Triumph Tiger 1200 2021

apoikos

Μέλος
Όνομα
Απόλλων
Μοτό
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer '22
Husqvarna TE 610 IE '08
Καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς!

Με την ευκαιρία, να γράψω και εγώ δυο εντυπώσεις μετά από 6 μήνες και 7.000km συμβίωσης με το Tiger 1200 Rally Explorer, προερχόμενος από KTM 1290 SA '16 και πριν από αυτό ένα Caponord 1000.

Κινητήρας
Το πρώτο μου τρικύλινδρο, με έχει εντυπωσιάσει με τη γραμμικότητα του κινητήρα και με τον εθιστικό ήχο του ψηλά. Δεν ξέρω πως συγκρίνεται το T-plane με τον "κανονικό" τρικύλινδρο των 120°, αλλά κοντά στο ρελαντί μου δίνει αίσθηση V-2 (ειδικά σε μεγάλα ανοίγματα του γκαζιού). Δεν έχει την έκρηξη του LC8, αλλά έχει περισσότερο γκάζι απ' όσο χρειάζομαι, μεγάλη ελαστικότητα και λόγω άξονα είναι πιο απολαυστικό στις χαμηλές προς μεσαίες από το 1290 με τη μακριά και βαριά αλυσίδα που κροτάλιζε έντονα. Από κατανάλωση έβγαλε π.χ. 36ωρο και Λεωνίδιο με 5.1-5.2 l/100km σε σχετικά καλούς ρυθμούς, ενώ στην εθνική πάνω από τα 140km/h - και αναλόγως αέρα - φεύγει πάνω από τα 6l/100. Κραδασμούς έχει περίπου αντίστοιχους με το 1290, μεταξύ 4.500 και 5.000 στροφών, που τους καταλαβαίνεις στο τιμόνι και στα μαρσπιέ. Προσωπικά με ενοχλούσαν λίγο στο τιμόνι στην αρχή, αλλά βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση με τα αντίβαρα της Evotech Performance. Το μόνο ενοχλητικό που παραμένει είναι το τρέμουλο στους καθρέφτες που θολώνει αρκετά την εικόνα πάνω από τις 4.500 (και από το οποίο μάλλον πάσχουν πιο πολύ τα Explorer από τα Pro).

Στήσιμο/συμπεριφορά
Είναι εξαιρετικά ζυγισμένο, ουδέτερο μέσα στη στροφή, συγχωρεί και επιτρέπει διορθώσεις χωρίς να κάνει έντονες μεταφορές φορτίου σε γκάζι/φρένο. Τα κιλά του είναι μπόλικα μεν, αλλά σταματάνε να με απασχολούν πάνω από τα 5km/h. Το μεγάλο ντεπόζιτο επεκτείνεται κυρίως προς τη σέλα σε σχέση με το Pro και παρά τη μεγάλη χωρητικότητα η ποσότητα του καυσίμου δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά στο δρόμο. Οι αναρτήσεις επίσης εξαιρετικές, έχουν μάλλον μαλακά ελατήρια σε συνδυασμό με γρήγορη απόσβεση και δίνουν μια αρκετά σφιχτή αίσθηση χωρίς κοπανήματα στη normal ρύθμιση. Επίσης οδηγώντας θα ορκιζόμουν ότι έχει 19/17 και όχι 21/18 - γενικά το 21/18 μόνο θετικά με έχει εκπλήξει. Τα φρένα του είναι πολύ δυνατά και με εξαιρετική αίσθηση και εμπνέουν μεγάλη εμπιστοσύνη. Τον άξονα δεν τον καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου, παρά μόνο σε απρόσεκτο κλείσιμο/άνοιγμα του γκαζιού κυρίως στο sport mode, όπου μαζεύονται όλες οι ανοχές μαζί και χτυπάει λίγο.

Εκτός δρόμου μου εμπνέει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη απ' ότι το 1290. Το off road mode κάνει μεγάλη διαφορά στην ανάρτηση η οποία θυμίζει πιο πολύ enduro, και το 21/18 βοηθάει προφανώς στο ανώμαλο τεραίν. Με αυτά τα κιλά δε σκοπεύω να το βάλω σε μονοπάτια, όμως σε δασικούς / αγροτικούς με νεροφαγώματα, καμιά πέτρα κλπ πάει πετώντας.

Εργονομία
Είναι ψηλό, πολύ ψηλό.... Είμαι 1,80 και το φέρνω βόλτα οριακά. Κατά τ' άλλα η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και η σέλα άνετη για πολύωρο ταξίδι. Η ζελατίνα είναι ΟΚ από πλευράς κάλυψης, θα μπορούσε να είναι καλύτερη από πλευράς buffeting. Η θέση του συνεπιβάτη (απ' ότι μαθαίνω) είναι άνετη, σχετικά ψηλή σε σχέση με άλλα μηχανάκια, και τα μαρσπιέ δίνουν καλή γωνία στα πόδια - συνολικά καλό wife acceptance factor :D.

Μελανό σημείο είναι δυστυχώς η οθόνη, κυρίως γιατί το μενού έχει κακή οργάνωση και χειρισμό και γιατί τα animations μεταξύ των οθονών είναι εκνευριστικά αργά.

Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, το έχω καταευχαριστηθεί σε ό,τι βόλτα και να έχω κάνει και έχω την αίσθηση ότι το οδηγώ με πιο γρήγορο ρυθμό απ' ότι οδηγούσα το 1290 χωρίς να με κουράζει. Ίσως το ready to travel να μου πηγαίνει καλύτερα από το ready to race :)
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς!

Με την ευκαιρία, να γράψω και εγώ δυο εντυπώσεις μετά από 6 μήνες και 7.000km συμβίωσης με το Tiger 1200 Rally Explorer, προερχόμενος από KTM 1290 SA '16 και πριν από αυτό ένα Caponord 1000.

Κινητήρας
Το πρώτο μου τρικύλινδρο, με έχει εντυπωσιάσει με τη γραμμικότητα του κινητήρα και με τον εθιστικό ήχο του ψηλά. Δεν ξέρω πως συγκρίνεται το T-plane με τον "κανονικό" τρικύλινδρο των 120°, αλλά κοντά στο ρελαντί μου δίνει αίσθηση V-2 (ειδικά σε μεγάλα ανοίγματα του γκαζιού). Δεν έχει την έκρηξη του LC8, αλλά έχει περισσότερο γκάζι απ' όσο χρειάζομαι, μεγάλη ελαστικότητα και λόγω άξονα είναι πιο απολαυστικό στις χαμηλές προς μεσαίες από το 1290 με τη μακριά και βαριά αλυσίδα που κροτάλιζε έντονα. Από κατανάλωση έβγαλε π.χ. 36ωρο και Λεωνίδιο με 5.1-5.2 l/100km σε σχετικά καλούς ρυθμούς, ενώ στην εθνική πάνω από τα 140km/h - και αναλόγως αέρα - φεύγει πάνω από τα 6l/100. Κραδασμούς έχει περίπου αντίστοιχους με το 1290, μεταξύ 4.500 και 5.000 στροφών, που τους καταλαβαίνεις στο τιμόνι και στα μαρσπιέ. Προσωπικά με ενοχλούσαν λίγο στο τιμόνι στην αρχή, αλλά βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση με τα αντίβαρα της Evotech Performance. Το μόνο ενοχλητικό που παραμένει είναι το τρέμουλο στους καθρέφτες που θολώνει αρκετά την εικόνα πάνω από τις 4.500 (και από το οποίο μάλλον πάσχουν πιο πολύ τα Explorer από τα Pro).

Στήσιμο/συμπεριφορά
Είναι εξαιρετικά ζυγισμένο, ουδέτερο μέσα στη στροφή, συγχωρεί και επιτρέπει διορθώσεις χωρίς να κάνει έντονες μεταφορές φορτίου σε γκάζι/φρένο. Τα κιλά του είναι μπόλικα μεν, αλλά σταματάνε να με απασχολούν πάνω από τα 5km/h. Το μεγάλο ντεπόζιτο επεκτείνεται κυρίως προς τη σέλα σε σχέση με το Pro και παρά τη μεγάλη χωρητικότητα η ποσότητα του καυσίμου δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά στο δρόμο. Οι αναρτήσεις επίσης εξαιρετικές, έχουν μάλλον μαλακά ελατήρια σε συνδυασμό με γρήγορη απόσβεση και δίνουν μια αρκετά σφιχτή αίσθηση χωρίς κοπανήματα στη normal ρύθμιση. Επίσης οδηγώντας θα ορκιζόμουν ότι έχει 19/17 και όχι 21/18 - γενικά το 21/18 μόνο θετικά με έχει εκπλήξει. Τα φρένα του είναι πολύ δυνατά και με εξαιρετική αίσθηση και εμπνέουν μεγάλη εμπιστοσύνη. Τον άξονα δεν τον καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου, παρά μόνο σε απρόσεκτο κλείσιμο/άνοιγμα του γκαζιού κυρίως στο sport mode, όπου μαζεύονται όλες οι ανοχές μαζί και χτυπάει λίγο.

Εκτός δρόμου μου εμπνέει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη απ' ότι το 1290. Το off road mode κάνει μεγάλη διαφορά στην ανάρτηση η οποία θυμίζει πιο πολύ enduro, και το 21/18 βοηθάει προφανώς στο ανώμαλο τεραίν. Με αυτά τα κιλά δε σκοπεύω να το βάλω σε μονοπάτια, όμως σε δασικούς / αγροτικούς με νεροφαγώματα, καμιά πέτρα κλπ πάει πετώντας.

Εργονομία
Είναι ψηλό, πολύ ψηλό.... Είμαι 1,80 και το φέρνω βόλτα οριακά. Κατά τ' άλλα η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και η σέλα άνετη για πολύωρο ταξίδι. Η ζελατίνα είναι ΟΚ από πλευράς κάλυψης, θα μπορούσε να είναι καλύτερη από πλευράς buffeting. Η θέση του συνεπιβάτη (απ' ότι μαθαίνω) είναι άνετη, σχετικά ψηλή σε σχέση με άλλα μηχανάκια, και τα μαρσπιέ δίνουν καλή γωνία στα πόδια - συνολικά καλό wife acceptance factor :D.

Μελανό σημείο είναι δυστυχώς η οθόνη, κυρίως γιατί το μενού έχει κακή οργάνωση και χειρισμό και γιατί τα animations μεταξύ των οθονών είναι εκνευριστικά αργά.

Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, το έχω καταευχαριστηθεί σε ό,τι βόλτα και να έχω κάνει και έχω την αίσθηση ότι το οδηγώ με πιο γρήγορο ρυθμό απ' ότι οδηγούσα το 1290 χωρίς να με κουράζει. Ίσως το ready to travel να μου πηγαίνει καλύτερα από το ready to race :)
Τα αντίβαρα Evotech Performance, υπάρχουν πουθενά εδώ ή μόνο από Αγγλια?
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Τα αντίβαρα Evotech Performance, υπάρχουν πουθενά εδώ ή μόνο από Αγγλια?
Μόνο Αγγλία και επειδή έγινε ένας πανικός είναι και σε έλλειψη.
12€ τελωνείο να υπολογίζεις.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Σε όλα αυτά τα ωραία η ασχημα που γράφονται προσθέστε και την νέα μειωμένη τιμή και νομίζω ότι δεν υπάρχει καλύτερη πρόταση σε αυτή την κατηγορία.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Σε όλα αυτά τα ωραία η ασχημα που γράφονται προσθέστε και την νέα μειωμένη τιμή και νομίζω ότι δεν υπάρχει καλύτερη πρόταση σε αυτή την κατηγορία.
... βέβαια η μειωμένη τιμή δεν είναι "καλά νέα" για τους νυν κατόχους,
εκτός και αν λάβουν επιστροφή...
/// Β
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
... βέβαια η μειωμένη τιμή δεν είναι "καλά νέα" για τους νυν κατόχους,
εκτός και αν λάβουν επιστροφή...
/// Β
Έτσι πάει ,οι τιμές είναι ανοιχτές στη βιομηχανία....και προς τα πάνω και προς τα κατω.
Επιστροφή δεν νομίζω να λάβουν πάντως.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Έτσι πάει ,οι τιμές είναι ανοιχτές στη βιομηχανία....και προς τα πάνω και προς τα κατω.
Επιστροφή δεν νομίζω να λάβουν πάντως.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Σωστά,
αλλά δεν είναι ούτε "ηθικό" -γενικά-,
ούτε σεβασμός απενάντι στον πελάτη, αλλά και στο ίδιο το προϊόν.
/// Β

ΥΓ ... βέβαια από όσο θυμάμαι αυτή την τιμολογιακή "πολιτική" ακολουθούσε η εταιρεία, ανέκαθεν.
ΥΓ2 ... άραγε αυτή είναι παγκόσμια ή μόνο για την τοπική αγορά ;;;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάει να τσιμπήσει όσους δεν θέλουν να περιμένουν ως τον Σεπτέμβριο που ανακοινώθηκε ότι θα ανακοινωθεί το R1300GS, οι οποίοι πουλάνε σιγά σιγά τα 1250.

Την πολιτική ακολουθούν όλοι, στις κανονικές χώρες. Αυτό το 890R με το τριβαλιτσο και φουλ έξτρα ηλεκτρονικά ακόμα το "κλαίω" στα 11500 βασιλικά νομίσματα. Αλλά έξω είναι κορόιδα και δεν σέβονται τίποτα, εδώ έχουμε αρχές, πάλι καλά.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς!

Με την ευκαιρία, να γράψω και εγώ δυο εντυπώσεις μετά από 6 μήνες και 7.000km συμβίωσης με το Tiger 1200 Rally Explorer, προερχόμενος από KTM 1290 SA '16 και πριν από αυτό ένα Caponord 1000.

Κινητήρας
Το πρώτο μου τρικύλινδρο, με έχει εντυπωσιάσει με τη γραμμικότητα του κινητήρα και με τον εθιστικό ήχο του ψηλά. Δεν ξέρω πως συγκρίνεται το T-plane με τον "κανονικό" τρικύλινδρο των 120°, αλλά κοντά στο ρελαντί μου δίνει αίσθηση V-2 (ειδικά σε μεγάλα ανοίγματα του γκαζιού). Δεν έχει την έκρηξη του LC8, αλλά έχει περισσότερο γκάζι απ' όσο χρειάζομαι, μεγάλη ελαστικότητα και λόγω άξονα είναι πιο απολαυστικό στις χαμηλές προς μεσαίες από το 1290 με τη μακριά και βαριά αλυσίδα που κροτάλιζε έντονα. Από κατανάλωση έβγαλε π.χ. 36ωρο και Λεωνίδιο με 5.1-5.2 l/100km σε σχετικά καλούς ρυθμούς, ενώ στην εθνική πάνω από τα 140km/h - και αναλόγως αέρα - φεύγει πάνω από τα 6l/100. Κραδασμούς έχει περίπου αντίστοιχους με το 1290, μεταξύ 4.500 και 5.000 στροφών, που τους καταλαβαίνεις στο τιμόνι και στα μαρσπιέ. Προσωπικά με ενοχλούσαν λίγο στο τιμόνι στην αρχή, αλλά βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση με τα αντίβαρα της Evotech Performance. Το μόνο ενοχλητικό που παραμένει είναι το τρέμουλο στους καθρέφτες που θολώνει αρκετά την εικόνα πάνω από τις 4.500 (και από το οποίο μάλλον πάσχουν πιο πολύ τα Explorer από τα Pro).

Στήσιμο/συμπεριφορά
Είναι εξαιρετικά ζυγισμένο, ουδέτερο μέσα στη στροφή, συγχωρεί και επιτρέπει διορθώσεις χωρίς να κάνει έντονες μεταφορές φορτίου σε γκάζι/φρένο. Τα κιλά του είναι μπόλικα μεν, αλλά σταματάνε να με απασχολούν πάνω από τα 5km/h. Το μεγάλο ντεπόζιτο επεκτείνεται κυρίως προς τη σέλα σε σχέση με το Pro και παρά τη μεγάλη χωρητικότητα η ποσότητα του καυσίμου δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά στο δρόμο. Οι αναρτήσεις επίσης εξαιρετικές, έχουν μάλλον μαλακά ελατήρια σε συνδυασμό με γρήγορη απόσβεση και δίνουν μια αρκετά σφιχτή αίσθηση χωρίς κοπανήματα στη normal ρύθμιση. Επίσης οδηγώντας θα ορκιζόμουν ότι έχει 19/17 και όχι 21/18 - γενικά το 21/18 μόνο θετικά με έχει εκπλήξει. Τα φρένα του είναι πολύ δυνατά και με εξαιρετική αίσθηση και εμπνέουν μεγάλη εμπιστοσύνη. Τον άξονα δεν τον καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου, παρά μόνο σε απρόσεκτο κλείσιμο/άνοιγμα του γκαζιού κυρίως στο sport mode, όπου μαζεύονται όλες οι ανοχές μαζί και χτυπάει λίγο.

Εκτός δρόμου μου εμπνέει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη απ' ότι το 1290. Το off road mode κάνει μεγάλη διαφορά στην ανάρτηση η οποία θυμίζει πιο πολύ enduro, και το 21/18 βοηθάει προφανώς στο ανώμαλο τεραίν. Με αυτά τα κιλά δε σκοπεύω να το βάλω σε μονοπάτια, όμως σε δασικούς / αγροτικούς με νεροφαγώματα, καμιά πέτρα κλπ πάει πετώντας.

Εργονομία
Είναι ψηλό, πολύ ψηλό.... Είμαι 1,80 και το φέρνω βόλτα οριακά. Κατά τ' άλλα η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και η σέλα άνετη για πολύωρο ταξίδι. Η ζελατίνα είναι ΟΚ από πλευράς κάλυψης, θα μπορούσε να είναι καλύτερη από πλευράς buffeting. Η θέση του συνεπιβάτη (απ' ότι μαθαίνω) είναι άνετη, σχετικά ψηλή σε σχέση με άλλα μηχανάκια, και τα μαρσπιέ δίνουν καλή γωνία στα πόδια - συνολικά καλό wife acceptance factor :D.

Μελανό σημείο είναι δυστυχώς η οθόνη, κυρίως γιατί το μενού έχει κακή οργάνωση και χειρισμό και γιατί τα animations μεταξύ των οθονών είναι εκνευριστικά αργά.

Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, το έχω καταευχαριστηθεί σε ό,τι βόλτα και να έχω κάνει και έχω την αίσθηση ότι το οδηγώ με πιο γρήγορο ρυθμό απ' ότι οδηγούσα το 1290 χωρίς να με κουράζει. Ίσως το ready to travel να μου πηγαίνει καλύτερα από το ready to race :)
Σε ευχαριστώ για το ωραίο review, γέλασα πολύ με τον παράγοντα WAF :roflmao:
 

apoikos

Μέλος
Όνομα
Απόλλων
Μοτό
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer '22
Husqvarna TE 610 IE '08
Τα αντίβαρα Evotech Performance, υπάρχουν πουθενά εδώ ή μόνο από Αγγλια?
Όπως είπε και ο VISION, μόνο Αγγλία δυστυχώς. Εγώ τα πήρα από την EP μέσω ebay για να πληρώσω εκεί το ΦΠΑ και να έχω μόνο τα τέλη των ΕΛΤΑ εδώ. Τώρα δεν βλέπω να τα έχει η EP (μάλλον έλλειψη που λέει και ο VISION), αλλά βλέπω 1-2 άλλα listings στο ebay από Αγγλία.
 

apoikos

Μέλος
Όνομα
Απόλλων
Μοτό
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer '22
Husqvarna TE 610 IE '08
Πάει να τσιμπήσει όσους δεν θέλουν να περιμένουν ως τον Σεπτέμβριο που ανακοινώθηκε ότι θα ανακοινωθεί το R1300GS, οι οποίοι πουλάνε σιγά σιγά τα 1250.
Επίσης πιθανόν να θέλει να ξεστοκάρει τα Rally του '22 που δεν πούλησε για να ανανεώσει το inventory ή/και να πιάσει στόχους πωλήσεων. Κρίνοντας απ' το ότι το Δεκέμβρη τα είχε και τα 4 βασικά μοντέλα ετοιμοπαράδοτα σε 3 χρώματα το καθένα, μάλλον είχαν κάνει εισαγωγή ένα μεγαλούτσικο (για τα δεδομένα της κατηγορίας) batch για να υπάρχουν.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Επίσης πιθανόν να θέλει να ξεστοκάρει τα Rally του '22 που δεν πούλησε για να ανανεώσει το inventory ή/και να πιάσει στόχους πωλήσεων. Κρίνοντας απ' το ότι το Δεκέμβρη τα είχε και τα 4 βασικά μοντέλα ετοιμοπαράδοτα σε 3 χρώματα το καθένα, μάλλον είχαν κάνει εισαγωγή ένα μεγαλούτσικο (για τα δεδομένα της κατηγορίας) batch για να υπάρχουν.
Αυτό ακριβώς συμβαίνει
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πολυ καλή τιμή για τα rally! Στα απλά (19/18) δεν έχει εκπτώση άραγε?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν βοήθησε το πρόγραμμα μας στο Λεωνίδιο για τεστ σε "ιδανικές συνθήκες δρόμου" σε αντίθεση με το "και χάρη σου κάνουμε αν το πάρεις 15 λεπτά εντός Αθήνας" αλλά ακολουθώντας το tiger είναι εντυπωσιακό ότι μηχανές αυτού του βάρους με 21-18 έχουν φτάσει σε σημείο να στρίβουν τόσο ανάλαφρα, να "στριμώχνονται" σε σφιχτό επαρχιακό ξεκούραστα και με κατανάλωση μιάς κατηγορίας πιο κάτω. Αεροδυναμικά (βλέποντας επίσης το πόσο/πως επηρεάζεται ο αναβάτης του) είναι καλύτερο από GS.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Δεν βοήθησε το πρόγραμμα μας στο Λεωνίδιο για τεστ σε "ιδανικές συνθήκες δρόμου" σε αντίθεση με το "και χάρη σου κάνουμε αν το πάρεις 15 λεπτά εντός Αθήνας" αλλά ακολουθώντας το tiger είναι εντυπωσιακό ότι μηχανές αυτού του βάρους με 21-18 έχουν φτάσει σε σημείο να στρίβουν τόσο ανάλαφρα, να "στριμώχνονται" σε σφιχτό επαρχιακό ξεκούραστα και με κατανάλωση μιάς κατηγορίας πιο κάτω. Αεροδυναμικά (βλέποντας επίσης το πόσο/πως επηρεάζεται ο αναβάτης του) είναι καλύτερο από GS.
αυτο ηταν κριμα διοτι δεν βοηθησαν και οι καιρικες την κυριακη,προλαβαμε 3 test ride ολα και ολα να παμε τα παιδια...
παντως σε μια απαιτητικη στροφη και ακολουθωντας ενα σαν σκουπα που ημουν,εντυπωσιαστηκα ποσο ανετα την πηρε και με οδοστρωμα ψιλοβρεμενο
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Τεστ ράιντ σήμερα στο Tiger 1200 GT Pro.

(κάνω κόπυ το κείμενο του apoikos γιατί μου άρεσε η σειρά αλλά γράφω τις δικές μου εντυπώσεις, όπως είδα την μοτοσυκλέτα σε μια βόλτα από Συγγρού-Εθνική-αναστροφή στον Ρέντη και πίσω)

Κινητήρας
Μου έκανε εντύπωση το πιο τραχύ δούλεμα του, καμία σχέση με τον 1050 αλλά και τον προηγούμενο 1200 που είχα κάνει τεστ ράιντ παλιότερα. Επίσης, στο road πρόγραμμα δεν με εντυπωσίασε το γκάζι του, ενώ μάζευε χλμ δεν μου έδωσε την αίσθηση μοτοσυκλέτας 150 αλόγων. Το 1290 φαίνεται σαφώς πιο δυνατό.
Από την άλλη, πολύ γραμμικό, σωστός ψεκασμός και εντύπωση μου έκανε ότι δεν έβγαζε πολύ ζέστη για τέτοια μέρα. Έχω άμεση σύγκριση με το 1290 SAS που κυκλοφόρησα χθες εντός Αθηνών και ψήθηκα. Πρέπει να κάνουν πολύ καλή δουλεία κάτι πλαστικά εξογκώματα που έχει το μηχανάκι, μου δημιούργησαν όμως άλλο πρόβλημα.
Κραδασμοί όντως υπάρχουν στο τιμόνι, εγλω τους αντιλήφθηκα μετά τις 5-5,5Κ και δεν φάνηκε να μειώνονται πολύ όσο ανέβαιναν οι στροφές. Για μένα βέβαια, τέτοια "προβλήματα" δεν είναι αιτίες μη αγοράς μιας μοτοσυκλέτας αλλά περί ορέξεως...Νομίζω έχει να κάνει με τον γενικότερο χαρακτήρα του μοτέρ, χάθηκε το βελούδινό δούλεμα προς τέρψην των αλόγων που πρακτικά εμένα δεν μου φάνηκαν. Θα βάλω ένα 7/10

Στήσιμο/συμπεριφορά
Δεν έχω να γράψω κάτι αρνητικό. Πολύ σταθερό στην ευθεία (έως 130-140), σταθερό και εύκολο στην στροφή, ελαφριά αίσθηση (το είχα έννοια αυτό γιατί διαβάζω για ψηλό κέντρο βάρους και σχετικά βαριά αίσθηση, που ίσως τελικά να αφορά περισσότερο το rally) σαν του ΚΤΜ. Πολύ καλά φρένα, ανώτερα του ΚΤΜ, καλή ανεμοκάλυψη στην ψηλή μόνο θέση της ζελατίνας, δεν είχα στροβιλισμούς παρόλο που ήμουν με το jet κράνος. Φαρδύ τιμόνι που μου άρεσε.
Ο άξονας δεν με ενόχλησε καθόλου και τον θυμήθηκα στο τέλος που έπερνα την στροφή από Ποσειδώνος προς Συγγρού και με αβέβαιο γκάζι ένοιωσα κάτι μικρά γκαπ/γκουπ.
Γενικά πολύ εύκολο και σταθερό μηχανάκι, δεν ένοιωσα να μειονεκτεί κάπου σε σχέση με το 1290 SAS. Θα βάλω 9/10

Εργονομία
Μου φάνηκε πολύ μανιτζέβελο και εύκολο γενικά, η σέλα ήταν στην χαμηλή θέση βέβαια και τα γόνατα μου έβρισκαν στα φλαπς που περιέγραψα πιο πάνω για την ζέστη του μοτέρ. Με μια μικρή δοκιμή που έκανα ανασηκώνοντας λίγο τον κώλο μου δεν έβρισκαν οπότε θεωρώ ότι στην πιο ψηλή θέση ή με μια μεταποίηση δεν θα έχω κάποιο θέμα. Μιας που μιλάμε για σέλα, δεν μου άρεσε οπτικά. Μια ραφή, ένα σχέδιο, μια τσαχπινιά θα ήταν ευπρόσδεκτη. Κατά τα άλλα, ήταν άπλυτο

Η οθόνη ήταν ευανάγνωστη, το μενού ήθελε λίγο συνήθεια και όντως ήταν λίγο αργό άλλα όχι όπως έχω δει σε άλλα βίντεο. Δεν με χάλασε δηλαδή.

Συνολικά μου άρεσε πολύ σαν μοτοσυκλέτα. Δεν είναι σούπερ ουάου όσο το ΚΤΜ αλλά το θεωρώ εξίσου καλό, με διαφορετικό χαρακτήρα, πιο τουριστικό που μου άρεσε. Στην τιμή που παίζει, το χτύπαγα.
 
Top Bottom