Λοιπόν παιδιά,
πετάχτηκα στην αντιπροσωπεία και οδήγησα το 300 Rally! Είχα καιρό να εντυπωσιαστώ από μοτοσυκλέτα έτσι και προσπαθώ να καταλάβω το γιατί.
Νομίζω πως είχα πολύ χαμηλές προσδοκίες από το 300αρακι και τελικά διαπίστωσα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη μοτοσυκλέτα! Εργονομικά δεν μου έκατσε τόσο καλά, τα γόνατα δεν κουμπώνουν στις εσοχές του ρεζερβουάρ και το τιμόνι μάλλον είναι χαμηλά αν υποθέσουμε ότι σηκώνομαι στα μαρσπιέ. Επίσης η σέλα είναι λίγο κούτσουρο.
Από εκεί και πέρα όμως, μια κανονική μοτοσυκλέτα με άνετες αναρτήσεις που κατάπιναν λακούβες αλλά και λίγο βατό χωματόδρομο που βρήκα σε μια αλάνα και έκανα δοκιμές (παντελώς άσχετος πάντως στο χώμα, κρατήστε το αυτό) χωρίς να δείχνουν ότι πλέουν πουθενά παρόλα τα +/-110κιλά μου. Το μοτεράκι του δούλευε γραμμικά, χωρίς περίεργους θορύβους, η κοντή πρώτη το έκανε να πετάγεται λίγο απότομα στην αρχή αλλά μετά η τροφοδοσία μου φάνηκε άψογη, ήταν ροπάτο και δεν μου φάνηκε λίγο για να κινούμαι άνετα με 4-5000 στροφές. Τα φρένα θέλουν δύναμη για να δουλέψουν, κάτι που γνωρίζω ότι είναι χαρακτηριστικό των ον οφ, αλλά φαίνεται να σταματούν σωστά το μηχανάκι. Η ανεμοκάλυψη δεν ήταν κακή, στα χιλιόμετρα που κινήθηκα για λίγο ΕΟ (μέχρι 90) ήταν ΟΚ και δεν έιχα στροβιλισμούς στο κράνος. Μαλακός συμπλέκτης, φαρδιά μαρσπιέ που πατάγα καλά όρθιος.
Ειλικρινά δεν περίμενα να μου αρέσει, περίμενα ότι θα οδηγούσα κανά ψεύτικο δίκυκλο αλλά πραγματικά βλέπω πολύ πιθανό να το αποκτήσω αν αποφασίσω να δοκιμάσω λίγο το χώμα. Ακόμα για για αστικές μετακινήσεις δηλαδή με χαρακτήρα, γιατί όχι.
Μου άρεσε, πολύ!