για το μπλε η για το σουζουκι...Μπράβο παιδί μου , έρχεσαι στο σωστό δρόμο σιγά σιγα
για το μπλε η για το σουζουκι...Μπράβο παιδί μου , έρχεσαι στο σωστό δρόμο σιγά σιγα
Ξαναμετρήσου. Ο έγκριτος δημοσιογράφος λέει πως αν είσαι 1.80 το φτάνεις οριακά.Χτες είδα το μηχανάκι από κοντά στο Αντάμωμα στο Αιγιο . Ανέβηκα μόνο στατικά , όποτε θα μιλήσω μόνο για αυτό . Μου φάνηκε κοντό μηχανάκι (είμαι 1.80) . Μόλις έκατσα πάνω η μπροστινή ανάρτηση πρέπει να μπήκε και 5,10 πόντους τουλάχιστον (Είμαι 75 κιλά ). Κοιτάζοντας το μοτέρ κάτω το είδα ειναι πιο κοντά στο έδαφος τουλάχιστον με το gs που έχω εγώ , χαμηλο αρκετά που θα βρίσκει σε εκτος δρόμου διαδρομές . Από οδήγηση δν ξέρω αλλά δεν μου έκανε το κλικ τουλάχιστον καβαλώντας το στατικά πάντα .
Εγώ θα ήθελα να μετρήσω αυτόν τον δημοσιογράφο, πόσο να είναι άραγε?Ξαναμετρήσου. Ο έγκριτος δημοσιογράφος λέει πως αν είσαι 1.80 το φτάνεις οριακά.
Μπορει δυο ανθρωποειδη να εχουν υψος 1.80 και να εχουν διαφορα στο μηκος του ποδιου 5εκ. Μη τρελλαινεστε. Σιγα το μεγα μυστηριο.
Το θέμα είναι ότι ως δημοσιογράφος πρέπει να γράφει σκεπτόμενος το κοινό, όχι τον εαυτό του. Είναι τόσο μα τόσο άκυρο αυτό που έγραψε....Ναι αλλά το ανθρωποειδες που δηλώνει 170 και είναι λίγο πιο κάτω 5εκ ας πούμε έχει γέλιο
Ίσως κατάλαβαν ότι.... πατάτεν....σχετικά με το υψος έστειλα μήνυμα στο μοτο ...
δεν μου απάντησαν...
Στείλε e mail.σχετικά με το υψος έστειλα μήνυμα στο μοτο ...
δεν μου απάντησαν...
Αν θες τη γνώμη μου που οδήγησα και τα δυο σου έδωσε αυτή την αίσθηση επειδή πρώτον έχει πιο ογκώδες Φέρινγκ μπροστά με τη μεγάλη ζελατίνα και επειδή είχε πιο σφιχτές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις που όμως δεν μπορείς να τις πειράξεις. Με μια ψηλή ζελατίνα το suzuki και λίγο παίξιμο στις αναρτήσεις για μένα είναι πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι από το 790. Επίσης έχει αρκετά καλύτερα φρένα.Το δοκιμασα σημερα, κυριακη ειχα δοκιμασει το ktm 790 adv στο χουντρα. Ωραια θεση οδηγησης για μενα στο 1.78, παταγα σχεδον φλατ και με τα δυο ωραιο γκαζι ,λιγο το abs μου επενεβαινε συχνα , και η αναρτηση λιγο μαλακη αλλα ειναι φουλ ρυθμιζομενη οποτε την φερνεις στα μετρα σου. Αρνητικα για μενα δεν εχει ειναι πολυ ωραια μηχανη σουζουκαρα με 4 χρονια εγγυηση και με πολλα αλλα απλα αν σημερα ηταν να επιλεξω αναμεσα στα δυο θα επελεγα το ktm γιατι μου αφησε την αισθηση μιας πιο δεμενης και στιβαρης μηχανης.
To vstrom εχει διπιστονα φρενα με γλιστρες μπροσταΑν θες τη γνώμη μου που οδήγησα και τα δυο σου έδωσε αυτή την αίσθηση επειδή πρώτον έχει πιο ογκώδες Φέρινγκ μπροστά με τη μεγάλη ζελατίνα και επειδή είχε πιο σφιχτές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις που όμως δεν μπορείς να τις πειράξεις. Με μια ψηλή ζελατίνα το suzuki και λίγο παίξιμο στις αναρτήσεις για μένα είναι πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι από το 790. Επίσης έχει αρκετά καλύτερα φρένα.
Πράγματι. Ενδεικτικό πως οι προδιαγραφές από μόνες τους πολλές φορές δε λένε κάτι. Στη πράξη βρήκα πολύ καλύτερη αίσθηση,δάγκωμα και απόδοση στο strom. Να αφήσω ένα παραθυράκι να μην δούλευαν σωστά τα φρένα στο 790 που καβάλησα.To vstrom εχει διπιστονα φρενα με γλιστρες μπροστα
Πιθανο, τα τακακια εξαλλου παιζουν τεραστιο ρολο στο πως δουλευει το φρενο, και ειναι αναλωσιμα. Τα ευρωπαικα μηχανακια παντως πλεον δεν εχουν το συγκριτικο πλεονεκτημα που ειχαν στις αρχες του 2000, οσο αφορα βαρος και handling, νομιζω οι ιαπωνες προσφερουν καλυτερα πακετα. Κριμα που το 800αρι σουζουκι δεν ειναι V90, αυτη η διαταξη ειναι φανταστικη για μοτοσυκλετες.Πράγματι. Ενδεικτικό πως οι προδιαγραφές από μόνες τους πολλές φορές δε λένε κάτι. Στη πράξη βρήκα πολύ καλύτερη αίσθηση,δάγκωμα και απόδοση στο strom. Να αφήσω ένα παραθυράκι να μην δούλευαν σωστά τα φρένα στο 790 που καβάλησα.
ναι σωστά. Βέβαια έχοντας εκεί δίπλα δίπλα το 790 με το Norden και ξέροντας πως οι απλές εκδόσεις του Norden έχουν το ίδιο πηρούνι το Apex και οι δαγκάνες φαίνονταν ίδιες (έστω και σε άλλο χρώμα). Τώρα να έχει και το Norden αυτή την αίσθηση στο φρένο και με τα παραπάνω άλογα δεν νομίζω.Πιθανο, τα τακακια εξαλλου παιζουν τεραστιο ρολο στο πως δουλευει το φρενο, και ειναι αναλωσιμα.
Ούτε το νορντεν με είχε εντυπωσιάσει με τα φρένα του.μετριο αρχικό δάγκωμα και αίσθηση συνολικα.δεν οδήγησα το 790 απλά το λέω σαν εικόνα.ενας λόγος που δεν σκέφτηκα ποτέ το απλό νορντεν ήταν τα φρένα και η ανάρτηση του.πολυ θέλω να οδηγήσω την καινούργια έκδοσηναι σωστά. Βέβαια έχοντας εκεί δίπλα δίπλα το 790 με το Norden και ξέροντας πως οι απλές εκδόσεις του Norden έχουν το ίδιο πηρούνι το Apex και οι δαγκάνες φαίνονταν ίδιες (έστω και σε άλλο χρώμα). Τώρα να έχει και το Norden αυτή την αίσθηση στο φρένο και με τα παραπάνω άλογα δεν νομίζω.
Μήπως έβαλαν διαφορετική πάστα στο 790 που να δίνει μικρότερο δάγκωμα και λιγότερη δύναμη ωστε να είναι πιο φιλικό στον αρχάριο? Πιθανόν. Λογικά βάζεις ΄μια καλύτερη πάστα αργότερα ή απο το Norden και έχεις βελτίωση.