Royal Enfield Himalayan 450

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Μάλλον δεν έχετε καταλάβει κάποιοι τον σκοπό τις μηχανής γιατί κανείς δεν σκέφτεται με κάποιο τέτοιο σκεπτικό λόγο τις μίζερης εποχής μας και του δειχνισμου μας
xrv_world_explorer
Από εκεί που πριν 30 χρόνια είχες ένα οποιοδήποτε μηχανάκι 250 κυβικών και ένιωθες ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα μαζί του, φτάσαμε να μην μας ικανοποιεί απόλυτα τίποτα και να είμαστε γεμάτοι αμφιβολίες για τις επιλογές μας. Μία η πληθώρα επιλογών, μία η ολοένα και αυξανόμενη προσωπική ανικανοποίηση με την καθημερηνότητα, την εργασία, την ποιότητα ζωής (ειδικότερα στην χώρα μας που κλίνει προς τρίτο κόσμο) αναπόφευκτα θα υπάρχουν αυτά τα αποτελέσματα. Τελικά, μακάριοι οι πτωχοί τω μοτοσυκλετιστικό πνεύματι;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τελικά, μακάριοι οι πτωχοί τω μοτοσυκλετιστικό πνεύματι;
Υπάρχει μια ψυχολογική θεωρία για την αφθονία επιλογών.

Αν ξέρεις τι θέλεις δεν σε πειράζει.

Το "αστείο" ξεκινάει με το "ένα μηχανάκι να βασιλέψει σε όλα", been there done that, τόσα βιβλία τόσες ταινίες δεν μάθατε τίποτα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με 6 χιλιάρικα παίρνεις ένα δρομέα πάντως εδάφους. Θα πάει τον μέσο αναβάτη σε πιο δύσκολα μέρη απ' ότι μπορεί να τον πάει ακόμα και ένα tenere και ένα tuareg επειδή είναι έστω 10-12 κιλά ελαφρύτερο και με καλύτερη πρόσβαση στο έδαφος. Θα τον πάει με μέσο όρο 1-1.5 λίτρο λιγότερη βενζίνη ,θα του κοστίσει τα μισά για σέρβις ,θα του κοστισει τα μισά σε αξεσουάρ,θα πονέσει λιγότερο άμα πέσει,θα είναι πιο εύκολο και οικονομικο στη πόλη, λιγότερο επίφοβο σε κλοπή και πιο εύκολα προσβάσιμο σε σέρβις. Και λόγω της τιμής του πολύ πιο εύκολο να το αγοράσει κάποιος.

Αν αυτοί οι λόγοι δεν αρκούν σε κάποιον υπάρχουν και 890 και Norden να ψωνίσει.

Εγώ είμαι της σχολής apos.zeitou και το γουστάρω πολύ αυτό το μηχανάκι επειδή μου θυμίζει και το xr250 baja που είχα. Απλός,εύκολος,στιβαρός και σκληροτράχηλος ταξιδευτής παντός εδάφους που σου φυλάει και λεφτά να γράψεις παραπάνω χλμ και όλα αυτά με πολύ άνεση με μια εξαιρετική σέλα και ωραίες γωνίες να κάθεσαι. Εγώ τουλάχιστον κάθισα τέλεια. Αν έπρεπε να είχα ένα μόνο μηχανάκι και είχα και σφιχτό budget δεν θα κοίταζα κανένα άλλο. Άντε το 450mt αλλά στο τέλος θα διάλεγα αυτό.

Αν έπρεπε να διαλέξω αύριο ένα μηχανάκι να ταξιδέψω σε δύσκολους προορισμούς ανεξαρτήτως budget πάλι θα διάλεγα αυτό.

Όποιος είχε καβαλήσει και το πρώτο himalayan ξέρει περί τίνος πρόκειται. Ένα σκυλί στην υπηρεσία σου. Χωρίς να είναι εντυπωσιακό πουθενά σου εμπνέει ασφάλεια πως θα σε πάει παντού και θα σε κάνει και μάγκα στο χώμα επειδή είναι εύκολο.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Εγώ είμαι της σχολής apos.zeitou και το γουστάρω πολύ αυτό το μηχανάκι επειδή μου θυμίζει και το xr250 baja που είχα. Απλός,εύκολος,στιβαρός και σκληροτράχηλος ταξιδευτής παντός εδάφους που σου φυλάει και λεφτά να γράψεις παραπάνω χλμ και όλα αυτά με πολύ άνεση με μια εξαιρετική σέλα και ωραίες γωνίες να κάθεσαι. Εγώ τουλάχιστον κάθισα τέλεια. Αν έπρεπε να είχα ένα μόνο μηχανάκι και είχα και σφιχτό budget δεν θα κοίταζα κανένα άλλο. Άντε το 450mt αλλά στο τέλος θα διάλεγα αυτό.
Προσβλητικό,για το μπάχα φυσικά, να το συγκρίνεις με αυτό...Στο μπάχα έβαζες ένα ζευγάρι λάστιχα και κέρδιζες αγώνα εντούρο,αν είχες χέρια...'Hταν πάρα πολύ κοντά στο αντίστοιχο xr...Το συγκεκριμένο ,εαν το βάλεις σε αγώνα,θα κουβαλάς τα νερά των αγωνιζομένων...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Δεν μιλάμε για αγώνες λεμε....


αλλά μην πιάσουμε το θέμα τώρα ποιος ήταν ο ανταγωνισμός στην τότε εποχή γιατί δεν νομίζω να βρούμε κάτι άξιο χαχαχα ..... Το Μπάγια που αναφέρει ο βαγγελης το παρομοίασε γιατί μπορεί να κάνει τα πάντα , δεν μίλησε για σκραμπλ εποχής

xrv_world_explorer
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προσβλητικό,για το μπάχα φυσικά, να το συγκρίνεις με αυτό...Στο μπάχα έβαζες ένα ζευγάρι λάστιχα και κέρδιζες αγώνα εντούρο,αν είχες χέρια...'Hταν πάρα πολύ κοντά στο αντίστοιχο xr...Το συγκεκριμένο ,εαν το βάλεις σε αγώνα,θα κουβαλάς τα νερά των αγωνιζομένων...
Αυτό θέλουν οι περισσότεροι. Το μηχανάκι που θα κουβαλήσει τα νερά των αγωνιζόμενων. Ταξίδι θέλουν να κάνουν όχι αγωνα. Αν θέλουν κάτι πιο ελαφρύ για το χώμα μπορούν να πάρουν κάτι άλλο. Σε φτηνό έχει το voge 300 rally, ίδιο πράγμα πάνω κάτω με το baja τότε. Οκ το είχα το baja 2 χρόνια ξέρω ακριβώς τι είναι. Ήταν ένα ωραίο πολύεργαλείο με μεγαλύτερη σαφώς έμφαση στο χώμα καθότι ελαφρύτερο από ένα σημερινό himalayan αλλά με σαφώς λιγότερες ανέσεις από το himalayan. Αλλά σαν απλότητα και σαν πολυχρηστικοτητα το θυμίζει κουβαλώντας βέβαια και την αλλαγή στα γούστα που έφεραν οι εποχές με ανάγκη για μεγαλύτερες ανέσεις.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Αυτό θέλουν οι περισσότεροι. Το μηχανάκι που θα κουβαλήσει τα νερά των αγωνιζόμενων. Ταξίδι θέλουν να κάνουν όχι αγωνα. Αν θέλουν κάτι πιο ελαφρύ για το χώμα μπορούν να πάρουν κάτι άλλο. Σε φτηνό έχει το voge 300 rally, ίδιο πράγμα πάνω κάτω με το baja τότε. Οκ το είχα το baja 2 χρόνια ξέρω ακριβώς τι είναι. Ήταν ένα ωραίο πολύεργαλείο με μεγαλύτερη σαφώς έμφαση στο χώμα καθότι ελαφρύτερο από ένα σημερινό himalayan αλλά με σαφώς λιγότερες ανέσεις από το himalayan. Αλλά σαν απλότητα και σαν πολυχρηστικοτητα το θυμίζει κουβαλώντας βέβαια και την αλλαγή στα γούστα που έφεραν οι εποχές με ανάγκη για μεγαλύτερες ανέσεις.
Προφανώς αυτό θέλουν οι περισσότεροι γι αυτό και καταλήξαμε με εξαφανιστεί ουσιαστικά το off, ειδικά στα μαστόδοντα του ενός τετάρτου του τόνου σε συνδυασμό με τεράστιο όγκο έτσι ώστε το κάθε κουλάδι να φαίνεται οδηγάρα που παλεύει με τα σίδερα...Κατανοητό και απολύτως σεβαστό ,τσιμπάνε φουλ και τα κορίΤΣα, απλώς να ξέρουμε ότι μιλάμε για δρομίσια μηχανάκια με τα οποία δεν τρώς τα μούτρα σου σε βατό χώμα πηγαίνοντας νορμάλ και ανεβοκατεβαίνεις πιο άνετα στα πεζοδρόμια...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προφανώς αυτό θέλουν οι περισσότεροι γι αυτό και καταλήξαμε με εξαφανιστεί ουσιαστικά το off, ειδικά στα μαστόδοντα του ενός τετάρτου του τόνου σε συνδυασμό με τεράστιο όγκο έτσι ώστε το κάθε κουλάδι να φαίνεται οδηγάρα που παλεύει με τα σίδερα...Κατανοητό και απολύτως σεβαστό ,τσιμπάνε φουλ και τα κορίΤΣα, απλώς να ξέρουμε ότι μιλάμε για δρομίσια μηχανάκια με τα οποία δεν τρώς τα μούτρα σου σε βατό χώμα πηγαίνοντας νορμάλ και ανεβοκατεβαίνεις πιο άνετα στα πεζοδρόμια...
Νομίζω το έχεις παρεξηγήσει λίγο το himalayan. Σε βατο χώμα πάνε και supersport και πεζοδρόμια κατεβαίνουν και σκούτερ. Ένα himalayan θα σε πάει παντού. Τώρα αν θες όντως να κάνεις μονοπάτι και να τρέξεις αγώνα enduro γιατί να πάρεις himalayan? Απλά έχεις συγκεκριμένα γούστα. Θέλεις το χωμάτινο σου να είναι γνήσιο πρώτα χωμάτινο και μετά ασφάλτινο.

Το πιο κοντινό σε κάτι τέτοιο σε σύγχρονο και σχετικά πρόσφατο είναι ένα Kove 450 rally. Υπάρχουν επιλογές ευτυχώς για όλα τα γούστα.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Το θέμα δεν είναι μόνο αν πας αργά ή γρήγορα στο χώμα, αλλά να μπορείς να βγάλεις την μηχανή από κανένα βαθύ νεροφάγωμα ή να την ξαναβάλεις στο δρόμο αν βγεις έξω.
Αλλιώς να πηγαίνετε στο χώμα μόνο με παρέες ή δύο-δύο σαν τους Χιώτες.:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Νομίζω το έχεις παρεξηγήσει λίγο το himalayan. Σε βατο χώμα πάνε και supersport και πεζοδρόμια κατεβαίνουν και σκούτερ. Ένα himalayan θα σε πάει παντού. Τώρα αν θες όντως να κάνεις μονοπάτι και να τρέξεις αγώνα enduro γιατί να πάρεις himalayan? Απλά έχεις συγκεκριμένα γούστα. Θέλεις το χωμάτινο σου να είναι γνήσιο πρώτα χωμάτινο και μετά ασφάλτινο.

Το πιο κοντινό σε κάτι τέτοιο σε σύγχρονο και σχετικά πρόσφατο είναι ένα Kove 450 rally. Υπάρχουν επιλογές ευτυχώς για όλα τα γούστα.
Βρε δεν μιλάμε για μένα...Εγώ τώρα το μόνο χώμα που μπορώ να κάνω είναι στην ακροθαλασσιά με λίγο νεράκι να πετάγεται από πίσω και να λέω στην γυναίκα "Το τράβηξες?"
Αν με ρωτήσεις τι θεωρώ πραγματικό On-off θα σου πω το TE-501 με πιο άνετη σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη...
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Το θέμα δεν είναι ότι αν πας αργά ή γρήγορα στο χώμα, αλλά να μπορείς να το βγάλεις από κανένα βαθύ νεροφάγωμα ή να το ξαναβάλεις στο δρόμο αν βγεις έξω.
Αλλιώς να πηγαίνετε στο χώμα μόνο με παρέες ή δύο-δύο σαν τους Χιώτες.:D

Πάντα με παρέα και μάλιστα μεγάλη,διότι όλο και κάποιος ηλίθιος θα πάει ευθεία στο άλμα επειδή κοιτάζει την φωτογραφική αντί για τον δρόμο και καταλήγει στα βάτα...:ttw:




 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Νομίζω το έχεις παρεξηγήσει λίγο το himalayan. Σε βατο χώμα πάνε και supersport και πεζοδρόμια κατεβαίνουν και σκούτερ. Ένα himalayan θα σε πάει παντού. Τώρα αν θες όντως να κάνεις μονοπάτι και να τρέξεις αγώνα enduro γιατί να πάρεις himalayan? Απλά έχεις συγκεκριμένα γούστα. Θέλεις το χωμάτινο σου να είναι γνήσιο πρώτα χωμάτινο και μετά ασφάλτινο.

Το πιο κοντινό σε κάτι τέτοιο σε σύγχρονο και σχετικά πρόσφατο είναι ένα Kove 450 rally. Υπάρχουν επιλογές ευτυχώς για όλα τα γούστα.
Είδα τα βίντεο των αυστραλών με τον ινδό και λυπήθηκα τους τύπους μόλις βρήκαν λίγη πέτρα ειδικά όταν σήκωναν το μοσχάρι των 200 κιλών με τα 40 άλογα...Ταλαιπωρία μαύρη...Είδα αντίστοιχα κανα δυό και με το κόβε...Πες μου έναν και μόνον λόγο που κάποιος θα διάλεγε τον ινδό για adventure riding ακόμη και με τα 2 χιλιάρικα διαφορά που έχουν θεωρώντας ότι είναι αξιόπιστα μια και δεν έχω ιδέα από τα συγκεκριμένα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είδα τα βίντεο των αυστραλών με τον ινδό και λυπήθηκα τους τύπους μόλις βρήκαν λίγη πέτρα ειδικά όταν σήκωναν το μοσχάρι των 200 κιλών με τα 40 άλογα...Ταλαιπωρία μαύρη...Είδα αντίστοιχα κανα δυό και με το κόβε...Πες μου έναν και μόνον λόγο που κάποιος θα διάλεγε τον ινδό για adventure riding ακόμη και με τα 2 χιλιάρικα διαφορά που έχουν θεωρώντας ότι είναι αξιόπιστα μια και δεν έχω ιδέα από τα συγκεκριμένα...
Ο περισσότερος κόσμος δεν ψάχνει την απόλυτη απόδοση και τελειότητα. Με 6 χιλιάρικα παίρνει ένα πολύεργαλείο που μπορεί να κάνει τα πάντα. Δεν υπάρχει βόλτα που έχει γίνει ποτέ στο advride που να μην την έβγαζε ένα καλό τιμόνι με αυτό το καινούργιο ειδικά himalayan.

Όποιος θέλει να κάνει enduro ας παρει ένα enduro. Αλλά να κάνει enduro οχι να κοροϊδεύει σε δασικούς. Φυσικά και όλοι θα προτιμούσαμε ένα enduro για το χώμα αλλά πέρα από τις 10 αυτές βόλτες στο βουνό το χρόνο ο κόσμος έχει να πάει και στη δουλειά του τις υπόλοιπες 300 μέρες και έχει και συγκεκριμένο budget και θέλει να κάνει και κάνα ασφάλτινο ταξιδακι και θέλει να βάλει και τη γυναίκα επάνω να πάνε για ψώνια η βόλτα.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Τέλεια πάει σην δουλειά του με το κόβε και καλύτερα απ ότι με τον ινδό λόγω καλύτερων αναρτήσεων και ενός σακιού τσιμέντο λιγότερου βάρους...Στο χώμα δεν υπάρχει καν σύγκριση παρότι το κόβε δεν είναι εντούρο...Από κάθε πλευρά δικαιολογεί απόλυτα τα παραπανω 2 χιλιάρικα που κοστιζει...Δεν ξέρω αν αξίζει 8 μια και όπως είπα δεν έχω ασχοληθεί,αλλά σίγουρα ο ινδός δεν αξίζει 6...

Υ.γ. Να ξεκαθαρίσω εδώ ότι ποτέ δεν θα έπαιρνα κινέζικο μηχανάκι,ούτε καν παπί του χιλιάρικου...Ούτε ινδικό...Καθαρά ακαδημαϊκα το συζητώ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τέλεια πάει σην δουλειά του με το κόβε και καλύτερα απ ότι με τον ινδό λόγω καλύτερων αναρτήσεων και ενός σακιού τσιμέντο λιγότερου βάρους...Στο χώμα δεν υπάρχει καν σύγκριση παρότι το κόβε δεν είναι εντούρο...Από κάθε πλευρά δικαιολογεί απόλυτα τα παραπανω 2 χιλιάρικα που κοστιζει...Δεν ξέρω αν αξίζει 8 μια και όπως είπα δεν έχω ασχοληθεί,αλλά σίγουρα ο ινδός δεν αξίζει 6...

Υ.γ. Να ξεκαθαρίσω εδώ ότι ποτέ δεν θα έπαιρνα κινέζικο μηχανάκι,ούτε καν παπί του χιλιάρικου...Ούτε ινδικό...Καθαρά ακαδημαϊκα το συζητώ...
Ισοπεδώνεις 2 χώρες με πληθυσμό 2.5 δις με το τελευταίο σχόλιο σου βέβαια! Μάλλον θα παθαινες έκπληξη αν έβλεπες σε κάποια Ινδικά ειδικά μηχανάκι την ποιότητα που έχουν σε πολλά πράγματα. Ο Ινδος φτιάχνει καλά στιβαρά μηχανάκια γιατί αλλιώς δεν θα αντέξουν στην Ινδια.

Δες λίγο και τις ανάγκες των άλλων όχι μόνο πως το βλέπει ίσως εσυ! Το kove το γουστάρω κι εγώ. Είναι όμως αυστηρα μονοθέσιο μηχανάκι και με σελα enduro. Είναι αυτό που είναι. Είναι μηχανάκι σαββατοκύριακου.

Το himalayan από την άλλη μπορεί να είναι από παπι μέχρι ταξιδιώτης. Του βάζεις μπαγκαζιερα,του βάζεις τριβαλιτσο. Έχει σελαρα. Βάζεις μεγάλη ζελατίνα για ταξίδι. Βάζεις επάνω τη γυναίκα,το παιδί σου να το πας φροντιστήριο. Πας ένα μεγάλο ασφάλτινο ταξίδι, πας χώμα παντού. Δεν ξέρω αν αξίζει τα 6 χιλιάρικα όπως το θέτεις αλλά πες μου και ένα μόνο μηχανάκι μέχρι 6 χιλιάρικα που να κάνει όσα μπορεί να κάνει το himalayan? Άντε σου δίνω και 7 χιλιάρικα. Μόνο ο άμεσος ανταγωνιστης του cfmoto450mt παίζει

Θα ήθελα τη γνώμη σου για το ktm 390 adventure. Θα το προτιμούσες στα 8 χιλιάρικα?
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Στα 8 χιλιάρικα, ελαφρύτερο από το Himalayan 450, είναι το KOVE 800X με διπλάσιους ίππους.
Θα ήθελα ένα συγκριτικό σε δύσκολο αργό χώμα. Στην άσφαλτο θα τα χωρίζει άβυσσος.:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στα 8 χιλιάρικα, ελαφρύτερο από το Himalayan 450, είναι το KOVE 800X με διπλάσιους ίππους.
Θα ήθελα ένα συγκριτικό σε δύσκολο αργό χώμα. Στην άσφαλτο θα τα χωρίζει άβυσσος.:D
Just for the record!

8400€ ακούγεται σαν τιμή προσφοράς που θα κρατηθεί μέχρι τον Ιούνιο και μετά 9200 κάπου. Επίσης άλλη κατηγορία εξόδων και σε κατανάλωση και σε συντήρηση και σε παγια έξοδα. Σίγουρα άλλη μοτοσυκλέτα το 800Χ αλλά ταυτόχρονα και πιστεύω λιγότερης εμπιστοσύνης μάρκα από τους περισσότερους σε σχέση με ένα RE. Μπορεί να αποδειχτεί και πιο αξιόπιστο αλλά ακόμα είναι άγνωστος Χ.

Και το himalayan ξεκινάει από 5800 με tybe type λάστιχο.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Ισοπεδώνεις 2 χώρες με πληθυσμό 2.5 δις με το τελευταίο σχόλιο σου βέβαια! Μάλλον θα παθαινες έκπληξη αν έβλεπες σε κάποια Ινδικά ειδικά μηχανάκι την ποιότητα που έχουν σε πολλά πράγματα. Ο Ινδος φτιάχνει καλά στιβαρά μηχανάκια γιατί αλλιώς δεν θα αντέξουν στην Ινδια.

Δες λίγο και τις ανάγκες των άλλων όχι μόνο πως το βλέπει ίσως εσυ! Το kove το γουστάρω κι εγώ. Είναι όμως αυστηρα μονοθέσιο μηχανάκι και με σελα enduro. Είναι αυτό που είναι. Είναι μηχανάκι σαββατοκύριακου.

Το himalayan από την άλλη μπορεί να είναι από παπι μέχρι ταξιδιώτης. Του βάζεις μπαγκαζιερα,του βάζεις τριβαλιτσο. Έχει σελαρα. Βάζεις μεγάλη ζελατίνα για ταξίδι. Βάζεις επάνω τη γυναίκα,το παιδί σου να το πας φροντιστήριο. Πας ένα μεγάλο ασφάλτινο ταξίδι, πας χώμα παντού. Δεν ξέρω αν αξίζει τα 6 χιλιάρικα όπως το θέτεις αλλά πες μου και ένα μόνο μηχανάκι μέχρι 6 χιλιάρικα που να κάνει όσα μπορεί να κάνει το himalayan? Άντε σου δίνω και 7 χιλιάρικα. Μόνο ο άμεσος ανταγωνιστης του cfmoto450mt παίζει

Θα ήθελα τη γνώμη σου για το ktm 390 adventure. Θα το προτιμούσες στα 8 χιλιάρικα?
Δεν χρειάζονται την βοήθειά μου για την τεχνολογική ισοπέδωση...Μια χαρά τα καταφέρουν και μόνοι τους με την μέχρι τώρα πορεία τους...Κακώς κάνεις αναφορά στα πληθυσμιακά μεγέθη τα οποία ουδεμία σχέση εχουν με τεχνολογικά δεδομένα...That being said...

Ένα μηχανάκι...Θα σου πω τρία τα οποία εξακολουθούν και πωλούνται καινούρια στην αμερική που δεν έχουν την ηλίθια woke πρασινη ευρωπαϊκη πολιτική...XR650L , DR 650 DR 400...Μαύρα σκυλιά του πολέμου αγαρηνά.αποδεδειγμένα αξιόπιστα εδώ και δεκαετίες και ακόμη και τα 650 40 κιλά κάτω από την κάσα μοσχάρι...Και τσάμπα...Και είναι παντού καλύτερα...

Υπάρχουν δύο τρόποι να φτιάξεις αξιόπιστο μηχανάκι...Ο ένας είναι μέσω cad cam, γνώση μεταλλουργίας-κονιομεταλλουργίας,μηχανολογίας,ρευστομηχανικής και ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών...
Ο δεύτερος είναι να αντιγράψεις,προσθέτοντας παντού έναν τόνο μέταλλο για καλύτερες αποσβέσεις κραδασμών,άρα λιγότερες αστοχίες και μειώνοντας απόδοση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...Επίσης παροχή τσάμπα ανταλλακτικών έτσι ώστε ο πελάτης να μην συγχίζεται με τις συχνές ζημιές...Αν έκαναν το himalayan 130-140 κιλά θα έπαιρνες τον σκελετό στα χέρια στην πρώτη εγκάρσια ανωμαλία...

Μην με ρωτάς για ευρωπαϊκα μηχανάκια...Θα είχα αλλάξει τουλάχιστον 20 εάν τα θεωρούσα αξιόπιστα...Εάν θυμάσαι το πρώτο μου πόστ που ρωτούσα για το r1250r,που τελικά δεν πήρα απάντηση στο φλέγον ερώτημα,καταλαβαίνεις το γιατί...

Ήδη το έχω ψιλοξεχάσει,διότι όσο πιο πολύ διαβάζω για τις ανακλήσεις και τις ζημιές,όπως και τις προληπτικές αλλαγές άξονα,τόσο απομακρύνεται η εικόνα...Και μιλάμε για bmw που κινέζικη δεν είναι ,αλλά εδώ και 20 χρόνια κάνει R&D στις πλάτες των πελατών μέσω των πωλήσεων...

Υ.γ. Το 800 το κόβε εάν δεν απατώμαι φοράει μοτέρ 790 σωστά? Εάν είναι έτσι,μιλάμε για αξιοπιστία μόνο σβηστό σε γκαράζ με ελεγχόμενη υγρασία...Τώρα που βγήκε το δικύλιν σε σειρά duke 1000 όλοι οι κατεμάδες ρωτάνε εναγωνίως,εάν επιτέλους φτιάχτηκαν τα θέματα των 790-890

Υ.γ.2...Εάν τελικά αλλάξω μηχανάκι με βλέπω με το gsx-8s που θα το κάνω εύκολα 100 κάτω για να μην βάζω πολύ τα κλάματα...
 
Top Bottom