ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΑΝ ΠΑΊΞΕΙ ΕΚΕΙ ΓΎΡΩ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΤΙΜΗ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ.
Κοίτα η πραγματικότητα εδώ είναι πως μιλάμε για πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες! Αν μπορούσα να κάνω μια σύγκριση θα ήταν σαν να συγκρίνουμε ένα Tracer 700 με ένα tracer 900.
Το Himalayan 452 παίρνει τη φιλοσοφία και το αρχικό σχήμα του 411 και το πάει 2 βήματα επάνω. Καταρχήν δεν μοιράζονται ούτε μια βίδα!
Υγρόψυκτο μοτέρ αντί για αερόψυκτο και σχεδόν διπλάσια απόδοση. Πιο σύγχρονη φιλοσοφία σχεδιασμού, USD πηρούνι μπροστά, όργανο Full digital, γενικά μια άλλη μοτοσυκλέτα. Νομίζω μάλιστα πως θα συνυπάρξουν μαζί και τα 411 και 452 και είναι λογικό.
Συνεπώς σε τιμές Ελλάδας όλα τα πάραπάνω αυτά τα βλέπω προσωπικά να διαμορφώνουν μια τιμή περίπου 1000€ πάνω απο το 411 και αυτή η κατα περίπου 15% μεγαλύτερη τιμή είναι και αυτή που περιμένουν και στην Ινδία βασικά οπότε αυτό δίνει μια εικόνα ίσως.
to KTM 390 adventure παίζει νομίζω στα 7500€ και αυτή τη στιμή τρέχει νομίζω προσφορά κάπου 7000€ συνεπώς η λογική λέει πως θα είναι κάπως φτηνότερο απο το KTM.