Dont πλέι γουιθ me νιγκα!!Προφανέστατα, αν μάλλον τους έχεις ήδη τους πόντους για να το κάνεις
Γιατί η suzuki δεν είχε ποτέ συμπεριφορά στο δρόμο που να συγκρίνεται με ducati και bmw, ούτε την premium αίγλη αντίστοιχα.
Σίγουρα θα είναι ένας πολύ καλός χιλιομετροφαγος, αλλά άλλο το ένα κ άλλο το άλλο
Υπαρχει μια ταση να αδικήσουμε το ζουκι και δεν το αξίζει.
Μην συγκρινουμε πατάτες με τομάτες περικαλω.
Το xr του 2023-24 ξέφυγε πολύ .
Η Σουζούκι για μένα φαίνεται ότι έφερε το κορυφαίο σπορτ Τούρινγκ για όσους επιμένουν ιαπωνικά.
Μην πιάσουμε πάλι το τροπάριο "οταν η suzuki, όταν η Honda...", ναι οκ πριν 50 και 30 χρόνια ήταν αλλιώς τα πράγματα, αλλά αυτό δεν νομίζω ότι μας ενδιαφέρει, μας ενδιαφέρει τι αγοράζουμε και τι οδηγαμε.Μαλλον δεν ξερεις καλα ουτε την ιστορια της σουζουκι, ουτε της μπεμβε.
Αν ήθελες γκάζια ...θα πήγαινες σε πιο αδύναμο μηχανάκι από το bmw??Δε νομιζω να εχει ξεφυγει πουθενα η μπεμβε. Οι γιαπωνεζοι ενα τετοιου ειδους μηχανακι θα μπορουσαν να το ειχαν βγαλει απο το 2000, το γιατι δε το εκαναν, αγνωστο. Αν ηθελα γκαζια παντως, θα πηγαινα στο σουζουκι σε κουτα και οχι στο μπεμβε. Περιμενα ενα τετοιου ειδους μηχανακι απο τη χοντα, αλλα τελικα η σουζουκι μας την εσκασε απο το πουθενα.
Για γκάζια μίλησε ο Πούμπα....δεν μίλησε ούτε για λεφτά, ούτε για ΡόδεςΈλα μανιακέ, κόψε κανένα άλογο. 170 λέει η πενφέ το απλό XR. Το Μ είναι ειδική έκδοση σχεδόν διπλάσια χρήματα, για λίγους.
Τα 140 ρόδα που μετράνε το GT δεν τα λες λίγα.
Τα 20 περίπου της διαφοράς στο δρόμο τα βλέπεις και σε -6000 ευρώ το ταμείο και όλα καλά.
Ρε μανμου φέρνεις αντιρρήσεις απλά για να τις φέρεις. 140 άλογα ρόδα σε σχέση με τα 145 του πρώτου XR, 152 τοu euro5 και του gen2 ΔΕΝ είναι διαφορά άξια λόγου. Γκάζι ΠΟΛΥ έχουν και τα δύο μοντέλα, δεν είναι ξέρω 'γω το versys που λέει ο μεσήλικας "όλοι κλώνο χόντα θα πάρετε και αν το επιτρέψει ο Κούλης που χλωμό το βλέπω" από πάνω.Για γκάζια μίλησε ο Πούμπα....δεν μίλησε ούτε για λεφτά, ούτε για Ρόδες
Αν έλεγε για πιο φθηνά γκάζια, μαζί του
Εσύ μάλλον το κάνεις βρε Γιαννη μου αυτό.Ρε μανμου φέρνεις αντιρρήσεις απλά για να τις φέρεις. 140 άλογα ρόδα σε σχέση με τα 145 του πρώτου XR, 152 τοu euro5 και του gen2 ΔΕΝ είναι διαφορά άξια λόγου. Γκάζι ΠΟΛΥ έχουν και τα δύο μοντέλα, δεν είναι ξέρω 'γω το versys που λέει ο μεσήλικας "όλοι κλώνο χόντα θα πάρετε και αν το επιτρέψει ο Κούλης που χλωμό το βλέπω" από πάνω.
Οκ ....δεν έχει νόημαΤο GX με το XR ΘΑ έχουν διαφορά 20 ίππους. Σε σχέση με το δικό μας η διαφορά είναι 10.
Δεν μιλάμε για χάος. Μιλάμε τώρα για τι διαφορές, τύπου "έριξα ένα μήκος φανάρι φανάρι" ας πούμε; Σόρι αλλά η συζήτηση στερείται σοβαρότητας.
Όποιος θέλει γκάζια σε τέτοιο απόλυτο βαθμό θα πάρει μπούσα και θα του μείνουν και ρέστα.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ CGI ΚΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙΟταν μιλαμε για 150 vs 170 αλογα, οι ροπες παιζουν μεγαλυτερη σημασια απο τα 20 αλογα της διαφορας.
Εδω βλεπουμε επιταχυνση xr
0-100=3.8 sec
0-200 =9.5 sec
Κι εδω βλεπουμε s1000gt
0-100=3.4 sec
0-200=8.5 sec
Αμαν πια με το xr μας τα κανατε ελικα
Ακόμα δεν έχεις κάνει βόλτα το xr του φίλου... βλέπωΚαι σε ποιους δρόμους θα ταξιδέψει το gt και το xr oeo ? Γιατί ως τα 160 σε παίρνει ο ύπνος με τέτοια μοτέρ.
Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει κάποια ανοχή αλλά υπάρχουν και δω κάμερες οπότε θέλει μη νόμιμες παρεμβάσεις στη μηχανή για να τη χαρείς όπως αξίζει.
Στο εξωτερικό παίζει μόνο η Γερμανία και ο Ε75 σε Σκόπια και Σερβία. Πιο πάνω έχει κάμερες και αστυνόμευση.
Δεν έχω τόσα λεφτά για XR ουτε να το αγοράσω ούτε να το συντηρήσω και προτιμώ να αγοράσω χαμηλό κλασσικό sport touring. Οχι τόσο δυνατό αλλά ούτε πολύ μακρύ δηλαδή όχι μπούσα αλλά κάτι σε Ζ 1000 sx.Ακόμα δεν έχεις κάνει βόλτα το xr του φίλου... βλέπω