Royal Enfield Himalayan 450

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτή η απάντηση έχει λογική που δεν είναι... φανμποϊική.

Ταυτόχρονα βέβαια δίνει μιά απάντηση και στο γιατί δεν θα πρέπει να συγκρίνουμε με λοιπές κατασκευές της κατηγορίας το βάρος (και δεν εξηγεί το μαρσπιέ MK1, αλλά ας πούμε ότι στην φάση εξέλιξης πολλά αλλάζουν και είναι λογικό, ξεβίδωνε και το μοτέρ) παρά το γεγονός ότι δεν είναι ΤΡΑΓΙΚΑ διαφορετικό (θυμάμαι κάτι κινέζικα 500άρια στα 245 κιλά).

Για χρήση με τα όρια της ΕΕ (ή και τις Ινδίας) μιά χαρά είναι γιατί με τα μεγάλα πας φυλακή στο πρώτο ξεκίνημα από φανάρι...
Ο Κουρτης και ο Τζανετάκος που πήγαν Ινδία Νεπάλ και νοίκιασαν τα himalayan όχι απλά τα βίασαν. Τους έσκισαν τα ράμματα... Δεν έσπασε τίποτα,δεν έμεινε μηχανάκι. 15 πόσες μέρες στο δρόμο στις κροκάλες.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ο Κουρτης και ο Τζανετάκος που πήγαν Ινδία Νεπάλ και νοίκιασαν τα himalayan όχι απλά τα βίασαν. Τους έσκισαν τα ράμματα... Δεν έσπασε τίποτα,δεν έμεινε μηχανάκι. 15 πόσες μέρες στο δρόμο στις κροκάλες.
Ακόμα και εκείνο που έκαιγε τον πάτο του από λάδι; Έζησε;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μηχανή παντός εδάφους που είναι φτιαγμένη για περιπέτειες σε απόμακρους χωματόδρομους του πλανήτη, πρέπει να μπορείς να την σηκώνεις μόνος σου όταν πέσεις σε κανένα χαντάκι ή βγεις από το μονοπάτι.
Άμα κινείσαι σε πολυσύχναστους δρόμους ή πας στους χωματόδρομους πάντα με παρέα, έχει μικρότερη σημασία το βάρος.
Δεν ήρθες το σαβκο στη Φολόη να σου δώσει ο kuklinski το 1200gs με βάρος φρεγάτας και συμπλέκτη caterpillar να δεις τι εστί βερίκοκο γιναυτο τώρα σε προβληματίζουν τα 196 κιλά του himal!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομίζω το βάρος παραπάνω έχει να κάνει στην ελλιπή έρευνα εξέλιξη που σημαίνει χρήμα ,στην δομή του πλαισίου αλλά και σε υλικά που είναι πιο ακριβά και ελαφριά όσο αφορά επιμέρους συστήματα της μηχανής
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Δεν ήρθες το σαβκο στη Φολόη να σου δώσει ο kuklinski το 1200gs με βάρος φρεγάτας και συμπλέκτη caterpillar να δεις τι εστί βερίκοκο γιναυτο τώρα σε προβληματίζουν τα 196 κιλά του himal!!
1100

Το 1200 είναι 30 κιλά ελαφρύτερο


Μόνο αντρικά μηχανάκια λέμε!!!!

Arnold Schwarzenegger approved!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
1100

Το 1200 είναι 30 κιλά ελαφρύτερο


Μόνο αντρικά μηχανάκια λέμε!!!!

Arnold Schwarzenegger approved!!!
1100 ήθελα να γραψω μπερδεύτηκα. Το 1200 είναι για γυναικωτους γνωστό αυτό
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο Κουρτης και ο Τζανετάκος που πήγαν Ινδία Νεπάλ και νοίκιασαν τα himalayan όχι απλά τα βίασαν. Τους έσκισαν τα ράμματα... Δεν έσπασε τίποτα,δεν έμεινε μηχανάκι. 15 πόσες μέρες στο δρόμο στις κροκάλες.
Έτσι κάνει ο δυτικός κόσμος γενικότερα στις τρίτες χώρες πολλά χρόνια τώρα, καμία έκπληξη λοιπόν. Όλα τέλεια, περιμένουμε να εκθρονιστεί το CB500 από την κορυφή και μπράβο στην RE.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω το βάρος παραπάνω έχει να κάνει στην ελλιπή έρευνα εξέλιξη που σημαίνει χρήμα ,στην δομή του πλαισίου αλλά και σε υλικά που είναι πιο ακριβά και ελαφριά όσο αφορά επιμέρους συστήματα της μηχανής
Ε ναι ρε μάστορα δε ψήνονται να σου βάλουν αλουμινένια ψαλίδια κιόλας και βαλβίδες τιτανίου.ερικες ρουπίες θέλουν να κοστίζει να το αγοράζει ο Ινδός!

Αλλά δεν είναι ούτε χαζοί ούτε μικρή εταιρεια χωρίς δυνατότητες.. Καμιά δεκαριά κιλά παραπανιασια είναι σε ενισχύσεις έξτρα από μηχανάκια που πουλιούνται σε δυτικές κοινωνίες. Εξελλισονται πρώτα για την Ινδία και μετά για τον υπόλοιπο κόσμο. Μάλιστα σε συνέντευξη του ο CEO είπε ακριβώς αυτό. Εμείς δε θέλαμε καν να εξαγουμε το πρώτο himalayan και μας περναν από Αμερική και έλεγαν στείλτε κομμάτια να τα δοκιμάσουμε.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βρέθηκαν και κάτι Ολλανδές ψυχοπονιάρες που πήγαν Ινδία και πήραν μηχανάκια, όπως κάνει η Αντζελίνα Τζολί με τα ορφανά και τους έκαναν διαφήμιση. Τι να κάνουν, για την ρουπία την επιούσια δέχτηκαν να μας ελεήσουν και εμάς τους υπόλοιπους. Πιο sob story ούτε στις αιτήσεις συμμετοχής του μάστερσεφ.

Δηλαδή ΕΝΑΣ CEO να βγει και να πει "η φίρμα μας δικαιολογεί μηχανάκια με χαμηλές τιμές, αυτό μπορούμε".
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έτσι κάνει ο δυτικός κόσμος γενικότερα στις τρίτες χώρες πολλά χρόνια τώρα, καμία έκπληξη λοιπόν. Όλα τέλεια, περιμένουμε να εκθρονιστεί το CB500 από την κορυφή και μπράβο στην RE.
Δεν πρόκειται να γίνει αυτό βέβαια. Το cb και η honda απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό με άλλες ανάγκες και προτεραιοτητες. Αλλά όπως έχτισε ένα μύθο το πρώτο himalayan ως global ταξιδευτής έτσι αυτό θα γιγαντώσει αυτό το μυθο. Θα γίνει σαφώς από τις πρώτες επιλογές ταξιδευτών ανά τον κόσμο.

Και φυσικά η RE θα συνεχίσει να ανεβάζει το όνομα της. Αν θυμάστε πριν καμιά 10-15 χρόνια RE στην Ελλάδα είχαν μόνο κάτι γραφικοί με Bullet που είχαν μάθει να τα επισκευάζουν στο δρόμο.

Τώρα θα αγοράσει ο μοδάτος commuter το hunter. Θα αγοράσει ο άνετος ταξιδευτής Παναγιώτης το meteor. Θα αγοράσει ο λάτρης του σύγχρονου κλασσικού το interceptor. Και πλέον ο λάτρης των μικρών dual sport και ψευδοεντουρο θα κοιτάξει με πολύ ενδιαφέρον το νέο himalayan. Προχωράει η εταιρεία και μπράβο τους.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ε ναι ρε μάστορα δε ψήνονται να σου βάλουν αλουμινένια ψαλίδια κιόλας και βαλβίδες τιτανίου.ερικες ρουπίες θέλουν να κοστίζει να το αγοράζει ο Ινδός!

Αλλά δεν είναι ούτε χαζοί ούτε μικρή εταιρεια χωρίς δυνατότητες.. Καμιά δεκαριά κιλά παραπανιασια είναι σε ενισχύσεις έξτρα από μηχανάκια που πουλιούνται σε δυτικές κοινωνίες. Εξελλισονται πρώτα για την Ινδία και μετά για τον υπόλοιπο κόσμο. Μάλιστα σε συνέντευξη του ο CEO είπε ακριβώς αυτό. Εμείς δε θέλαμε καν να εξαγουμε το πρώτο himalayan και μας περναν από Αμερική και έλεγαν στείλτε κομμάτια να τα δοκιμάσουμε.
Σωστός , συμφωνώ
1,5 δις ψυχές
Μια χαρά εργαλείο είναι και τώρα που το πουσαρανε είναι κορυφαίο
Μαζί με τις κινεζικές θα δώσουν φτηνές και καλές λύσεις σε πολλούς
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βρέθηκαν και κάτι Ολλανδές ψυχοπονιάρες που πήγαν Ινδία και πήραν μηχανάκια, όπως κάνει η Αντζελίνα Τζολί με τα ορφανά και τους έκαναν διαφήμιση. Τι να κάνουν, για την ρουπία την επιούσια δέχτηκαν να μας ελεήσουν και εμάς τους υπόλοιπους. Πιο sob story ούτε στις αιτήσεις συμμετοχής του μάστερσεφ.
Ο δρόμος ανοιχτός είναι για όλους! Εσύ μπορείς να πάρεις ένα Μπόμπο από τη honda και να κάνεις το giant man small bike world tour και να έχεις λιγο μηχανάκι ανάμεσα στα πόδια σου! Think big! Μην αφήνεις τις Ολλανδες να μας παίρνουν το μεροκαμματο!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο δρόμος ανοιχτός είναι για όλους! Εσύ μπορείς να πάρεις ένα Μπόμπο από τη honda και να κάνεις το giant man small bike world tour και να έχεις λιγο μηχανάκι ανάμεσα στα πόδια σου! Think big! Μην αφήνεις τις Ολλανδες να μας παίρνουν το μεροκαμματο!
Έγινε ήδη από πιτσιρικά Πορτογάλο το εγχείρημα, άργησες με την ιδέα. Ο μπόμπος, το DAX, το Scram 411 είναι από τα μικρά που μου αρέσουν (το τελευταίο πολύ πιο ακριβό και με το πιο φτωχό φινίρισμα, σε περίπου κανονικό μέγεθος βέβαια), αλλά δεν με βλέπω ακόμα για κάτι τέτοιο.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Upgrade σε όλα είναι. Ομορφουτσικο είναι, φτηνό είναι. Λύθηκαν θέματα προσβασιμότητας στο πίσω αμορτισερ. Το φίλτρο αέρος ήταν θέμα στο παλιό και το φτιάξαν σωστότερο. Δυο βίδες υπόθεση και τρεις φυσες ήταν να βγει το ντεπόζιτο, δεν νομίζω να άλλαξε κάτι και στο νέο. Ρυθμίσεις στο ύψος σέλας για κοντούς και ψηλούς. Αυτονομία για μισή Ελλάδα ταξίδι. Εύκολο να βάλεις χέρι. Το βάρος των διακοσίων του παλιού το κατάλαβα μόνο σε πολύ χοντρά χώματα πέτρες στο σήκωμα και στατικά στο μανουβράρισμα μόνο όταν το σύγκρινα με το πως μετακινούσα το 640. Παρόλα αυτά δεν είπα ποτε ωχ ούτε αυτό είπε ωχ για τα δικά μου 115 κιλά άνευ εξοπλισμού(20 άλογα κάτω παρεπιπτόντως).Το τριπερ είναι καλή μαγκιά. Από το να καις κάμερες iPhone στο τιμονι και να θες 300ρια σε βάσεις κινητού. Κοινώς εγώ το έπαιρνα με κλειστά μάτια αν έψαχνα σήμερα.
Βέβαια υπάρχει και το κόβε πλέον, και το cfmoto. Είδωμεν.

Εντίτ. Το στίγμα του Κινέζου και του Ινδού θα κάνει καιρό να φυγει, αν φυγει ποτε.
Απλά θα σχολιάσω όμως ότι πάντα ψάχνουμε να βρούμε το αρνητικό. Σε αυτό λέμε για το βάρος, στο κόβε λέμε κινεζος με σκληρές αναρτήσεις και ότι είναι ψόφιο συγκριτικά με τα εντουρο, για το mt δεν ξέρω τι λέμε δεν πρόλαβα να διαβάσω ακόμα αλλά σιγουρα κάποιο «ψευδό επιχείρημα» θα έχουμε βρει κι εκεί. Η φύση του ανθρώπου και των φόρουμ βέβαια. Οι εντυπώσεις αυτών που θα το πάρουν μετράνε. Τα αλλά είναι ευχάριστη σπεκουλογκρινιτσα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Upgrade σε όλα είναι. Ομορφουτσικο είναι, φτηνό είναι. Λύθηκαν θέματα προσβασιμότητας στο πίσω αμορτισερ. Το φίλτρο αέρος ήταν θέμα στο παλιό και το φτιάξαν σωστότερο. Δυο βίδες υπόθεση και τρεις φυσες ήταν να βγει το ντεπόζιτο, δεν νομίζω να άλλαξε κάτι και στο νέο. Ρυθμίσεις στο ύψος σέλας για κοντούς και ψηλούς. Αυτονομία για μισή Ελλάδα ταξίδι. Εύκολο να βάλεις χέρι. Το βάρος των διακοσίων του παλιού το κατάλαβα μόνο σε πολύ χοντρά χώματα πέτρες στο σήκωμα και στατικά στο μανουβράρισμα μόνο όταν το σύγκρινα με το πως μετακινούσα το 640. Παρόλα αυτά δεν είπα ποτε ωχ ούτε αυτό είπε ωχ για τα δικά μου 115 κιλά άνευ εξοπλισμού(20 άλογα κάτω παρεπιπτόντως).Το τριπερ είναι καλή μαγκιά. Από το να καις κάμερες iPhone στο τιμονι και να θες 300ρια σε βάσεις κινητού. Κοινώς εγώ το έπαιρνα με κλειστά μάτια αν έψαχνα σήμερα.
Βέβαια υπάρχει και το κόβε πλέον, και το cfmoto. Είδωμεν.

Εντίτ. Το στίγμα του Κινέζου και του Ινδού θα κάνει καιρό να φυγει, αν φυγει ποτε.
Απλά θα σχολιάσω όμως ότι πάντα ψάχνουμε να βρούμε το αρνητικό. Σε αυτό λέμε για το βάρος, στο κόβε λέμε κινεζος με σκληρές αναρτήσεις και ότι είναι ψόφιο συγκριτικά με τα εντουρο, για το mt δεν ξέρω τι λέμε δεν πρόλαβα να διαβάσω ακόμα αλλά σιγουρα κάποιο «ψευδό επιχείρημα» θα έχουμε βρει κι εκεί. Η φύση του ανθρώπου και των φόρουμ βέβαια. Οι εντυπώσεις αυτών που θα το πάρουν μετράνε. Τα αλλά είναι ευχάριστη σπεκουλογκρινιτσα.
Σωστός σε αυτό το τελευταίο.
Ήδη μετά τις ανακοινώσεις της bmw για την δωρεάν αντικατάσταση άξονα, έχουμε ομαδικές αυτοκτονίες σε ομάδες χειτερς
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Upgrade σε όλα είναι. Ομορφουτσικο είναι, φτηνό είναι. Λύθηκαν θέματα προσβασιμότητας στο πίσω αμορτισερ. Το φίλτρο αέρος ήταν θέμα στο παλιό και το φτιάξαν σωστότερο. Δυο βίδες υπόθεση και τρεις φυσες ήταν να βγει το ντεπόζιτο, δεν νομίζω να άλλαξε κάτι και στο νέο. Ρυθμίσεις στο ύψος σέλας για κοντούς και ψηλούς. Αυτονομία για μισή Ελλάδα ταξίδι. Εύκολο να βάλεις χέρι. Το βάρος των διακοσίων του παλιού το κατάλαβα μόνο σε πολύ χοντρά χώματα πέτρες στο σήκωμα και στατικά στο μανουβράρισμα μόνο όταν το σύγκρινα με το πως μετακινούσα το 640. Παρόλα αυτά δεν είπα ποτε ωχ ούτε αυτό είπε ωχ για τα δικά μου 115 κιλά άνευ εξοπλισμού(20 άλογα κάτω παρεπιπτόντως).Το τριπερ είναι καλή μαγκιά. Από το να καις κάμερες iPhone στο τιμονι και να θες 300ρια σε βάσεις κινητού. Κοινώς εγώ το έπαιρνα με κλειστά μάτια αν έψαχνα σήμερα.
Βέβαια υπάρχει και το κόβε πλέον, και το cfmoto. Είδωμεν.

Εντίτ. Το στίγμα του Κινέζου και του Ινδού θα κάνει καιρό να φυγει, αν φυγει ποτε.
Απλά θα σχολιάσω όμως ότι πάντα ψάχνουμε να βρούμε το αρνητικό. Σε αυτό λέμε για το βάρος, στο κόβε λέμε κινεζος με σκληρές αναρτήσεις και ότι είναι ψόφιο συγκριτικά με τα εντουρο, για το mt δεν ξέρω τι λέμε δεν πρόλαβα να διαβάσω ακόμα αλλά σιγουρα κάποιο «ψευδό επιχείρημα» θα έχουμε βρει κι εκεί. Η φύση του ανθρώπου και των φόρουμ βέβαια. Οι εντυπώσεις αυτών που θα το πάρουν μετράνε. Τα αλλά είναι ευχάριστη σπεκουλογκρινιτσα.
Απλά μια σημείωση. πολύ διαφορετικά μηχανάκια Kove 450 Rally και himalayan. Σε άνεση κυρίως στο ταξίδι και φυσικά στην προσέγγιση για άσφαλτο και χώμα και στα κιλά. Το CFmoto θα δείξει.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Απλά μια σημείωση. πολύ διαφορετικά μηχανάκια Kove 450 Rally και himalayan. Σε άνεση κυρίως στο ταξίδι και φυσικά στην προσέγγιση για άσφαλτο και χώμα και στα κιλά. Το CFmoto θα δείξει.
Βαγγέλη σωστή η σημείωση αλλά γράφω από δουλειά και κινητό και έβαλα μόνο κάποια σημαντικά που μου κάναν μπαμ εμένα σύμφωνα με την εμπειρία μου με το παλιό. Εγώ και δικαβαλα μεγάλα έκανα σχετικά άνετα και για τους δυο με το παλιό. Δεν ξέρω πως αυτό θα γινόταν με το κόβε πχ. Επίσης το βάρος/στιβαρότητα του παλιού εμένα προσωπικά με βοήθησε ως νουμπας και χωμα να μπω και να βγω ψυχολογικά. Αν ξεκινούσα με άλλο μηχανάκι ψηλότερο η ελαφρύτερο και με πιο νεύρο ίσως να ήταν άλλη ιστορία.
 
Top Bottom