτες στην αγορά. Ευτυχώς για τις εταιρείες όπως η ΚΤΜ και η Honda ο τζίρος τους απο χωμάτινου προσανατολισμού mid sized Adventure είναι μικρός σε σχέση με το σύνολο των πωλήσεων τους αλλιώς θα είχαν δεχτεί ήδη πλήγμα μεγάλο πρωτίστως στις εντυπώσεις..

Τώρα με μηχανακια όπως το himalayan και το 450ΜΤ η KTM χάνει προς το παρόν το καράβι στην ταπεινή αλλά με ένα κύρος κατηγορία των Global Tourers και επενδύει περισσότερο σε Rally, Enduro, MX και high performance adventure εργαλεία.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βαγγέλη συζητάμε το πόσο ανόητοι είναι ΌΛΟΙ οι βαμμένοι ΌΛΩΝ των εταιρειών; Θα συμφωνήσω.

Η ΚΤΜ θα χάσει το καράβι (και θα απαντήσει) όταν και αν το όποιο άλλο μηχανάκι γράψει νούμερα πωλήσεων παραπάνω από τα δικά της. Για την ώρα δεν φαίνεται να συμβαίνει.


Για να γυρίσω την συζήτηση λίγο πιο πίσω, οι βλαμμένοι Αστραλοί του MAD TV με έκαναν να ανέβω σε Scram 411... Δες που το πήγαν. Δεν είναι και δεν θα γίνει το απόλυτο ADV μηχανάκι, αλλά αν θες σώνει και καλά να πας...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη συζητάμε το πόσο ανόητοι είναι ΌΛΟΙ οι βαμμένοι ΌΛΩΝ των εταιρειών; Θα συμφωνήσω.

Η ΚΤΜ θα χάσει το καράβι (και θα απαντήσει) όταν και αν το όποιο άλλο μηχανάκι γράψει νούμερα πωλήσεων παραπάνω από τα δικά της. Για την ώρα δεν φαίνεται να συμβαίνει.


Για να γυρίσω την συζήτηση λίγο πιο πίσω, οι βλαμμένοι Αστραλοί του MAD TV με έκαναν να ανέβω σε Scram 411... Δες που το πήγαν. Δεν είναι και δεν θα γίνει το απόλυτο ADV μηχανάκι, αλλά αν θες σώνει και καλά να πας...
Εμένα θα με ενοχλήσει όταν θα βγει κάποιος και θα πει ανακρίβειες. Να πει ας πούμε τί καλό που είναι το 390 στο χώμα.

Ο ενθουσιασμος που μπορεί να έχει κάποιος για μια μοτοσυκλέτα μου αρέσει δεν με ενοχλεί. Κι εγώ ομολογώ πώς έχω έναν ενθουσιασμό με τα Kove 450 Rally, RE Himalayan και CFmoto 450MΤ γιατί μέχρι πριν λίγα χρόνια ψάχναμε κάνα σάπιο DR650 ή κάνα TTR250 να το κάνουμε travel enduro. Τώρα με κύριο μοχλό τους Ινδούς και τους Κινέζους το χώμα στον πολύπαθο κυβισμό των 450 ζει και βασιλευει και αυτό εμένα με ενθουσιάζει. Είμαι fanboy? Πρέπει να νιώσω άσχημα? Ας τα έβγαζαν Γιαπωνέζοι ή Ευρωπαίοι να εισέπρατταν αυτοί τον ενθουσιασμό τί να κάνουμε?!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο ενθουσιασμός και το "θα σας κλείσει το σπίτι" είναι άλλο πράγμα εντελώς.

Το πρώτο το κατανοώ και είναι το #1 αίτιο για αγορά μοτοσικλέτας, το δεύτερο...

Οι ζημιωμένοι θα είναι όσοι πουλάνε αρχαία μηχανάκια σε τιμή Γκάντι, όχι απλά χρυσού.

Το 390 είναι ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ και άρα περιπετειώδες. Το Scram411 ξαναματαλέω δες που πήγε... (πάει και το 390 εκεί, ίσως και καλύτερα).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο ενθουσιασμός και το "θα σας κλείσει το σπίτι" είναι άλλο πράγμα εντελώς.

Το πρώτο το κατανοώ και είναι το #1 αίτιο για αγορά μοτοσικλέτας, το δεύτερο...

Οι ζημιωμένοι θα είναι όσοι πουλάνε αρχαία μηχανάκια σε τιμή Γκάντι, όχι απλά χρυσού.

Το 390 είναι ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ και άρα περιπετειώδες. Το Scram411 ξαναματαλέω δες που πήγε... (πάει και το 390 εκεί, ίσως και καλύτερα).
Τι να πεις?



advphone
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ λέω Κόβε 450 εν προκειμένω.

Άντε λόγω νήματος λέω Himalayan 450 και τα ρέστα κάρι και ταντούρι τσίκεν
Εσύ το λες αλλά καβάλα το κιόλας να κάνεις σκ 600-700km με αυτή τη σέλα να δεις ωραία που είναι! Γιατί να βλέπουμε και τα καλά αλλά έχει και αρνητικά!

Τουλάχιστον το RE είναι σαν να βγήκε απο Ναυπηγείο αλλά έχει σέλα για τρυφερά οπίσθια!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε σχέση με του Kove είναι Sargent και βάλε!
Δεν έκανα αυτή την σύγκριση, εννοείται πως η λογική λέει πως έχεις δίκιο
 
Top Bottom