XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Αν αναφερεσαι στο CRF1000, το να φτασεις στα φιλτρα αερα (εχει δυο) ειναι στη χειροτερη 10' δουλεια για να βγουν τα δυο πλαϊνα πλαστινα και δυο βιδες για το καπακι του καθε φιλτρου. Ευκολακι οπου και νασαιΝα μας πει ο XLGeorge με το Ιαπωνικό "εύκολο" μηχανάκι στο βάλε/βγάλε φίλτρου.
Εκεινο που ητανε πιο δυσκολο ειναι το XLV650 που τοχει κατω απο το ρεζερβουαρ αλλα και παλι δεν ειναι κατι "τραγικο" αν χρειαστει να βγει στο δρομο, εχει βεβαια δουλιτσα και το καπακι του φιλτρου εχει πολλες βιδες περιμετρικα.
EDIT: Tnx Στεφανε stefos, fixed.
Τελευταία επεξεργασία: