pumba
Μέλος
- Όνομα
- pumba
- Μοτό
-
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ναι, δεν υπαρχει αλλος κυλιδρος μπροστα απο τον πισω.Επειδή είναι σχήμα L που λένε και οι Ιταλοί;
Ναι, δεν υπαρχει αλλος κυλιδρος μπροστα απο τον πισω.Επειδή είναι σχήμα L που λένε και οι Ιταλοί;
800 ευρώ το μεγάλο σέρβις με το ειδικό εργαλείο για το ντέΖμο.....Τα γούστα πληρώνονται...
Κοίτα, αυστηρά μηχανολογικά μπορεί να κριθεί ένα μοτέρ ως καλό ή κακό! Υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια! Ειδική απόδοση, όρια περιστροφής, καμπύλες ισχύος/ροπής, κατανάλωση, ευκολία συντήρησης, βάρος μονάδας, αξιοπιστία, περιθώρια βελτίωσης, διαστάσεις κλπ κλπ.Μπορείς να πεις και για κακή μηχανή και για κακό μοτέρ, αν δεν σου αρέσει/δεν σου ταιριάζει και θα έχεις δίκιο σε ότι σε αφορά. Και κάποιος άλλος θα ταιριάξει "κουτί" με την ίδια μηχανή που δεν σου αρέσει και θα έχετε και οι δύο δίκιο στην κριτική σας.
Βαγγελάκη featherhands κράζεις τα 130 και από την μία καις όσο ένα σκούτερ από την άλλη φαντασιώνεσαι ότι έχεις και Ι4...
Τσίπα μηδέν σε αυτό το φόρουμ, ντιπ για ντιπ.
Να σΕ πω, αυτό το "το 950 καίει λίγο παραπάνω" το είπαν όλοι. Τελικά καίει όσο και το XR, που καίει όσο και το fazer στις ίδιες συνθήκες. Δεκτόν, καίει όσο το XR και έχει τα μισά άλογα, αστείο, αλλά πρακτικά το κόστος/χιλιόμετρο στην εκδρομή είναι το ίδιο. Δεν μπορεί να κατέβει στα 5λ που κατεβαίνει το XR και το fazer αν κινηθείς ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ χαλαρά. Και εννοείται πως αν δεν βγαίνεις για 6λ/100 μέση, θα συμβιβαστείς για να κάνεις το κέφι σου, πιο σημαντικό το να πας από το να πας γρήγορα.Κοίτα, αυστηρά μηχανολογικά μπορεί να κριθεί ένα μοτέρ ως καλό ή κακό! Υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια! Ειδική απόδοση, όρια περιστροφής, καμπύλες ισχύος/ροπής, κατανάλωση, ευκολία συντήρησης, βάρος μονάδας, αξιοπιστία, περιθώρια βελτίωσης, διαστάσεις κλπ κλπ.
Τώρα το αν θα ταιριάξει κάποιος πάνω σε μια μοτοσυκλέτα είναι καθαρά υποκειμενικό! Και σίγουρα δεν αφορά μόνο την διάταξη του μοτέρ.
Τώρα τα 130 δεν τα κράζω, τα θαυμάζω!! Φυσικά και με ενδιαφέρει μια μοτοσυκλέτα να καίει ανθρώπινα και γι αυτό δεν πήρα ποτέ 950/990. Αν είναι να το σκέφτομαι οτι θα κάψει 10 λίτρα και να μην πάω βόλτα γι αυτό δεν έχει νόημα να το έχω! Όποιος βγάζει 5 χιλιάρικα το μήνα ας πάρει και benelli Tnt 1130 να καίει 15 λίτρα κλάιν!!
Ι4 respect! Μόνο ομορφιά!
Πού να πρωτοαπαντήσεις!!
Πάμε απο την αρχή..
Καταρχήν διαφωνώ πλήρως στο ότι πρέπει να πούμε παλαιομοδίτικο το V2 και βαρετό το I2 συνεπώς δεν μπορώ να ψηφίσω έτσι όπως είναι η ψηφοφορία. Απο εκεί και έπειτα, εγώ προσωπικά είμαι φαν των I2 σε σχέση με τους V2 όπως και ο Pierre Terblanche του οποίου την συνέντευξη είχα βάλει σε σχετικό νήμα.
Βάρος, μέγεθος, ευκολία/κόστος συντήρησης, κατανάλωση, ψύξη, λιγότερα κινούμενα μέρη/ευστροφία.
Αν σε κάτι υπερτερεί ο V2 είναι ο ήχος και η αίσθηση ροπής.
Απο εκεί και έπειτα ένας κινητήρας έστω και ίδιας διάταξης διαφέρει αναλόγως του σχεδιασμού. Οι κινητήρες π.χ. της Kawasaki οι 2κύλινδροι όπως και οι Rotax της BMW είναι σε χρονισμό 360 που σημαίνει πως τα πιστόνια ανεβοκατεβαίνουν μαζί ενώ του TDM900 π.χ έχει χρονισμό 270.
Και πάμε ένα ένα.
1)Βάρος. Πώς είναι δυνατόν με την χρήση ίδιων υλικών να πετύχεις ποτέ μικρότερο βάρος στον V2? Την στιγμή που έχεις 2 κυλινδροκεφαλές, 2 κορμούς με χιτώνια κλπ κλπ. Ότι και να κάνεις θα είσαι βαρύτερος
2)Ευκολία, κόστος συντήρησης. Αποδεδειγμένο στην πράξη. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Διπλή δουλειά σε ρύθμιση βαλβίδων, διπλή δουλειά σε αλλάγές μπουζί, να μην πούμε να χρειαστεί να κατεβάσεις μοτέρ..
3)Κατανάλωση. Ποτέ δεν θα φτάσει ένας V2 την κατανάλωση του I2. Στα Kawasaki που είχα με τον φανταστικό I2 (Versys/ER6) η μέση κατανάλωση ήταν 4,5 λίτρα με 5 όπως και στο 800 που έχω τώρα. Τα TDM ήταν στα ίδια επίπεδα. Πιό V2 μπορούσε να δει κάν με κυάλια αυτή την κατανάλωση? Έκανα ταξίδι δικάβαλο με Versys τριβάλιτσο και είχα δει μέχρι και 4,2lt. Κατανάλωση Scooter. Να μην πούμε για το NC750 που καίει 3,5 λίτρα!
4)Ψύξη. Όταν έχεις ένα κύλινδρο κρυμμένο πίσω απο έναν άλλο είναι δεδομένο πώς ο πίσω θα ανεβάζει μεγαλύτερες θερμοκρασίες. ΟΙ κατασκευαστές κάνουν ότι μπορούν να αντιπαρέλθουν αυτό το σχεδιαστικό μειονέκτημα αλλά σε πολλές μηχανές αυτό οδήγησε σε προβληματα αξιοπιστίας
5)Λιγότερα κινούμενα μέρη/ευστροφία. Επιστρέφω στο μοτέρ της Kawasaki, μια οικονομική υλοποίηση που χτύπαγε 11.000rpm για πλάκα.. την ώρα που το αντίστοιχο V-strom Πήγαινε ασθμαίνοντας μέχρι 10.000rpm. Ειδικά στο ER6 είχες ένα μοτέρ που ψηλά δούλευε σαν 4κύλινδρο σε ευστροφία.
Σε αυστηρά μηχανολογικούς όρους ένα I2 Μοτέρ σε σχέση με ένα V2 έχει προτερήματα. Φυσικά απο την άλλη ο V2 έχει τα δικά του προτερήματα όπως είπαμε σε ήχο, αίσθηση δύναμης/ροπής
Εν κατακλείδι όμως, μιλάμε απλά για μια διάταξη.. Ο εκάστοτε κατασκευαστής μπορεί να κάνει υλοποίηση με τέραστιες διαφορές σε αίσθηση, σε ήχο, σε καμπύλες ροπής/δύναμης.
Εξαρτάται απο τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το παραπάνω video ήταν ενδεικτικό. Άλλος θα προτιμήσει τον V2 του Ducati άλλος τον I2 του KTM. Μπορείς να πεις κάποια κακή μηχανή ή κακό μοτέρ??
Λάθος έχουν απόλυτη σχέση γιατί όταν κάνουμε σύγκριση μιας μηχανολογικής διάταξης οι παράγοντες κόστος και υλικά είναι σταθεροί. γενικά σε μια σύγκριση είτε στη φυσική, είτε στη χημεία, είτε στη μηχανολογία, είτε ακόμα και στα οικονομικά οι συνθήκες πρέπει να είναι ίδιες αλλιώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.Τα 2-3-4-5 παντως δεν εχουν σχεση με το αν το μοτερ ειναι σε διαταξης σειρας ή ν, ενω για το πρωτο του βαρους, εχει να κανει καθαρα με θεμα κοστους για τον κατασκευαστη. Που εδω που τα λεμε οταν οι τιμες εχουν ανεβει τοσο ψηλα, ο καταναλωτης θα επρεπε να ψαχνεται λιγο παραπανω και να θελει να αγοραζει ενα προιον ποιοτικο και οχι κατι του σωρρου.
Οπως επισης και στην αποδοση ροπης/αποκρισης/ηχου που αναφερεις παρακατω.
Δηλαδή λες ότι ένας κινητήρας v2 κι ένας κινητήρας σε σειρά κατασκευασμένοι με τα ακριβώς ίδια υλικά σε τύπο σύσταση ποιότητα θα είναι ίδιοι σε βάρος; Η εννοείς ότι μπορεί ο v2 με ακριβότερα ποιοτικότερα υλικά να καταλήξει να έχει το ίδιο βάρος με έναν σε σειρά;Τα 2-3-4-5 παντως δεν εχουν σχεση με το αν το μοτερ ειναι σε διαταξης σειρας ή ν, ενω για το πρωτο του βαρους, εχει να κανει καθαρα με θεμα κοστους για τον κατασκευαστη. Που εδω που τα λεμε οταν οι τιμες εχουν ανεβει τοσο ψηλα, ο καταναλωτης θα επρεπε να ψαχνεται λιγο παραπανω και να θελει να αγοραζει ενα προιον ποιοτικο και οχι κατι του σωρρου.
Οπως επισης και στην αποδοση ροπης/αποκρισης/ηχου που αναφερεις παρακατω.
Λάθος έχουν απόλυτη σχέση γιατί όταν κάνουμε σύγκριση μιας μηχανολογικής διάταξης οι παράγοντες κόστος και υλικά είναι σταθεροί. γενικά σε μια σύγκριση είτε στη φυσική, είτε στη χημεία, είτε στη μηχανολογία, είτε ακόμα και στα οικονομικά οι συνθήκες πρέπει να είναι ίδιες αλλιώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Αν μπορούσαμε λοιπόν άυριο να φτιάξουμε 2 κινητήρες που θα είχαν ακριβώς τα ίδια υλικά σε κορμό, μπιέλες, πιστόνια, κυλινδροκεφαλές, στροφάλους, ακριβώς ίδια χωρητικότητα και ακριβώς ίδιες τεχνολογίες χρονισμού, σχεδιασμού και ψύξης τότε ο I2 θα ήταν εξ ορισμού ελαφρύτερος, θα είχε εξ ορισμού λιγότερα κινούμενα μέρη, θα είχε εξ ορισμού καλύτερη ευστροφία και εξ ορισμού καλύτερη ψύξη. Απόδειξε μου το αντίθετο.
τώρα αν η Ducati επενδύει στον V2 και βγάζει ενα μοτέρ διαμάντι πηγμένο στην τεχνολογία και κρατάει χαμηλά βάρος κλπ είναι ξεκάθαρα θέμα κοστολογίου και τεχνολογίας υλικών και σχεδιασμού. Αν έφτιαχναν ένα Monster με Ι2 μόνο τότε θα είχε νόημα η απευθείας σύγκριση.
Δηλαδή λες ότι ένας κινητήρας v2 κι ένας κινητήρας σε σειρά κατασκευασμένοι με τα ακριβώς ίδια υλικά σε τύπο σύσταση ποιότητα θα είναι ίδιοι σε βάρος; Η εννοείς ότι μπορεί ο v2 με ακριβότερα ποιοτικότερα υλικά να καταλήξει να έχει το ίδιο βάρος με έναν σε σειρά;
Εντάξει δεν μπορώ τώρα να κάνω συζήτηση τεχνική και να λέμε πως η διαφορά είναι πως το ένα έχει 2 κοντούς και το άλλο ένα μακρύ εκκεντροφόρο οπότε άμα τους ζυγίσεις θα είναι το ίδιο. κουκουρούκου σερενάτα λέγεται.Δεν εχει να σου αποδειξω κατι. Ο κινητηρας εχει κλειστο κυκλωμα ψυξης, οποτε οτι θερμοκρασια εχει ο μπροστα κυλιδρος, εχει και ο πισω. Διαφορες παιζουν αλλα αμεληταιες ωστε να μην επηρεαζουν την αποδοση του κινητηρα. Τα κινουμενα μερη δεν εχουν καποια διαφορα σε βαρος, απλα αντι να εχεις εναν μακρυ εκκεντροφορο, εχεις δυο πιο κοντους. Εκτος αν θεωρεις οτι μια καδενα θα επιρεασει την ευστροφια του κινητηρα. Οι κινητηρες btw χρειαζονται βαρος για να λειτουργησουν, εξου και τα βολαν, οποτε εκ των πραγματων οτι μπει στην κατασκευη σαν επιπλεον βαρος, θα αφαιρεθει απο το βολαν. Οσο για το βαρος, ναι, θεωρητικα μπορει να βγει λιγο ελαφρυτερος ο εν σειρα, αλλα θα τοποθετησει ολο αυτο το βαρος (το οποιο ζητημα να ειναι 2-3 κιλα λιγοτερο απο τον αντιστοxo V) σε ενα σημειο, πιο μπροστα, και πιο ατσαλα.
Ο λογος που οι μοτοσυκλετες εχουν V κινητηρα ειναι διοτι ερχεται το μοτερ πιο κοντα στο κεντρο της μοτοσυκλετας, δινοντας καλυτερο ζυγισμα στο συνολο. Οσο για τα περι αποδοσης, το πως θα αποδωσει ενας κινητητας την ισχυ δεν εχει να κανει σε τιποτα με τη διαταξη του. Παιζει ρολο σε αλλα πραγματα αλλα δεν ειναι της παρουσης να τα αναλυσουμε.
Οτι το tracer Που είχες πάρει δηλαδή δεν είχε χαρακτήρα και ωμή δύναμη το μοτέρ και ο V2 του 990 του ρίχνει στα αυτιά! Τούμπες θα έκανες άμα σου έλεγαν βγαίνει ένα 990 με μοτέρ απο tracer. Γατάκι.Ντομεταξυ είναι απορίας άξιο οι ορθολογιστές και δημιουργοί δυτικής σκέψης ευρωπεοι να βγάζουν χαρακτήρα στα μοτέρ τους και οι Ανατολίτες, πρεσβευτές μιας πιο ζεστης και χαλαρής νοοτροπίας να βγάζουν μηχανάκια με κινητήρες που κοντεύει να σε πάρει ο ύπνος.
Πάμε κατά διαόλου ερχετε η καταστροφή μεταΝοηcτε
Το Tenere 700 μου άρεσε σαν μηχανακι απλά κατάλαβα οτι αν ειναι να παω σε 21 τροχο για να το ευχαριστηθω εγω πρεπει να παω σε κατι πολυ πιο ελαφρυ. Δηλαδή ιδανικά οπως εχω ξαναγραψει θα ειχα ενα ktm 690 ή husqvarna 701 enduro...κι ενα L2...ομως δεν είμαι υπερ του πολυιδιοκτησιακου καθεστωτος...οποτε το T700 ειναι πολυ all around και πολυ λογική και ιδανικη λυση για την Ελλάδα...ομως ειμαι ανθρωπος των ακρων οπότε θα πηγαίνω από 21 μπροστινο σε 17 και παλι πίσω...ή θα παρω ενα mini suv και τελος οι μοτοσυκλετιστικες αναζητησεις. ειχα 2 πε εν φε όχι GS κι ενα yamaha...όλα καλά πολυχρηστικα και πολυλειτουργικά αλλά σαν τον L2 δεν ηταν. και οχι μονο λογω κινητηρα αλλά λογω γενικότερης φιλοσοφίας στησιματος συμπεριφορας στις στροφες κτλ...Τωρα που θα βγει streetfighter με τον V2 θα κανω αιτηση για τη λίστα πέτσα κι εγώ...Στο αρχικό ερώτημα του Al800 πάντως, αφού δοκίμασε το Τ7 και δεν του άρεσε παρά το μοτεράκι που καθόλου βαρετό δεν είναι, κάλλιστα μπορεί να περάσει σε Ιταλικό παραδοσιακό L2 για τα περαιτέρω.
Μιά streetfighter δεν την μίσησε κανείς. Οκ, στο ρελαντί είναι απλά κωμική με το ντέφι, τέλος πάντων, το ρυθμίζεις στις 4000 και τελειώνεις.