al800
Μέλος
Σε κάποιο ποστ αναφέρθηκαν τα προτερήματα των δικύλινδρων σε σειρά κινητήρων και οι v2 ως παλαιομοδίτικοι κατάλοιπα του μαρκετινγκ. Στο παρελθόν είχα δυο δικύλινδρα σε σειρά, ενα F650gs και το Tenere 700...και δυο αεροελαιοψυκτα L2 δλδ V με γωνία 90 μοιρών...Παρότι οι σε σειρά δικυλινδροι είχαν μια απόσταση περίπου 10 ετών απο κατασκευαστική άποψη είχαν καπως παρόμοια αίσθηση δλδ μαζευζαν τα χιλιόμετρα χωρίς να τους φαίνεται. Και υπήρχε στο ενα μια αίσθηση υψίσυχνων κραδασμών σε ενα πολύ μικρό φάσμα στροφών. Ο V2 ή L2 όπως τον αποκαλούν οι Ιταλοί δεν ξερω αν ηταν πιο αργός τον αισθανόσουν πιο ζωντανό όταν ανέβαζε στροφές. Ολα τα μηχανακια ειχαν ιδια ιπποδυναμη 75 αλλά προφανως την εβγαζαν με διαφορετικό τρόπο στο δρόμο. Υποτίθεται ότι οι σε σειρά είναι πιο κομπακτ. Στο Tenere 700 δε μου φάνηκε και πολύ κομπακτ η διάταξη...
Αμα αγόραζα τώρα όμως θα έπαιρνα V2...η αίσθηση που εβγαζε σε μένα δε συγκρίνεται. Ανοιγες το γκάζι και το καταλάβαινες χωρίς να χρειάζεται να κοιτάς το στροφόμετρο ή το ταχύμετρο...
Από μένα λοιπόν V2 παλαιομοδίτικο...και ας έβγαζε λίγο παραπάνω ζέστη...
Στο παρακάτω βίντεο αναφέρονται συνοπτικά οι διαφορές μεταξύ δικύλινδρου σε σειρά και V2...
Αμα αγόραζα τώρα όμως θα έπαιρνα V2...η αίσθηση που εβγαζε σε μένα δε συγκρίνεται. Ανοιγες το γκάζι και το καταλάβαινες χωρίς να χρειάζεται να κοιτάς το στροφόμετρο ή το ταχύμετρο...
Από μένα λοιπόν V2 παλαιομοδίτικο...και ας έβγαζε λίγο παραπάνω ζέστη...
Στο παρακάτω βίντεο αναφέρονται συνοπτικά οι διαφορές μεταξύ δικύλινδρου σε σειρά και V2...