1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο
ευκολο,
διαχειρησιμο εντος πόλης νοιωθεις οτι εισαι σε σκουτερ που δεν χρειαζεται να αλλαζει ταχυτητες (
4ρτη με 30-35 και δινεις γκαζι και δεν σκορτσαρει καθολου) ο τροπος που
στριβει, το πως
αλλαζει κατευθηνσνη αλλα και οπου κοιτας εκει παει σαν
διαβητης παρολο τον 21μπροστα μηχανακι σε επαρχιακο.
Ηροπή του γεματη απο χαμηλα χωρις ξεσπασματα, και ο ηχος της εξατμισης οταν φορτωνεις τις στροφες ειναι αλλο πραμα.
Νομιζω οτι ο προσανατολισμος του ειναι πρωτα για επαρχιακά κομματια και μετα για χωμα.
Η αληθεια ειναι οτι σε χωμα εχω μπει πολυ πολυ λιγο, και σε πατημενο χωματοδρομο {και πραγματικα καταπινε οτι εβρισκε μπροστα του}, μιας και το στρωνο αλλα και για το γεγονος οτι θα χρειαστει να κανω καποια μαθηματα πρωτα για τα off teren.
Οπότε εκ καιρο θα τα πουμε για της off του καταβολες.
Στην εθνική μια Τριπολη -Πατρα που εκανα(
200 χιλιόμετρα) για να παω για το
service τον 1000 χιλιομετρον ημουν τοσο
ανετα εκει κοντα στα 120-130-140 και τοσο
ξεκουραστα(
Ισως να παιζει και ρόλο η comfort σελα που εχω βαλει παιδια) που πραγματικα δεν το πιστευα.
Το cruise control κυριως σε τετοια ταξιδια με την δεουσα ομως προσοχη, πόσο σε ξεκουραζει εστω και παροδικα οταν εισαι επανω στην μηχανη και δεν θες να σταματησεις.
Πραγματικα πολυτιμο.
Φρενα πολυ καλά και σε καποια δυσκολα κατηφορικα κομματια(Κολοσουρτης για οσους ξερουν) που τα ψιλοζορισα δεν καταλαβαν τιποτα,αλλα θελουν τραβηγμα.Ο ρόλος του off το επιτασει.
Αλλα ειναι πολυ καλα και σε αισθηση αλλα και σε απόδοση.
Ταχυτητες μεχρι στιγμής βουτηρο(
Περιμενω και το swifter απο βδομαδα)
Χαρτες 4 συνολικα,μονο τους δυο εχω δουλεψει(
urban -explorer) και την καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ τους κατευθειαν.
Γκαζι
ride by wire αμεσω και ακριβες.
Γενικα τα ηλεκτρονικα του ειναι κορυφη.
Τελος η ποιοτητα κατασκευης ειναι με αριστα το 10 ακόμα πιο ψηλα παιδια.
Τα πλαστικα του οι ενωσεις του τα τελειωματτα του ολα εξαιρετικα.
Δεν ακους τιποτα απο πλαστικα η οτι αλλο.
Αντε να δουμε ελλπιζω και απο πλευρας αξιοπιστιας να μας βγει δυναττο.
Εξαλλου εχει και 4 χρονια εγγυηση, οπότε αχρειαστη να ειναι υπαρχει ομως και αυτή.
Μολις τελειωσει το στρωσιμο και μόλις παρω και τα εξτρα μαθηματα για το Off της υποθεσης και μπαινω και πιο καλα στο χωμα θα εχουμε να πουμε πιο πολλα.
Επισης θα επανελθω και με τεστ
τριβαλιτσο και δικαβαλο, να δουμε τι ψαρια θα πιανει και κατω απο αυτη την κατηγορια ,αλλα μετα το στρωσιμο ολα αυτα.
Edit
Δεν εχει καθολου χωρο η σελα απο κατω ουτε για τα χαρτια που λεει ο λόγος.
Την ζεστουλα του καποιες φορες την νοιωθεις οταν δουλευουν εκει μπροστα στα βεντιλατερ σε αστικο περιβαλον 1ή-2α
Μολις ομως προχωρησεις εξαφανιζονται οι οποιες ζέστες.
Ελπίζω με τις πολλες ζέστες να μην ειναι ενοχλητικό.
Σε σχεση με τον Tiger 900 που ειχα κανει test ride ειναι πολυ πιο διαχειρισιμο.
Ολόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
Αυτα τα λίγα