V2 ή δικύλινδρος σε σειρά;

Παλαιομοδίτικος V2 ή κομπακτ δικύλινδρος σε σειρά;

  • Παλαιομοδίτικο V2 all the way!!!

    Votes: 21 72,4%
  • Βαρετό δικύλινδρο σε σειρά!!!

    Votes: 8 27,6%

  • Total voters
    29

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Οι V2 μειονεκτούν επίσης σε χωροταξικά θέματα στην τοποθέτησή τους με τα διάφορα παρελκόμενα τους σε μια μοτοσυκλέτα και σε θέμα βάρους (αν μιλάμε για αντίστοιχης κλάσης μοτέρ).

Σίγουρα όμως η οδηγική αίσθηση είναι ανώτερη.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Οικονομια στην παραγωγη,στην συντηρηση,στην χωροταξια.Το μελλον ειναι Ι2.Τουλαχιστον στις φθηνες κατηγοριες.
Τα υπολοιπα ειναι ιστορια και ρομαντισμος ειδικα οι V με περισσοτερες απο 60 μοιρες
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πού να πρωτοαπαντήσεις!!:roflmao:

Πάμε απο την αρχή..

Καταρχήν διαφωνώ πλήρως στο ότι πρέπει να πούμε παλαιομοδίτικο το V2 και βαρετό το I2 συνεπώς δεν μπορώ να ψηφίσω έτσι όπως είναι η ψηφοφορία. Απο εκεί και έπειτα, εγώ προσωπικά είμαι φαν των I2 σε σχέση με τους V2 όπως και ο Pierre Terblanche του οποίου την συνέντευξη είχα βάλει σε σχετικό νήμα.

Βάρος, μέγεθος, ευκολία/κόστος συντήρησης, κατανάλωση, ψύξη, λιγότερα κινούμενα μέρη/ευστροφία.

Αν σε κάτι υπερτερεί ο V2 είναι ο ήχος και η αίσθηση ροπής.

Απο εκεί και έπειτα ένας κινητήρας έστω και ίδιας διάταξης διαφέρει αναλόγως του σχεδιασμού. Οι κινητήρες π.χ. της Kawasaki οι 2κύλινδροι όπως και οι Rotax της BMW είναι σε χρονισμό 360 που σημαίνει πως τα πιστόνια ανεβοκατεβαίνουν μαζί ενώ του TDM900 π.χ έχει χρονισμό 270.

Και πάμε ένα ένα.

1)Βάρος. Πώς είναι δυνατόν με την χρήση ίδιων υλικών να πετύχεις ποτέ μικρότερο βάρος στον V2? Την στιγμή που έχεις 2 κυλινδροκεφαλές, 2 κορμούς με χιτώνια κλπ κλπ. Ότι και να κάνεις θα είσαι βαρύτερος
2)Ευκολία, κόστος συντήρησης. Αποδεδειγμένο στην πράξη. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Διπλή δουλειά σε ρύθμιση βαλβίδων, διπλή δουλειά σε αλλάγές μπουζί, να μην πούμε να χρειαστεί να κατεβάσεις μοτέρ..
3)Κατανάλωση. Ποτέ δεν θα φτάσει ένας V2 την κατανάλωση του I2. Στα Kawasaki που είχα με τον φανταστικό I2 (Versys/ER6) η μέση κατανάλωση ήταν 4,5 λίτρα με 5 όπως και στο 800 που έχω τώρα. Τα TDM ήταν στα ίδια επίπεδα. Πιό V2 μπορούσε να δει κάν με κυάλια αυτή την κατανάλωση? Έκανα ταξίδι δικάβαλο με Versys τριβάλιτσο και είχα δει μέχρι και 4,2lt. Κατανάλωση Scooter. Να μην πούμε για το NC750 που καίει 3,5 λίτρα!
4)Ψύξη. Όταν έχεις ένα κύλινδρο κρυμμένο πίσω απο έναν άλλο είναι δεδομένο πώς ο πίσω θα ανεβάζει μεγαλύτερες θερμοκρασίες. ΟΙ κατασκευαστές κάνουν ότι μπορούν να αντιπαρέλθουν αυτό το σχεδιαστικό μειονέκτημα αλλά σε πολλές μηχανές αυτό οδήγησε σε προβληματα αξιοπιστίας
5)Λιγότερα κινούμενα μέρη/ευστροφία. Επιστρέφω στο μοτέρ της Kawasaki, μια οικονομική υλοποίηση που χτύπαγε 11.000rpm για πλάκα.. την ώρα που το αντίστοιχο V-strom Πήγαινε ασθμαίνοντας μέχρι 10.000rpm. Ειδικά στο ER6 είχες ένα μοτέρ που ψηλά δούλευε σαν 4κύλινδρο σε ευστροφία.

Σε αυστηρά μηχανολογικούς όρους ένα I2 Μοτέρ σε σχέση με ένα V2 έχει προτερήματα. Φυσικά απο την άλλη ο V2 έχει τα δικά του προτερήματα όπως είπαμε σε ήχο, αίσθηση δύναμης/ροπής

Εν κατακλείδι όμως, μιλάμε απλά για μια διάταξη.. Ο εκάστοτε κατασκευαστής μπορεί να κάνει υλοποίηση με τέραστιες διαφορές σε αίσθηση, σε ήχο, σε καμπύλες ροπής/δύναμης.

Εξαρτάται απο τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το παραπάνω video ήταν ενδεικτικό. Άλλος θα προτιμήσει τον V2 του Ducati άλλος τον I2 του KTM. Μπορείς να πεις κάποια κακή μηχανή ή κακό μοτέρ??
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μπορείς να πεις και για κακή μηχανή και για κακό μοτέρ, αν δεν σου αρέσει/δεν σου ταιριάζει και θα έχεις δίκιο σε ότι σε αφορά. Και κάποιος άλλος θα ταιριάξει "κουτί" με την ίδια μηχανή που δεν σου αρέσει και θα έχετε και οι δύο δίκιο στην κριτική σας.

Βαγγελάκη featherhands κράζεις τα 130 και από την μία καις όσο ένα σκούτερ από την άλλη φαντασιώνεσαι ότι έχεις και Ι4...

Τσίπα μηδέν σε αυτό το φόρουμ, ντιπ για ντιπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μπορείς να πεις και για κακή μηχανή και για κακό μοτέρ, αν δεν σου αρέσει/δεν σου ταιριάζει και θα έχεις δίκιο σε ότι σε αφορά. Και κάποιος άλλος θα ταιριάξει "κουτί" με την ίδια μηχανή που δεν σου αρέσει και θα έχετε και οι δύο δίκιο στην κριτική σας.

Βαγγελάκη featherhands κράζεις τα 130 και από την μία καις όσο ένα σκούτερ από την άλλη φαντασιώνεσαι ότι έχεις και Ι4...

Τσίπα μηδέν σε αυτό το φόρουμ, ντιπ για ντιπ.
Κοίτα, αυστηρά μηχανολογικά μπορεί να κριθεί ένα μοτέρ ως καλό ή κακό! Υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια! Ειδική απόδοση, όρια περιστροφής, καμπύλες ισχύος/ροπής, κατανάλωση, ευκολία συντήρησης, βάρος μονάδας, αξιοπιστία, περιθώρια βελτίωσης, διαστάσεις κλπ κλπ.

Τώρα το αν θα ταιριάξει κάποιος πάνω σε μια μοτοσυκλέτα είναι καθαρά υποκειμενικό! Και σίγουρα δεν αφορά μόνο την διάταξη του μοτέρ.

Τώρα τα 130 δεν τα κράζω, τα θαυμάζω!!:roflmao: Φυσικά και με ενδιαφέρει μια μοτοσυκλέτα να καίει ανθρώπινα και γι αυτό δεν πήρα ποτέ 950/990. Αν είναι να το σκέφτομαι οτι θα κάψει 10 λίτρα και να μην πάω βόλτα γι αυτό δεν έχει νόημα να το έχω! Όποιος βγάζει 5 χιλιάρικα το μήνα ας πάρει και benelli Tnt 1130 να καίει 15 λίτρα κλάιν!!

Ι4 respect! Μόνο ομορφιά!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίτα, αυστηρά μηχανολογικά μπορεί να κριθεί ένα μοτέρ ως καλό ή κακό! Υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια! Ειδική απόδοση, όρια περιστροφής, καμπύλες ισχύος/ροπής, κατανάλωση, ευκολία συντήρησης, βάρος μονάδας, αξιοπιστία, περιθώρια βελτίωσης, διαστάσεις κλπ κλπ.

Τώρα το αν θα ταιριάξει κάποιος πάνω σε μια μοτοσυκλέτα είναι καθαρά υποκειμενικό! Και σίγουρα δεν αφορά μόνο την διάταξη του μοτέρ.

Τώρα τα 130 δεν τα κράζω, τα θαυμάζω!!:roflmao: Φυσικά και με ενδιαφέρει μια μοτοσυκλέτα να καίει ανθρώπινα και γι αυτό δεν πήρα ποτέ 950/990. Αν είναι να το σκέφτομαι οτι θα κάψει 10 λίτρα και να μην πάω βόλτα γι αυτό δεν έχει νόημα να το έχω! Όποιος βγάζει 5 χιλιάρικα το μήνα ας πάρει και benelli Tnt 1130 να καίει 15 λίτρα κλάιν!!

Ι4 respect! Μόνο ομορφιά!
Να σΕ πω, αυτό το "το 950 καίει λίγο παραπάνω" το είπαν όλοι. Τελικά καίει όσο και το XR, που καίει όσο και το fazer στις ίδιες συνθήκες. Δεκτόν, καίει όσο το XR και έχει τα μισά άλογα, αστείο, αλλά πρακτικά το κόστος/χιλιόμετρο στην εκδρομή είναι το ίδιο. Δεν μπορεί να κατέβει στα 5λ που κατεβαίνει το XR και το fazer αν κινηθείς ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ χαλαρά. Και εννοείται πως αν δεν βγαίνεις για 6λ/100 μέση, θα συμβιβαστείς για να κάνεις το κέφι σου, πιο σημαντικό το να πας από το να πας γρήγορα.

Συγκριτικά με το F800GS η 50% πάνω κατανάλωση (4,0-4.5 με 6.2-6.5) είναι σοβαρότατη διαφορά, αλλά το μοτέρ του F800GS ήταν ο λόγος που δεν το αγόρασα αν και είναι από τις πιο βολικές μοτοσικλέτες που έχω καβαλήσει και για τους δύο που μπορεί να ανέβουν επάνω. Το 790 δεν ήταν το ίδιο άνετο αλλά το μοτέρ είναι λόγος να το πάρεις.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πού να πρωτοαπαντήσεις!!:roflmao:

Πάμε απο την αρχή..

Καταρχήν διαφωνώ πλήρως στο ότι πρέπει να πούμε παλαιομοδίτικο το V2 και βαρετό το I2 συνεπώς δεν μπορώ να ψηφίσω έτσι όπως είναι η ψηφοφορία. Απο εκεί και έπειτα, εγώ προσωπικά είμαι φαν των I2 σε σχέση με τους V2 όπως και ο Pierre Terblanche του οποίου την συνέντευξη είχα βάλει σε σχετικό νήμα.

Βάρος, μέγεθος, ευκολία/κόστος συντήρησης, κατανάλωση, ψύξη, λιγότερα κινούμενα μέρη/ευστροφία.

Αν σε κάτι υπερτερεί ο V2 είναι ο ήχος και η αίσθηση ροπής.

Απο εκεί και έπειτα ένας κινητήρας έστω και ίδιας διάταξης διαφέρει αναλόγως του σχεδιασμού. Οι κινητήρες π.χ. της Kawasaki οι 2κύλινδροι όπως και οι Rotax της BMW είναι σε χρονισμό 360 που σημαίνει πως τα πιστόνια ανεβοκατεβαίνουν μαζί ενώ του TDM900 π.χ έχει χρονισμό 270.

Και πάμε ένα ένα.

1)Βάρος. Πώς είναι δυνατόν με την χρήση ίδιων υλικών να πετύχεις ποτέ μικρότερο βάρος στον V2? Την στιγμή που έχεις 2 κυλινδροκεφαλές, 2 κορμούς με χιτώνια κλπ κλπ. Ότι και να κάνεις θα είσαι βαρύτερος
2)Ευκολία, κόστος συντήρησης. Αποδεδειγμένο στην πράξη. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Διπλή δουλειά σε ρύθμιση βαλβίδων, διπλή δουλειά σε αλλάγές μπουζί, να μην πούμε να χρειαστεί να κατεβάσεις μοτέρ..
3)Κατανάλωση. Ποτέ δεν θα φτάσει ένας V2 την κατανάλωση του I2. Στα Kawasaki που είχα με τον φανταστικό I2 (Versys/ER6) η μέση κατανάλωση ήταν 4,5 λίτρα με 5 όπως και στο 800 που έχω τώρα. Τα TDM ήταν στα ίδια επίπεδα. Πιό V2 μπορούσε να δει κάν με κυάλια αυτή την κατανάλωση? Έκανα ταξίδι δικάβαλο με Versys τριβάλιτσο και είχα δει μέχρι και 4,2lt. Κατανάλωση Scooter. Να μην πούμε για το NC750 που καίει 3,5 λίτρα!
4)Ψύξη. Όταν έχεις ένα κύλινδρο κρυμμένο πίσω απο έναν άλλο είναι δεδομένο πώς ο πίσω θα ανεβάζει μεγαλύτερες θερμοκρασίες. ΟΙ κατασκευαστές κάνουν ότι μπορούν να αντιπαρέλθουν αυτό το σχεδιαστικό μειονέκτημα αλλά σε πολλές μηχανές αυτό οδήγησε σε προβληματα αξιοπιστίας
5)Λιγότερα κινούμενα μέρη/ευστροφία. Επιστρέφω στο μοτέρ της Kawasaki, μια οικονομική υλοποίηση που χτύπαγε 11.000rpm για πλάκα.. την ώρα που το αντίστοιχο V-strom Πήγαινε ασθμαίνοντας μέχρι 10.000rpm. Ειδικά στο ER6 είχες ένα μοτέρ που ψηλά δούλευε σαν 4κύλινδρο σε ευστροφία.

Σε αυστηρά μηχανολογικούς όρους ένα I2 Μοτέρ σε σχέση με ένα V2 έχει προτερήματα. Φυσικά απο την άλλη ο V2 έχει τα δικά του προτερήματα όπως είπαμε σε ήχο, αίσθηση δύναμης/ροπής

Εν κατακλείδι όμως, μιλάμε απλά για μια διάταξη.. Ο εκάστοτε κατασκευαστής μπορεί να κάνει υλοποίηση με τέραστιες διαφορές σε αίσθηση, σε ήχο, σε καμπύλες ροπής/δύναμης.

Εξαρτάται απο τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το παραπάνω video ήταν ενδεικτικό. Άλλος θα προτιμήσει τον V2 του Ducati άλλος τον I2 του KTM. Μπορείς να πεις κάποια κακή μηχανή ή κακό μοτέρ??

Τα 2-3-4-5 παντως δεν εχουν σχεση με το αν το μοτερ ειναι σε διαταξης σειρας ή ν, ενω για το πρωτο του βαρους, εχει να κανει καθαρα με θεμα κοστους για τον κατασκευαστη. Που εδω που τα λεμε οταν οι τιμες εχουν ανεβει τοσο ψηλα, ο καταναλωτης θα επρεπε να ψαχνεται λιγο παραπανω και να θελει να αγοραζει ενα προιον ποιοτικο και οχι κατι του σωρρου.

Οπως επισης και στην αποδοση ροπης/αποκρισης/ηχου που αναφερεις παρακατω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ντομεταξυ είναι απορίας άξιο οι ορθολογιστές και δημιουργοί δυτικής σκέψης ευρωπεοι να βγάζουν χαρακτήρα στα μοτέρ τους και οι Ανατολίτες, πρεσβευτές μιας πιο ζεστης και χαλαρής νοοτροπίας να βγάζουν μηχανάκια με κινητήρες που κοντεύει να σε πάρει ο ύπνος.

Πάμε κατά διαόλου ερχετε η καταστροφή μεταΝοηcτε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο αρχικό ερώτημα του Al800 πάντως, αφού δοκίμασε το Τ7 και δεν του άρεσε παρά το μοτεράκι που καθόλου βαρετό δεν είναι, κάλλιστα μπορεί να περάσει σε Ιταλικό παραδοσιακό L2 για τα περαιτέρω.

Μιά streetfighter δεν την μίσησε κανείς. Οκ, στο ρελαντί είναι απλά κωμική με το ντέφι, τέλος πάντων, το ρυθμίζεις στις 4000 και τελειώνεις.

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα 2-3-4-5 παντως δεν εχουν σχεση με το αν το μοτερ ειναι σε διαταξης σειρας ή ν, ενω για το πρωτο του βαρους, εχει να κανει καθαρα με θεμα κοστους για τον κατασκευαστη. Που εδω που τα λεμε οταν οι τιμες εχουν ανεβει τοσο ψηλα, ο καταναλωτης θα επρεπε να ψαχνεται λιγο παραπανω και να θελει να αγοραζει ενα προιον ποιοτικο και οχι κατι του σωρρου.

Οπως επισης και στην αποδοση ροπης/αποκρισης/ηχου που αναφερεις παρακατω.
Λάθος έχουν απόλυτη σχέση γιατί όταν κάνουμε σύγκριση μιας μηχανολογικής διάταξης οι παράγοντες κόστος και υλικά είναι σταθεροί. γενικά σε μια σύγκριση είτε στη φυσική, είτε στη χημεία, είτε στη μηχανολογία, είτε ακόμα και στα οικονομικά οι συνθήκες πρέπει να είναι ίδιες αλλιώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Αν μπορούσαμε λοιπόν άυριο να φτιάξουμε 2 κινητήρες που θα είχαν ακριβώς τα ίδια υλικά σε κορμό, μπιέλες, πιστόνια, κυλινδροκεφαλές, στροφάλους, ακριβώς ίδια χωρητικότητα και ακριβώς ίδιες τεχνολογίες χρονισμού, σχεδιασμού και ψύξης τότε ο I2 θα ήταν εξ ορισμού ελαφρύτερος, θα είχε εξ ορισμού λιγότερα κινούμενα μέρη, θα είχε εξ ορισμού καλύτερη ευστροφία και εξ ορισμού καλύτερη ψύξη. Απόδειξε μου το αντίθετο.

τώρα αν η Ducati επενδύει στον V2 και βγάζει ενα μοτέρ διαμάντι πηγμένο στην τεχνολογία και κρατάει χαμηλά βάρος κλπ είναι ξεκάθαρα θέμα κοστολογίου και τεχνολογίας υλικών και σχεδιασμού. Αν έφτιαχναν ένα Monster με Ι2 μόνο τότε θα είχε νόημα η απευθείας σύγκριση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ακόμα δεν λύσαμε το θέμα με τους 2 κυλίνδρους??

Βάζω μπουρλότο.. Από την εταιρία που κοιτάζει τους υπόλοιπους από το ρετιρε

 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τα 2-3-4-5 παντως δεν εχουν σχεση με το αν το μοτερ ειναι σε διαταξης σειρας ή ν, ενω για το πρωτο του βαρους, εχει να κανει καθαρα με θεμα κοστους για τον κατασκευαστη. Που εδω που τα λεμε οταν οι τιμες εχουν ανεβει τοσο ψηλα, ο καταναλωτης θα επρεπε να ψαχνεται λιγο παραπανω και να θελει να αγοραζει ενα προιον ποιοτικο και οχι κατι του σωρρου.

Οπως επισης και στην αποδοση ροπης/αποκρισης/ηχου που αναφερεις παρακατω.
Δηλαδή λες ότι ένας κινητήρας v2 κι ένας κινητήρας σε σειρά κατασκευασμένοι με τα ακριβώς ίδια υλικά σε τύπο σύσταση ποιότητα θα είναι ίδιοι σε βάρος; Η εννοείς ότι μπορεί ο v2 με ακριβότερα ποιοτικότερα υλικά να καταλήξει να έχει το ίδιο βάρος με έναν σε σειρά;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Λάθος έχουν απόλυτη σχέση γιατί όταν κάνουμε σύγκριση μιας μηχανολογικής διάταξης οι παράγοντες κόστος και υλικά είναι σταθεροί. γενικά σε μια σύγκριση είτε στη φυσική, είτε στη χημεία, είτε στη μηχανολογία, είτε ακόμα και στα οικονομικά οι συνθήκες πρέπει να είναι ίδιες αλλιώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Αν μπορούσαμε λοιπόν άυριο να φτιάξουμε 2 κινητήρες που θα είχαν ακριβώς τα ίδια υλικά σε κορμό, μπιέλες, πιστόνια, κυλινδροκεφαλές, στροφάλους, ακριβώς ίδια χωρητικότητα και ακριβώς ίδιες τεχνολογίες χρονισμού, σχεδιασμού και ψύξης τότε ο I2 θα ήταν εξ ορισμού ελαφρύτερος, θα είχε εξ ορισμού λιγότερα κινούμενα μέρη, θα είχε εξ ορισμού καλύτερη ευστροφία και εξ ορισμού καλύτερη ψύξη. Απόδειξε μου το αντίθετο.

τώρα αν η Ducati επενδύει στον V2 και βγάζει ενα μοτέρ διαμάντι πηγμένο στην τεχνολογία και κρατάει χαμηλά βάρος κλπ είναι ξεκάθαρα θέμα κοστολογίου και τεχνολογίας υλικών και σχεδιασμού. Αν έφτιαχναν ένα Monster με Ι2 μόνο τότε θα είχε νόημα η απευθείας σύγκριση.

Δεν εχει να σου αποδειξω κατι. Ο κινητηρας εχει κλειστο κυκλωμα ψυξης, οποτε οτι θερμοκρασια εχει ο μπροστα κυλιδρος, εχει και ο πισω. Διαφορες παιζουν αλλα αμεληταιες ωστε να μην επηρεαζουν την αποδοση του κινητηρα. Τα κινουμενα μερη δεν εχουν καποια διαφορα σε βαρος, απλα αντι να εχεις εναν μακρυ εκκεντροφορο, εχεις δυο πιο κοντους. Εκτος αν θεωρεις οτι μια καδενα θα επιρεασει την ευστροφια του κινητηρα. Οι κινητηρες btw χρειαζονται βαρος για να λειτουργησουν, εξου και τα βολαν, οποτε εκ των πραγματων οτι μπει στην κατασκευη σαν επιπλεον βαρος, θα αφαιρεθει απο το βολαν. Οσο για το βαρος, ναι, θεωρητικα μπορει να βγει λιγο ελαφρυτερος ο εν σειρα, αλλα θα τοποθετησει ολο αυτο το βαρος (το οποιο ζητημα να ειναι 2-3 κιλα λιγοτερο απο τον αντιστοxo V) σε ενα σημειο, πιο μπροστα, και πιο ατσαλα.

Ο λογος που οι μοτοσυκλετες εχουν V κινητηρα ειναι διοτι ερχεται το μοτερ πιο κοντα στο κεντρο της μοτοσυκλετας, δινοντας καλυτερο ζυγισμα στο συνολο. Οσο για τα περι αποδοσης, το πως θα αποδωσει ενας κινητητας την ισχυ δεν εχει να κανει σε τιποτα με τη διαταξη του. Παιζει ρολο σε αλλα πραγματα αλλα δεν ειναι της παρουσης να τα αναλυσουμε.
 
Reactions: STF

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δηλαδή λες ότι ένας κινητήρας v2 κι ένας κινητήρας σε σειρά κατασκευασμένοι με τα ακριβώς ίδια υλικά σε τύπο σύσταση ποιότητα θα είναι ίδιοι σε βάρος; Η εννοείς ότι μπορεί ο v2 με ακριβότερα ποιοτικότερα υλικά να καταλήξει να έχει το ίδιο βάρος με έναν σε σειρά;

Eνας κινητηρας σε σειρα, με ιδιες κατασκευαστικες αρχες, θα βγει λιγο ελαφρυτερος απο εναν αντιστοιχο v2. Το πως θα τοποθετησει μεσα στη μοτοσυκλετα ομως, ειναι ενας πονοκεφαλος για τη γεωμετρια, το φαρδος θα ειναι αυξημενο, και γενικα το ελαχιστα χαμηλοτερο βαρος, στην πραξη δεν θα εχει κανενα πλεονεκτημα, μιας και θα φερει μαζι του αλλα μειονεκτηματα, μεγαλυτερα. Οπως εγραψα και πριν οι κατασκευαστες ξερουν οτι ελαχιστοι αναβατες θα αντιληφθουν τετοιες διαφορες (εδω ο μεσος αναβατης θα καταλαβει οτι του λειπει αερας απο τα λαστιχα οταν η πιεση πεσει 10psi κατω απο το προτεινομενο, και οδηγα αναρτησεις με λαδια 10ετιας), οποτε απλα τσεπωνουν το επιπλεον κατασκευαστικο κοστος, πουλωντας κατι υποδεεστερο, στην ιδια τιμη ομως.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν εχει να σου αποδειξω κατι. Ο κινητηρας εχει κλειστο κυκλωμα ψυξης, οποτε οτι θερμοκρασια εχει ο μπροστα κυλιδρος, εχει και ο πισω. Διαφορες παιζουν αλλα αμεληταιες ωστε να μην επηρεαζουν την αποδοση του κινητηρα. Τα κινουμενα μερη δεν εχουν καποια διαφορα σε βαρος, απλα αντι να εχεις εναν μακρυ εκκεντροφορο, εχεις δυο πιο κοντους. Εκτος αν θεωρεις οτι μια καδενα θα επιρεασει την ευστροφια του κινητηρα. Οι κινητηρες btw χρειαζονται βαρος για να λειτουργησουν, εξου και τα βολαν, οποτε εκ των πραγματων οτι μπει στην κατασκευη σαν επιπλεον βαρος, θα αφαιρεθει απο το βολαν. Οσο για το βαρος, ναι, θεωρητικα μπορει να βγει λιγο ελαφρυτερος ο εν σειρα, αλλα θα τοποθετησει ολο αυτο το βαρος (το οποιο ζητημα να ειναι 2-3 κιλα λιγοτερο απο τον αντιστοxo V) σε ενα σημειο, πιο μπροστα, και πιο ατσαλα.

Ο λογος που οι μοτοσυκλετες εχουν V κινητηρα ειναι διοτι ερχεται το μοτερ πιο κοντα στο κεντρο της μοτοσυκλετας, δινοντας καλυτερο ζυγισμα στο συνολο. Οσο για τα περι αποδοσης, το πως θα αποδωσει ενας κινητητας την ισχυ δεν εχει να κανει σε τιποτα με τη διαταξη του. Παιζει ρολο σε αλλα πραγματα αλλα δεν ειναι της παρουσης να τα αναλυσουμε.
Εντάξει δεν μπορώ τώρα να κάνω συζήτηση τεχνική και να λέμε πως η διαφορά είναι πως το ένα έχει 2 κοντούς και το άλλο ένα μακρύ εκκεντροφόρο οπότε άμα τους ζυγίσεις θα είναι το ίδιο. κουκουρούκου σερενάτα λέγεται.

Αυτός που σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες που καβαλάς στο λέει πώς εξ αρχής το μοτέρ το V2 είναι ένα ελλατωματικό σχέδιο και ο λόγος που εταιρείες όπως η Ducatι και οι BMW δεν πηγαίνουν σε σαφώς ανώτερες σχεδιαστικά λύσεις όπως ο Ι2 είναι επειδή έχτισαν ένα πελατολόγιο και ένα θρύλο πάνω σε συγκεκριμένες διατάξεις κινητήρα εσύ στείλε του mail και πες του λες μαλακίες.


Έλα pumba εδώ απο Άνω Πετράλωνα, έλα να σου μάθω μπαλίτσα. Η Ducati βάζει τον V2 επειδή έρχεται πιο σωστά το ζύγισμα στην κατανομή βάρους..
-Μα ξέρεις pumba να σου πω..
-Άσε ρε νούμερο τώρα μάθατε.. Θέλετε να πουλάτε Ι2 που ναι φτηνοί, δε περνάνε αυτά..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ντομεταξυ είναι απορίας άξιο οι ορθολογιστές και δημιουργοί δυτικής σκέψης ευρωπεοι να βγάζουν χαρακτήρα στα μοτέρ τους και οι Ανατολίτες, πρεσβευτές μιας πιο ζεστης και χαλαρής νοοτροπίας να βγάζουν μηχανάκια με κινητήρες που κοντεύει να σε πάρει ο ύπνος.

Πάμε κατά διαόλου ερχετε η καταστροφή μεταΝοηcτε
Οτι το tracer Που είχες πάρει δηλαδή δεν είχε χαρακτήρα και ωμή δύναμη το μοτέρ και ο V2 του 990 του ρίχνει στα αυτιά! Τούμπες θα έκανες άμα σου έλεγαν βγαίνει ένα 990 με μοτέρ απο tracer. Γατάκι.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στο αρχικό ερώτημα του Al800 πάντως, αφού δοκίμασε το Τ7 και δεν του άρεσε παρά το μοτεράκι που καθόλου βαρετό δεν είναι, κάλλιστα μπορεί να περάσει σε Ιταλικό παραδοσιακό L2 για τα περαιτέρω.

Μιά streetfighter δεν την μίσησε κανείς. Οκ, στο ρελαντί είναι απλά κωμική με το ντέφι, τέλος πάντων, το ρυθμίζεις στις 4000 και τελειώνεις.

Το Tenere 700 μου άρεσε σαν μηχανακι απλά κατάλαβα οτι αν ειναι να παω σε 21 τροχο για να το ευχαριστηθω εγω πρεπει να παω σε κατι πολυ πιο ελαφρυ. Δηλαδή ιδανικά οπως εχω ξαναγραψει θα ειχα ενα ktm 690 ή husqvarna 701 enduro...κι ενα L2...ομως δεν είμαι υπερ του πολυιδιοκτησιακου καθεστωτος...οποτε το T700 ειναι πολυ all around και πολυ λογική και ιδανικη λυση για την Ελλάδα...ομως ειμαι ανθρωπος των ακρων οπότε θα πηγαίνω από 21 μπροστινο σε 17 και παλι πίσω...ή θα παρω ενα mini suv και τελος οι μοτοσυκλετιστικες αναζητησεις. ειχα 2 πε εν φε όχι GS κι ενα yamaha...όλα καλά πολυχρηστικα και πολυλειτουργικά αλλά σαν τον L2 δεν ηταν. και οχι μονο λογω κινητηρα αλλά λογω γενικότερης φιλοσοφίας στησιματος συμπεριφορας στις στροφες κτλ...Τωρα που θα βγει streetfighter με τον V2 θα κανω αιτηση για τη λίστα πέτσα κι εγώ...
 
Top Bottom