Tuareg-660

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ωω τα σέβη μου κύριε Γιώργο.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, τα χαιρετίσματά μου!
Θα χαρώ να τα ξαναπούμε κι από κοντά, είστε ευπρόσδεκτοι όποτε θέλετε στην όμορφη Πιερία
Θα ήταν πολύ ωραία να γίνει μια βόλτα τύπου τρόφι στα όμορφα βουνά σας.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Γιάννης Σάρχο :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::friendship:

για οσους δεν ξερουν τον Γιαννη...
γυρναει την ελλαδα απο ακρη σε ακρη....
κοιμαται σε σκηνη...
μπορει και την περναει με μια τυροπιτα και δυο σουβλακια ολη μερα....
ξαπλωνει σε ερημοκλησια και πλενει τα μουτρα του απο πηγη τρεχουμενη και γαργαρη...
αν ειναι σε θαλασσα χαζευει τον εναστρο ουρανο και πλενεται με θαλασσινο νερο...
πινει αμα λαχει και σπαστο καφεδακι fiesta.... ουτε καν νες-καφε...
εχει κανει χωμα με βαρκαντερο 125....

να συνεχισω ή μπηκατε στο νοημα???....

βρειτε του τωρα μηχανακι ....

:waiting::waiting::waiting:
Μόνο T7 για την χρήση αυτή
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Ίσως αξίζει νέο θέμα, αλλά ξεκινάμε εδώ: Το RS το έβγαλαν σε 400αρι, θα το κάνουν άραγε και για το Tuareg;
 
Reactions: STF

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450


Νέα χρώματα για το 24!
Πολύ ωραίοι χρωματισμοί σε συνδυασμό και με το κόκκινο πλαίσιο...!
 

Panos Blackeye

Μέλος
Όνομα
Panos
Μοτό
BMW f800 gs
HONDA VFR 800X
YAMAHA TENERE 700
HONDA CRF1100 ADS
Συνέχεια ακούω για κραδασμούς αλλά δεν μπορώ να τους εντοπίσω..Έχω κάνει μέχρι 1150 χλμ σερί,μόνο για βενζίνη σταματαγα,με ταχύτητα από 120-130km..Και με την μαμά σέλα.. Μάλλον κάποιο πρόβλημα έχει η μηχανή μου η το πιθανότερο εγώ..
Οι κραδασμοί είναι και λίγο προσωπικό θέμα , κάποιοι τους καταλαβαίνουν και κάποιοι όχι , σε μένα ήταν αισθητοί πάνω από τα 130 - 140 , δεν πήγαινα παραπάνω , μιλάω πάντα σε επαρχιακό με μπάρες στην μέση .
Επίσης αυτοί που έχουν ΚΤΜ θα σου πουν , ότι δεν υπάρχουν καθόλου .
Τέλος για να καταλάβεις την διαφορά θα πρέπει να οδηγήσεις ένα Τ700 .
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Οι κραδασμοί είναι και λίγο προσωπικό θέμα , κάποιοι τους καταλαβαίνουν και κάποιοι όχι , σε μένα ήταν αισθητοί πάνω από τα 130 - 140 , δεν πήγαινα παραπάνω , μιλάω πάντα σε επαρχιακό με μπάρες στην μέση .
Επίσης αυτοί που έχουν ΚΤΜ θα σου πουν , ότι δεν υπάρχουν καθόλου .
Τέλος για να καταλάβεις την διαφορά θα πρέπει να οδηγήσεις ένα Τ700 .
Είχα κ KTM..Το φ800 είναι ότι πιο σμουθ έχει περάσει από τα χέρια μου..
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
FYI, κάποιες φορές (ανάλογα με την λειτουργία της ανάρτητησης) το πλαινό στάντ έβρίσκε πάνω στο ψαλίδι με αποτέλεσμα να αφήνει σημάδι στο πλάι. Χτές αλλάχτηκε το ψαλίδι στην εγγύηση και νομίζω και η βάση που πιάνει το stand ειναι πλεον νεο part number που διορθώνει το πρόβλημα με διαφορετική γωνία στο σταντ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
FYI, κάποιες φορές (ανάλογα με την λειτουργία της ανάρτητησης) το πλαινό στάντ έβρίσκε πάνω στο ψαλίδι με αποτέλεσμα να αφήνει σημάδι στο πλάι. Χτές αλλάχτηκε το ψαλίδι στην εγγύηση και νομίζω και η βάση που πιάνει το stand ειναι πλεον νεο part number που διορθώνει το πρόβλημα με διαφορετική γωνία στο σταντ.
Ναι όντως ισχύει αλλά δεν θυμόμουν εάν ήταν στο πλαϊνό ή στο κεντρικό σταντ.
Το είχα παρατηρήσει σε ένα tuareg και μου έκανε εντύπωση η ευκολία με το οποίο το είχαμε επαναφέρει.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
FYI, κάποιες φορές (ανάλογα με την λειτουργία της ανάρτητησης) το πλαινό στάντ έβρίσκε πάνω στο ψαλίδι με αποτέλεσμα να αφήνει σημάδι στο πλάι. Χτές αλλάχτηκε το ψαλίδι στην εγγύηση και νομίζω και η βάση που πιάνει το stand ειναι πλεον νεο part number που διορθώνει το πρόβλημα με διαφορετική γωνία στο σταντ.
Έλα ρε ;; Αύριο πάω για σέρβις !! Και εμένα βρίσκει και του έκανε σημάδι !! Να το αναφέρω αν είναι
 

jopa

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
Ναι, φαίνεται να είναι "γνωστό" θέμα. Πήγα πριν λίγες μέρες για αλλαγή λαδιών κ χωρίς να έχω πρόβλημα ή να αναφέρω κάτι, όταν το παρέλαβα με ενημέρωσαν ότι προληπτικά είχαν προσθέσει 1-2 ροδέλες εσωτερικά της βάσης του σταντ, για να έρθει πιο έξω και να μην κινδυνεύει να βρει το σταντ στο ψαλίδι.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το
Ναι, φαίνεται να είναι "γνωστό" θέμα. Πήγα πριν λίγες μέρες για αλλαγή λαδιών κ χωρίς να έχω πρόβλημα ή να αναφέρω κάτι, όταν το παρέλαβα με ενημέρωσαν ότι προληπτικά είχαν προσθέσει 1-2 ροδέλες εσωτερικά της βάσης του σταντ, για να έρθει πιο έξω και να μην κινδυνεύει να βρει το σταντ στο ψαλίδι.
Αυτό το γνωρίζω ναι και εμένα το έκανε αλλά πάλι βρίσκει τώρα !
Ότι κάνει αντικατάσταση στο ψαλίδι δεν το ήξερα
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Κάπου διάβασα ότι στην Ιταλία βγήκε πρώτη στην κατηγορία της η Aprilia αλλά δεν γνωστοποιηθηκε.


Στάλθηκε από το SM-A346B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Κάπου διάβασα ότι στην Ιταλία βγήκε πρώτη στην κατηγορία της η Aprilia αλλά δεν γνωστοποιηθηκε.


Στάλθηκε από το SM-A346B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολυ τριβεσαι :secret:
 

jopa

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
Παιδιά, έχει δοκιμάσει κανείς στο Tuareg λάστιχα διαφορετικά από τα OEM Pirelli Scorpion Rally STR? Μπορείτε να μοιραστείτε εντυπώσεις?

Τα OEM μου έχουν τώρα ~6500km (90%+ σε άσφαλτο) και αντέχουν ακόμα αρκετά νομίζω. Στο χώμα έχω κάνει λίγες μόνο βόλτες και είμαι και αρχάριος. Σκέφτομαι μήπως έπαιρνα ένα σετ χωμάτινα που να τα βάζω-βγάζω αν θα προβλέπεται περισσότερο χώμα. Οι επιλογές που κοιτάζω είναι:
  • Continental TKC 80
  • Michelin Anakee Wild
  • Pirelli Scorpion Rally
  • Bridgestone Battlax AX41
  • Dunlop Trailmax Raid
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παιδιά, έχει δοκιμάσει κανείς στο Tuareg λάστιχα διαφορετικά από τα OEM Pirelli Scorpion Rally STR? Μπορείτε να μοιραστείτε εντυπώσεις?

Τα OEM μου έχουν τώρα ~6500km (90%+ σε άσφαλτο) και αντέχουν ακόμα αρκετά νομίζω. Στο χώμα έχω κάνει λίγες μόνο βόλτες και είμαι και αρχάριος. Σκέφτομαι μήπως έπαιρνα ένα σετ χωμάτινα που να τα βάζω-βγάζω αν θα προβλέπεται περισσότερο χώμα. Οι επιλογές που κοιτάζω είναι:
  • Continental TKC 80
  • Michelin Anakee Wild
  • Pirelli Scorpion Rally
  • Bridgestone Battlax AX41
  • Dunlop Trailmax Raid
Ο Σπύρος enkefalos είχε βάλει τα Motoz στο δικό του.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Παιδιά, έχει δοκιμάσει κανείς στο Tuareg λάστιχα διαφορετικά από τα OEM Pirelli Scorpion Rally STR? Μπορείτε να μοιραστείτε εντυπώσεις?

Τα OEM μου έχουν τώρα ~6500km (90%+ σε άσφαλτο) και αντέχουν ακόμα αρκετά νομίζω. Στο χώμα έχω κάνει λίγες μόνο βόλτες και είμαι και αρχάριος. Σκέφτομαι μήπως έπαιρνα ένα σετ χωμάτινα που να τα βάζω-βγάζω αν θα προβλέπεται περισσότερο χώμα. Οι επιλογές που κοιτάζω είναι:
  • Continental TKC 80
  • Michelin Anakee Wild
  • Pirelli Scorpion Rally
  • Bridgestone Battlax AX41
  • Dunlop Trailmax Raid
Τα μαμά αντέχουν πολύ !! 16.000 χλμ εγώ στρίβουν τάπα ακόμα
 

jopa

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
Συμφωνώ Θάνο, φαίνεται να αντέχουν πολύ. Το σκεπτικό μου είναι να παραμείνουν η 'κύρια' επιλογή, αλλά να έχω κ ένα έξτρα χωμάτινο σετ για όποτε προκύπτουν αντίστοιχες βόλτες.
 
Top Bottom