Suzuki GSX-S1000GX 2024

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Πολύ όμορφο και ποιοτικό φαίνεται, όπως όλα τα σουζουκι άλλωστε, θα συμφωνήσω με τον XR Maniac , είναι η κατηγορία για όποιον θέλει να κάνει ταξίδια άνετα , να στρίβει κιόλας και ένα χωματόδρομο μια χαρά τον πάει σιγά...εγώ έχω κάνει χώμα με fz1 και R1 αν εξαιρέσεις ότι το R1 έβρασε όλα καλά!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπαρχει μια ταση να αδικήσουμε το ζουκι και δεν το αξίζει.
Μην συγκρινουμε πατάτες με τομάτες περικαλω.

Το xr του 2023-24 ξέφυγε πολύ .

Η Σουζούκι για μένα φαίνεται ότι έφερε το κορυφαίο σπορτ Τούρινγκ για όσους επιμένουν ιαπωνικά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Γιατί η suzuki δεν είχε ποτέ συμπεριφορά στο δρόμο που να συγκρίνεται με ducati και bmw, ούτε την premium αίγλη αντίστοιχα.
Σίγουρα θα είναι ένας πολύ καλός χιλιομετροφαγος, αλλά άλλο το ένα κ άλλο το άλλο

Μαλλον δεν ξερεις καλα ουτε την ιστορια της σουζουκι, ουτε της μπεμβε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Υπαρχει μια ταση να αδικήσουμε το ζουκι και δεν το αξίζει.
Μην συγκρινουμε πατάτες με τομάτες περικαλω.

Το xr του 2023-24 ξέφυγε πολύ .

Η Σουζούκι για μένα φαίνεται ότι έφερε το κορυφαίο σπορτ Τούρινγκ για όσους επιμένουν ιαπωνικά.


Δε νομιζω να εχει ξεφυγει πουθενα η μπεμβε. Οι γιαπωνεζοι ενα τετοιου ειδους μηχανακι θα μπορουσαν να το ειχαν βγαλει απο το 2000, το γιατι δε το εκαναν, αγνωστο. Αν ηθελα γκαζια παντως, θα πηγαινα στο σουζουκι σε κουτα και οχι στο μπεμβε. Περιμενα ενα τετοιου ειδους μηχανακι απο τη χοντα, αλλα τελικα η σουζουκι μας την εσκασε απο το πουθενα.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Μαλλον δεν ξερεις καλα ουτε την ιστορια της σουζουκι, ουτε της μπεμβε.
Μην πιάσουμε πάλι το τροπάριο "οταν η suzuki, όταν η Honda...", ναι οκ πριν 50 και 30 χρόνια ήταν αλλιώς τα πράγματα, αλλά αυτό δεν νομίζω ότι μας ενδιαφέρει, μας ενδιαφέρει τι αγοράζουμε και τι οδηγαμε.
Εγώ λοιπόν προσωπικά δεν έχω οδηγήσει ούτε ένα suzuki που να με κέρδισε οδηγικα σε σχέση με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.
Ξαναλέω μιλάω για οδική συμπεριφορά, όχι για ευκολία χρήσης και αξιοπιστίας....
Ο χρήστης λοιπόν που θα πάει να δώσει από 15 έως 30 χιλιάρικα και σε 2 η 3 χρόνια θα το αλλάξει το μηχανάκι για να πάρει επόμενο θέλει το μηχανάκι να να είναι κ@υλα, όχι στατιστικά αξιοπιστίας, δεν τον ενδιαφέρει, το μηχανάκι όσο το έχει θα έχει εγγύηση λογικά και επίσης έχει και τα λεφτά να το φτιάξει και δεν θα τα κλαίει κιόλας γιατί θα τα ρίξει στην κ@υλα του.
Γι αυτό η suzuki δεν απείλησε ποτέ την bmw, για την ducati δεν το συζητάμε, ούτε που διασταυρωθηκαν ποτέ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δε νομιζω να εχει ξεφυγει πουθενα η μπεμβε. Οι γιαπωνεζοι ενα τετοιου ειδους μηχανακι θα μπορουσαν να το ειχαν βγαλει απο το 2000, το γιατι δε το εκαναν, αγνωστο. Αν ηθελα γκαζια παντως, θα πηγαινα στο σουζουκι σε κουτα και οχι στο μπεμβε. Περιμενα ενα τετοιου ειδους μηχανακι απο τη χοντα, αλλα τελικα η σουζουκι μας την εσκασε απο το πουθενα.
Αν ήθελες γκάζια ...θα πήγαινες σε πιο αδύναμο μηχανάκι από το bmw??
Ακούγεται λίγο περίεργο αυτό.
Μιλάμε για 50 άλογα διαφορά....χάος

Ξαναλέω ...είναι άδικο για την Σουζούκι, που ρίχνει στην αγορά ένα ωραίο από τις φωτογραφίες και τα specs, εργαλείο
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έλα μανιακέ, κόψε κανένα άλογο. 170 λέει η πενφέ το απλό XR. Το Μ είναι ειδική έκδοση σχεδόν διπλάσια χρήματα, για λίγους.

Τα 140 ρόδα που μετράνε το GT δεν τα λες λίγα.

Τα 20 περίπου της διαφοράς στο δρόμο τα βλέπεις και σε -6000 ευρώ το ταμείο και όλα καλά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έλα μανιακέ, κόψε κανένα άλογο. 170 λέει η πενφέ το απλό XR. Το Μ είναι ειδική έκδοση σχεδόν διπλάσια χρήματα, για λίγους.

Τα 140 ρόδα που μετράνε το GT δεν τα λες λίγα.

Τα 20 περίπου της διαφοράς στο δρόμο τα βλέπεις και σε -6000 ευρώ το ταμείο και όλα καλά.
Για γκάζια μίλησε ο Πούμπα....δεν μίλησε ούτε για λεφτά, ούτε για Ρόδες

Αν έλεγε για πιο φθηνά γκάζια, μαζί του
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ένας κλωνος βερσυς 1000 μετά από 9 χρόνια,με 20 άλογα παραπάνω,και με μικρότερες γωνίες για τα πόδια,άρα πιο κουραστικό για ταξίδι.Μαλλον απατο θα παει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για γκάζια μίλησε ο Πούμπα....δεν μίλησε ούτε για λεφτά, ούτε για Ρόδες

Αν έλεγε για πιο φθηνά γκάζια, μαζί του
Ρε μανμου φέρνεις αντιρρήσεις απλά για να τις φέρεις. 140 άλογα ρόδα σε σχέση με τα 145 του πρώτου XR, 152 τοu euro5 και του gen2 ΔΕΝ είναι διαφορά άξια λόγου. Γκάζι ΠΟΛΥ έχουν και τα δύο μοντέλα, δεν είναι ξέρω 'γω το versys που λέει ο μεσήλικας "όλοι κλώνο χόντα θα πάρετε και αν το επιτρέψει ο Κούλης που χλωμό το βλέπω" από πάνω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε μανμου φέρνεις αντιρρήσεις απλά για να τις φέρεις. 140 άλογα ρόδα σε σχέση με τα 145 του πρώτου XR, 152 τοu euro5 και του gen2 ΔΕΝ είναι διαφορά άξια λόγου. Γκάζι ΠΟΛΥ έχουν και τα δύο μοντέλα, δεν είναι ξέρω 'γω το versys που λέει ο μεσήλικας "όλοι κλώνο χόντα θα πάρετε και αν το επιτρέψει ο Κούλης που χλωμό το βλέπω" από πάνω.
Εσύ μάλλον το κάνεις βρε Γιαννη μου αυτό.
Άντε και τα 20 άλογα δεν έχουν διαφορά(γελάνε κάπου εδώ)..τα 50 έχουν?
Αφού μιλάμε για γκάζια και όχι για λεφτά... Με Πούμπα

Ξεκολλα με τα λεφτά και τους κουληδες και κάνε φοκους στα μουλάρια
Τεράστια διαφορά
Και μην ξεχναμε ότι το xr εξελίσεται εδώ και 8 χρόνια
Εντελώς άδικη για το ζουκι γ συγκριση
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το GX με το XR ΘΑ έχουν διαφορά 20 ίππους. Σε σχέση με το δικό μας η διαφορά είναι 10.

Δεν μιλάμε για χάος. Μιλάμε τώρα για τι διαφορές, τύπου "έριξα ένα μήκος φανάρι φανάρι" ας πούμε; Σόρι αλλά η συζήτηση στερείται σοβαρότητας.

Όποιος θέλει γκάζια σε τέτοιο απόλυτο βαθμό θα πάρει μπούσα και θα του μείνουν και ρέστα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το GX με το XR ΘΑ έχουν διαφορά 20 ίππους. Σε σχέση με το δικό μας η διαφορά είναι 10.

Δεν μιλάμε για χάος. Μιλάμε τώρα για τι διαφορές, τύπου "έριξα ένα μήκος φανάρι φανάρι" ας πούμε; Σόρι αλλά η συζήτηση στερείται σοβαρότητας.

Όποιος θέλει γκάζια σε τέτοιο απόλυτο βαθμό θα πάρει μπούσα και θα του μείνουν και ρέστα.
Οκ ....δεν έχει νόημα
Ξαναδιάβασε το ποστ του Πούμπα
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οταν μιλαμε για 150 vs 170 αλογα, οι ροπες παιζουν μεγαλυτερη σημασια απο τα 20 αλογα της διαφορας.

Εδω βλεπουμε επιταχυνση xr
0-100=3.8 sec
0-200 =9.5 sec

Κι εδω βλεπουμε s1000gt
0-100=3.4 sec
0-200=8.6 sec

Αμαν πια με το xr μας τα κανατε ελικα :ha

Οσο για το σουζουκι, το gt ειναι το σωστο...ετσι πρεπει να ειναι στημενο ενα πραγματικο σπορτ τουρινγκ και οχι θεση οδηγησης κονιορδος...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οταν μιλαμε για 150 vs 170 αλογα, οι ροπες παιζουν μεγαλυτερη σημασια απο τα 20 αλογα της διαφορας.

Εδω βλεπουμε επιταχυνση xr
0-100=3.8 sec
0-200 =9.5 sec

Κι εδω βλεπουμε s1000gt
0-100=3.4 sec
0-200=8.5 sec

Αμαν πια με το xr μας τα κανατε ελικα :ha
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ CGI ΚΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ

ο ειδικός στους τάφους είναι ο μάνιακ, έχει περγαμηνές, δεν μπορεί να βάζετε επιστημονικές αποδείξεις πάνω από την άποψή του, ΠΟΥ ΞΑΝΑΓΙΝΕ ΑΥΤΟ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Και σε ποιους δρόμους θα ταξιδέψει το gt και το xr oeo ? Γιατί ως τα 160 σε παίρνει ο ύπνος με τέτοια μοτέρ.

Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει κάποια ανοχή αλλά υπάρχουν και δω κάμερες οπότε θέλει μη νόμιμες παρεμβάσεις στη μηχανή για να τη χαρείς όπως αξίζει.

Στο εξωτερικό παίζει μόνο η Γερμανία και ο Ε75 σε Σκόπια και Σερβία. Πιο πάνω έχει κάμερες και αστυνόμευση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και σε ποιους δρόμους θα ταξιδέψει το gt και το xr oeo ? Γιατί ως τα 160 σε παίρνει ο ύπνος με τέτοια μοτέρ.

Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει κάποια ανοχή αλλά υπάρχουν και δω κάμερες οπότε θέλει μη νόμιμες παρεμβάσεις στη μηχανή για να τη χαρείς όπως αξίζει.

Στο εξωτερικό παίζει μόνο η Γερμανία και ο Ε75 σε Σκόπια και Σερβία. Πιο πάνω έχει κάμερες και αστυνόμευση.
Ακόμα δεν έχεις κάνει βόλτα το xr του φίλου... βλέπω
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σήμερα αποδεικνύεται επιστημονικά λοιπόν, ότι τα 150 άλογα είναι πιο γρήγορα από τα 170

Όσο ζεις μαθαινεις
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ακόμα δεν έχεις κάνει βόλτα το xr του φίλου... βλέπω
Δεν έχω τόσα λεφτά για XR ουτε να το αγοράσω ούτε να το συντηρήσω και προτιμώ να αγοράσω χαμηλό κλασσικό sport touring. Οχι τόσο δυνατό αλλά ούτε πολύ μακρύ δηλαδή όχι μπούσα αλλά κάτι σε Ζ 1000 sx.

Είχα sport touring την εποχή που δεν υπήρχαν κάμερες και τόσα διόδια. Εχω την απορία τι γίνεται με τόσα γκάζια στον δρόμο σήμερα και δεν τρολάρω. Το ZZR ως τα 180-200 ήταν βαρετό, φαντάζομαι έτσι θα είναι και το xr. Στους επαρχιακούς όλα οκ, θα είναι φοβερά διασκεδαστικό με τόσα γκάζια, μεγάλo τιμόνι κτλ αλλά στην εθνική ή σε ταξίδι ?

Aν ρυθμιστεί το cruise control ως τα 150 την παλεύει ο αναβάτης ή είναι σα να πηγαίνει με 100? Είναι εφικτό ταξίδι με μικρές ταχύτητες με μια τέτοια μοτοσυκλέτα σαν το gx ή το xr?
 
Top Bottom