Royal Enfield Himalayan 450

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Γκαράζ με ένα 300 για μικρό στο χώμα/περιπέτεια και ένα 390 για....χμ. να υπάρχει ένα ΚΤΜ;



Το 450 πάντως είναι στενό μηχανάκι αλλά δεν είναι μικρό ακριβώς.
Μιλάς εσύ για αλλοπρόσαλλα γκαράζ ?:p:cool:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είχε όλους τους Κινέζους ρε γμτ

Είδα σίγουρα το μτ800, δεν είδα το 450

Παραδόξως και ενώ έχει αντιπροσωπεία το νησί δεν είχε και τα κοβε
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
To himalayan 452 σχεδιάζεται απο το 2017.
Κάποιοι είχαν δεί τα αρχικά πρωτότυπα το 2018 και σίγουρα ένα πράγμα που δεν άλλαξαν απο το 2018 μέχρι σήμερα είναι το μπροστά φτερό από ότι λένε ...

Σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το υπάρχων μοντέλο και να είναι μια πιο βελτιωμένη εκδοχή του.
Οι μέχρι τώρα δοκιμές λένε αρκετά καλά λόγια και για την συμπεριφορά του στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα ...

Κράτησε το "γυμνό" και προσβάσιμο της υπάρχουσας έκδοσης αλλα το φίλτρο αέρα μεταφέρθηκε κάτω απο το ρεζερβουάρ !!!
Αυτό έχει ως αρνητικό ότι πρέπει να αφαιρέσεις το ρεζερβουάρ για καθάρισμα / αντικατάσταση του φίλτρου και ως θετικό ότι έχει αυξηθεί το ύψος της εισαγωγής αέρα με ότι αυτό συνεπάγεται για το βάθος νερού που μπορείς να διασχίσεις με ασφάλεια ...
Επίσης πλέον μπορείς να ακούσεις και τον ήχο της εισαγωγής.

Επίσης τα διαστήματα σέρβις αυξήθηκαν μιας και οι βαλβίδες ρυθμίζονται με καπελώτα, αλλά όταν έρθει η ώρα για ρύθμιση πρέπει να βάλεις και το ρεζερβουαρ και το φίλτρο αέρα ...
Στο υπάρχων αν όχι σε κάθε αλλαγή λαδιού σε κάθε δεύτερη θέλει έλεγχο και ρύθμισή βαλβίδων το οποίο δεν είναι ουτε δύσκολο ούτε χρονοβόρο αν πιάνουν τα χέρια σου, αν δεν πιάνουν δέν είναι επίσης κοστοβόρο ...

Αυτό το μηχανάκι φέρνει την εταιρία σε μοντέρνους καιρούς, υδρόψυξη, ride by wire, "προγράματα" οθόνες κτλ ...

Φέρνει κάποια τεχνολογική επανάσταση ; όχι βέβαια, αλλά μπορεί να φέρει αλλαγή στον τρόπο και το μέσο που ταξιδεύουν αρκετοί ταξιδευτές!!! (το ίδιο ισχύει και για τα άλλα της κατηγορίας, αλλά εδώ συζητάμε για το συγκεκριμένο).
Δεν είναι ο μονόκερος του μοτοσυκλετισμού και ας αφήνει κάτι τέτοιο να εννοηθεί απο το μάρκετιγκ της εταιρίας ...

Είναι ένα μηχανάκι σχεδιασμένο για "περιπετειώδη" ταξίδια σε πιο απομακρυσμένες περιοχές, με φθηνή αγορά και φθηνή συντήρηση...

Η τιμή του φημολογείται ότι δεν θα ξεπεράσει τα 6000 (η θα τα ξεπεράσει οριακά) θα το μάθουμε σίγουρα στους επόμενους 2 μήνες ...

Απο αυτά που διαβάζω και βλέπω είναι ότι κράτησε την καλή διαχείριση βάρους του υπάρχοντος μοντέλου καθώς και την ευκολία του να κινείτε σε δύσβατα εδάφη (αρκεί να καταλάβεις τον τρόπο λειτουργίας του).
Το υπάρχον μοντέλο είναι σαν να οδηγάς "τρακτεράκι" πάει αργά μεν αλλά χωρις να χαζοσπινιάρει και να χάνει την πρόσφυση το πίσω ελαστικό και μπορεί να σε εκπλήξει το τι μπορεί να κάνει ...
Απο την άλλη δεν μπορεί να ακολουθήσει τα δυνατότερα χωμάτινα μηχανάκια σε ρυθμό αλλά και σε στύλ οδήγησης ...

Το νέο λένε οτι το διατήρησε τα υπέρ του παλιού και τα βελτίωσε ώστε να απευθύνετε σε μεγαλύτερο κοινό ...

Αυτό που έχω διαπιστώσει με τα μηχανάκια που βγάζει η εν λόγω εταιρία μετά το φιάσκο του 2016 που αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή του Himalayan για να διωρθώσει την μεγάλη λίστα με προβλήματα που είχε, είναι ότι κάθε μηχανάκι που βγάζουν είναι πολύ προσεγμένο (σε συνάρτηση με την τιμή του) και η λειτουργία του είναι σωστή ...
Δεν έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής κάποιο Royal Enfield που ο ψεκασμός τους να μήν είναι αν όχι τέλειος τότε πάρα πολύ κοντά στο να είναι ...
Άλλες μηχανές απο άλλες εταιρίες βαράνε πυράκια στην υποψία ότι μπορει να ζεστάνει ο καιρός (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε) ...
και γενικότερα βγάζουν ένα ωραίο ομοιογενές σύνολο που μπορεί να μην είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά σίγουρα δεν είναι αδιάφορο ...
(το ότι πληρώνεις παίρνεις ισχύει απλά νομίζω ότι εδώ παίρνεις πιο πολλά σε σύγκριση με αυτά που πληρώνεις).

Αν θές ενα μηχανάκι για travel enduro το οποίο να είναι οικονομικό στην αγορά, να μπορεί να φορτωθεί σαν μουλάρι, να μην λέει όχι στα δύσκολα, να είναι οικονομικό στην χρήση, εύκολο στην καθημερινότητα αλλά και στο ταξίδι τότε ίσως αυτό θα έπρεπε να είναι μία απο τις επιλογές σου ...

Ευνοείτε οτί δεν μπορεί να συγκριθεί με τα μεγαλύτερα και ακριβότερα της κατηγορίας (travel enduro) αλλά μάλλον θα γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ τους πολύ καλά ...

Αυτή την στιγμή η Royal Enfield έβγαλε ένα μηχανάκι που δεν έχει πολλούς ανταγωνιστές ...


ενδιαφέροντα βίντεο απο συνεντεύξεις των συντελεστών για την δημιουργία αυτής της μηχανής:







Δείχνει μια εταιρία η οποία είναι παθιασμένη με τους 2 τροχούς απο την κορυφή ώς την βάση της και τα προϊόντα που έχουν αρχίσει να παράγουν είναι αξιόλογα και ακολουθούν τον δικό τους δρόμο ο οποίο προφανώς δεν είναι για όλους



Εγώ το σκέφτομαι πολύ σοβαρά μετά την πενταετή συμβίωση με το 411 να πάρω το 452 (και ο junior το cf, αλλη ιστορία και αυτό)
και αν το 411 με συντρόφεψε απροβλημάτιστα και χωρίς ιδιαίτερα παράπονα σε διάφορα ταξίδια μου αυτό βλέπω να λύνει τις όποιες αδυναμίες/προβλήματα (στο μυαλό κυρίως) και να με ταξιδεύει πιο άνετα και ελπίζω πιο μακριά στο μέλλον ....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
R.E.H πολύ ωραία τα λες. Εγώ όταν είδα το Interceptor κατάλαβα πώς πλέον η εταιρεία έχει μπει σε άλλη εποχή. Και τα εξήγησε στο podcast και ο CEO τα άλματα που έκαναν στην βιομηχανοποίηση, στον ποιοτικό έλεγχο και στον τροπο εξέλιξης. Πλέον πιστευω μπορεί κάποιος να εμπιστευτεί την RE πολύ περισσότερο απο πολλές άλλες εταιρείες τουλάχιστον.

Όσο για το μονόκερος.. Δεν είμαι τόσο σίγουρος πώς τα παραλέει κιόλας το μαρκετινγκ τους. Σίγουρα δεν είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα που μπορεί κάποιος να αγοράσει σε επιδόσεις, δυναμη, ακόμα και ομορφιά αλλά μήπως είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να έχει κάποιος για να γυρίσει τον κόσμο? Μήπως είναι αυτή η χρυσή τομή για έναν ταξιδιώτη σε μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να πάει ΠΑΝΤΟΥ, θα αντέχει την κακοποίηση, θα καίει λίγο καύσιμο να μπορείς να παρατείνεις το ταξίδι, θα είναι όσο γίνεται απλή και αξιόπιστη (σε κάποιο Review είδα που ανέφεραν πως στην περίπτωση που πάθει ζημιά το όργανο η μοτοσυκλέτα δεν έχει κανένα πρόβλημα να λειτουργήσει). Όλα αυτά τα σκέφτηκε 6-7+ χρόνια η RE. Όταν άλλες εταιρείες βγάζουν ένα ADVE μηχανάκι και τρέχουν απο πίσω οι aftermarket να δίνουν λύσεις εδώ η RE φαίνεται να έχει σκεφτεί και τη τελευταία βίδα πάνω σε αυτό το απλό αλλά αποτελεσματικό όπως φαίνεται μηχάνημα.

Οι άλλοι τρέχουν πίσω απο Specs και κινήσεις εντυπωσιασμού και η RE Λέει Built like a gun.. Υπάρχει άραγε επι του πρακτέου ανταγωνιστής ή συνοδοιπόρος του Himalayan? Νομίζω όχι.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Η Himalayan 450 λέει η εταιρία ζυγίζει 196 κιλά πλήρης υγρών.
Και βλέπω η δικύλινδρη CB750 HORNET λέει η εταιρία ζυγίζει 190 κιλά πλήρης υγρών.
Βέβαια η HORNET είναι τελείως γυμνή.
Τα κιλά της 450 είναι πάνω από το επιτρεπτό όπως και να το δεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Η Himalayan 450 λέει η εταιρία ζυγίζει 196 κιλά πλήρης υγρών.
Και βλέπω η δικύλινδρη CB750 HORNET λέει η εταιρία ζυγίζει 190 κιλά πλήρης υγρών.
Βέβαια η HORNET είναι τελείως γυμνή.
Τα κιλά της 450 είναι πάνω από το επιτρεπτό όπως και να το δεις.
Σε συγκριση με τί Γιώργο ;
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Σε συγκριση με τί Γιώργο ;
Σε σύγκριση με όλα τα μονοκύλινδρα που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 20 χρόνια.
Είναι βαρύτερο ακόμη και από το νέο δικύλινδρο CFMOTO 450MT.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Σε σύγκριση με όλα τα μονοκύλινδρα που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 20 χρόνια.
Είναι βαρύτερο ακόμη και από το νέο δικύλινδρο CFMOTO 450MT.
Το οποίο βέβαια θα είναι 195 κιλά γεμάτο,,
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Σε σύγκριση με όλα τα μονοκύλινδρα που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 20 χρόνια.
Είναι βαρύτερο ακόμη και από το νέο δικύλινδρο CFMOTO 450MT.
Ένα δίκιο το έχεις Γιώργο αλλά δυστυχώς αυτές οι εποχές έχουν περάσει ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η Himalayan 450 λέει η εταιρία ζυγίζει 196 κιλά πλήρης υγρών.
Και βλέπω η δικύλινδρη CB750 HORNET λέει η εταιρία ζυγίζει 190 κιλά πλήρης υγρών.
Βέβαια η HORNET είναι τελείως γυμνή.
Τα κιλά της 450 είναι πάνω από το επιτρεπτό όπως και να το δεις.
Συνειδητά η RE φτιάχνει μοτοσυκλέτες με πρώτο σκεπτικό την αντοχή (είπαμε, Built like a Gun). Επίσης δεν θα δεις ψαλίδια αλουμινίου, πλαίσια αλουμινίου κλπ.

Στη πράξη βέβαια φαίνονται τα κιλά, πώς φαίνονται στο δρόμο και το ζύγισμα και τα πρώτα Reviews δείχνουν έναν πολύ ελαφρύ σε άίσθηση μηχανακι.

Ενδεικτικά μια φωτό απο το αριστερό μαρσπιε

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συνειδητά η RE φτιάχνει μοτοσυκλέτες με πρώτο σκεπτικό την αντοχή (είπαμε, Built like a Gun). Επίσης δεν θα δεις ψαλίδια αλουμινίου, πλαίσια αλουμινίου κλπ.

Στη πράξη βέβαια φαίνονται τα κιλά, πώς φαίνονται στο δρόμο και το ζύγισμα και τα πρώτα Reviews δείχνουν έναν πολύ ελαφρύ σε άίσθηση μηχανακι.

Ενδεικτικά μια φωτό απο το αριστερό μαρσπιε

Πρέπει να είναι από βάση gps της touratech :p
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συνειδητά η RE φτιάχνει μοτοσυκλέτες με πρώτο σκεπτικό την αντοχή (είπαμε, Built like a Gun).
Αντοχή έχει και το λουγκερ έχει και το χοβιτσερ.

Δεν είναι ανάγκη να κάνεις δουλειά πυροβολικού στο μηχανάκι.


Θυμήθηκα και το προμο βίντεο με το μαρσπιε που έσπασε μετά από άλμα στο o.g. Himalayan . Να μην ξαναγίνει αλλά κάπου όριο, η ΚΤΜ πως τα φτιάχνει, βιμπρανιο από την Γουακάντα;
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Αντοχή έχει και το λουγκερ έχει και το χοβιτσερ.

Δεν είναι ανάγκη να κάνεις δουλειά πυροβολικού στο μηχανάκι.


Θυμήθηκα και το προμο βίντεο με το μαρσπιε που έσπασε μετά από άλμα στο o.g. Himalayan . Να μην ξαναγίνει αλλά κάπου όριο, η ΚΤΜ πως τα φτιάχνει, βιμπρανιο από την Γουακάντα;
Με τον κίνδυνο να θεωρηθώ φανμπόι της εταιρίας (όχι ότι δεν είμαι) αλλά λέμε τώρα :D:D:D:D:D:D:D

το λουγκερ είναι για μάχη σε "κοντινές" αποστάσεις το χοβιτσερ είναι για "μεγάλες" αποστάσεις :D:D:D
Από αυτά που μπορώ εγώ να καταλάβω αν θες αντοχή θα πρέπει είτε να χρησιμοποιήσεις "εξωτικά" υλικά η με πιο συμβατικά υλικά τα οποία όμως θα προσθέσουν βάρος ...
και όλα έχουν να κάνουν με την τιμή ...

Άλλη τιμή έχει το himalayan και άλλη τα ΚΤΜ ...

Το συγκεκριμένο όπως και το προηγούμενο έχουν φτιαχτεί για μακρινά ταξίδια σε δύσκολους δρόμους φορτωμένο όσο δεν παίρνει δεν είναι το φτηνό εντουράκι που πολύ θα ήθελαν για να κάνουν την βόλτα τους στο διπλανό βουνό ...


Στις ζάντες από το 950 μάλλον ξέχασαν να βάλουν βιμπράνιο :D:D:D


και για να θυμηθούμε λίγο το περιστατικό που αναφέρει ο Γιάννης

https://www.motorbeam.com/royal-enfield-himalayan-footpeg-breaks-lacks-the-thump/

:friendship::friendship::friendship:
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Συνειδητά η RE φτιάχνει μοτοσυκλέτες με πρώτο σκεπτικό την αντοχή (είπαμε, Built like a Gun). Επίσης δεν θα δεις ψαλίδια αλουμινίου, πλαίσια αλουμινίου κλπ.

Στη πράξη βέβαια φαίνονται τα κιλά, πώς φαίνονται στο δρόμο και το ζύγισμα και τα πρώτα Reviews δείχνουν έναν πολύ ελαφρύ σε άίσθηση μηχανακι.

Ενδεικτικά μια φωτό απο το αριστερό μαρσπιε


Βαγγέλη τα κιλά σίγουρα φαίνονται αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά και αυτό είναι η διαχείριση τους ....

πχ το super meteor ειναι 245 κιλά και δεν του φαίνονται πουθενά ...
Το αισθάνεσαι πιο ελαφρύ από τα άλλα 650 της εταιρίας και από το ν85ΤΤ που είχα και ήταν ελαφρύτερο ....

και με το himalayan 411 πάλι τα κιλά του δεν φαίνονται και στις δυο περιπτώσεις δεν μιλάω εν κινήσει αλλα στατικά ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αντοχή έχει και το λουγκερ έχει και το χοβιτσερ.

Δεν είναι ανάγκη να κάνεις δουλειά πυροβολικού στο μηχανάκι.


Θυμήθηκα και το προμο βίντεο με το μαρσπιε που έσπασε μετά από άλμα στο o.g. Himalayan . Να μην ξαναγίνει αλλά κάπου όριο, η ΚΤΜ πως τα φτιάχνει, βιμπρανιο από την Γουακάντα;
Θα σου πω. Πριν μερικούς μήνες ήμουν Αγ. Παρασκευή σε γνωστή αντιπροσωπεία ktm bajaj. Λέει ο φίλος εκεί έστειλα πριν λίγο καιρό μια ζάντα από dominar 400 για ένα μικρό ισιωμα που είχε στο χείλος(έπεσε σε μια τάφρο το μηχανάκι της Αθήνας). Αγανακτήσει λέει ο μάστορας να τη φέρει τη ζάντα. απίστευτα γερή και σκληρή κατασκευή.

Που θέλω να καταλήξω. Ο Ινδος φτιάχνει μηχανάκια πρώτα με προδιαγραφές Ινδίας. Αυτοί εκεί κάνουν off road για να πάνε στη δουλειά τους. Αν ένα μηχανάκι δεν αντέχει θα σκορπίσει. Μπορεί να βάλουν πάνω 3 άτομα και να πηγαίνουν. Μπορεί να φορτώσουν μισό σπίτι και να πηγαίνουν.

Συνεπως όχι η ktm δε φτιαχνει μηχανάκια από βιμπρανιο αλλά αν πάει να φτιάξει ένα Σταντ με προδιαγραφές για 250 κιλά ο Ινδος θα βάλει πιο πολύ υλικό να αντέξει 350 κιλά. Αν φτιάξει υποπλαίσιο για 200 κιλά ο Ινδος θα το ενισχύσει καλού κακού άμα πάει ο μέσος Ινδός να φορτώσει επάνω ολη τη φαμίλια.

Συνεπώς θα βγουν πιο βαριά τα μηχανάκια επειδή φτιάχνονται και πιο ενισχυμένα σε πολλά σημεία κυρίως λόγω της πραγματικότητας της Ινδίας που απαιτεί κάτι τέτοιο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα σου πω. Πριν μερικούς μήνες ήμουν Αγ. Παρασκευή σε γνωστή αντιπροσωπεία ktm bajaj. Λέει ο φίλος εκεί έστειλα πριν λίγο καιρό μια ζάντα από dominar 400 για ένα μικρό ισιωμα που είχε στο χείλος(έπεσε σε μια τάφρο το μηχανάκι της Αθήνας). Αγανακτήσει λέει ο μάστορας να τη φέρει τη ζάντα. απίστευτα γερή και σκληρή κατασκευή.

Που θέλω να καταλήξω. Ο Ινδος φτιάχνει μηχανάκια πρώτα με προδιαγραφές Ινδίας. Αυτοί εκεί κάνουν off road για να πάνε στη δουλειά τους. Αν ένα μηχανάκι δεν αντέχει θα σκορπίσει. Μπορεί να βάλουν πάνω 3 άτομα και να πηγαίνουν. Μπορεί να φορτώσουν μισό σπίτι και να πηγαίνουν.

Συνεπως όχι η ktm δε φτιαχνει μηχανάκια από βιμπρανιο αλλά αν πάει να φτιάξει ένα Σταντ με προδιαγραφές για 250 κιλά ο Ινδος θα βάλει πιο πολύ υλικό να αντέξει 350 κιλά. Αν φτιάξει υποπλαίσιο για 200 κιλά ο Ινδος θα το ενισχύσει καλού κακού άμα πάει ο μέσος Ινδός να φορτώσει επάνω ολη τη φαμίλια.

Συνεπώς θα βγουν πιο βαριά τα μηχανάκια επειδή φτιάχνονται και πιο ενισχυμένα σε πολλά σημεία κυρίως λόγω της πραγματικότητας της Ινδίας που απαιτεί κάτι τέτοιο.
Αυτή η απάντηση έχει λογική που δεν είναι... φανμποϊική.

Ταυτόχρονα βέβαια δίνει μιά απάντηση και στο γιατί δεν θα πρέπει να συγκρίνουμε με λοιπές κατασκευές της κατηγορίας το βάρος (και δεν εξηγεί το μαρσπιέ MK1, αλλά ας πούμε ότι στην φάση εξέλιξης πολλά αλλάζουν και είναι λογικό, ξεβίδωνε και το μοτέρ) παρά το γεγονός ότι δεν είναι ΤΡΑΓΙΚΑ διαφορετικό (θυμάμαι κάτι κινέζικα 500άρια στα 245 κιλά).

Για χρήση με τα όρια της ΕΕ (ή και τις Ινδίας) μιά χαρά είναι γιατί με τα μεγάλα πας φυλακή στο πρώτο ξεκίνημα από φανάρι...
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Στη πράξη βέβαια φαίνονται τα κιλά, πώς φαίνονται στο δρόμο και το ζύγισμα και τα πρώτα Reviews δείχνουν έναν πολύ ελαφρύ σε άίσθηση μηχανακι.
Μηχανή παντός εδάφους που είναι φτιαγμένη για περιπέτειες σε απόμακρους χωματόδρομους του πλανήτη, πρέπει να μπορείς να την σηκώνεις μόνος σου όταν πέσεις σε κανένα χαντάκι ή βγεις από το μονοπάτι.
Άμα κινείσαι σε πολυσύχναστους δρόμους ή πας στους χωματόδρομους πάντα με παρέα, έχει μικρότερη σημασία το βάρος.
 
Top Bottom