Γύρισα πριν λίγο από το τέστ.
Οδήγησα το 800 και το 1050DE.
Το 1050 με το που έκατσα μου θύμισε το Άφρικα 1000 αντβ που είχα οδηγήσει πριν λίγα χρόνια.
Γενικά σε σχέση με το απλό 1050 είναι άλλο μηχανάκι.
Είναι αρκετά ψηλό.
Ροπή και γκάζι υπεραρκετό για μένα, αναρτήσεις σωστές,ούτε πολύ μαλακές,ούτε να κοπαναει, νομίζεις ότι στρίβεις με 19εμπρος τροχό, καμία ασάφεια κλπ.
Πολύ ωραίος ήχος, καθόλου κραδασμοί.
Το εμπρός φρένο έχει τρομερό αρχικό δάγκωμα, φαντάζομαι στο χώμα αυτό δεν είναι καλό.το πίσω φρένο από την άλλη σχεδόν ανύπαρκτο.
Καλή ανεμοκαλυψη,η οθόνη καμία σχέση με του προηγούμενου μοντέλου που ήταν πατάτα.
Ευανάγνωστη,με όσες πληροφορίες πρέπει για να μην χάνεσαι,φουλ φωτεινή ακόμα και στον ήλιο.
Γενικά η ποιότητα σε όλα ήταν πολύ καλή.βαφη, πλαστικά, περιφερειακά τα πάντα ήταν "ακριβά".
Θα το χαρακτήριζα σαν ένα τουριστικό ονοφ που μπορεί να περάσει εύκολα χώμα και να περάσεις καλά μαζί του εκεί.
Το 800.
Θα το χαρακτήριζα σαν την χρήση τομή!
Λιγότερο γκάζι προφανώς από το 1000 αλλά μια χαρά επαρκη για όλες τις χρήσεις, μονός διπλός φορτωμένο κλπ! ροπή ωραία από χαμηλά ,τα φρένα τούμπανο, χωρίς τα ακραίο δάγκωμα του 1050 ,οι αναρτήσεις του λίγο πιο μαλακές, νομίζω έχουν μεγαλύτερη διαδρομή.χωρις να κάνει τραμπάλα σε καμία περίπτωση.
Γκριπ γαμάτο τα πόδια στο μηχανάκι και σε όρθια οδήγηση και σε καθιστή.
Αρκετά ελαφρύτερη αίσθηση από το μεγάλο,πιο παιχνιδιάρικο.
Λιγότερη προστασία από τον αέρα, θέλει σίγουρα ζελατίνα.
Γενικά δεν βρήκα κάτι αρνητικο.
Από κοντά είναι πιο ωραίο, προτιμώ το μαύρο μπλε από το γκρι.
Δέχομαι δωρεές
Νομίζω ότι είναι πολύ δυνατή πρόταση το 800, κλείνει τρύπα που είχε χρόνια η Σουζούκι εκεί.
Και το 1050de για τα δικά μου γούστα , είναι βελτιωμένο σε σχέση με το απλό.
Γενικά και οι δύο φίλοι που είμασταν μαζί , είπαμε ότι η Σουζούκι έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη, μπήκε στον ανταγωνισμό και τα κατάφερε μια χαρά!