Είναι Ιταλικό, άρα σίγουρα είναι όμορφο.Μόλις ανάψουν τα φώτα είναι κούκλα και η μούρη
Μου θυμίζει κλασσικό διπλό φανάρι on/off απλά μοντέρνο
Απλά το άλλο είναι ομορφότερο xaxa
Είναι Ιταλικό, άρα σίγουρα είναι όμορφο.Μόλις ανάψουν τα φώτα είναι κούκλα και η μούρη
Μου θυμίζει κλασσικό διπλό φανάρι on/off απλά μοντέρνο
Το Tuareg είναι η έννοια της μηχανής all around που τα κάνει σχεδόν όλα πολύ καλά και ίσως είναι η μόνη , με ελάχιστους συμβιβασμούς . ίσως στο δικαβαλο και φορτωμένος που ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει αλλά κατά πάσα πιθανότητα ο πίσω δεν θα είναι και ότι πιο άνετο υπάρχει . Δεν το γράφω οπαδικά .Πήγα εχθές για test ride του Tuareg στην Piaggio στον Αγιο Δημήτριο.
Εντυπωσιάστηκα !
Πιο πολύ πήγα από περιέργεια, αλλά αρχίζω και βλέπω όνειρα....
Με το που ξεκίνησα και μετά από μόλις κυριολεκτικά 3' ένιωθα ότι είχα το μηχανάκι χρόνια.
Επιταχύνσεις τρομερές (βέβαια το συγκρίνω με τα δικά μου, που από επιταχύνσεις ... άγκυρα), φρενάρες, βάρος .... παπιού.
Τρομερό ζύγισμα,, σηκώθηκα όρθιος και ήθελα να παίξω, βρήκα κάτι παρκάκια κοντά στον Αλιμο, παιδική χαρά !
Κρίνοντας τη μηχανή από τον όγκο της, θεωρούσα ότι θα είχε μια αντίστοιχη αίσθηση, αλλά καμία σχέση.
Πανάλαφρη και ευκίνητη, δεν ήθελα να κατέβω. Θεωρώ ότι αυτό που έχουν κάνει με το τεπόζιτο το οποίο κατεβαίνει χαμηλά, πρέπει να κρύβει το βάρος, γιατί το μετατοπίζει χαμηλότερα.
Θα πρέπει να καβαλήσω και το Τ700 για να καταλάβω τις διαφορές.
Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το κούμπωμα των ταχυτήτων, μου φάνηκε πολύ τραχύ, αλλά το συγκρίνω με το απίστευτης αίσθησης κιβώτιο του 1150gs.
Bέβαια συζητώντας το με κάποιον που έχει Τ700, μου είπε "που να δεις του tenere πως είναι" !!!!
Νομίζω σε αυτή την κατηγορία αυτά τα δύο ξεχωρίζουν και το 690 που είναι περισσότερο χωμάτινο.
Θεωρώ ότι εάν κάποιος θέλει απλότητα, αξιοπιστία, καλή μεταπώληση πάει στην γιαπωνέζα.
Εάν πάλι θέλει τα ηλεκτρονικά συστήματα για την άνεση και ασφάλεια των ταξιδιών χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στο χώμα, τότε πάει στην Ιταλίδα, η οποία κοντά στα 12.300€, θεωρώ ότι έχει καλύτερο vfm από τα 11.600€ της Ιαπωνέζας.
Βέβαια αν και Ιταλίδα, χάνει κατακράτος στη μουρίτσα από το αντίπαλο δέος, για τα δικά μου γούστα βεβαίως!
Ο συμπλέκτης του πραγματικά δεν υπάρχει, αέρας, ότι ελαφρύτερο έχω δοκιμάσει, απλά τέλειο !Το Tuareg είναι η έννοια της μηχανής all around που τα κάνει σχεδόν όλα πολύ καλά και ίσως είναι η μόνη , με ελάχιστους συμβιβασμούς . ίσως στο δικαβαλο και φορτωμένος που ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει αλλά κατά πάσα πιθανότητα ο πίσω δεν θα είναι και ότι πιο άνετο υπάρχει . Δεν το γράφω οπαδικά .
το σασμάν και ο συμπλέκτης στο μηχανάκι που είχα κάνει και εγώ τότε τεστ ραιντ ήταν όλα κούτσουρα και μου είχε κακοφανεί και εμένα τότε . Στο δικό μου πάντως δεν είναι έτσι , θα το έλεγα βούτυρο .
Η γυναίκα μου πάντως το βρήκε πολύ άνετο μια μικρή βόλτα που το πήγαμε. Με το τενερέ έτρωγα 2 μήνες βρισίδια. Μετά το πρώτο ταξίδι συνηθισε.ίσως στο δικαβαλο και φορτωμένος που ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει αλλά κατά πάσα πιθανότητα ο πίσω δεν θα είναι και ότι πιο άνετο υπάρχει .
Ερώτηση... Μετά το σκάλισμα μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ;,Το μηχανακι ειναι σε αλλο επιπεδο παιδιά και με λιγο σκαλισμα γινεται ακόμα καλυτερο!!!
Είναι και θέμα ανθρώπου / αντοχών. Εμένα η κοπέλα μου πριν βάλω το 3d mesh (που την κάνει σημαντικά πιο άνετη τη σέλα) δεν διαμαρτυρήθηκε πότε για τη σέλα σε πολυήμερα ταξίδια. Τώρα με το 3d mesh της φαίνεται πολυθρόνα!Η γυναίκα μου πάντως το βρήκε πολύ άνετο μια μικρή βόλτα που το πήγαμε. Με το τενερέ έτρωγα 2 μήνες βρισίδια. Μετά το πρώτο ταξίδι συνηθισε.
Νομίζω ότι έκλεισε το γκάζι για λίγο μόνο στην αλλαγή πρώτης Δευτέρας,μετά σταθερό επιταχυνόμενο γκάζι είχε.Παίδες δεν δουλευει έτσι το σιφτερ....όπως πρέπει.
Δεν κλείνουμε καθόλου το γκαζι στις αλλαγες
Εκτός και λειτουργεί έτσι στο συγκεκριμενο
Εγώ νομίζω ότι σε κάθε αλλαγή κλείνει λίγο....μπορεί να κάνω λαθος.Νομίζω ότι έκλεισε το γκάζι για λίγο μόνο στην αλλαγή πρώτης Δευτέρας,μετά σταθερό επιταχυνόμενο γκάζι είχε.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πουθενα δεν κλεινει το γκαζι παιδιά.Εγώ νομίζω ότι σε κάθε αλλαγή κλείνει λίγο....μπορεί να κάνω λαθος.
Όντως...Πουθενα δεν κλεινει το γκαζι παιδιά.
Θεσσαλονίκη δεν το έχουν για test;Γεια σας παιδια ! Κωστας εδω, πρωιν κατοχος Tenere xt660z για 4 χρονια.
Εκανα ονειρα για αρκετο καιρο για το Tenere 700 για να το παρω ,
μεχρι σημερα το πρωι που εκανα μια καλη βολτα ενα rally ασπρο κοκκινο.
Ρε παιδια .... γιατι ξενέρωσα τοσο ?????????
ποιο πολυ απολα με χαλασε η θεση οδηγησης που με αναγκαζε να γερνω λιγο προς τα μπρος για να φτασω το τιμονι.
Ειμαι 1.85 κ στο xt660z ειχα πολυ ψιλα το τιμονι με καβαλετα κ τετοια κ ηταν κ η θεση του κουρπμαριστη κ ημουνα μιλαμε πασας.
Ανεβηκα σημερα στο κουνουπι 2κιλυνδρο tenere rally κ περα του οτι εσκιβα ελαφρος μπροστα για να φτασω το "στενο" τιμονι ,
καθομουνα πανω σε μια ταβλα εντoυρησια να το πω που οχι δεν ειναι για μενα.
Εν το μεταξυ λογο συνηθειας απο το xt660z λογικα, δε μαρασε ΚΑΘΟΛΟΥ η λειτουργια του κινητηρα ,σαν ηλεκτρικο ρε παιδι μου...
Δε ξερω , θελω να βρισω κ δε θελω ......
Ε κ επειδη μαλλον δεν ειμαι για το τενερε μιας που οτι καβαλετα κ να το βαλω δε θα φτασω την ορθια σταση οδηγησης που θελω ,
αρχιζω να κοιταζω καπως αναγκαστηκα το Tuareg.
Δουλευει κ αυτο σαν ηλεκτρικο???? !!!
Φανταζομαι εχει ποιο ορθια θεση οδηγησης ετσι οπως το κοβω ε????
Κ ρε παιδια , η αξιοπιστία του Tuareg ειναι καλη??? αλλα ποιος πραγματικα να ξερει.
Μιλαμε σημερα ταχω βαψει κατρανι μαυρα,
ξενερωσα τοσο με το τενερε που για να μη με αινθουσιασει απο την 1η βολτα ,δυσκολα θα γινει μετέπειτα,
δλδ αν το παρω θα προσπαθώ να πησω τον ευατο μου οτι το μηχανακι σκιζει ενω δε θα καθομαι ανετα πανω του.
Δυστυχως λογο επαρχειας δεν εχω τροπο να βολταρω κ το Tuareg ,μονο να το δω απο κοντα κ να κατσω πανω μπορω ,στην Ξανθη.
Λοιπον τι λετε ???
θαμαρεσει το Tuareg σαν πρωιν κατοχος του xt660z ????
δε ξερω ,Καβαλα ειμαι εγω....Θεσσαλονίκη δεν το έχουν για test;
Πάρε κάνα τηλ...δε ξερω ,Καβαλα ειμαι εγω....
το ξερω, ασε .... παω δεν εχω θεμα, ημουν 6 χρονια Θεσ/κη....Πάρε κάνα τηλ...
Δεν είσαι και μακριά...12000€ είναι αυτά