V2 ή δικύλινδρος σε σειρά;

Παλαιομοδίτικος V2 ή κομπακτ δικύλινδρος σε σειρά;

  • Παλαιομοδίτικο V2 all the way!!!

    Votes: 21 72,4%
  • Βαρετό δικύλινδρο σε σειρά!!!

    Votes: 8 27,6%

  • Total voters
    29

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σε κάποιο ποστ αναφέρθηκαν τα προτερήματα των δικύλινδρων σε σειρά κινητήρων και οι v2 ως παλαιομοδίτικοι κατάλοιπα του μαρκετινγκ. Στο παρελθόν είχα δυο δικύλινδρα σε σειρά, ενα F650gs και το Tenere 700...και δυο αεροελαιοψυκτα L2 δλδ V με γωνία 90 μοιρών...Παρότι οι σε σειρά δικυλινδροι είχαν μια απόσταση περίπου 10 ετών απο κατασκευαστική άποψη είχαν καπως παρόμοια αίσθηση δλδ μαζευζαν τα χιλιόμετρα χωρίς να τους φαίνεται. Και υπήρχε στο ενα μια αίσθηση υψίσυχνων κραδασμών σε ενα πολύ μικρό φάσμα στροφών. Ο V2 ή L2 όπως τον αποκαλούν οι Ιταλοί δεν ξερω αν ηταν πιο αργός τον αισθανόσουν πιο ζωντανό όταν ανέβαζε στροφές. Ολα τα μηχανακια ειχαν ιδια ιπποδυναμη 75 αλλά προφανως την εβγαζαν με διαφορετικό τρόπο στο δρόμο. Υποτίθεται ότι οι σε σειρά είναι πιο κομπακτ. Στο Tenere 700 δε μου φάνηκε και πολύ κομπακτ η διάταξη...
Αμα αγόραζα τώρα όμως θα έπαιρνα V2...η αίσθηση που εβγαζε σε μένα δε συγκρίνεται. Ανοιγες το γκάζι και το καταλάβαινες χωρίς να χρειάζεται να κοιτάς το στροφόμετρο ή το ταχύμετρο...
Από μένα λοιπόν V2 παλαιομοδίτικο...και ας έβγαζε λίγο παραπάνω ζέστη...
Στο παρακάτω βίντεο αναφέρονται συνοπτικά οι διαφορές μεταξύ δικύλινδρου σε σειρά και V2...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φανατικός των V-2 από χρόνια με τα υπέρ και τα κατά τους...:ok:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν λεω όχι σε κανένα!
Africa New και Tdm που έχω οδηγήσει(εν σειρά δηλαδή) δεν μου άρεσαν τόσο (όσον αφορά τον κινητήρα)
V2 περισσότερο αγάπη λοιπόν :inlove:
Ο μποχερ που έχω αδυναμία σε άλλο post :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
V2.
Τα άλλα για την πλεμπα :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι όλοι ίδιοι. Άλλο ο Ι2 του F800GS, άλλο του 790R. Άλλο το τίμιο ξύλο και το συλλεκτικό μόνο για γνώστες 9Χ0, άλλο το 1290R.

Αν δεν γίνεις πιο συγκεκριμένος η ερώτηση είναι παραπλανητική, κάπως σαν το "ο Κούλης ή ο Αλέξης είναι πιο κατάλληλος για ΠΘ".
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν δεν γίνεις πιο συγκεκριμένος η ερώτηση είναι παραπλανητική, κάπως σαν το "ο Κούλης ή ο Αλέξης είναι πιο κατάλληλος για ΠΘ".
Να γιατί Boxer...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ο δικυλινδρος σε σειρά εκθειάστηκε ως δικύλινδρος σε σειρά σε σχεση με τους v2 δεν εκθειαστηκε ο Ι2 του 790R συγκεκριμένα. Εδώ συγκρίνουμε κατασκευαστική φιλοσοφία...αλλιώς θα επρεπε να συγκρινουμε το καθε μηχανακι ξεχωριστά...
Την αφορμή και έμπνευση μου την έδωσε ο tc-drift με τη συνεντευξη Συνεντευξη:Pierre Terblanche (σχεδιαστής Ducati)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Nαι αλλα αλλο μποξερ της R12 ή του Ural και αλλο του 1300GS...
Βασικά είμαστε εκτός θέματος με τους ξάπλα κυλίνδρους...
Απλά το ανέφερα διότι ο μποξέρ αναφέρεται στην παγκόσμια βιβλιογραφία :wacky: και ως μονόδρομος οπότε δεν υπάρχουν διλήμματα όπως τα παραπάνω..:roflmao:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ε ναι για αυτό δεν εβαλα τον μποξερ...γιατι ο μποξερ ειναι ο τριτος δρομος προς το σοσιαλισμό...Ολα τα διλημματα και δημοψηφισματα ειναι παραπλανητικα. οπότε όποιος δε θελει δεν ψηφίζει δε συμμετεχει και γλυτωνει το αγχος της παραπλάνησης...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
ΘΑ σας κοστίζει κάτα παραπάνω στα σέρβις το ν2 αλλά
όπως και να το κάνεις (ειδικά το ντέζμο)
βοηθάς το μάστορα να πάει στις π.....
εεε να σπουδάσει τα παιδγιά του κλπ

Όχι φχαριστώ

υγ
είναι και μερικοί που το πίσω κύλινδρο δεν το ακουμπάνε και καθόλου
αλλά είναι διαδόσεις θα είναι !
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
ΘΑ σας κοστίζει κάτα παραπάνω στα σέρβις το ν2 αλλά
όπως και να το κάνεις (ειδικά το ντέζμο)
βοηθάς το μάστορα να πάει στις π.....
εεε να σπουδάσει τα παιδγιά του κλπ

Όχι φχαριστώ

υγ
είναι και μερικοί που το πίσω κύλινδρο δεν το ακουμπάνε και καθόλου
αλλά είναι διαδόσεις θα είναι !
Τα γούστα πληρώνονται...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το μονο προτερημα που εχει ο 2κ σε σειρα, ειναι το μειωμενο κοστος για τον κατασκευαστη. Παλιοτερα 2κ σε σειρα ηταν μονο τα φτηνα μηχανακια, και υπηρχε λογος, αλλα το εμπρος-πισω αμα το πλασαρεις σωστα δουλευει τελεια. Απο πλευρας αποδοσης κινητηρα, η διαταξη δεν παιζει κανενα ρολο πλην κραδασμων, το οφελος ειναι χωροταξικο, μιας και οι V κινητηρες ειναι ιδανικοι για μοτοσυκλετες, λογω της τοποθετησης τους μεσα στο πλαισιο και το μικρο τους πλατος. Οποιοδηποτε 2κ σε σειρα ειναι αισθητα πιο φαρδυ απο ενα v2.

Το θεμα ειναι πως πραγματα οπως κεντρο βαρους, ζυγισμα, φαρδος κλπ ειναι πραγματα που δεν απασχολουν τον μεσο αναβατη, οποτε οι εταιρειες εχουν βρει το παραθυρακι να καρπωνονται μια ακομα σημαντικη μειωση του κοστους κατασκευης.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Nαι αλλα αλλο μποξερ της R12 ή του Ural και αλλο του 1300GS...
Και άλλο του Impreza.
Να τα λέμε αυτα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Για τους V2 δεν ειναι πρόβλημα η ψυξη του πίσω κυλίνδρου; στα αεροψυκτα τουλαχιστον. στα υδροψυκτα μαλλον οχι.
στα 90αρια και ειδικα στα καθετα της ντουκατι οχι....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για τους V2 δεν ειναι πρόβλημα η ψυξη του πίσω κυλίνδρου; στα αεροψυκτα τουλαχιστον. στα υδροψυκτα μαλλον οχι.
αν ειναι αεροψυκτο ναι, αλλα τα ντουκατι δεν εχουν θεμα διοτι και ο πισω κυλιδρος ειναι εκτεθειμένος σε καθαρη σχετικα ροη αερα
 
Top Bottom