Suzuki drz400, tips & tricks by Smias

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
Καλησπεριζω.σημερα το εκανα μια βολτα παλι και χωρις να ζεσταθει ιδιαίτερα παλι εσβησε.και νιωθω λες και το μηχανακι δεν παει καλα.δεν τραβαει οπως πρεπει.να σημειωσω κατι που σκεφτηκα.εβαλα βενζινη σε ενα βενζιναδικο που δεν ειχα βάλει ποτε.μπορει να δημιουργηθει αυτο το θεμα απο κακο καυσιμο??
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Καλησπεριζω.σημερα το εκανα μια βολτα παλι και χωρις να ζεσταθει ιδιαίτερα παλι εσβησε.και νιωθω λες και το μηχανακι δεν παει καλα.δεν τραβαει οπως πρεπει.να σημειωσω κατι που σκεφτηκα.εβαλα βενζινη σε ενα βενζιναδικο που δεν ειχα βάλει ποτε.μπορει να δημιουργηθει αυτο το θεμα απο κακο καυσιμο??
Το φίλτρο αέρα είναι καθαρό;
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Θα έλεγα κι εγώ βενζίνη...επειδή όμως αναφέρεις σβήσιμο πάνω στην αλλαγή, ρίξε μια ματιά στο διακόπτη του συμπλέκτη στη μανέτα ;)...
Το αμέσως επόμενο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το TPS πάνω στο καρμπυρατέρ.
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
Την εχω καταργήσει αυτη την ασφαλεια στον συμπλεκτη επειδη δεν εκανε καλη επαφη.ειχε χαλασει στην βαση.αλλα αυτο με το να σβησει μου το κανε και με νεκρο μεσα στο γκαράζ μολις τραβηξα το γκαζι ενω ειχε κανονικα ρελαντι
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Αν έχεις ένα πολύμετρο μέτρα και τον αισθητήρα του TPS τότε, λογικά στο μανιουαλ έχει τις τιμές του.
Μήπως έχει κανέναν περίεργο θερμοδιακόπτη για το μείγμα στο καρμπυρατέρ; Δεν το ξέρω το μηχανάκι,
απλά εικάζω σαν ιαπωνικό που είναι...
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
Επειδη ειναι καινουριο και πολυ ιδεα δεν εχω.το tps τι ειναι??
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Ανοιξε την ταπα χαμηλά στο λεκανακι του καρμπυρατερ, μετα ψέκασε με καθαριστικό καρμπυρατερ πρώτα μεσα από το φιλτροκούτι προς την εισαγωγή και μετα από το σωληνάκι βενζινης προς το καρμπ. Κανε και μερικα ανοιξε κλείσε του γκαζιού.Προσοχή τα καθαριστικά καρμπυρατερ ειναι ισχυρα, φορα γάντια και προσεχε μη σου στάξει στο πλαισιο ή σε αλλο μεταλλικό μερος.

Μετα συνδεσε πάλι το σωληνάκι βενζίνης, ασε να τρεξει λίγο καθαρή βενζίνη και αφού βιδωσεις την ταπα στο λεκανακι, βάλε μπροστά. Είναι ενας γρήγορος καθαρισμός καρμπ. Αν δεις ότι δουλευει σωστά το μηχανάκι μετά τη διαδικασία, κανε του κάποια στιγμή κι ενα κανονικό καθαρισμα, ίσως να εχει βουλώσει καποιο ζιγκλέρ, με πιο πιθανό το προζιγκλέρ. Και ακόμα κι αν δεν είναι εκεί η ζημιά, κακό δεν του κάνεις.



Επίσης τσέκαρε μη τυχόν εχει τσακίσει ή είναι βουλωμένο ή εχει πιαστεί κατά λάθος κάπου π.χ. σε καμμιά ποδιά, κανα σωληνάκι εξαέρωσης του καρμπυρατέρ.

Δώσε προσοχή στο φίλτρο αέρα είναι πολύ σημαντικό στα χωμάτινα μηχανάκια. Πάρε αλλο ένα και να τα αλλάζεις συχνά, ακόμα και βόλτα παρά βόλτα. Ακόμα και αν φαίνεται καθαρό στο μάτι, αν π.χ. εχεις περάσεις νερά κι όταν αυτά στεγνώσουν, στο φίλτρο μένουν σκόνη εως μικρά πετραδάκια. Την επόμενη φορά που θα καθαρίσεις το φίλτρο, όταν στεγνώσει, χτύπα το σε ένα λευκό χαρτί να δεις τι βγάζει ακόμα και καθαρό...
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Ο αισθητήρας της γωνίας του γκαζιού, είναι επάνω στο καρμπυρατέρ, ή αλλιώς Throttle Positioning Sensor.
Εδώ έχει τη διαδικασία, αν δεν μπορείς πήγαινε στο μηχανικό σου να τον τσεκάρει, συνήθως ευθύνεται για διάφορα
κουλά επάνω στο μηχανάκι, ειδικά για περίεργα σβησίματα...και φυσικά κάνε αν μπορείς αυτό που σου περιγράφει
ο Κώστας από πάνω...


 
Reactions: yns

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
Σας ευχαριστώ πολύ και τους δυο απο Δευτέρα θα τα κάνω και τα δύο να δω αν θα αλλαξει κάτι και βλέπουμε στην πορεία!!!
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
Το πηγα στον μαστορα επειδη δεν καταφερα να βρω εργαλειακ μου βγαλε και κατι αλλο στην διαδρομή οταν το πηγαινα.εχασε ολα τα λαδια στο ντεποζιτακι.και τα αλλαξαμε.αλλα μολις ξαναεφυγα το μηχανακι παλι δεν πηγαινε κ μου σηκωνε τα λαδια ψηλα και παλι τα εφτυνε εξω
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Τα λάδια σου πέταγε;;;
Από τις αναθυμιάσεις στο φιλτροκούτι;

Μήπως ήταν το δοχειακι του ψυγείου κάτω αριστερά;
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Τα λαδια εχουν ανοιχτο χρωμα σαν καφε γαλα μηπως;
Αν ναι μπερδευει τα νερα με τα λαδια, αιτια απο το πιο απλο οπως τσιμουχάκι/oring αντλιας νερου.
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
Στις αρχες που μου το εκανε λιγο κ ψιλοεσταζε ηταν πρασινομαυρα λογος χιλιομέτρων.με το που βαλαμε λαδια ηταν κανονικα πρασινα.τι αλλο μπορει να ειναι??και αν οντως ειναι τσιμουχακι ποιο περιπου το κοστος στο συνολο???
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
KTM790R
Πράσινα λάδια ; τι βάλατε , αγουρελαιο ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
Οχι λαχανι :p πολυ πρασινο σκουρο.πρασινομπλε.ξερω γω πως να τα πω
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Σου κάνει τα λάδια "σαπούνι" αναμειγνύεται το ψυκτικό με το λιπαντικό, κάποια τσιμούχα πχ στην αντλία ψυκτικού έχει θέμα.
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
Το κόστος αντικαταστασης της με εργατικα ποσο περιπου μπορει να ειναι???
 
Top Bottom