V2 ή δικύλινδρος σε σειρά;

Παλαιομοδίτικος V2 ή κομπακτ δικύλινδρος σε σειρά;

  • Παλαιομοδίτικο V2 all the way!!!

    Votes: 21 72,4%
  • Βαρετό δικύλινδρο σε σειρά!!!

    Votes: 8 27,6%

  • Total voters
    29

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Οι ΜΗ εχοντες,θα εκτιμησουν την απλοτητα ,το χαμηλο κοστος χρησης και συντηρησης του Ι2.Οι εχοντες, τα υπολοιπα πλεονεκτηματα (αν υπαρχουν) του V2.Προφανως το μεγαλυτερ πλεονεκτημα του V2 ειναι η πιο ισοροπημενη χωροταξικα τοποθετηση στην μοτο,που θεωρητικα προσθετει ποντους στο ζυγισμα και κρατημα στην μοτο, που στην πραξη πολυ λιγοι θα το εκμεταλευτουν στο επακρο,και πρακτικα ελαχιστους καθημερινους αναβατες ενδιαφερει.Τα υπολοιπα ειναι ιστορικο μαρκετινγκ,σημαια για καποιες εταιριες που επενδυσαν σ αυτο ,και εχουν πελατεία απ αυτο (ντουκατι,χαρλει) κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εντάξει δεν μπορώ τώρα να κάνω συζήτηση τεχνική και να λέμε πως η διαφορά είναι πως το ένα έχει 2 κοντούς και το άλλο ένα μακρύ εκκεντροφόρο οπότε άμα τους ζυγίσεις θα είναι το ίδιο. κουκουρούκου σερενάτα λέγεται.

Αυτός που σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες που καβαλάς στο λέει πώς εξ αρχής το μοτέρ το V2 είναι ένα ελλατωματικό σχέδιο και ο λόγος που εταιρείες όπως η Ducatι και οι BMW δεν πηγαίνουν σε σαφώς ανώτερες σχεδιαστικά λύσεις όπως ο Ι2 είναι επειδή έχτισαν ένα πελατολόγιο και ένα θρύλο πάνω σε συγκεκριμένες διατάξεις κινητήρα εσύ στείλε του mail και πες του λες μαλακίες.


Έλα pumba εδώ απο Άνω Πετράλωνα, έλα να σου μάθω μπαλίτσα. Η Ducati βάζει τον V2 επειδή έρχεται πιο σωστά το ζύγισμα στην κατανομή βάρους..
-Μα ξέρεις pumba να σου πω..
-Άσε ρε νούμερο τώρα μάθατε.. Θέλετε να πουλάτε Ι2 που ναι φτηνοί, δε περνάνε αυτά..
Αμα είναι να καταλήξουμε σε μια διάταξη κινητηρα ας καταλήξουμε και σε μια εταιρεια να βγαζει 10 μοντέλα και τέλος. γιατι να εχουμε 100 κατασκευαστες. ουτως η αλλως η συζητηση ειναι καθαρα φιλοσοφικη ψυχοθεραπευτικη και ανευ ουσιας αφου εμεις σε λιγο καιρο θα ειμαστε δεινοσαυροι υπο εξαφανιση απειλουμενο ειδος το οποιο θα εξαφανισουν τα ηλεκτρικα μοτερ οποτε θα βγει ενας αντιστοιχος Terblanche και θα μας πει οτι οι I2 βενζινοκινητηρες ειναι ελαττωματικοι σε σχεση με τους φανταστικους ηλεκτροκινητηρες...Παντως εγω το ερωτημα δεν το εθεσα για να καταληξουμε στο ποια ειναι η καλυτερη διαταξη γενικα αλλά για να προκύψουν απο τη συζητηση το ποια προτερηματα μειονεκτηματα εχει η καθε επιλογή για να μαθαίνουν και οι νεότεροι ή οι με λιγότερες γνώσεις τελος πάντων που διαβαζουν το φόρουμ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY


KTM μοτέρ 990



KTM μοτέρ 890

Αν αφήσουμε απέξω τα οπαδικά μας και τα λίγο υποκειμενικά γούστα αν είμασταν σχεδιαστές τον Ι2 θα θέλαμε για να φτιάξουμε το τέλειο μηχανάκι. Γλυτώνεις απο πολλά θέματα που σου δημιουργεί ο V2 και κυρίως το χωροταξικό..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οτι το tracer Που είχες πάρει δηλαδή δεν είχε χαρακτήρα και ωμή δύναμη το μοτέρ και ο V2 του 990 του ρίχνει στα αυτιά! Τούμπες θα έκανες άμα σου έλεγαν βγαίνει ένα 990 με μοτέρ απο tracer. Γατάκι.
Δύναμη είχε Βαγγέλη και πολύ ωραία ομαλή ροπή, εντελώς φιλική στον χρήστη. Αλλά χαρακτήρα όχι.

Χαρακτήρα έχει ο LC8 που είναι ενα σχεδιαστικό σύνολο 15ετιας στο οποιο βγαίνεις από τη φουρκέτα και η αίσθηση που σου δίνει αυτή η αμεσότητα του V2 δεν την έχει το Tracer. Σαν κινητήρας ο cp3 είναι πιο δυνατός, δεν διαφωνω.

Δηλαδή είναι σαν να συγκρίνεις τον Maradona με τον Messi.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αμα είναι να καταλήξουμε σε μια διάταξη κινητηρα ας καταλήξουμε και σε μια εταιρεια να βγαζει 10 μοντέλα και τέλος. γιατι να εχουμε 100 κατασκευαστες. ουτως η αλλως η συζητηση ειναι καθαρα φιλοσοφικη ψυχοθεραπευτικη και ανευ ουσιας αφου εμεις σε λιγο καιρο θα ειμαστε δεινοσαυροι υπο εξαφανιση απειλουμενο ειδος το οποιο θα εξαφανισουν τα ηλεκτρικα μοτερ οποτε θα βγει ενας αντιστοιχος Terblanche και θα μας πει οτι οι I2 βενζινοκινητηρες ειναι ελαττωματικοι σε σχεση με τους φανταστικους ηλεκτροκινητηρες...Παντως εγω το ερωτημα δεν το εθεσα για να καταληξουμε στο ποια ειναι η καλυτερη διαταξη γενικα αλλά για να προκύψουν απο τη συζητηση το ποια προτερηματα μειονεκτηματα εχει η καθε επιλογή για να μαθαίνουν και οι νεότεροι ή οι με λιγότερες γνώσεις τελος πάντων που διαβαζουν το φόρουμ.

Να παει να τους πει ο Τreblance πως να φτιαξουν τα αγωνιστικα κιολας, διοτι για καποιο λογο τα παιδια ειναι ηλιθια και εχουν μεινει με τους απαρχαιωμενους V κινητηρες. Η μαλλον καλυτερα να παει ο tcdrift που ξερει ακομα καλυτερα διοτι εμεις αναπαραγουμε ηλιθιες αρλουμπες απο τα Πετραλωνα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να παει να τους πει ο Τreblance πως να φτιαξουν τα αγωνιστικα κιολας, διοτι για καποιο λογο τα παιδια ειναι ηλιθια και εχουν μεινει με τους απαρχαιωμενους V κινητηρες. Η μαλλον καλυτερα να παει ο tcdrift που ξερει ακομα καλυτερα διοτι εμεις αναπαραγουμε ηλιθιες αρλουμπες απο τα Πετραλωνα.
Και όλα αυτά τα λέει από κορυδαλλο... Να τα λέμε και αυτα
Tdm μαύρα με χρυσες όλες τις βίδες και τις μανετες
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να παει να τους πει ο Τreblance πως να φτιαξουν τα αγωνιστικα κιολας, διοτι για καποιο λογο τα παιδια ειναι ηλιθια και εχουν μεινει με τους απαρχαιωμενους V κινητηρες. Η μαλλον καλυτερα να παει ο tcdrift που ξερει ακομα καλυτερα διοτι εμεις αναπαραγουμε ηλιθιες αρλουμπες απο τα Πετραλωνα.
Εδώ η κουβέντα περιορίζεται στην σύγκριση Ι2 με V2. Και όχι Ι4 με V4. Αλλάζει προφανώς τελείως η κουβέντα για 4κύλινδρο κινητήρα και υψηλές επιδόσεις και πώς βγαίνουν στην άσφαλτο αυτές οι επιδόσεις.

Και ναι ο άνθρωπος που σχεδιάζει τις μηχανές το αιτιολογεί πώς ο σχεδιασμός του V2 σε σχέση με τον Ι2 είναι προβληματικός κυρίως για χωροταξικούς λόγους όταν φτιάχνεις μια μηχανή. Σου λέει γεμίζουμε κουτάκια άχρηστα το πλαίσιο να χώνουμε εξαρτήματα, αυξάνουμε το βάρος άσκοπα και αυξάνουμε τα μηχανικά μέρη άσκοπα. Τώρα το τί λέει ο tcdrift και ο pumba είναι απλά μια άποψη αλλά όταν κάτι το βλέπουμε και με τα μάτια μας δεν γίνεται να κάνουμε πως δεν το βλέπουμε.

Απόδειξη πως στους μεσαίους κυβισμούς βλέπουμε ήδη μοτέρ διαμάντια Ι2 απο κατασκευαστές όπως η ΚΤΜ (890) και η Aprilia (660) 100 αλογάκια στις 10.500. . Μεγάλοι κατασκευαστές που εγκαταλείπουν τους V2 στα μεσαία κυβικά και έχουν τους λόγους τους δεν το κάνουν τυχαία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δύναμη είχε Βαγγέλη και πολύ ωραία ομαλή ροπή, εντελώς φιλική στον χρήστη. Αλλά χαρακτήρα όχι.

Χαρακτήρα έχει ο LC8 που είναι ενα σχεδιαστικό σύνολο 15ετιας στο οποιο βγαίνεις από τη φουρκέτα και η αίσθηση που σου δίνει αυτή η αμεσότητα του V2 δεν την έχει το Tracer. Σαν κινητήρας ο cp3 είναι πιο δυνατός, δεν διαφωνω.

Δηλαδή είναι σαν να συγκρίνεις τον Maradona με τον Messi.
έλα τώρα με τον χαρακτήρα! επειδή χτυπάει κάτι μέσα στο μοτέρ δεν είναι χαρακτήρας.. :roflmao::roflmao:
Και όλα αυτά τα λέει από κορυδαλλο... Να τα λέμε και αυτα
Tdm μαύρα με χρυσες όλες τις βίδες και τις μανετες
θα σέβεστε..!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Με αφορμή αυτό που έγραψε ο pumba έκανα μια αναζητηση για να επιβεβαιωσω τι παίζει όντως με τα αγωνιστικα motogp μηχανακια. ηξερα οτι σχεδον ολα πρεπει να ειναι v4...εκτός από τη yamaha που ειναι Ι4 (οπου Ι=inline δλδ σε σειρά) αλλά είπα να το επιβεβαιώσω. και όντως Honda KTM Aprilia Ducati ειναι V4 ενώ Yamaha και Suzuki Ι4.
Και κατά την αναζήτηση έπεσα και πάνω σε αυτό το κείμενο από το motorsportmagazine
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με αφορμή αυτό που έγραψε ο pumba έκανα μια αναζητηση για να επιβεβαιωσω τι παίζει όντως με τα αγωνιστικα motogp μηχανακια. ηξερα οτι σχεδον ολα πρεπει να ειναι v4...εκτός από τη yamaha που ειναι Ι4 (οπου Ι=inline δλδ σε σειρά) αλλά είπα να το επιβεβαιώσω. και όντως Honda KTM Aprilia Ducati ειναι V4 ενώ Yamaha και Suzuki Ι4.
Και κατά την αναζήτηση έπεσα και πάνω σε αυτό το κείμενο από το motorsportmagazine
yamaha και Suzuki είναι στους Ι4 και οι υπόλοιποι στους V4. Η γενική πεποίθηση είναι πώς οι Ι4 κερδίζουν στις στροφές και στον πιο ομαλό τρόπο που βγάζουν την δύναμη ενώ οι V4 στην απόλυτη δύναμη.

Επιμένω όμως πως η ωραία και χρήσιμη κουβέντα που άνοιξες εδώ (όπως λες και στον τίτλο) αφορά την σύγκριση I2 με V2. Είναι τελείως άλλη ιστορία το I4 vs V4
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
ναι οντως ανοιξα τη συζητηση για v2 vs Ι2 με αφετηρια ότι οι περισσοτεροι εδω μεσα οπως κι εγω παιζουμε σε αυτην την περιοχη. απλά υπέθεσα ότι το V vs Ι μπορει να ειναι ιδιο και στους περισσοτερους κυλινδρους. δλδ ότι υπάρχει αναλογία για αυτο προσθεσα στη συζήτηση. Παντως και στα τετρακυλινδρα της αγοράς νομιζω honda yamaha και suzuki πρεπει να ειναι σε σειρα και μαλλον μονο η Ducati εχει μεινει στο V4...Και ισως εχει να κανει με το οτι μπορει το κοστος κατασκευης να ειναι και πιο χαμηλό οποτε οι εταιρειες στο εμποριο φτιαχνουν πλατφορμες...δλδ αν μια εταιρεια επιλέξει να εχει δικυλινδρα σε σειρα ειναι πιθανοτερο και τα τρικυλινδρα και τετρακυλινδρα να ειναι σε σειρα απο το να εχει τα μισα μοντελα με inline και τα αλλα μισά με V...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ναι οντως ανοιξα τη συζητηση για v2 vs Ι2 με αφετηρια ότι οι περισσοτεροι εδω μεσα οπως κι εγω παιζουμε σε αυτην την περιοχη. απλά υπέθεσα ότι το V vs Ι μπορει να ειναι ιδιο και στους περισσοτερους κυλινδρους. δλδ ότι υπάρχει αναλογία για αυτο προσθεσα στη συζήτηση. Παντως και στα τετρακυλινδρα της αγοράς νομιζω honda yamaha και suzuki πρεπει να ειναι σε σειρα και μαλλον μονο η Ducati εχει μεινει στο V4...Και ισως εχει να κανει με το οτι μπορει το κοστος κατασκευης να ειναι και πιο χαμηλό οποτε οι εταιρειες στο εμποριο φτιαχνουν πλατφορμες...δλδ αν μια εταιρεια επιλέξει να εχει δικυλινδρα σε σειρα ειναι πιθανοτερο και τα τρικυλινδρα και τετρακυλινδρα να ειναι σε σειρα απο το να εχει τα μισα μοντελα με inline και τα αλλα μισά με V...
και η Aprilia βγάζει έναν συγκλονιστικό V4 (TUONO, RSV4) και η Ducati φυσικά αλλά και η Honda συνεχίζει στα Crossrunner και VFR800 με τους θρυλικούς V4. Και ίσως αλλες που μπορεί να ξεχνάω.

Άλλη φάση τώρα ο V4!! Εκεί ανεβαίνεις σε κυβικά και αποδόσεις και περισσότερο πας σε καμπύλες ροπής, πώς βγαίνει κάτω η δύναμη, έχεις παραπάνω κυλίνδρους άλλη δυναμική κλπ κλπ. Οι V4 τα σπάνε..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πούμε πάντως ότι οι v2 συνήθως μπαίνουν σε premium μηχανάκια... Γενικά.
Γιατι το σύνολο μετράει και όχι αν ο κινητήρας είναι wankel ή boxer..
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εδώ η κουβέντα περιορίζεται στην σύγκριση Ι2 με V2. Και όχι Ι4 με V4. Αλλάζει προφανώς τελείως η κουβέντα για 4κύλινδρο κινητήρα και υψηλές επιδόσεις και πώς βγαίνουν στην άσφαλτο αυτές οι επιδόσεις.

Και ναι ο άνθρωπος που σχεδιάζει τις μηχανές το αιτιολογεί πώς ο σχεδιασμός του V2 σε σχέση με τον Ι2 είναι προβληματικός κυρίως για χωροταξικούς λόγους όταν φτιάχνεις μια μηχανή. Σου λέει γεμίζουμε κουτάκια άχρηστα το πλαίσιο να χώνουμε εξαρτήματα, αυξάνουμε το βάρος άσκοπα και αυξάνουμε τα μηχανικά μέρη άσκοπα. Τώρα το τί λέει ο tcdrift και ο pumba είναι απλά μια άποψη αλλά όταν κάτι το βλέπουμε και με τα μάτια μας δεν γίνεται να κάνουμε πως δεν το βλέπουμε.

Απόδειξη πως στους μεσαίους κυβισμούς βλέπουμε ήδη μοτέρ διαμάντια Ι2 απο κατασκευαστές όπως η ΚΤΜ (890) και η Aprilia (660) 100 αλογάκια στις 10.500. . Μεγάλοι κατασκευαστές που εγκαταλείπουν τους V2 στα μεσαία κυβικά και έχουν τους λόγους τους δεν το κάνουν τυχαία.

Δεν θες να καταλαβεις, και δεν θα προσπαθησω να σε κανω να καταλαβεις. Ωστοσο ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχεις το τεχνικο υποβαθρο να αντιληφθεις γιατι κινητηρες συμπεριφερονται οπως συμπεριφερονται, και με συλλογισμο τυπου αστυνομου μπουζουκι, κανεις γενικους συνειρμους αβασιμους για να βγαλεις λογικα συμπερασματα. Αντιστοιχως δεν αντιλαμβανεσαι οτι ο v4 χρησιμοποιειται για τους ακριβως ιδιους λογους που χρησιμοποιειται και ο V2.

Ο τρεμπλανς (o οποιος ειναι σχεδιαστης, αμφιλεγομενος, και οχι μηχανικος), και ο καθε τρεμπλανς, οπως ο μπριτσ, και λοιποι τυποι, θα πουν αυτα που θα πουν κατα τις επιταγες της καθε εταιρειας. Εχω γραψει παλιοτερα γιατι το 660 της απριλια ειναι κατι που υπηρχε εδω και σχεδον 20 χρονια απο πλευρας αποδοσης, νομιζω εδω μεσα ή στο μοτο, δε θυμαμαι, αλλα βαριεμαι να το ξανακανω. Οποιος θελει με ενα γρηγορο search μπορει να βρει. Αδυνατεις να καταλαβεις πως μια κακη ιδεα με εξελιξη 20 χρονων θα εχει ενα καλυτερο αποτελεσμα πιθανως συνολικα απο μια καλη ιδεα, χωρις τα 20 χρονια εξελιξης. Το ευθεως αντιστοιχο με το πραγμα που λες τωρα, ειναι σαν να πει καποιος πως ενα μπροστοκινητο μπροστομηχανο αμαξι ειναι καλυτερο απο αποψη στησιματος απο ενα κεντρομηχανο πισωκινητο, επειδη ενα civic type r σημερινο θα κινηθει πιο γρηγορα απο ενα nsx του '95.

Μια και ενδιαφερεσαι ομως για τα στροφαρισματα, θα σου δωσω ενα χιντ για να ψαξεις, mean piston speed λεγεται αυτο που χρειαζεται για να μαθεις οτι χρειαζεται περι στροφαρισματος. Ισως ετσι καταλαβεις γιατι το kawasaki στροφαρει παραπανω απο το vstrom. Αν θες να δεις γιατι ειναι και πιο κουφιο απο το vstrom, τα ξαναλεμε. Σου υπογραφω ομως, οτι δεν εχει να κανει με το αν το μοτερ ειναι V2 η Ι2.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ωραια ολα αυτα..... εαν μιλαγαμε αυστηρα για μοτοσυκλετες μεχρι το σωτηριον ετος του 1998....

Ωραια τα V2 , και εμενα η σουφρα μου πανω σε V2 γουσταρει να γαργαλιετε αλλα κακα τα ψεματα η τεχνολογια εχει ξεφυγει....
Το 1998 δεν το εγραψα τυχαια. Το R1 εκανε την επανασταση σε κινητηρα του λιτρου και απλα ολοι οι αλλοι ακολουθησαν....

Σημερα γουσταρω να βλεπω (παιρνω) κινητηρες Ι2 με τα ιδια αλογα προ 15ετιας και compact....
Ξεκαθαρα μας αρεσει ο ηχος του V2 και δεν πα να λετε οτι θετε....

Για τους αγωνες GP κτλ , ουτε λογος.... μιας και εκει τα ηλεκτρονικα παιζουν τον 1ο ρολο.....


Αυτα και λιγα με τον Tremblance, γιατι ξεκρεμασαμε την Σαμανθα Φοξ απο τον τοιχο τοτεΝες, για να δωσουμε θεση στο 916....



:cautious:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
και η Aprilia βγάζει έναν συγκλονιστικό V4 (TUONO, RSV4) και η Ducati φυσικά αλλά και η Honda συνεχίζει στα Crossrunner και VFR800 με τους θρυλικούς V4. Και ίσως αλλες που μπορεί να ξεχνάω.

Άλλη φάση τώρα ο V4!! Εκεί ανεβαίνεις σε κυβικά και αποδόσεις και περισσότερο πας σε καμπύλες ροπής, πώς βγαίνει κάτω η δύναμη, έχεις παραπάνω κυλίνδρους άλλη δυναμική κλπ κλπ. Οι V4 τα σπάνε..
Άρα να μην περιμένω τη Streetfighter V2 να παω κατευθείαν για τη V4...παρακαλώ πολύ τους διαχειριστές να με τοποθετησουν υπευθυνο λιστας πετσα για το φόρουμ μπας και παρουμε καμια V4...:cool:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Δεν θες να καταλαβεις, και δεν θα προσπαθησω να σε κανω να καταλαβεις. Ωστοσο ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχεις το τεχνικο υποβαθρο να αντιληφθεις γιατι κινητηρες συμπεριφερονται οπως συμπεριφερονται, και με συλλογισμο τυπου αστυνομου μπουζουκι, κανεις γενικους συνειρμους αβασιμους για να βγαλεις λογικα συμπερασματα. Αντιστοιχως δεν αντιλαμβανεσαι οτι ο v4 χρησιμοποιειται για τους ακριβως ιδιους λογους που χρησιμοποιειται και ο V2.

Ο τρεμπλανς (o οποιος ειναι σχεδιαστης, αμφιλεγομενος, και οχι μηχανικος), και ο καθε τρεμπλανς, οπως ο μπριτσ, και λοιποι τυποι, θα πουν αυτα που θα πουν κατα τις επιταγες της καθε εταιρειας. Εχω γραψει παλιοτερα γιατι το 660 της απριλια ειναι κατι που υπηρχε εδω και σχεδον 20 χρονια απο πλευρας αποδοσης, νομιζω εδω μεσα ή στο μοτο, δε θυμαμαι, αλλα βαριεμαι να το ξανακανω. Οποιος θελει με ενα γρηγορο search μπορει να βρει. Αδυνατεις να καταλαβεις πως μια κακη ιδεα με εξελιξη 20 χρονων θα εχει ενα καλυτερο αποτελεσμα πιθανως συνολικα απο μια καλη ιδεα, χωρις τα 20 χρονια εξελιξης. Το ευθεως αντιστοιχο με το πραγμα που λες τωρα, ειναι σαν να πει καποιος πως ενα μπροστοκινητο μπροστομηχανο αμαξι ειναι καλυτερο απο αποψη στησιματος απο ενα κεντρομηχανο πισωκινητο, επειδη ενα civic type r σημερινο θα κινηθει πιο γρηγορα απο ενα nsx του '95.

Μια και ενδιαφερεσαι ομως για τα στροφαρισματα, θα σου δωσω ενα χιντ για να ψαξεις, mean piston speed λεγεται αυτο που χρειαζεται για να μαθεις οτι χρειαζεται περι στροφαρισματος. Ισως ετσι καταλαβεις γιατι το kawasaki στροφαρει παραπανω απο το vstrom. Αν θες να δεις γιατι ειναι και πιο κουφιο απο το vstrom, τα ξαναλεμε. Σου υπογραφω ομως, οτι δεν εχει να κανει με το αν το μοτερ ειναι V2 η Ι2.
Γιατί λες οτι ειναι αμφιλεγόμενος; Αν μπορείς κανε copy paste αυτό που είχες γραψει στο moto. επειδή είναι δικό σου content θα το βρεις πολύ πιο ευκολα από καποιον τρίτο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραια ολα αυτα..... εαν μιλαγαμε αυστηρα για μοτοσυκλετες μεχρι το σωτηριον ετος του 1998....

Ωραια τα V2 , και εμενα η σουφρα μου πανω σε V2 γουσταρει να γαργαλιετε αλλα κακα τα ψεματα η τεχνολογια εχει ξεφυγει....
Το 1998 δεν το εγραψα τυχαια. Το R1 εκανε την επανασταση σε κινητηρα του λιτρου και απλα ολοι οι αλλοι ακολουθησαν....

Σημερα γουσταρω να βλεπω (παιρνω) κινητηρες Ι2 με τα ιδια αλογα προ 15ετιας και compact....
Ξεκαθαρα μας αρεσει ο ηχος του V2 και δεν πα να λετε οτι θετε....

Για τους αγωνες GP κτλ , ουτε λογος.... μιας και εκει τα ηλεκτρονικα παιζουν τον 1ο ρολο.....


Αυτα και λιγα με τον Tremblance, γιατι ξεκρεμασαμε την Σαμανθα Φοξ απο τον τοιχο τοτεΝες, για να δωσουμε θεση στο 916....



:cautious:
Έτσι... Όλα είναι θέμα σουφρας!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν θες να καταλαβεις, και δεν θα προσπαθησω να σε κανω να καταλαβεις. Ωστοσο ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχεις το τεχνικο υποβαθρο να αντιληφθεις γιατι κινητηρες συμπεριφερονται οπως συμπεριφερονται, και με συλλογισμο τυπου αστυνομου μπουζουκι, κανεις γενικους συνειρμους αβασιμους για να βγαλεις λογικα συμπερασματα. Αντιστοιχως δεν αντιλαμβανεσαι οτι ο v4 χρησιμοποιειται για τους ακριβως ιδιους λογους που χρησιμοποιειται και ο V2.

Ο τρεμπλανς (o οποιος ειναι σχεδιαστης, αμφιλεγομενος, και οχι μηχανικος), και ο καθε τρεμπλανς, οπως ο μπριτσ, και λοιποι τυποι, θα πουν αυτα που θα πουν κατα τις επιταγες της καθε εταιρειας. Εχω γραψει παλιοτερα γιατι το 660 της απριλια ειναι κατι που υπηρχε εδω και σχεδον 20 χρονια απο πλευρας αποδοσης, νομιζω εδω μεσα ή στο μοτο, δε θυμαμαι, αλλα βαριεμαι να το ξανακανω. Οποιος θελει με ενα γρηγορο search μπορει να βρει. Αδυνατεις να καταλαβεις πως μια κακη ιδεα με εξελιξη 20 χρονων θα εχει ενα καλυτερο αποτελεσμα πιθανως συνολικα απο μια καλη ιδεα, χωρις τα 20 χρονια εξελιξης. Το ευθεως αντιστοιχο με το πραγμα που λες τωρα, ειναι σαν να πει καποιος πως ενα μπροστοκινητο μπροστομηχανο αμαξι ειναι καλυτερο απο αποψη στησιματος απο ενα κεντρομηχανο πισωκινητο, επειδη ενα civic type r σημερινο θα κινηθει πιο γρηγορα απο ενα nsx του '95.

Μια και ενδιαφερεσαι ομως για τα στροφαρισματα, θα σου δωσω ενα χιντ για να ψαξεις, mean piston speed λεγεται αυτο που χρειαζεται για να μαθεις οτι χρειαζεται περι στροφαρισματος. Ισως ετσι καταλαβεις γιατι το kawasaki στροφαρει παραπανω απο το vstrom. Αν θες να δεις γιατι ειναι και πιο κουφιο απο το vstrom, τα ξαναλεμε. Σου υπογραφω ομως, οτι δεν εχει να κανει με το αν το μοτερ ειναι V2 η Ι2.
κλάσε μας ρε φίλε που θα μας πεις δεν έχω το τεχνικό υπόβαθρο να καταλάβω για να μας τη πεις, δες πρώτα να μπορείς να αντιληφθείς πώς στην επιστήμη η σύγκριση 2 αντικειμένων και ειδικά στην φυσική και στην μηχανολογία γίνονται με κοινές σταθερές συνθήκες, Υλικά, τεχνολογίες. Μας τσαμπουνάς εδώ πως δεν τίθεται θέμα διάταξης αλλά θέμα κοστολογίου. Σώπα, ανακάλυψες την Ακρόπολη!

Ένα απλό θέμα συζήτησης μερικοί κολλημένοι στον εγωισμό σας δεν μπορείτε να συμφωνήσετε με ένα συνομιλητή σας σε απλά πράγματα κατανοητά και απο ένα νήπιο. Πώς όταν έχεις αναγκαστικά περισότερο όγκο σε υλικό άμα χρησιμοποιήσεις τα ίδια ακριβώς υλικά το πιο μεγάλο θα βγει βαρύτερο. Εδώ θέλοντας και μη στον V2 έχεις περισσότερα μηχανολογικά μέρη. Ένα ολόκληρο μπλοκ υλικού παραπάνω για να στεγάσει τον επιπλέον κύλινδρο, επιπλέον κινούμενα μέρη για να κινήσουν τα μέρη της κεφαλής, πιο πολλά μέτρα σε κυκλώματα ψύξης και σωληνώσεις, κατα βάση περισσότερη ανάγκη σε υγρά είτε λάδι, είτε παραφλού λόγω μεγαλύτερου όγκου κάλυψης. Προφανώς και εταιρείες όπως η Ducati ξεπερνάνε αυτά τα εμπόδια με έξυπνο σχεδιασμό και χρήση ελαφρύτερων υλικών απ ότι να φτιάξει κάποιος ένα i2 μασίφ σίδερο. Κλάιν εν τέλει 3-4 κιλά δεν είναι το θέμα αλλά εσύ θα μας πεις σε λίγο πως είναι πιο ελαφρείς οι V2!

Και το πιο σημαντικό και η ουσία της κουβέντας, το χωροταξικό, όταν αναγκαστικά έχεις μεγαλύτερο όγκο έχεις και περισσότερα προβλήματα πού θα στεγάσεις απο φιλτροκούτια, ηλεκτρικά, επιμέρους συτήματα ηλεκτρονικά κλπ κλπ. Αυτό είπε ο ΄΄αμφιλεγόμενος΄΄ κατα εσένα. Ψέμματα είπε, συγκαλύπτει την πρόθεση των εταιρειών να μας τα παίρνουν χοντρά πουλώντας μας φτηνά Ι2.

Αυτό ήταν όλη η κουβέντα, πες γουστάρω περισσότερο τους V2 λόγω αίσθησης της ροπής, λόγω ήχου ξερω γω αλλά αναγνωρίζω τελοσπάντων μηχανολογικά τα προφανή, πώς έχει κάποια πλεονεκτήματα ο Ι2. Όχι, πρέπει να κάνετε λογικά άλματα, να ισοπεδώστε την οποια λογική στη νάποψη του άλλου, να πετάξετε και 2 άσχετες τεχνικές ορολογίες να μην καταλάβουν οι πολλοί ,να βγάλετε σώνει και καλά τον άλλο βλάκα και ότι άμα θες σου εξηγώ κάποια στιγμή εγώ αλλά τώρα βαριέμαι. Κι εγώ βαριέμαι εσένα και συμπεριφορές σαν εσένα πλέον.

Εγώ είμαι άσχετος κάνε μου τη χάρη και μην μου ξανα απευθύνεις τον λόγο.
 
Top Bottom