Triumph Tiger 1200 2021

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Διήμερη βόλτα στην Καστοριά και συμπληρώθηκαν τα 1.000 χλμ του στρωσίματος.
Οι πρώτες εντυπώσεις μου έχουν ως εξής:
Κινητήρας – Κιβώτιο – Μετάδοση
Ο κινητήρας έχει διπλό χαρακτήρα. Πριν τις 4500-5000 στροφές είναι πολιτισμένος-ήρεμος να κάνεις τις καθημερινές σου βόλτες μονός ή διπλός με την άνεση σου. Μετα τις 4.500 και μέχρι τα κόκκινα γίνεται άγριο θηρίο, κάνει έναν απίστευτα εθιστικό ήχο στην εισαγωγή και ξαφνικά νομίζεις ότι οδηγάς κάτι αγωνιστικό. Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι φανταστική και τώρα προς το τέλος που έκανα μια φορά το 0-200 και κάτι άλλα ανοίγματα είναι απολύτως εντυπωσιακή. Η όλη αίσθηση, ήχος και αλλαγή χαρακτήρα μετα τις 4.500 μου θυμίζει κινητήρες v-tec της Honda.
Το κακό της υπόθεσης είναι οι κραδασμοί που έρχονται κυρίως στο τιμόνι αλλά και στα ποδοστήρια. Μέχρι της 4.500 στροφές, (ταχύτητα ταξιδιού με έκτη 125) είναι όλα σχεδόν βελούδινα. Μετα όμως και αφού πατήσει τις 5.000 είναι σαν να κρατάω κομπρεσέρ στα χέρια μου. Το ήξερα από το τεστ που είχα κάνει, αλλά τώρα που είναι στην κατοχή μου και το δούλεψα αρκετά μου έχει βγάλει μια απογοήτευση γιατί είναι πάρα πολύ ενοχλητικό. Είμαι από τους πολύ ευαίσθητους στο θέμα κραδασμών. Το παράξενο είναι ότι μετα από 2 ώρες συνεχόμενης οδήγησης, δεν μου έχει προκαλέσει μούδιασμα στα χέρια, την στιγμή που με άλλες μηχανές που είχα στο παρελθόν με λιγότερους κραδασμούς μούδιαζα για πλάκα. Είναι ένα θέμα που θα επιστρέψω αφού γράψω πολλά χλμ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μακριές σχέσεις, πράγμα το οποίο βοηθάει να το κρατάς στην πολιτισμένη λειτουργία του, χωρίς να πηγαίνεις αργά. Ίσως όμως έτσι να χάνει σε επιδόσεις σε σχέση τα άλλα μεγάλα, γι’ αυτό και ο lospsi δεν αισθάνθηκε τα 150 άλογα στον δρόμο.
Τις λίγες δοκιμές που έκανα με το quick shifter είναι όπως ακριβώς τα λένε, αψεγάδιαστο, γρήγορο, smooth. Όπως και να είχα το γκάζι σταθερο-τερμα ανοιχτο-κλειστο κάνει τις αλλαγές απροβλημάτιστα.
Ο άξονας γίνεται αισθητός στην αλλαγή πρώτη δευτέρα με λίγες στροφές από εκεί και πέρα δεν μπορώ να καταλάβω ή να ακούσω οτιδήποτε.
Πλαισιο – Αναρτηση – Οδηγικη συμπεριφορα – Φρενα
Ο φίλος lospsi έγραψε τις φράσεις εύκολο στη στροφή, ελαφριά αίσθηση, μανιτζεβελο. Θα διαφωνήσω σε όλα. Η μηχανή έχει βαριά αίσθηση, είναι δύσκολη στην στροφή και δεν αρέσκεται στις συνεχόμενες εναλλαγές πορείας. Το θέμα στρίψιμο είναι η νούμερο ένα απόλαυση μου στην οδήγηση μοτοσυκλέτας. Η άποψη μου, λοιπόν για τη συγκεκριμένη είναι ότι έχει βαριά αίσθηση, δύσκολα κάνεις διορθώσεις στην είσοδο και μέχρι την κορυφή της στροφής. Το καλό είναι ότι βράχος και κολλημένη στο οδόστρωμα και θα σε ειδοποιήσει από πολύ νωρίς ότι δεν της αρέσει το παιχνίδι. Ο καλύτερος τρόπος να πας γρήγορα είναι να έρθεις με την φόρα που έχεις όσο γίνεται πεσμένος, χωρίς φρένα και στην κορυφή να ανοίξεις το γκάζι. Ίσως με ένα κορωνάτο λάστιχο, από τις λίγες επιλογές που υπάρχουν, να καλυτερεύσει λίγο, αλλά το πλαίσιο έχει τα όρια του.
Για τις αναρτήσεις είχα έναν ενδοιασμό από πριν λόγω της μεγάλης διαδρομής τους 20 εκ. το οποίο θεώρησα ότι με τις δεκάδες ρυθμίσεις που μπορείς να τους κάνεις θα το έφερνα στα μέτρα μου. Τελικά ακόμα και στις αρχικές τους ρυθμίσεις είναι απολύτως ικανοποιητικές δεν έχουν καμία αίσθηση πλεύσης στα πολλά και είναι αρκούντως άνετες διαβάζοντας τα πάντα στον δρόμο χωρίς να σε ενοχλούν στην μέση. Απόλυτη ισορροπία μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Ότι καλύτερο έχω οδηγήσει ποτέ μου.
Φρένα δεν χρειάζεται πολλά λόγια … φρέναρες.
Εργονομία
Έχοντας ύψος 1.83 την βρίσκω ψηλή ακόμα και στο χαμηλό ύψος της σέλας. Γενικά όσο είναι στάσιμη σε οδόστρωμα με κλίση και ειδικά με συνεπιβάτη, έχω ένα άγχος. Είναι ξεκάθαρο ότι δυσκολεύομαι. Δεν είναι ότι δεν πατάω καλά, μια χαρά πατάω, αλλά … δεν ξέρω τι. Θα το βρω.
Με το που ξεκινήσει αλλάζουν όλα και τελοσπαντων δεν έχει αυτή την αίσθηση υψηλού κέντρου βάρους που έχει ακίνητη. Κάθεσαι μέσα και όχι πάνω στη μηχανή. Τα γόνατα έχουν αρκετά καλή γωνία και δεν κουράστηκα στις 2-2.5 συνεχόμενες ώρες που έχω κι εκεί ένα θέμα. Το τιμόνι θα το ήθελα δυο εκατοστά πιο πάνω, ενάμιση πιο κοντά σε μένα και συνολικά 5 εκατοστά πιο κοντό από άκρη σε άκρη.
Η ζελατίνα στην ψηλή της θέση με καλύπτει άριστα μέχρι τα 160, ο αέρας με χτυπάει στην κορυφή του κράνους με ελάχιστους θορύβους και καθόλου «σφαλιάρες». Στην χαμηλή θέση και μέχρι τα 160 έχω έντονο θόρυβο και καθόλου «σφαλιάρες».
Οθόνη- Συνδεσιμότητα
Ποιος μ@κ@κ@ς σχεδίασε αυτό το interface και ποιος άλλος μ@κ@κ@ς επέτρεψε να βγει στην παραγωγή, που για να δεις τα συνολικά χλμ την μοτοσυκλέτας πρέπει να μπεις στα μενού πατώντας 200 κλικ? Τελοσπαντων … η αρχική οθόνη είναι σίγουρα φτωχή σε πληροφορία. Θα μπορούσε να έχει εκτός από τον συνολικό χιλιομετρητή και κάποιον μερικό με ενδείξεις κατανάλωσης κλπ.
Αν εξαιρέσουμε την αρχική οθόνη όλο το μενού το βρισκω εύκολο και κατανοητό. Αφού συνηθίσεις το joystick κάνεις τα πάντα γρήγορα.
Πολύ ικανοποιημένος είμαι και με την συνδεσιμότητα. Εκτός από κινητό galaxy s21, ενδοεπικοινωνία sena σε κράνος Schuberth r2, συνδέονται και Bluetooth ακουστικά τύπου twe και συγκεκριμένα τα galaxy buds 2 που τα φοράω με άλλο κράνος και δουλεύουν όλα άψογα κλήσεις και μουσική.
Κατεβάζοντας επίσης το my triumph app έχεις και πλοήγηση turn by turn στην οθόνη, η οποία (γι αυτό που είναι) δουλεύει και αυτή άριστα. Κάπως έτσι το λειτουργώ στα ταξίδια να σπάει λίγο η μονοτονία της αρχικής οθόνης.
Φώτα
Βράδυ οδήγησα πολύ λίγο σε επαρχιακό χωρίς φωτισμό και θα έλεγα ότι είμαι απλά ικανοποιημένος. Σε καμία περίπτωση δεν κάνουν την νύχτα μέρα, αλλά ούτε μπορώ να βρω κάποιο ψεγάδι. Ίσως τα cornering lights θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο δυνατά.

Κλείνοντας να πω ότι τα ανωτέρω αποτελούν την υποκειμενική μου άποψη και φυσικά 1000 χλμ δεν φτάνουν για ένα τόσο πολύπλοκο εργαλείο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραίο κείμενο, που σίγουρα βοηθάει κάποιον που ψάχνεται.

Λένε για αντίβαρα στο τιμόνι για να λύσεις το θεμα κραδασμός.
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Ωραίο κείμενο, που σίγουρα βοηθάει κάποιον που ψάχνεται.

Λένε για αντίβαρα στο τιμόνι για να λύσεις το θεμα κραδασμός.
Το εχω στα υποψιν μου. Δεν ελπιζω σε θαυματα, ομως. Απλα περιμενω μια βελτιωση.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Όντως οι κραδασμοί ήταν αρκετοί, κάπου δεν τους έκατσε καλά στην triumph ο συνδιασμός του νέου κινητήρα νομίζω. Έγινε πιο "άγριος" χωρίς να τον νοιώθεις τόσο γκαζερό.

Είναι ενδιαφέρον πάντως ποσο διαφορετικές γνώμες υπάρχουν για την ίδια μοτοσυκλέτα (και λογικό φυσικά, όλοι μας είμαστε διαφορετικοί αναβάτες) και αυτό δείχνει και πόσο σχετικά είναι όλα τα reviews, οι γνώμες των vlogger κτλ...
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Ο κινητήρας στην θέση sport είναι με διαφορά ότι ποιο ενδιαφέρον κυκλοφορεί αυτή την στιγμή
Οι υπόλοιπες θέσεις είναι απλά....διαδικαστικες
Νομίζω ότι εκεί στην Triumph φάγανε γκολ από τα αποδυτήρια μιας και προσπαθώντας να μειώσουν το κόστος χρησιμοποίησα ένα κινητήρα από άλλο μοντέλο σε ένα τουριστικό μηχανάκι
Και τουρισμός με 140χιλ και κραδασμούς δεν παίζει
Να σημειωθεί και διαψεύστεμε με ένα κάνω λάθος όλα σε αυτήν κατηγορία έχουν κραδασμούς λίγους η αρκετούς (και τα έχω οδηγήσει όλα)

Στάλθηκε από το SM-N970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Ο κινητήρας στην θέση sport είναι με διαφορά ότι ποιο ενδιαφέρον κυκλοφορεί αυτή την στιγμή
Οι υπόλοιπες θέσεις είναι απλά....διαδικαστικες
Νομίζω ότι εκεί στην Triumph φάγανε γκολ από τα αποδυτήρια μιας και προσπαθώντας να μειώσουν το κόστος χρησιμοποίησα ένα κινητήρα από άλλο μοντέλο σε ένα τουριστικό μηχανάκι
Και τουρισμός με 140χιλ και κραδασμούς δεν παίζει
Να σημειωθεί και διαψεύστεμε με ένα κάνω λάθος όλα σε αυτήν κατηγορία έχουν κραδασμούς λίγους η αρκετούς (και τα έχω οδηγήσει όλα)

Στάλθηκε από το SM-N970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ελάχιστα το χρησιμοποίησα στην θέση σπορ. Γενικά δεν εχω παίξει με τα διάφορα modes.
Συμφωνώ μαζί σου, τουρισμό δεν κάνεις, αν δεν μετριάσεις με κάποιο τρόπο τους κραδασμούς.
Έπιανα τον εαυτό μου να ενοχλείται στα 140-150 και να πέφτω στα 125 που για Ελλάδα και αυτοκινητόδρομο δεν κάνεις ταξίδι.
Πριν το πάρω έκανα τεστ το 1250 gs δυο φορές, με την άνεση μου χρονικά από τις αντιπροσωπίες της bmw, και την μια μέρα έκανα καπάκι τέστ το tiger.
Και το bmw έχει σαφέστατα κραδασμούς, ενοχλητικότατους χαμηλά. Το έβλεπα στο ρελαντί να τρέμει ολόκληρο και να έχει κραδασμούς από τις πολύ χαμηλές στροφές, 2, 3, 4.000 πράγμα που δεν συμβαίνει με το tiger σε καμία περίπτωση, που το χαρακτηρίζεις βελούδο. Το bmw όμως συνέχιζε έτσι μέχρι τον κόφτη χωρίς να τους αυξάνει και να έχει την αίσθηση κομπρεσέρ που έχει το tiger μετά τις 5.000.
Για το ΚΤΜ 1290 δεν εχω καθόλου εικόνα, δεν εχω οδηγήσει ποτέ μου, ούτε κάποιο από τα παλιότερα, όπως και για τα multistrada.
Αυτό που ίσως ήταν λάθος μου, παρά το ότι μου πρότειναν στην bmw για τεστ το 1000xr, εγώ αρνήθηκα γιατί δεν ήθελα κατι τόσο επιθετικό.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Διήμερη βόλτα στην Καστοριά και συμπληρώθηκαν τα 1.000 χλμ του στρωσίματος.
Οι πρώτες εντυπώσεις μου έχουν ως εξής:
Κινητήρας – Κιβώτιο – Μετάδοση
Ο κινητήρας έχει διπλό χαρακτήρα. Πριν τις 4500-5000 στροφές είναι πολιτισμένος-ήρεμος να κάνεις τις καθημερινές σου βόλτες μονός ή διπλός με την άνεση σου. Μετα τις 4.500 και μέχρι τα κόκκινα γίνεται άγριο θηρίο, κάνει έναν απίστευτα εθιστικό ήχο στην εισαγωγή και ξαφνικά νομίζεις ότι οδηγάς κάτι αγωνιστικό. Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι φανταστική και τώρα προς το τέλος που έκανα μια φορά το 0-200 και κάτι άλλα ανοίγματα είναι απολύτως εντυπωσιακή. Η όλη αίσθηση, ήχος και αλλαγή χαρακτήρα μετα τις 4.500 μου θυμίζει κινητήρες v-tec της Honda.
Το κακό της υπόθεσης είναι οι κραδασμοί που έρχονται κυρίως στο τιμόνι αλλά και στα ποδοστήρια. Μέχρι της 4.500 στροφές, (ταχύτητα ταξιδιού με έκτη 125) είναι όλα σχεδόν βελούδινα. Μετα όμως και αφού πατήσει τις 5.000 είναι σαν να κρατάω κομπρεσέρ στα χέρια μου. Το ήξερα από το τεστ που είχα κάνει, αλλά τώρα που είναι στην κατοχή μου και το δούλεψα αρκετά μου έχει βγάλει μια απογοήτευση γιατί είναι πάρα πολύ ενοχλητικό. Είμαι από τους πολύ ευαίσθητους στο θέμα κραδασμών. Το παράξενο είναι ότι μετα από 2 ώρες συνεχόμενης οδήγησης, δεν μου έχει προκαλέσει μούδιασμα στα χέρια, την στιγμή που με άλλες μηχανές που είχα στο παρελθόν με λιγότερους κραδασμούς μούδιαζα για πλάκα. Είναι ένα θέμα που θα επιστρέψω αφού γράψω πολλά χλμ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μακριές σχέσεις, πράγμα το οποίο βοηθάει να το κρατάς στην πολιτισμένη λειτουργία του, χωρίς να πηγαίνεις αργά. Ίσως όμως έτσι να χάνει σε επιδόσεις σε σχέση τα άλλα μεγάλα, γι’ αυτό και ο lospsi δεν αισθάνθηκε τα 150 άλογα στον δρόμο.
Τις λίγες δοκιμές που έκανα με το quick shifter είναι όπως ακριβώς τα λένε, αψεγάδιαστο, γρήγορο, smooth. Όπως και να είχα το γκάζι σταθερο-τερμα ανοιχτο-κλειστο κάνει τις αλλαγές απροβλημάτιστα.
Ο άξονας γίνεται αισθητός στην αλλαγή πρώτη δευτέρα με λίγες στροφές από εκεί και πέρα δεν μπορώ να καταλάβω ή να ακούσω οτιδήποτε.
Πλαισιο – Αναρτηση – Οδηγικη συμπεριφορα – Φρενα
Ο φίλος lospsi έγραψε τις φράσεις εύκολο στη στροφή, ελαφριά αίσθηση, μανιτζεβελο. Θα διαφωνήσω σε όλα. Η μηχανή έχει βαριά αίσθηση, είναι δύσκολη στην στροφή και δεν αρέσκεται στις συνεχόμενες εναλλαγές πορείας. Το θέμα στρίψιμο είναι η νούμερο ένα απόλαυση μου στην οδήγηση μοτοσυκλέτας. Η άποψη μου, λοιπόν για τη συγκεκριμένη είναι ότι έχει βαριά αίσθηση, δύσκολα κάνεις διορθώσεις στην είσοδο και μέχρι την κορυφή της στροφής. Το καλό είναι ότι βράχος και κολλημένη στο οδόστρωμα και θα σε ειδοποιήσει από πολύ νωρίς ότι δεν της αρέσει το παιχνίδι. Ο καλύτερος τρόπος να πας γρήγορα είναι να έρθεις με την φόρα που έχεις όσο γίνεται πεσμένος, χωρίς φρένα και στην κορυφή να ανοίξεις το γκάζι. Ίσως με ένα κορωνάτο λάστιχο, από τις λίγες επιλογές που υπάρχουν, να καλυτερεύσει λίγο, αλλά το πλαίσιο έχει τα όρια του.
Για τις αναρτήσεις είχα έναν ενδοιασμό από πριν λόγω της μεγάλης διαδρομής τους 20 εκ. το οποίο θεώρησα ότι με τις δεκάδες ρυθμίσεις που μπορείς να τους κάνεις θα το έφερνα στα μέτρα μου. Τελικά ακόμα και στις αρχικές τους ρυθμίσεις είναι απολύτως ικανοποιητικές δεν έχουν καμία αίσθηση πλεύσης στα πολλά και είναι αρκούντως άνετες διαβάζοντας τα πάντα στον δρόμο χωρίς να σε ενοχλούν στην μέση. Απόλυτη ισορροπία μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Ότι καλύτερο έχω οδηγήσει ποτέ μου.
Φρένα δεν χρειάζεται πολλά λόγια … φρέναρες.
Εργονομία
Έχοντας ύψος 1.83 την βρίσκω ψηλή ακόμα και στο χαμηλό ύψος της σέλας. Γενικά όσο είναι στάσιμη σε οδόστρωμα με κλίση και ειδικά με συνεπιβάτη, έχω ένα άγχος. Είναι ξεκάθαρο ότι δυσκολεύομαι. Δεν είναι ότι δεν πατάω καλά, μια χαρά πατάω, αλλά … δεν ξέρω τι. Θα το βρω.
Με το που ξεκινήσει αλλάζουν όλα και τελοσπαντων δεν έχει αυτή την αίσθηση υψηλού κέντρου βάρους που έχει ακίνητη. Κάθεσαι μέσα και όχι πάνω στη μηχανή. Τα γόνατα έχουν αρκετά καλή γωνία και δεν κουράστηκα στις 2-2.5 συνεχόμενες ώρες που έχω κι εκεί ένα θέμα. Το τιμόνι θα το ήθελα δυο εκατοστά πιο πάνω, ενάμιση πιο κοντά σε μένα και συνολικά 5 εκατοστά πιο κοντό από άκρη σε άκρη.
Η ζελατίνα στην ψηλή της θέση με καλύπτει άριστα μέχρι τα 160, ο αέρας με χτυπάει στην κορυφή του κράνους με ελάχιστους θορύβους και καθόλου «σφαλιάρες». Στην χαμηλή θέση και μέχρι τα 160 έχω έντονο θόρυβο και καθόλου «σφαλιάρες».
Οθόνη- Συνδεσιμότητα
Ποιος μ@κ@κ@ς σχεδίασε αυτό το interface και ποιος άλλος μ@κ@κ@ς επέτρεψε να βγει στην παραγωγή, που για να δεις τα συνολικά χλμ την μοτοσυκλέτας πρέπει να μπεις στα μενού πατώντας 200 κλικ? Τελοσπαντων … η αρχική οθόνη είναι σίγουρα φτωχή σε πληροφορία. Θα μπορούσε να έχει εκτός από τον συνολικό χιλιομετρητή και κάποιον μερικό με ενδείξεις κατανάλωσης κλπ.
Αν εξαιρέσουμε την αρχική οθόνη όλο το μενού το βρισκω εύκολο και κατανοητό. Αφού συνηθίσεις το joystick κάνεις τα πάντα γρήγορα.
Πολύ ικανοποιημένος είμαι και με την συνδεσιμότητα. Εκτός από κινητό galaxy s21, ενδοεπικοινωνία sena σε κράνος Schuberth r2, συνδέονται και Bluetooth ακουστικά τύπου twe και συγκεκριμένα τα galaxy buds 2 που τα φοράω με άλλο κράνος και δουλεύουν όλα άψογα κλήσεις και μουσική.
Κατεβάζοντας επίσης το my triumph app έχεις και πλοήγηση turn by turn στην οθόνη, η οποία (γι αυτό που είναι) δουλεύει και αυτή άριστα. Κάπως έτσι το λειτουργώ στα ταξίδια να σπάει λίγο η μονοτονία της αρχικής οθόνης.
Φώτα
Βράδυ οδήγησα πολύ λίγο σε επαρχιακό χωρίς φωτισμό και θα έλεγα ότι είμαι απλά ικανοποιημένος. Σε καμία περίπτωση δεν κάνουν την νύχτα μέρα, αλλά ούτε μπορώ να βρω κάποιο ψεγάδι. Ίσως τα cornering lights θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο δυνατά.

Κλείνοντας να πω ότι τα ανωτέρω αποτελούν την υποκειμενική μου άποψη και φυσικά 1000 χλμ δεν φτάνουν για ένα τόσο πολύπλοκο εργαλείο.
Το "δυσκολο' στη στροφη θα αλλαξει αρδην αν ριξεις τα μουτρα και σηκωσεις τον κωλο (της μηχανης :) )

Για τους κραδασμους στο τιμονι υπαρχουν πολλες λυσεις.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μια απορία έχω...
Τα 125 χλμ στις 4500 στροφές με έκτη . δεν είναι λίγα για τουριστικό μηχανάκι τέτοιου κυβισμού..;;;;
Όταν στο κουλούρι έχω 110 -115 στις ίδιες στροφές με πεμπτη..
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Με κάπου 20.000χιλ στο κοντέρ μπορώ να πω ότι η μηχανή θέλει ροή
Δεν οδηγείται σαν τα ΚΤΜ και Multi
Δεν της αρέσουν τα ....άτσαλα
Κυρίως λόγω αναρτήσεων (rally pro) και όχι πλαισίου
Κάτι που δεν αναφέρθηκε καθόλου.......Κατανάλωση
Έχω να δω πολύ καιρό τους φίλους μου βενζιναδες


Στάλθηκε από το SM-N970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Παιδιά, εγώ έκανα τεστ το GT πάντως και μου άφησε μια πολύ καλή αίσθηση όσον αφορά την οδηγησιμότητα, και το γράφω αυτό συγκρινοντάς το με το 1290SAS που είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει (όσον αφορά εμένα στην παρούσα φάση).
Βέβαια, με 20χλμ δεν καταλαβαίνεις και πολλα αλλά αντίστοιχα στο τεστ του 1050 sport παλιότερα, δεν ένιωσα το ίδιο άνετα αμέσως.

VISION δυστυχώς δεν το δοκίμασα στο σπορτ καθόλου.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μια απορία έχω...
Τα 125 χλμ στις 4500 στροφές με έκτη . δεν είναι λίγα για τουριστικό μηχανάκι τέτοιου κυβισμού..;;;;
Όταν στο κουλούρι έχω 110 -115 στις ίδιες στροφές με πεμπτη..
Παίζει ρόλο και στις πόσες στροφές έχει τον κόφτη.
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Με κάπου 20.000χιλ στο κοντέρ μπορώ να πω ότι η μηχανή θέλει ροή
Δεν οδηγείται σαν τα ΚΤΜ και Multi
Δεν της αρέσουν τα ....άτσαλα
Κυρίως λόγω αναρτήσεων (rally pro) και όχι πλαισίου
Κάτι που δεν αναφέρθηκε καθόλου.......Κατανάλωση
Έχω να δω πολύ καιρό τους φίλους μου βενζιναδες


Στάλθηκε από το SM-N970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάποια δυσλειτουργια αυτά τα χιλιόμετρα?
Χρειάστηκες κάπου την εγγύηση?
Κάποιο παράπονο?
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Μέχρι στιγμής ευτυχώς τίποτε δεν χρειάστηκε
Ήμουν προετοιμασμενος για παιδικές ασθένειες αλλά μέχρι στιγμής όλα καλά


Στάλθηκε από το SM-N970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apoikos

Μέλος
Όνομα
Απόλλων
Μοτό
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer '22
Husqvarna TE 610 IE '08
Μια απορία έχω...
Τα 125 χλμ στις 4500 στροφές με έκτη . δεν είναι λίγα για τουριστικό μηχανάκι τέτοιου κυβισμού..;;;;
Όταν στο κουλούρι έχω 110 -115 στις ίδιες στροφές με πεμπτη..
Το KLR έχει κόκκινο κάπου στις 7.000-7.500 νομίζω. Η σχέση ταχύτητας και στροφών (με την ίδια ταχύτητα στο κιβώτιο) είναι γραμμική, οπότε τα 110 km/h στις 4.500 γίνονται περίπου 170 km/h στις 7.000 στροφές. Το Tiger έχει κόφτη κάπου στις 10.000 και μέγιστη ισχύ στις 9.000, οπότε τα 125 km/h στις 4.500 θα γίνονταν 250 km/h στις 9.000 (αν δεν είχε κόφτη στα 200 :roflmao:). Κοντό δεν το λες, αλλά θα μπορούσε να έχει λίγο πιο μακριά έκτη.

Ελάχιστα το χρησιμοποίησα στην θέση σπορ. Γενικά δεν εχω παίξει με τα διάφορα modes.
Τα modes κάνουν μεγάλη διαφορά, όπως και η ρύθμιση της ανάρτησης. Η ανάρτηση επειδή είναι ημιενεργητική δεν είναι απλά σκληρό-μαλακό η ρύθμισή της, αλλάζει συμπεριφορά και σε άλλα χαρακτηριστικά (π.χ. anti-dive), οπότε παίξε με τα μπλιμπλίκια να δεις αν θα βρεις κάποια ρύθμιση που σου ταιριάζει περισσότερο οδηγικά.

Το εχω στα υποψιν μου. Δεν ελπιζω σε θαυματα, ομως. Απλα περιμενω μια βελτιωση.
Τα αντίβαρα δε θα εξαφανίσουν τους κραδασμούς, μειώνουν όμως πάρα πολύ τις συχνότητες που σου προκαλούν μούδιασμα. Η πρώτη αίσθηση με το που τα βάλεις μπορεί να είναι ότι δεν άλλαξε τίποτα, αλλά θα δεις μεγάλη διαφορά όταν αρχίσεις να κινείσαι για ώρα στην "επικίνδυνη" περιοχή των 4.500 - 5.500 rpm.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μερικά αυτοκόλλητα και πάμε για Africa eco race, η triumph επιτέλους σταμάτησε να αντιγράφει Χόντα και πενφέ και τώρα θέλει να γίνει ΚΤΜ. Καλό για εμάς το βλέπω.


http://instagr.am/p/Cvb7LxRILZJ/
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Παιδιά, το Tiger Rally Explorer που έχει το Μοτοδίκτυο το ξέρουμε? Πάω αύριο με το KTM να ρωτήσω για ανταλλαγή, να το δω και από κοντά.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Παιδιά, το Tiger Rally Explorer που έχει το Μοτοδίκτυο το ξέρουμε? Πάω αύριο με το KTM να ρωτήσω για ανταλλαγή, να το δω και από κοντά.
Αν είναι στην Αγία Παρασκευή... δουλεύει δικό μας παιδί από το φόρουμ
 
Top Bottom