Έχω κάψει Intruder 750 έτσι, είχε χαλάσει τσιμούχα (ή o-ring, δεν θυμάμαι) και έφτυνε κάτι σκούρα υγρά όπου το σταματούσα ενώ ανέβαζε και θερμοκρασίες και μύριζε. Παράλληλα έπεφτε και η στάθμη του νερού στο ψυγείο. Ήμουν φοιτητής στην Ιταλία τότε και δεν είχα φράγκα για μηχανικό. Νόμιζα πως ήταν από το ψυγείο τα υγρά. Του έβαλα το λάστιχο του κήπου μέσα "για να το καθαρίσω"


και το γέμισα με αντιψυκτικό. Το αποτέλεσμα ήταν να φύγει όλο το υπόλοιπο λάδι (σαν ελαφρύτερο από το νερό) από την υπερχείλιση και να δουλεύει το μοτέρ με νερό και αντιψυκτικό που λόγω βαρύτητας γέμισαν το κάρτερ... Η μεταφορική Bologna - Κρήτη μου κόστισε τελικά περισσότερο από την επίσκεψη στον μηχανικό... Και η απογοήτευσή μου να δω πιστόνια - μπιέλες - στρόφαλο ένα σώμα δεν περιγράφεται... Μην με ρωτήσετε αν άναβαν λαμπάκια θερμοκρασίας - λαδιού κτλ, σαν καλός τσοπεράς τα είχα ξηλώσει όλα!!

Στερνή μου γνώση...