Tuareg-660

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι εννοείς; τρεις ερωτήσεις έχει..
Ε ναι. Γιατί θες να γίνεις μέλος, αφού έχεις Απρίλια; Ξέρω γω, ήρθα να κατακτήσω την χώρα σας και να υποδουλώσω τον λαό σας. :p
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ε ναι. Γιατί θες να γίνεις μέλος, αφού έχεις Απρίλια; Ξέρω γω, ήρθα να κατακτήσω την χώρα σας και να υποδουλώσω τον λαό σας. :p
Υπερβάλεις..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα απαντούσα αλλά το χειρότερο μου είναι να δημιουργό προσδοκίες στους ανθρώπους.

Άσε που ένα μαμούνι μου είπε ότι σου ανέφερε κάτι για το WRR... Αυτός είναι παλιόπαιδο να ξες...
Έχεις σωστές πληροφορίες απ´το..... μαμούνι!!!! :laugh:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα έχω ένα δύσκολο 2023... θα πρέπει να πάρω μια μεγάαααααλη απόφαση!

Θα απαντούσα αλλά το χειρότερο μου είναι να δημιουργό προσδοκίες στους ανθρώπους.
Α, και που’σαι Στέφανε, δεν το «κάνουμε» προς το τέλος του 22;;; :happy:
Ποιος περιμένει μέχρι το 23;;; :hungover::rolleyes:
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Α, και που’σαι Στέφανε, δεν το «κάνουμε» προς το τέλος του 22;;; :happy:
Ποιος περιμένει μέχρι το 23;;; :hungover::rolleyes:
Γερμανοτραφής. Όλα προγραμματίζονται σε μακροπρόθεσμους ορίζοντες, μόνον έτσι τα καταφέρνεις πιο γρήγορα.

:friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
190 φωτογραφίες από τα πάντα και τα κοάλα του Τουαρέγκ. Με το καλό και τα αξεσουάρ.


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το tuareg φαίνεται μια πολύ ωραία και ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα διπλού χαρακτήρα.. Μόνο καλό είναι που έχουμε πλέον 4 μοτοσυκλέτες απο μεγάλους κατασκευαστές στην κατηγορία (F850GS, Tenere 700, Tuareg και 890R). Και ακολουθούν κι άλλοι όπως οι Κινέζοι με μηχανές σαν το CF-MOTO 800 mt

Καιρός είναι τώρα που πήραν μπρος και είδαν πως ο κόσμος θέλει μηχανές με χωμάτινο χαρακτήρα να δώσουν στον λαό και πιο ελαφριές υλοποιήσεις. Καλές είναι οι μοτοσυκλέτες που πάνε και χώμα και ταξίδι και στη δουλειά και δικάβαλα κλπ. Αυτές όμως δεν γίνεται να είναι κάτω απο 200 κιλά το έχουμε πλέον καταλάβει.

Θέλουμε λοιπόν μοτοσυκλέτες που να έχουν λιγότερες δυνατότητες για δικάβαλα, μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια και ένα κύλινδρο λιγότερο (640 adventure απογόνους).

Ένα ΚΤΜ 690 adventure πόσο δύσκολο είναι δηλαδή για την ΚΤΜ να το φτιάξει?να είναι 170 κιλάκια με ένα τεποζιτάκι 15-17 λίτρα, ένα ωραίο fering μπροστά και μια πιο άνετη σέλα. Αυτά τα 30-35 κιλά θα κάνουν όλη τη διαφορά στο χώμα.

Έβγαλε ας πούμε η Honda to CRF300 rallye. Πόσο δύσκολο είναι να βγάλει ένα ίδιας φιλοσοφίας έστω 500 ή 600 κυβικά?!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θέμα δεν είναι της τεχνικής δυσκολίας.

Το θέμα είναι τα λεφτά.

11500 έχουν τα 690/701 αν θυμάμαι καλά; Πόσο θα χρεώσει το 690adv?

Η Χόντα έβγαλε το 450 δρόμου με 10,000+, πόσο θα χρεώσει το ράλι;

Και άντε και βγήκαν αυτά.

Πόσοι όντως θα τα πάρουν ώστε να έχει όφελος η εταιρεία; Αυτοί που θέλουν ένα τέτοιο μηχανάκι σώνει και καλά, το φτιάχνουν στα μέτρα τους με τις υπάρχουσες βάσεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θέμα είναι ότι υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές ρύπων ανά κυβισμό. Γιαυτό τα μεγάλα μας τελείωσαν και τα μικρά για να ανταπεξέλθουν μεγαλώνουν.
Το παλιά 600άρια θα έπρεπε να γίνουν μονοκύλινδρα 800άρια και εκεί αρχίζουν νέα προβλήματα βάρους.
Τα 690/701 πολύ φοβάμαι -εδώ και 4-5 χρόνια- είναι μια ιστορία που θυμίζει λίγο VW. Καλό για εμάς, κακό για τους προδιαγραφές απαιτούντες. Είναι αφύσικο μια μοτοσυκλέτα 1Κ να βγάζει 70+ άλογα στο στρόφαλο και να περνάει τις προδιαγραφές και αυτό να μεγαλώνει διαρκώς τα τελευταία χρόνια χωρίς να αυξάνει ο κυβισμός. Αν το έχει καταφέρει η με το σταυρό στο χέρι KTM.... της αξίζουν πολλά-πολλά respect.
Εδώ δε πέρναγε πλέον τις προδιαγραφές ο 660 της Minarelli... που έβγαζε δεν έβγαζε 45 άλογα στο στρόφαλο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει μοτέρ που δεν μπορεί να φτιαχτεί ώστε να περνάει. Το θέμα είναι αν αξίζει να γίνει. Αν έχεις το mt07 στα ίδια κιλά περίπου με το xt660x, γιατί ακριβώς θες το αρχαίο χρεπι;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπορεί να φτιαχτεί. Τι θα αποδίδει και πως θα το αποδίδει είναι το ερώτημα (ώστε να περνάει προδιαγραφές).
Αν η Yamaha έβγαζε ένα WR450R (ούτε καν 600) με 45 αλογάκια στρόφαλο θα πουλούσε τεράστια νούμερα, ότι τιμή και να το έδινε. Κρίνοντας από τα WR250R που έχουν πουληθεί σε Αμερική και Αυστραλία, ούτε και εκεί ήταν φθηνό, στοίχιζε αρκετά περισσότερο από το DRZ400.
Το CRF250 έγινε 300 για να περνάει προδιαγραφές και να πάρει 5-6 άλογα. Και πολλά σκούτερ είναι 300, το 250 μας τελείωσε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άντε και το ελληνικό μέσο...
Πρώτα τα σημαντικά νέα:


Όπως είπαμε, το μεγάλο ύψος της από το έδαφος δεν δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα για τους κοντούς αναβάτες μέσα στην πόλη, όπου σε κάθε φανάρι θα πατάνε και με τα δύο πόδια στο έδαφος.


μετά να δούμε τα υπόλοιπα


το ατσάλινο πλαίσιο του Tuareg 660 έχει σχεδιαστεί να αντέχει 220kg (αναβάτης+συνεπιβάτης+αποσκευές) και το πιο κοντό γρανάζωμα βοηθάει τις ρεπρίζ όταν η μοτοσυκλέτα είναι πλήρως φορτωμένη.


Τόσο στην άσφαλτο (πολύ σφιχτό στροφιλίκι με κορυφαίας πρόσφυσης άσφαλτο) όσο και στο χώμα (βατοί, νωποί χωματόδρομοι με κόκκινο πατημένο χώμα) το Tuareg 660 είχε εντυπωσιακά ελαφριά αίσθηση και ήταν απίστευτα ευέλικτο!

Την ίδια στιγμή η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες (με δυνατούς πλάγιους ανέμους…) ήταν πραγματικά άριστη, παρά τις πολύ μαλακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων που συνήθως επηρεάζουν αρνητικά τη σταθερότητα στις μοτοσυκλέτες με τόσο μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Έβλεπα πριν λίγο ένα ακόμα τεστ και κατάλαβα ότι το φίλτρο αέρα μάλλον είναι κάτω από το ρεζερβουάρ, το οποίο για μένα είναι σοβαρό σχεδιαστικό φάουλ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και σιγά μην βάλετε τα βίντεο, ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ.

Λογικό θα είναι λόγω ασφάλτινης καταγωγής. Αν πρέπει να λύσεις όλο το μηχανάκι για να το φτάσεις, είναι κάπως η επιλογή ναι. Από την άλλη, λες να είναι βέβαιοι ότι σπάνια θα πατήσει χώμα με ιδιοκτήτη μερακλή που θα χρειάζεται να λύνει κάθε μέρα για αλλαγή;



O 1000ps μεταγλωττισμένος σε άψογα terminator english

 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν σε adventure μηχανακι σε 10 λεπτά δεν έχεις βάλει-βγάλει φίλτρο αερα το πολύ.. να μου λείπει.. Δεν ξέρω τι γίνεται με το tuareg γενικά μιλάω.

Αν κάνεις χώμα πολλές φορές ακόμα και μετά απο κάθε βόλτα θέλει καθάρισμα το φιλτρο αν πέσεις σε εποχή τρελής σκόνης.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να μας πει ο XLGeorge με το Ιαπωνικό "εύκολο" μηχανάκι στο βάλε/βγάλε φίλτρου.
υποθέτω στο Honda θα είναι όσο απλό όσο να αλλάξεις μπουζί σε CBR 1100X, Κάνα μεροκαμματάκι υπόθεση!:roflmao:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να μας πει ο XLGeorge με το Ιαπωνικό "εύκολο" μηχανάκι στο βάλε/βγάλε φίλτρου.
Νομίζω μηχανάκια που δεν είναι εντούρο ή αγωνιστικά, που να είναι σχεδιασμένα για αυτή τη χρήση, δύσκολα θα καλύπτουν όλες αυτές τις προδιαγραφές. Στο Τ7 ας πουμε έκαναν εύκολη την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα, αλλά για να αλλάξεις μπουζί ή να ρυθμίσεις βαλβίδες πρέπει να το λύσεις όλο. Τώρα που το σκέφτομαι το ΤΑ600 ήταν πολύ εύκολο στο λύσε-δέσε, αλλά δεν είχε στο σωστό σημείο στο φίλτρο αέρα...
 
Top Bottom