Το gs το έχω ακόμα .Έπεσαν τα κάστρα της BMW, όλα τελικά είναι ένας μύθος !!
Μπιμπελό
Η διχρωμία στις ζάντες σε αυτό το μηχανάκι,μου αρέσει πολύ!
παλι σταμάτησες για μπυρες...?
Με ενα δοντι μικροτερο μπροστα θα κοντυνει κι αλλο. Αν θες να το μακρυνεις, ενα δοντι μεγαλυτερο μπροστα.Παίδες να ρωτήσω κάτι ,σεις που το έχετε μακρύνει,αντί του πίσω 3 δόντια μικρότερο ,μήπως κάποιος έχει αλλάξει μπροστινό γρανάζι με ένα δόντι λιγότερο ;
Ναι σωστά .Με ενα δοντι μικροτερο μπροστα θα κοντυνει κι αλλο. Αν θες να το μακρυνεις, ενα δοντι μεγαλυτερο μπροστα.
Δεν εχω το συγκεκριμενο συντροφε. Καλυτερα να σου απαντησει καποιος κατοχος. Εγω ως κατοχος klx 250 το εχω κοντυνει απο 14-42 σε 14-48. Τελικη απο 140+++ σε 125χλμ. Αν μπορει να σε βοηθησει να βγαλεις καποιο συμπερασμα.Ναι σωστά .
Έχουμε κάτι ;
Αυτό θέλω να αποφύγω ,για πισινό γρανάζι ξέρω ότι υπάρχει ,αλλά έχει μανουρα να αλλαχθεί ,η λύση αυτή είναι για μόνιμη χρήση ,ενώ με ένα δόντι παραπάνω μπροστινό γραναζι(αν χωράει ) ,παίζω πιο ωραία μπαλιτσα .Δεν εχω το συγκεκριμενο συντροφε. Καλυτερα να σου απαντησει καποιος κατοχος. Εγω ως κατοχος klx 250 το εχω κοντυνει απο 14-42 σε 14-48. Τελικη απο 140+++ σε 125χλμ. Αν μπορει να σε βοηθησει να βγαλεις καποιο συμπερασμα.
Σαν σκεψη σωστη. Σιγουρα το μοτερ του θα ταξιδευει πιο ξεκουραστα και με λιγοτερες στροφες. Και το μπροστα γραναζακι αλλαζει πολυ πιο ευκολα σε σχεση με το πισω. Τσεκαρε τι παιζει και με την αλυσιδα, λογικα με ρυθμιση των ρεγουλατορων δεν θα χρειαστεις αλλη. Αλλα ποτε δεν ξερεις. Δες και σε αυτο το site βοηθαει.gearingcomander.comΒασικά πως το σκέφτομαι,
Να απλώσω λίγο τη σκέψη μου,
λέω να κατέβω με αυτό ενα Τρίκερι ,(από Κατερίνη) ,αν υπάρχει κάτι τέτοιο ,μεσ'το 10λεπτο το αλλάζω και έχω λίγο πιο απλωμένο βήμα .
Και μετά ξαναβάζω το θκο'τ όταν με το καλό γυρίσω .