Royal Enfield Himalayan 450

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ο περισσότερος κόσμος δεν ψάχνει την απόλυτη απόδοση και τελειότητα. Με 6 χιλιάρικα παίρνει ένα πολύεργαλείο που μπορεί να κάνει τα πάντα. Δεν υπάρχει βόλτα που έχει γίνει ποτέ στο advride που να μην την έβγαζε ένα καλό τιμόνι με αυτό το καινούργιο ειδικά himalayan.

Όποιος θέλει να κάνει enduro ας παρει ένα enduro. Αλλά να κάνει enduro οχι να κοροϊδεύει σε δασικούς. Φυσικά και όλοι θα προτιμούσαμε ένα enduro για το χώμα αλλά πέρα από τις 10 αυτές βόλτες στο βουνό το χρόνο ο κόσμος έχει να πάει και στη δουλειά του τις υπόλοιπες 300 μέρες και έχει και συγκεκριμένο budget και θέλει να κάνει και κάνα ασφάλτινο ταξιδακι και θέλει να βάλει και τη γυναίκα επάνω να πάνε για ψώνια η βόλτα.
Έλα να γίνουμε δημοσιογράφοι και ιμφλουενσερ της νέας εποχής να ανέβουν οι πωλήσεις στο φουλ στο εργαλείο τούτο .....

Επίσης αν παρατηρήσετε η εταιρεία δεν έχει δώσει χρήμα για διαφήμιση , κανένας δεν έκατσε να ανάλυσει το υπερόπλο όλοι το προσπερναγανε δυστηχως , όπου κυκλοφορεί το χρήμα ανεβαίνουν και οι πωλήσεις δυστηχως....

xrv_world_explorer
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Υ.γ. Το 800 το κόβε εάν δεν απατώμαι φοράει μοτέρ 790 σωστά? Εάν είναι έτσι,μιλάμε για αξιοπιστία μόνο σβηστό σε γκαράζ με ελεγχόμενη υγρασία...
Δε ξέρω για την αξιοπιστία του KOVE, αλλά με αυτό γέλασα πολύ... :ha:ha:ha
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Το τρικύλινδρο Yamaha MT-09, 900 κυβικών, με 14 λίτρα τεπόζιτο, πλήρες υγρών είναι 189 κιλά.
Βέβαια δεν είναι on/of και δεν έχει σχάρες και σίδερα. Αλλά είναι ένα σύγχρονο σχετικά φτηνό μηχανάκι.

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να θυμίσω εδώ ότι στην Αμερική πωλούνται ακόμα δεινόσαυροι λόγω ενός νόμου που λέει ότι ένα μοντέλο μπορεί να μείνει στην αγορά εκτός προδιαγραφών αρκεί να μην αλλάξει ούτε βίδα (πολύ χοντρικά τώρα). Οπότε το έχουν εκμεταλλευτεί μαζί με τις ιστορίες των σοφών γέρων στα φόρα και πουλάνε ακόμα DR 650 κλπ γιατί... Αν το λέει το ίντερνετ, είναι αλήθεια. Στην πράξη τα κάναμε τα μαθηματικά σε άλλο νήμα και δεν βγαίνουν, αλλά οκ, το παραμύθι συνεχίζεται για το ότι κάποτε τα έφτιαχναν αλλιώς κλπ.


Btw, συγκρίνουμε με το cf moto γιατί ίδια κιλά, κυβικά, αλλά kyb ανάρτηση με όλες τις ρυθμίσεις, ίδια λεφτά, ίδια απόσταση από το έδαφος κλπ (εκτός αν κάποιος θέλει να μας πείσει ότι τα 22 εκατοστά είναι λίγα αλλά τα 23 είναι τεράστιο μέγεθος), επίσης tubeless, γενικά είναι απολύτως συγκρίσιμα σε προδιαγραφές. Πιστεύω ότι κανείς στην RE δεν είχε στο μυαλό του θα βγει κινέζικο τόσο πολύ ίδιο ώστε να χρειάζεται να δώσουν παραπάνω προσοχή στην λεπτομέρεια, μάλλον πήγαν με την σιγουριά ότι θα βγάλουν ένα μηχανάκι πιο φθηνό από το crf 300 της honda πού θα παίζει χωρίς αντίπαλο.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Βασικά ο γιαπωνέζος εξαφάνισε από την γκάμα του τα μεγάλα μονοκύλινδρα με αποτέλεσμα όσοι τα θέλουμε να μην έχουμε επιλογή...Προσωπικά θεωρώ ότι εάν τώρα ξαναέβγαζε η χόντα το xr650r απαράλακτο με μίζα-ψεκασμό και τις σύγχρονες Must μπούρδες η κτμ θα πουλούσε τα μισά 690...Ακόμη κι αν ο ιάπωνας δεν είχε την δύναμη τις αναρτήσεις και τα φρένα του αυστριακού...Αγορά υπάρχει αλλά η χόντα πουλάει σχεδόν 20 μύρια μηχανάκια τον χρόνο με τις σκουτερόπαπιες και τα δικύλινδρα μεσαία ,οπότε στα παλιά της τα υποδήματα για κάποιες κατηγορίες ...

Προσωπικό παράδειγμα..Είχα ένα μουλάρι fmx 650 το οποίο κράτησα 10 χρόνια κι έκανα περίπου 80χιλ χλμ...Από σχεδόν 30 ρόδα το πήγα 50 με μαμά στροφαλομπιέλα κι έκανα έτσι περίπου 40 χιλ χιλ. Το κόστος αστείο, σε σχέση με το αποτέλεσμα,γύρω στα 1200-1300... Μου ήταν παντελώς αδιάφορη η ανανέωση μια και με κάλυπτε απόλυτα στις καθημερινές μου ανάγκες...Η αίσθηση της ροπής του μεγάλου μονοκύλινδρου είναι αναντικατάστατη γι αυτό άλλωστε και η κτμ έχτισε όνομα με αυτά...
Έκανα τεστ crf 300 και cb 500 x κι έβαλα τα κλάματα...Κάποιος που δεν καίγεται για ροπή χαμηλά και αίσθηση αυτής,σαφώς και θα καλυφθεί με τα καινούρια...ο drift παραπάνω έγραψε ότι με το 300 ήταν άρχοντας με μικρές καταναλώσεις.ευκολία,άνεση,ότι οδήγησε καλύτερα κλπ κλπ...Απολύτως σεβαστό μια και τα γούστα του καθενός διαφέρουν...

Εγώ κυκλοφορώ μόνο στην πόλη μόνιμα δικάβαλος με το gsx που καίει τα κέρατά του,δεν είναι και το βολικότερο μηχανάκι στην κίνηση αλλά είμαι μια χαρά...Σίγουρα θα με κάλυπτε απόλυτα ένα γιπωνεζικο 690 μαζί με κανα μπούσα ή κάτι αντίστοιχο για τα βράδυα και καμια λίγο μακρυνή βόλτα,αλλά όσο δεν βγάζει μένω όπως είμαι...

Γούστα...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
To 390 το εκανα test και απο την πρωτη στιγμη μου φάνηκε σαν ενα duke με 19αρη τροχο. Μηχανακια με 21 μπροστα τροχο και ακτινες δεν εχει πολυ νοημα να συγκρινονται με αλλα με 19αρη τροχο και χυτες ζαντες. Ας βγαλει η KTM 390 με 21 μπροστα και τότε ναι, σιγουρα θα ειναι κορυφη αλλά και 3-4 χιλιαρικα πανω απο τα αντιστοιχα himalayan CFmoto 450...
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Τι himmy και mt ....αυτό είναι εργαλείο για περιπέτεια...εμ πως.. ..τοσο legacy να πάει χαμένο?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Fake θα είναι cdi.... :p απαπαπαπα... Θα έπρεπε να έχει σπάσει το πλαίσιο ,οι αναρτήσεις κλπ...δεν είναι honda suzuki ....θα θέλει διπλωματική από τον Λαγού Μ να μπορείς να κανεις πλαίσιο και έγκριση από Ανατέλλοντα Ήλιο :UH:
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
και αυτα 450αρια είναι...
Υπέροχα μηχανάκια τα ζαχαρωνα στην νιότη μου,σ ένα μαγαζί 200 μέτρα απ' το σπίτι μου.Απ ότι άκουγα, εκτός από Τριτη,θέλαν και Τετάρτη μάστορα. :ha.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Κι εγώ αυτό εδώ...

....the stock dr is horrible in the dirt for two reason,the stock tyres etc , the stock suspension ridiculously soft with almost no dumping.....
...The moment she hits a rutted hill climb she's bouncing around like a pogo stick with that god-awful suspension....
......The stock suspension is as bad as i remember ...she doesn't handle jumps, i actually break my foot years ago with the stock suspension because she bounced out of control over a jump...this is ridiculous....dropped to 18psi but she is still slipping all over the place....
:brr:
Dr και ξερό ψωμί........not!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
....the stock dr is horrible in the dirt for two reason,the stock tyres etc , the stock suspension ridiculously soft with almost no dumping.....
...The moment she hits a rutted hill climb she's bouncing around like a pogo stick with that god-awful suspension....
......The stock suspension is as bad as i remember ...she doesn't handle jumps, i actually break my foot years ago with the stock suspension because she bounced out of control over a jump...this is ridiculous....dropped to 18psi but she is still slipping all over the place....
:brr:
Dr και ξερό ψωμί........not!!
Πέρασαν τα χρόνια και η νοσταλγία υπερισχύει του θυμητικού. Ξεχάσαμε πόσο σώβρακα ήταν κάποια μηχανάκια και πόσα λεφτα ήθελαν να γίνουν αξιόπλοα, όσο μπορούσαν να γίνουν γιατί τα πλαίσια λάστιχο και οι κακές γεωμετρίες (όπου υπήρχαν) πάντα εκεί θα είναι.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Πέρασαν τα χρόνια και η νοσταλγία υπερισχύει του θυμητικού. Ξεχάσαμε πόσο σώβρακα ήταν κάποια μηχανάκια και πόσα λεφτα ήθελαν να γίνουν αξιόπλοα, όσο μπορούσαν να γίνουν γιατί τα πλαίσια λάστιχο και οι κακές γεωμετρίες (όπου υπήρχαν) πάντα εκεί θα είναι.
Πέρασαν τα χρόνια και αυξήθηκαν οι δρόμοι που μπορείς να πας με 200.
Θυμηθείτε ποιους δρόμους είχαμε πριν 30 χρόνια.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Πέρασαν τα χρόνια και αυξήθηκαν οι δρόμοι που μπορείς να πας με 200.
Θυμηθείτε ποιους δρόμους είχαμε πριν 30 χρόνια.
Σκέψου το dr στους σύγχρονους δρόμους... Καλύτερα να μείνει εκτός
 
Top Bottom