Εντυπωσιακή η γραμμή παραγωγής. Σε 2:45 το μηχανάκι γίνεται από μοτέρ πάνω σε τελάρο ready to ride, απίστευτη φάση με βοήθεια υπολογιστή και εργαλείων χειρός συνδεδεμένων με το shop manual, περνάει τεστ και μόλις κρυώσει μπαίνει σε ζελατίνα και κάποια σε κουτί...
Τα tiger 1200 είναι built to order, ξεκινάει μόλις πατήσεις το κουμπί της αγοράς, για την ώρα τα μόνα που φτιάχνει το Χινκλεϊ. Σύντομα, μάλλον πριν το καλοκαίρι, θα ξεκινήσουν τα tiger 900 εκεί. Αποθήκη για περίπου 6500 μηχανές, 4000 μπαίνουν και άλλες τόσες βγαίνουν την ημέρα, το 97% πουλημένες. Δεν μένει στοκ τίποτα.
Εξακολουθεί να είναι εκτός (δικής μου) λογικής τόσα λεφτά για μηχανάκι, αλλά μου άρεσε που είδα πως, ποιοί και όλο το παρασκήνιο. Η triumph έχει πολύ σοβαρή προοπτική για να κάνει πράγματα, είναι πολύ περήφανοι για το r&d, έχουν τρελό ποιοτικό έλεγχο, πολύ ωραίο μηχανουργείο, (υποτίθεται ότι περίπου 1 στα 500 μηχανάκια κάτι έχει που θέλει διόρθωση στον τελικό έλεγχο), λένε ότι το 660 πουλάει σαν τρελό και ότι γενικά είναι οι πρώτοι σε πωλήσεις στην Ευρώπη σε "μεγάλα" μηχανάκια. Εντυπωσιακό και το βαφείο, όλα στο χέρι, πολύ περήφανοι για το pinstriping .
Φωτό μην ζητήσετε, μας είπαν ότι αν βγει κινητό από τσέπη μας πετάνε έξω. Δεν είδαμε τα νέα off road αλλά έρχονται "πιο σύντομα από ότι μπορεί να πιστεύετε", μάθαμε ότι τα μοντέλα αλλάξουν κάθε τέσσερα χρόνια πια γιατί...
Η μοντέρνα τεχνολογία με υπολογιστές και 3D εκτυπώσεις έχει μειώσει τον χρόνο εξέλιξης από 6 χρόνια σε 4 και η εξέλιξη νέου μοντέλου ξεκινάει 15 μέρες μετά την παρουσίαση στον τύπο του εκάστοτε σημερινού. Κανείς δεν σπάει τον κύκλο γιατί θα φύγει ο ανταγωνισμός.
Εγώ ήθελα να φύγω με το bond edition scrambler xe, ζητησα εκπτωτικό κουπόνι για μηχανάκι και πήρα κουπόνι για 50% έκπτωση στο μουσείο τους.
Αν σκεφτεί κανείς πως ξεκίνησε αυτός ο κύκλος ιδιοκτησίας και πόσο γρήγορα έγινε αυτό που είναι σήμερα, κρατώντας και την αίσθηση βιοτεχνίας ακόμα, είναι απίστευτη πορεία. Κέρδισαν τον σεβασμό μου.