Τα ΚΤΜια εξαιρούνται τα κάναμε όλα ίσα κι όμοια?!Τις βάζουν και σε 1290 κρυβε λόγια
Για το ότι είναι 100% ίδιο με το χωμάτινο, χωρίς τα αυτοκόλλητα με την διχρωμία και το ένα είναι οκ αλλά το άλλο είναι χάλια, με κάνετε και απορώ
Μην αγχώνεσαι. Ο σχεδιαστής της ΚΤΜ είναι αξεπέραστος. Εκεί που νομίζεις ότι τα έχεις δει όλα.... κάθε 4-5 χρόνια βρίσκει έναν τρόπο να μας εκπλήσσει (για να μη βαριόμαστε στα forum).Σε λίγο θα λέμε τι όμορφα που ήταν τα 790..
Αυτό! Θα έλεγα μάλιστα ότι μπορεί να παίρνει κάποιους πόντους λόγω απουσίας του πανάσχημου υποπλαισίου που έχει το DE για τη στήριξη της ποδιάς. Αντιθέτως αφαιρεί κάποιους πόντους η ασύμμετρα μεγάλη ζελατίνα που μπορεί όμως να είναι χρηστικά ωφέλιμη.Για το ότι είναι 100% ίδιο με το χωμάτινο, χωρίς τα αυτοκόλλητα με την διχρωμία και το ένα είναι οκ αλλά το άλλο είναι χάλια, με κάνετε και απορώ
ωραίο γούστο έχεις βρε...Εγώ παντως το vstrom το ασφάλτινο το βρίσκω πολύ ωραία περίπτωση. Ουσιαστικά κινείται στα επίπεδα Triumph 800 με τον 19αρη. Πολύ σοβαρά all around μηχανακια για τον ασφάλτινο.
Είπα ωραία περίπτωση, δεν είπα ωραίο μοτοσυκλέτα!!ωραίο γούστο έχεις βρε...
Πιο ομορφο από ότι στις φωτογραφίες σίγουρα, κατά πολύ. Όμορφο γενικά όμως μαλλον όχι. Κατά την προσωπική υποκειμενική μου άποψη πάνταΠαιδιά δεν ξέρω αν το έχετε δει από κοντά!
Το DE που κυκλοφορεί δλδ.
Από τις φωτό κ εγώ έλεγα πως είναι άσχημο αλλά από κοντά είναι πολύ ωραίο!
Δεν το λέω υποτιμώντας το Transalp αλλά βλέποντας να πουλιόνται 10 φορές περισσότερα Transalp απο το Vstrom και Tuareg εε σε πιάνει μια αηδία. Ακόμα και εφάμιλλο να ήταν το Transalp θα περίμενες μια ισορροπία στις πωλήσεις πόσο μάλλον όταν είναι πιο ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες και οι 2 δεν βγάζει καμία λογική.Βλέπω πίνακες πωλήσεων (τελευταία ενημέρωση ως Αύγουστο).
Με στεναχωρεί το ότι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα δεν είναι μέσα στα τσαρτς.
Για την εμφάνιση, αφού ΠΑΘΙΑΣΜΈΝΟ ΤΟ ΚΟΙΝΌ ζητούσε επαναφορά του παραδοσιακού dr big πολλά χρόνια τώρα, η Σουζούκι το έκανε. ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΚΟΙΝΌ ότι είναι άσχημο το μηχανάκι. Ε. Και το big δεν έμεινε στην ιστορία για την ομορφιά του, για το μεγαλύτερο μονοκύλινδρο μοτέρ παραγωγής έμεινε. Το ήθελε ο κόσμος της περιπέτειας όμως.
Μετά την έλλειψη σε ζαναξακι, θα έχουμε έλλειψη σε ρισπερνταλάκι και αμπιλιφαϊακι για την σχιζοφρένεια του "παίρνω αυτό που ήθελα αλλά δεν το θέλω πια".
Και δεν το λέω για τα παιδιά που γράφουν ότι δεν τους αρέσει, δικαίωμα στο γούστο έχουμε όλοι. Γενικότερη παρατήρηση του τι διαβάζαμε στα φόρουμ/φόρα για χρόνια και τι μετά.
Ίδια περίπτωση το Τ7, "θέλουμε μηχανή χωρίς τεχνολογία που χαλάει" το βγάζει η Yamaha και "Ε τώρα γυμνό μηχανάκι μας ζητάνε να πάρουμε".
Μια μέρα στην ζωή του product manager με κάμερα να φτιάξουμε ριάλιτι, ποια Καρντάσιαν....