Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Το Dakar φοράει Rotax.
Η τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου μοντέλου που ονομάστηκε SERTAO φορούσε της Loncin.
Και το g650gs με το μαύρο μοτέρ αν δεν κάνω λάθος ήταν από την loncin, τα προηγούμενα με το γκρι μοτέρ είναι όλα Rotax (με τα γνωστά θέματα τρόμπας νερού και κομπλερ)
Το 650dsx φοράει ενα τέτοιο μοτέρ, το είχα κάνει και test ride πέρσι το μηχανάκι, μ άρεσε πολύ...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ο κινητηρας του Voge είναι αυτός του KLX300 και όσοι έχουν γνώση ξέρουν ότι είναι άθραυστος
Για την ακρίβεια το klx 300 το καθαρόαιμο εντούρο είχε κάποια θεματάκια με την κεφαλή σαν γνήσιο Καβασάκι.

Το πολιτικό απλό ον οφ δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα ως 300.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Και το g650gs με το μαύρο μοτέρ αν δεν κάνω λάθος ήταν από την loncin, τα προηγούμενα με το γκρι μοτέρ είναι όλα Rotax (με τα γνωστά θέματα τρόμπας νερού και κομπλερ)
Το 650dsx φοράει ενα τέτοιο μοτέρ, το είχα κάνει και test ride πέρσι το μηχανάκι, μ άρεσε πολύ...
Τα γνωστά θέματα (που δεν είναι και κάτι τρομερό, ούτε σε αφήνουν επι τόπου), εξακολουθούν να υφίστανται και στην Loncin εκδοχή του κινητήρα. Είναι θέμα σχεδίασης από την ROTAX που δεν άλλαξε ούτε από τους κινέζους.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τα γνωστά θέματα (που δεν είναι και κάτι τρομερό, ούτε σε αφήνουν επι τόπου), εξακολουθούν να υφίστανται και στην Loncin εκδοχή του κινητήρα. Είναι θέμα σχεδίασης από την ROTAX που δεν άλλαξε ούτε από τους κινέζους.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Σόι πάει το βασίλειο!!!!!! :ha
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Λοιπόν παιδιά,

πετάχτηκα στην αντιπροσωπεία και οδήγησα το 300 Rally! Είχα καιρό να εντυπωσιαστώ από μοτοσυκλέτα έτσι και προσπαθώ να καταλάβω το γιατί.

Νομίζω πως είχα πολύ χαμηλές προσδοκίες από το 300αρακι και τελικά διαπίστωσα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη μοτοσυκλέτα! Εργονομικά δεν μου έκατσε τόσο καλά, τα γόνατα δεν κουμπώνουν στις εσοχές του ρεζερβουάρ και το τιμόνι μάλλον είναι χαμηλά αν υποθέσουμε ότι σηκώνομαι στα μαρσπιέ. Επίσης η σέλα είναι λίγο κούτσουρο.
Από εκεί και πέρα όμως, μια κανονική μοτοσυκλέτα με άνετες αναρτήσεις που κατάπιναν λακούβες αλλά και λίγο βατό χωματόδρομο που βρήκα σε μια αλάνα και έκανα δοκιμές (παντελώς άσχετος πάντως στο χώμα, κρατήστε το αυτό) χωρίς να δείχνουν ότι πλέουν πουθενά παρόλα τα +/-110κιλά μου. Το μοτεράκι του δούλευε γραμμικά, χωρίς περίεργους θορύβους, η κοντή πρώτη το έκανε να πετάγεται λίγο απότομα στην αρχή αλλά μετά η τροφοδοσία μου φάνηκε άψογη, ήταν ροπάτο και δεν μου φάνηκε λίγο για να κινούμαι άνετα με 4-5000 στροφές. Τα φρένα θέλουν δύναμη για να δουλέψουν, κάτι που γνωρίζω ότι είναι χαρακτηριστικό των ον οφ, αλλά φαίνεται να σταματούν σωστά το μηχανάκι. Η ανεμοκάλυψη δεν ήταν κακή, στα χιλιόμετρα που κινήθηκα για λίγο ΕΟ (μέχρι 90) ήταν ΟΚ και δεν έιχα στροβιλισμούς στο κράνος. Μαλακός συμπλέκτης, φαρδιά μαρσπιέ που πατάγα καλά όρθιος.

Ειλικρινά δεν περίμενα να μου αρέσει, περίμενα ότι θα οδηγούσα κανά ψεύτικο δίκυκλο αλλά πραγματικά βλέπω πολύ πιθανό να το αποκτήσω αν αποφασίσω να δοκιμάσω λίγο το χώμα. Ακόμα για για αστικές μετακινήσεις δηλαδή με χαρακτήρα, γιατί όχι.
Μου άρεσε, πολύ!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λοιπόν παιδιά,

πετάχτηκα στην αντιπροσωπεία και οδήγησα το 300 Rally! Είχα καιρό να εντυπωσιαστώ από μοτοσυκλέτα έτσι και προσπαθώ να καταλάβω το γιατί.

Νομίζω πως είχα πολύ χαμηλές προσδοκίες από το 300αρακι και τελικά διαπίστωσα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη μοτοσυκλέτα! Εργονομικά δεν μου έκατσε τόσο καλά, τα γόνατα δεν κουμπώνουν στις εσοχές του ρεζερβουάρ και το τιμόνι μάλλον είναι χαμηλά αν υποθέσουμε ότι σηκώνομαι στα μαρσπιέ. Επίσης η σέλα είναι λίγο κούτσουρο.
Από εκεί και πέρα όμως, μια κανονική μοτοσυκλέτα με άνετες αναρτήσεις που κατάπιναν λακούβες αλλά και λίγο βατό χωματόδρομο που βρήκα σε μια αλάνα και έκανα δοκιμές (παντελώς άσχετος πάντως στο χώμα, κρατήστε το αυτό) χωρίς να δείχνουν ότι πλέουν πουθενά παρόλα τα +/-110κιλά μου. Το μοτεράκι του δούλευε γραμμικά, χωρίς περίεργους θορύβους, η κοντή πρώτη το έκανε να πετάγεται λίγο απότομα στην αρχή αλλά μετά η τροφοδοσία μου φάνηκε άψογη, ήταν ροπάτο και δεν μου φάνηκε λίγο για να κινούμαι άνετα με 4-5000 στροφές. Τα φρένα θέλουν δύναμη για να δουλέψουν, κάτι που γνωρίζω ότι είναι χαρακτηριστικό των ον οφ, αλλά φαίνεται να σταματούν σωστά το μηχανάκι. Η ανεμοκάλυψη δεν ήταν κακή, στα χιλιόμετρα που κινήθηκα για λίγο ΕΟ (μέχρι 90) ήταν ΟΚ και δεν έιχα στροβιλισμούς στο κράνος. Μαλακός συμπλέκτης, φαρδιά μαρσπιέ που πατάγα καλά όρθιος.

Ειλικρινά δεν περίμενα να μου αρέσει, περίμενα ότι θα οδηγούσα κανά ψεύτικο δίκυκλο αλλά πραγματικά βλέπω πολύ πιθανό να το αποκτήσω αν αποφασίσω να δοκιμάσω λίγο το χώμα. Ακόμα για για αστικές μετακινήσεις δηλαδή με χαρακτήρα, γιατί όχι.
Μου άρεσε, πολύ!
Στις 12 του μηνός έχει test ride στην περιοχή μου.
Έχω κλείσει ήδη ραντεβού...
Ενδιαφέρον μοτοσικλετάκι...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπόν παιδιά,

πετάχτηκα στην αντιπροσωπεία και οδήγησα το 300 Rally! Είχα καιρό να εντυπωσιαστώ από μοτοσυκλέτα έτσι και προσπαθώ να καταλάβω το γιατί.

Νομίζω πως είχα πολύ χαμηλές προσδοκίες από το 300αρακι και τελικά διαπίστωσα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη μοτοσυκλέτα! Εργονομικά δεν μου έκατσε τόσο καλά, τα γόνατα δεν κουμπώνουν στις εσοχές του ρεζερβουάρ και το τιμόνι μάλλον είναι χαμηλά αν υποθέσουμε ότι σηκώνομαι στα μαρσπιέ. Επίσης η σέλα είναι λίγο κούτσουρο.
Από εκεί και πέρα όμως, μια κανονική μοτοσυκλέτα με άνετες αναρτήσεις που κατάπιναν λακούβες αλλά και λίγο βατό χωματόδρομο που βρήκα σε μια αλάνα και έκανα δοκιμές (παντελώς άσχετος πάντως στο χώμα, κρατήστε το αυτό) χωρίς να δείχνουν ότι πλέουν πουθενά παρόλα τα +/-110κιλά μου. Το μοτεράκι του δούλευε γραμμικά, χωρίς περίεργους θορύβους, η κοντή πρώτη το έκανε να πετάγεται λίγο απότομα στην αρχή αλλά μετά η τροφοδοσία μου φάνηκε άψογη, ήταν ροπάτο και δεν μου φάνηκε λίγο για να κινούμαι άνετα με 4-5000 στροφές. Τα φρένα θέλουν δύναμη για να δουλέψουν, κάτι που γνωρίζω ότι είναι χαρακτηριστικό των ον οφ, αλλά φαίνεται να σταματούν σωστά το μηχανάκι. Η ανεμοκάλυψη δεν ήταν κακή, στα χιλιόμετρα που κινήθηκα για λίγο ΕΟ (μέχρι 90) ήταν ΟΚ και δεν έιχα στροβιλισμούς στο κράνος. Μαλακός συμπλέκτης, φαρδιά μαρσπιέ που πατάγα καλά όρθιος.

Ειλικρινά δεν περίμενα να μου αρέσει, περίμενα ότι θα οδηγούσα κανά ψεύτικο δίκυκλο αλλά πραγματικά βλέπω πολύ πιθανό να το αποκτήσω αν αποφασίσω να δοκιμάσω λίγο το χώμα. Ακόμα για για αστικές μετακινήσεις δηλαδή με χαρακτήρα, γιατί όχι.
Μου άρεσε, πολύ!
Λογικό να σου άρεσε επειδή όντως έιναι πολύ καλοφτιαγμένο και τίμιο και ευχάριστο οδηγικά. Αν ήσουν λίγο πιο ελαφρύς και κοντός θα κούμπωνες και καλύτερα αλλά αυτό συμβαίνει με όλα τα μηχανακια κυρίως τα Γιαπωνέζικα. Δεν νομίζω άμα καβάλαγες ένα 300 RALLY Honda ας πούμε να καθόσουν τέλεια επάνω εργοστάσιο φάση.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Λογικό να σου άρεσε επειδή όντως έιναι πολύ καλοφτιαγμένο και τίμιο και ευχάριστο οδηγικά. Αν ήσουν λίγο πιο ελαφρύς και κοντός θα κούμπωνες και καλύτερα αλλά αυτό συμβαίνει με όλα τα μηχανακια κυρίως τα Γιαπωνέζικα. Δεν νομίζω άμα καβάλαγες ένα 300 RALLY Honda ας πούμε να καθόσουν τέλεια επάνω εργοστάσιο φάση.
Ναι, φυσικά. Δεν το έγραψα για αρνητικό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι, φυσικά. Δεν το έγραψα για αρνητικό.
Ναι ούτε εγώ σε εψεξα! Απλά επειδή κι εγώ το έχω οδηγήσει 2 φορές έχω εικόνα. Είναι πολύ καλό για αυτό που είναι. Και το κρίνω και ως παλιός ιδιοκτήτης klx250 injection. Αν κάποιος θέλει να μπαίνει και χώμα και να έχει ένα εξαιρετικό commuter φαίνεται ευκαιρία.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι; Το οδήγησα χθες και μου φάνηκε κάπως άψυχο, σαν να παρά είναι φιμωμένο. Διαβάζω εδώ και αλλού τις αναφορές και δεν ταιριάζουν με την αίσθηση που αποκόμισα. Περισσότερο με 200cc μου έμοιαζε παρά με 300cc.
Οι αναρτήσεις του έχουν ωραίες μεγάλες διαδρομές. Ανέβηκα/κατέβηκα πεζοδρόμια, μια χαρά τα κατάπινε όλα.
Τα πλαστικά του κάπως σκληρά για χώμα αλλά ΟΚ και αυτό δεν είναι πρόβλημα (ειδικά αν έχουν αντίστοιχη τιμή).

Το μοτέρ όμως που στα specs φαίνεται να είναι ελαφρώς δυνατότερο από το CRF300.... δεν... με τίποτα δεν ισχύει αυτό, τουλάχιστον σε αίσθηση στο χέρι και στο γκάζι. Και ξαναγράφω πως δεν ξέρω αν πραγματικά του λείπει η δύναμη αλλά μοιάζει να είναι τόσο φιμωμένο που δεν μπορεί να απλώσει τη δύναμη του.
Το WRR που έχει τη δύναμη του σαφώς πιο ψηλά σε στροφές παρ' όλα αυτά είναι σίγουρα πιο νευρικό χαμηλά... Αυτό το VOGE 300 Rally θέλει σίγουρα εξάτμιση, φίλτρο και κάποιο πείραγμα στα μίγματα του.

Και επειδή αυτά που διαβάζω δε μου κουμπώνουν με αυτά που είδα σκέφτομαι μήπως είχε θέμα το συγκεκριμένο που οδήγησα....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι; Το οδήγησα χθες και μου φάνηκε κάπως άψυχο, σαν να παρά είναι φιμωμένο. Διαβάζω εδώ και αλλού τις αναφορές και δεν ταιριάζουν με την αίσθηση που αποκόμισα. Περισσότερο με 200cc μου έμοιαζε παρά με 300cc.
Οι αναρτήσεις του έχουν ωραίες μεγάλες διαδρομές. Ανέβηκα/κατέβηκα πεζοδρόμια, μια χαρά τα κατάπινε όλα.
Τα πλαστικά του κάπως σκληρά για χώμα αλλά ΟΚ και αυτό δεν είναι πρόβλημα (ειδικά αν έχουν αντίστοιχη τιμή).

Το μοτέρ όμως που στα specs φαίνεται να είναι ελαφρώς δυνατότερο από το CRF300.... δεν... με τίποτα δεν ισχύει αυτό, τουλάχιστον σε αίσθηση στο χέρι και στο γκάζι. Και ξαναγράφω πως δεν ξέρω αν πραγματικά του λείπει η δύναμη αλλά μοιάζει να είναι τόσο φιμωμένο που δεν μπορεί να απλώσει τη δύναμη του.
Το WRR που έχει τη δύναμη του σαφώς πιο ψηλά σε στροφές παρ' όλα αυτά είναι σίγουρα πιο νευρικό χαμηλά... Αυτό το VOGE 300 Rally θέλει σίγουρα εξάτμιση, φίλτρο και κάποιο πείραγμα στα μίγματα του.

Και επειδή αυτά που διαβάζω δε μου κουμπώνουν με αυτά που είδα σκέφτομαι μήπως είχε θέμα το συγκεκριμένο που οδήγησα....
Διπλωμάτης έπρεπε να γίνεις!!!!! :laugh:
Χαραμιζεσαι!! :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Διπλωμάτης έπρεπε να γίνεις!!!!! :laugh:
Χαραμιζεσαι!! :p
Όχι ρε, σοβαρά τα γράφω. Ούτε θέλω να το θάψω ούτε γράφω κάτι που είναι ψέμα. Θα ξανά οδηγήσω και κάποιο άλλο γιατί πράγματι σε αυτά τα λεφτά φαίνεται να είναι καλή περίπτωση (εγώ έχω τους δικούς μου λόγους που δεν τα βλέπω με συμπάθεια αλλά δεν επηρεάζει αυτό μια αντικειμενική εικόνα).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πράγματι και σε όλα τα τεστ και στον ειδικό τύπο έχουν εξυμνήσει το μοτέρ του Honda έναντι του Voge για την λίγο πιο πολιτισμένη λειτουργία του και την λίγο καλύτερη αίσθηση δύναμης. Για τα πρότυπα της κατηγορίας 300cc έχοντας οδηγήσει το voge 2 φορές έχω να πω πως κινείται στα κανονικά πλαίσια δύναμης της κατηγορίας όπως παλαιότερα είχα και klx250 και ttr 250. Δεν ξεχωρίζει για την απίστευτη δύναμη του ούτε όμως υστερεί για την κατηγορία. Στα υπόλοιπα όμως αναρτήσεις στήσιμο θέση οδήγησης πλαίσιο στέκεται εξίσου και καλύτερα σε κάποιους τομείς από το honda σύμφωνα και με τους δοκιμαστές. Και όταν μπει η διαφορά των 3000€ σε σύγκριση με το αντίστοιχο rally της honda η απορία είναι αν υπάρχει τελικά δικαιολόγηση να δώσει κάποιος αυτό το ποσό διαφορά. Αν έχω να πω κάτι εγώ είναι πως για 4600€ παίρνεις πολύ μηχανή. Από εκεί και έπειτα ο κάθε υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να τα βάλει κάτω και να δει τι του κάνει. Προσωπικά θα αγόραζα ασυζητητί το voge στην κατηγορία. Θα έπαιζα λίγο με μια εξάτμιση και λίγο ξεφιμωμα και θα έφτιαχνα λίγο πιο άνετη τη σέλα. Άντε και αργότερα κάνα πιασαρικο αυτοκόλλητακι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
και καλύτερα σε κάποιους τομείς από το honda σύμφωνα και με τους δοκιμαστές.
Δεν το εχω οδηγησει αλλα σε σχεση με το χοντα εκει που ειναι καλυτερο το voge απο οτι λενε ειναι μονο στις αναρτησεις Και στην τιμη φυσικα
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Επειδή υπάρχει διχογνωμία στα διάφορα reviews σχετικά με το ύψος της μηχανής, χθες πήρα μεζούρα και μέτρησα.
Το μοτόρι, αν και κινεζάκι, είναι ψηλό και λεβέντικο!!
Ύψος σέλας στο χαμηλότερο σημείο: 91cm
Ύψος μηχανής από το έδαφος: 31cm


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Μελωδία στα αυτιά των ψηλών! Όταν το δοκίμασα δεν το έκοψα για τόσο (σκέφτηκα κάπου 86-87cm) ίσως επειδή έχω συνηθίσει από φαρδύτερες σέλες τα τελευταία πολλά χρόνια.
Μπράβο στην Voge που τόλμησε και πέτυχε αυτό που η Honda δυστυχώς έκανε κο-κο-κο και έβαλε τα παιδικά ελατήρια στα CRF300L/Rally.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Και λίγο φωτορομάντζο από την τελευταία εξόρμησή μας με τους Dakarete στα πανέμορφα βουνά και παραλίες της Δυτικής Κρήτης.
Ένα τριήμερο με διανυκτέρευση σε σκηνές, με διαδρομές από τη θάλασσα έως τα 1300 μέτρα, σε δύσκολα αλλά πανέμορφα τερέν.
Μεγάλη και απαιτητική δοκιμασία για οδηγό και μηχανή αλλά η ευχαρίστηση ακόμη μεγαλύτερη!


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Και λίγο φωτορομάντζο από την τελευταία εξόρμησή μας με τους Dakarete στα πανέμορφα βουνά και παραλίες της Δυτικής Κρήτης.
Ένα τριήμερο με διανυκτέρευση σε σκηνές, με διαδρομές από τη θάλασσα έως τα 1300 μέτρα, σε δύσκολα αλλά πανέμορφα τερέν.
Μεγάλη και απαιτητική δοκιμασία για οδηγό και μηχανή αλλά η ευχαρίστηση ακόμη μεγαλύτερη!
Όσο μεγαλύτερη η μοτοσυκλέτα (δύναμη, βάρος) τόσο πιο δύσκολα τέτοια πράγματα. Νομίζω σε σχέση με όσους σε ακολουθούν εσύ τελικά το χάρηκες περισσότερο.
Και χωρίς την μόνιμη σκέψη πως μια μικρή πτώση μπορεί να σου κοστίσει εύκολα 1000 ευρώ.

Με τα MT21 είσαι εδώ; Τι πιέσεις παίζεις σε τέτοια Κρητικά τερέν;
 
Top Bottom