Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ανεξάρτητα των euro, αυτό την συμπεριφορά έχουν όλα τα μονοκυλινδρα υψηλής απόδοσης με κεφαλές με διπλούς εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες συνδυαστικά με την μακριά τελική μετάδοση.
Αν είναι και υψηλής συμπίεσης όπως τα μοτερ των ktm ακόμη περισσότερο.

Αντιθέτως το φαινόμενο εξαλείφεται στους χαμηλής απόδοσης ροπάτους μονοκυλινδρους με μόνο εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες / ανά κύλινδρο(πχ klx230)
Θεματα τροφοδοσιας ειναι ολα αυτα. Απλα τα πιο ζορικα μονοκυλινδρα ειναι και πιο επιρρεπη σε αυτη τη συμπεριφορα στα φτωχα μειγματα χαμηλα. Κι αυτο γιατι λογω της αρχιτεκτονικης του μοτερ δεν μπορουν να ρουφηξουν ικανες ποσοτητες αερα και συνεπως και καυσιμου χαμηλα. Κατα συνεπεια, η συνολικη ποσοτητα του μειγματος που ρεει ειναι μικρη, οποτε το μοτερ ειναι πιο αρυθμο σε χαμηλες στροφες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το περιγράφεις σωστά! Σβήνει αποκλειστικά μετά από κατέβασμα 3η-2α που είναι μέσα στο εύρος στροφών που αναφέρεις. Με μισή μιζιά έχει πάρει μπρος και φεύγεις χωρίς παρατράγουδα οπότε παίζει να είναι και φυσιολογικό όπως το αναφέρεις.

Ευχαριστώ πολύ για τα καλορίζικα.






Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Μπορεί να είναι φυσιολογικό εκτός και αν δεν είναι
Ανεξάρτητα των euro, αυτό την συμπεριφορά έχουν όλα τα μονοκυλινδρα υψηλής απόδοσης με κεφαλές με διπλούς εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες συνδυαστικά με την μακριά τελική μετάδοση.
Αν είναι και υψηλής συμπίεσης όπως τα μοτερ των ktm ακόμη περισσότερο.

Αντιθέτως το φαινόμενο εξαλείφεται στους χαμηλής απόδοσης ροπάτους μονοκυλινδρους με μόνο εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες / ανά κύλινδρο(πχ klx230)

Το CCM - DRZ δεν το έχει κάνει ποτέ, ούτε σε πολύ φρένο με πλασάρισμα με ντριφτ.

FCR rules ;)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
μήπως επειδή είναι κοντή η μετάδοση και σου φάνηκε γρήγορο ;
20hp 7600rpm & 1.9kgf 6000rpm δε το λες πύραυλο στην κατηγορία των 250cc και είναι λογικό για τετράγωνο μοτερ(67x66)
.
Βρε'συ, δεν είπα ότι είναι γρήγορο, ούτε ότι είναι πύραυλος στην οποια κατηγορία!
Για ροπάτο κινητήρα μίλησες, το οποίο δεν είναι καθόλου.
Είναι ένα ακόμα kawasaki, το οποίο χαμηλες και μεσαίες στροφές δεν δίνει τίποτα και ψηλά δίνει (ότι έχει το καθένα να δώσει τέλος πάντων)!!!
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Βρε'συ, δεν είπα ότι είναι γρήγορο, ούτε ότι είναι πύραυλος στην οποια κατηγορία!
Για ροπάτο κινητήρα μίλησες, το οποίο δεν είναι καθόλου.
Είναι ένα ακόμα kawasaki, το οποίο χαμηλες και μεσαίες στροφές δεν δίνει τίποτα και ψηλά δίνει (ότι έχει το καθένα να δώσει τέλος πάντων)!!!
Θα απαντήσω μόνο για να εκφράσω την αντίθεση μου, έχω προσωπική εμπειρία από τέτοια μοτερ συνεπως συμπαθαμε δυσκολεύομαι να πίστω αυτό που περιγράφεις. Μελλοντικά μπορεί να υπάρξει περιπτωση να γεφυρωθεί το χάσμα των εκ διαμέτρου διαφορετικών εντυπώσεων.

Mousitsas θα πρέπει να απαντήσεις γιατί το φτωχό μείγμα δεν επηρεάζει τους sohc 2v euro 5

Επειδή δευτερολογώ, αυτά παιδιά, δεν έχω να προσθέσω κάτι αλλο για το τσαφ
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Mousitsas θα πρέπει να απαντήσεις γιατί το φτωχό μείγμα δεν επηρεάζει τους sohc 2v euro 5
το απαντησα, γιατι ρουφανε παραπανω μιγμα. Και ισως εχουν και πιο βαρυ σφονδυλο λογω χαρακτηρα ροπης και οχι στροφαρισματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως το δικό μου WR250R που φοράει 4βάλβιδο κινητήρα δεν το έχει κάνει ποτέ αυτό σε καμίας μορφής κατεβάσματα.

Σαν αίσθηση φαίνεται να μην έχει ροπή, και του αρέσει να ουρλιάζει στο άνω εύρος στροφών. Στην πράξη όμως δεν είναι λίγες οι φορές που έχω αισθανθεί να είμαι ακόμη και μια ταχύτητα πάνω σε σχέση με το έδαφος που κινούμαι και δεν μου έχει σβήσει ποτέ (το παράδειγμα είναι χωρίς χρήση συμπλέκτη). Κάποιες φορές η αίσθηση που μεταφέρει ένας κινητήρας μπορεί να ξεγελάει σχετικά με τις δυνατότητες του. Το γρανάζωμα που έχω είναι αλλαγμένο αλλά με την τοποθέτηση μεγαλύτερου ελαστικού στο προφίλ το έχω φέρει σε "μαμά σχέση". Από 120/80-18 και 13/43 σε 120/90-18 και 14/48, με αποτέλεσμα να φέρω το calibration του βήματος στο απόλυτο 0%.

Επίσης να σημειώσω πως ο κινητήρας δεν είναι με τίποτα euro5 αφού παράγεται αυτούσιος έτσι όπως είναι από το 2008 (το 2017 σταμάτησε να πωλείται στην Ευρώπη).
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πάντως το δικό μου WR250R που φοράει 4βάλβιδο κινητήρα δεν το έχει κάνει ποτέ αυτό σε καμίας μορφής κατεβάσματα.

Σαν αίσθηση φαίνεται να μην έχει ροπή, και του αρέσει να ουρλιάζει στο άνω εύρος στροφών. Στην πράξη όμως δεν είναι λίγες οι φορές που έχω αισθανθεί να είμαι ακόμη και μια ταχύτητα πάνω σε σχέση με το έδαφος που κινούμαι και δεν μου έχει σβήσει ποτέ (το παράδειγμα είναι χωρίς χρήση συμπλέκτη). Κάποιες φορές η αίσθηση που μεταφέρει ένας κινητήρας μπορεί να ξεγελάει σχετικά με τις δυνατότητες του. Το γρανάζωμα που έχω είναι αλλαγμένο αλλά με την τοποθέτηση μεγαλύτερου ελαστικού στο προφίλ το έχω φέρει σε "μαμά σχέση". Από 120/80-18 και 13/43 σε 120/90-18 και 14/48, με αποτέλεσμα να φέρω το calibration του βήματος στο απόλυτο 0%.

Επίσης να σημειώσω πως ο κινητήρας δεν είναι με τίποτα euro5 αφού παράγεται αυτούσιος έτσι όπως είναι από το 2008 (το 2017 σταμάτησε να πωλείται στην Ευρώπη).
Τα μικρα μονοκυλινδρα ειναι σαφως πιο ατρωτα σε τετοια φαινομενα ποσω δε οταν δεν ειναι εουρο :)
 
Reactions: STF

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Τα μικρα μονοκυλινδρα ειναι σαφως πιο ατρωτα σε τετοια φαινομενα ποσω δε οταν δεν ειναι εουρο :)
Δηλαδή το πρόβλημα είναι συνέπεια των φτωχών μιγμάτων, ένεκα των απαιτήσεων των προδιαγραφών EURO,
σωστά ;;;
Αν ναι, αυτά τα "γκατζετάκια" με τα οποία μπορείς να "πειράξεις" το μίγμα θα μπορούσαν να αποτελούν λύση;;;
/// Β
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δηλαδή το πρόβλημα είναι συνέπεια των φτωχών μιγμάτων, ένεκα των απαιτήσεων των προδιαγραφών EURO,
σωστά ;;;
Αν ναι, αυτά τα "γκατζετάκια" με τα οποία μπορείς να "πειράξεις" το μίγμα θα μπορούσαν να αποτελούν λύση;;;
/// Β
Υποθετω αναλογα το γκατζετακι και το πως αυτο δουλευει. Σιγουρα φλασαρισμα της μαμα ecu θα κανει καλλιτερη δουλεια.
Σε απλο μηχανακι ισως και με καταλληλη ρυθμιση του tps να λυνεται το προβλημα.
 

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS

αρχισαν οι μοντες , τι ωραιο μηχανακι
στο μελλον θα εμφανιστουν πολλες προτασεις για αξεσουαρ και βελτιωσεις , αν και στη στανταρ του μορφη μπορει να κανει σχεδον τα παντα (σε λογικα πλαισια)
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Ώρα για αλλαγή ελαστικών.

Σε ένα τηλεφώνημά μου σε λαστχά για λάστιχα 50-50 ετοιμοπαράδωτα, μου πρότειναν τα Pirelli MT21 με κυριότερο πλεονέκτημα έναντι άλλων ότι κρατάνε στο νερό.

Τι λέτε? Αξίζουν τα 200€? Μου είπε ότι υπάρχουν και φτήνοτερες εναλλακτικές αλλά δεν μου τις προτείνει ακριβώς για το λόγο που ανέφερα παραπάνω, τη σταθερότητα των MT21 στο νερό.

Για πείτε καμιά γνώμη εσείς οι ποιο έμπειροι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ώρα για αλλαγή ελαστικών.

Σε ένα τηλεφώνημά μου σε λαστχά για λάστιχα 50-50 ετοιμοπαράδωτα, μου πρότειναν τα Pirelli MT21 με κυριότερο πλεονέκτημα έναντι άλλων ότι κρατάνε στο νερό.

Τι λέτε? Αξίζουν τα 200€? Μου είπε ότι υπάρχουν και φτήνοτερες εναλλακτικές αλλά δεν μου τις προτείνει ακριβώς για το λόγο που ανέφερα παραπάνω, τη σταθερότητα των MT21 στο νερό.

Για πείτε καμιά γνώμη εσείς οι ποιο έμπειροι.
Κανένα λάστιχο 50/50 δεν είναι πολύ καλό στο βρεγμένο. Απλά κάποια είναι επικίνδυνα και κάποια σχετικά αξιοπρεπή. Να τα βάλεις τα mt21 εφόσον έχεις στο μυαλό σου ότι θα πηγαίνεις χώμα να αξίζει η ιστορία. Προσωπικά προτιμάω πάντα ένα mt21 μπροστά με κάποιο άλλο πίσω πιο ανθεκτικό καθώς το pirelli πίσω διαλύει εύκολα. Εσύ βέβαια με τα άλογα που έχεις θα αντέξει πολύ παραπάνω. Προχωρα το σαν σετ απλά θα θυμάσαι πως θα έχεις αυξημένη προσοχή στο βρεγμένο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πρώτον...τα mt21 δεν είναι σε καμμία περίπτωση 50-50
Και φυσικά στο νερό είναι επικινδυνα
Ήρεμα τίγρη! Και τι είναι.?:p

Επικίνδυνα δεν είναι. Είπαμε οριακά αξιοπρεπή!

Αν θες επικίνδυνο δοκίμασε mx λάστιχο στο βρεγμένο να δεις πως πέφτεις πρινβτεξει προκαταβολικά!

Το θέμα είναι πως άμα θες να κάνεις σοβαρό χώμα τι φοράς?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ήρεμα τίγρη! Και τι είναι.?:p

Επικίνδυνα δεν είναι. Είπαμε οριακά αξιοπρεπή!

Αν θες επικίνδυνο δοκίμασε mx λάστιχο στο βρεγμένο να δεις πως πέφτεις πρινβτεξει προκαταβολικά!

Το θέμα είναι πως άμα θες να κάνεις σοβαρό χώμα τι φοράς?
Πλεονέκτημα στο βρεγμένο του είπε ο μαστορης.
Δεν ξέρω που κινείται ο φίλος, αλλά ελάτε μια βόλτα σήμερα με mt στο κέντρο της Αθήνας ...όσοι δεν θεωρείται επικίνδυνο το mt.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πλεονέκτημα στο βρεγμένο του είπε ο μαστορης.
Δεν ξέρω που κινείται ο φίλος, αλλά ελάτε μια βόλτα σήμερα με mt στο κέντρο της Αθήνας ...όσοι δεν θεωρείται επικίνδυνο το mt.
Σήμερα, πρώτη βροχή μετά από καιρό, οι δρόμοι έχουν κυριολεκτικά αφρό επάνω και είναι όλα τα οχήματα επικίνδυνα. Το jimny έγινε V8 monster truck σπινάρισμα παντού.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σήμερα, πρώτη βροχή μετά από καιρό, οι δρόμοι έχουν κυριολεκτικά αφρό επάνω και είναι όλα τα οχήματα επικίνδυνα. Το jimny έγινε V8 monster truck σπινάρισμα παντού.
Εδώ το pcx έγινε xr χωρίς αντίσπιν
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Βλέπω διχογνωμίες από τους έμπειρους!!!

Όσοι λέτε όχι στα ΜΤ21, με δεδομένο ότι η χρήση που κάνω είναι 60-40 υπέρ ασφάλτου και θέλω να είναι όσο τον δυνατόν ποιο αποδοτικά σε όλα τα τεραίν, τι θα προτείνατε? (γιατί με βλέπω στο τέλος να μένω με τα κινέζικα που φοράει).
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χωρίς να είμαι έμπειρος θα σου πρότεινα να μεινεις στα ΜΤ21 είναι ένα αξιόλογο all around ελαστικό για μεσαία και μικρά ονοφ.
 
Top Bottom