Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για μενα το θεμα ειναι οχι το πισω στο χαμηλωμα, αλλα τι θα γινει με το μπροστινο.
Το πισω καλλιτερα να κοντυνει απο το αμορτισερ παντως και οχι απο dogbones.
Πανω σε αυτο να πω οτι πολλα αναποδα μπροστινα δεν εχουν την ιδια διαμετρο στο τμημα που πιανει στις τιμονοπλακες και ετσι ειναι συγκεκριμενο (και ισως οχι αρκετο) το περιθωριο να κατεβουν οι τιμονοπλακες ωστε να χαμηλωσει το μπροστα μερος Αρα θελει και εκει ψαξιμο

Επισης πειραζοντας τα dogbones αλλαζει και η προοδευτικοτητα του μοχλικου Αρα και εκει θελει μια προσοχη μεχρι ποιου ση ειου ειναι αυτο ανεκτο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για μενα το θεμα ειναι οχι το πισω στο χαμηλωμα, αλλα τι θα γινει με το μπροστινο.
Το πισω καλλιτερα να κοντυνει απο το αμορτισερ παντως και οχι απο dogbones.
Πριν λίγες μέρες πήγα για σέρβις το πίσω αμορτισέρ του 640 στον Kshock και με την σκέψη μήπως μου βάλει αποστάτη μέσα και κλέψω 2 πόντους ύψος. Μου είπε πως το κάνουν κανενα πρόβλημα το έκαναν χρόνια για τα μοταρτν αλλά χάνει λίγο από την ευαισθησία του για χωμάτινη χρήση τρώγοντας αλαπο την αρχική διαδρομή. Θεώρησα την γνώμη του ως την σα χρόνια ειδικό μαγαζί έγκυρη και δεν το έκανα. Στην αντίστοιχη ερώτηση μου για τα dogbones που είπε ναι οκ αλλά μετά ίσως νιώσω την ανάγκη για πιο σκληρό αμορτισέρ. Αυτό ομολογώ δεν κατάλαβα γιατί να συμβεί. Το σκέφτομαι.

Όσο για το μπροστά τώρα για 2 πόντους ρίχνεις τις τιμονιολακες οκ αλλιώς πρέπει να μπεις στη διαδικασία να κόψεις ελατήριο
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πριν λίγες μέρες πήγα για σέρβις το πίσω αμορτισέρ του 640 στον Kshock και με την σκέψη μήπως μου βάλει αποστάτη μέσα και κλέψω 2 πόντους ύψος. Μου είπε πως το κάνουν κανενα πρόβλημα το έκαναν χρόνια για τα μοταρτν αλλά χάνει λίγο από την ευαισθησία του για χωμάτινη χρήση τρώγοντας αλαπο την αρχική διαδρομή. Θεώρησα την γνώμη του ως την σα χρόνια ειδικό μαγαζί έγκυρη και δεν το έκανα. Στην αντίστοιχη ερώτηση μου για τα dogbones που είπε ναι οκ αλλά μετά ίσως νιώσω την ανάγκη για πιο σκληρό αμορτισέρ. Αυτό ομολογώ δεν κατάλαβα γιατί να συμβεί. Το σκέφτομαι.

Όσο για το μπροστά τώρα για 2 πόντους ρίχνεις τις τιμονιολακες οκ αλλιώς πρέπει να μπεις στη διαδικασία να κόψεις ελατήριο
Οταν αλλαζεις λαμακια μοχλικου σε πιο μακρια, τοτε ταυτοχρονα με το χαμηλωμα του υψους εχεις και αλλη γεωμετρια μοχλικου που μαλακωνει την αναρτηση.
Απο την αλλη κοβωντας τα ελατηρια μπροστα τοτε κονταινεις μεν αλλα και σκληραινεις το μπροστινο.

Αν ημουνα στη θεση του φιλου που θελει να κοντυνει το μηχανακι, το πρωτο πραγμα που θα εκανα ειναι να μειωσω οσο παει την προφορτιση πισω και να μετρησω την διαφορα υψους.
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Αυτό ομολογώ δεν κατάλαβα γιατί να συμβεί. Το σκέφτομαι
Βαγγέλη,φυσική είναι ,αν μεγαλώσει το μήκος του μοχλού αυξάνεται και η ροπή στρέψης με αποτέλεσμα ο άξονας που εχει το ελατήριο να δέχεται μεγαλύτερη ροπή(δύναμη) και το ελατήριο να δείχνει πιο μαλακό.
Ρυθμισέ την συμπίεση(BOUND)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρυθμισέ την συμπίεση(BOUND)
Αυτές οι επαγγελματικές ορολογίες...

Σου λέει τώρα, αφού rebound είναι το ένα, τι θα είναι το άλλο, bound. Αμ, πως αλλιώς.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη,φυσική είναι ,αν μεγαλώσει το μήκος του μοχλού αυξάνεται και η ροπή στρέψης με αποτέλεσμα ο άξονας που εχει το ελατήριο να δέχεται μεγαλύτερη ροπή(δύναμη) και το ελατήριο να δείχνει πιο μαλακό.
Ρυθμισέ την συμπίεση(BOUND)
Σωστός. Δεν είχα κάτσει να το πολυσκεφτω.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Χθες ασχολήθηκα λίγο με το λεβιέ ταχυτήτων. Το πρόβλημα ήταν ότι ήταν τοποθετημένος τέρμα κάτω, για αυτό μου φαινόταν και κοντός. Τον ανέβασα δύο θέσεις πάνω και τώρα είναι κομπλέ.
Σήμερα έκανα και το πρώτο χωμάτινο πέρασμα 15χιλ. σε τερέν όπως της φωτό, ανηφορικό με κλειστές στροφές, σαθρό έδαφος με αρκετές πέτρες.
Μου φάνηκε πολύ ζόρικο λόγω και της κουφόβρασης. Τη διαδρομή την έχω κάνει και με το 790 και μου είχε φανεί πολύ εύκολη. Συνειδητοποίησα την κουλαμάραμα μου και πόσο πολύ βοηθάνε τα ηλεκτρονικά, και το shifter! Το Rally είναι εντελώς διαφορετικό και χρειάζεται δουλειά για να μάθω να το οδηγώ σωστά. Ψηλό κέντρο βάρους, διαφορετική γεωμετρία, μαλακές αναρτήσεις. Η όρθια θέση οδήγησης εντελώς διαφορετική και το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να κουμπωσω τα πόδια σωστά, αν τα σφίξω στη σέλα (εκεί που βολεύει στο 790) είναι πολύ λεπτή και το σώμα πολύ πίσω, στο τεπόζιτο είναι οκ αλλά γλιστράει. Έχασα κάνα δυο φορές το μπροστινό, λόγω λάθους θέσης σώματος. Αρκετά καλή πρόσφυση από τα κινέζικα λάστιχα.
Προς το τέλος της διαδρομής μου άναψε ρεζέρβα, είχα ξεχάσει να το ελέγξω πριν και μετραγα τα χιλιόμετρα και σκεφτόμουν ποιόν θα ξυπνήσω να μου φέρει βενζίνη!
Τελικά κατάφερα και γύρισα και χώρεσε 10,50 λίτρα άρα είχα μισό λίτρο ακόμα.
Από κατανάλωση πήγε αρκετά καλά 3,5/100.
Κινήθηκα και πρώτη φορά Εθνική οδό! Μέχρι τα 100 κινείσαι ξεκούραστα, στα 110 φέρνει λίγο κραδασμό στο τιμόνι αλλά νομίζω είναι υποφερτά. Ποιο πάνω δεν πήγα.







Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ωραιος!
Μια παρατηρηση μονο Αφου προκειτε να μπαινεις και χωμα τοτε γνωμη μου ειναι να αλλαξεις τον λεβιε των ταχυτητων με καποιον αλλον σπαστο Εκτος και αν τα καγγκελα μπροστα τον προστατευουν ωστε να μην ακουμπησει κατω σε καποια τουμπα
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Ωραιος!
Μια παρατηρηση μονο Αφου προκειτε να μπαινεις και χωμα τοτε γνωμη μου ειναι να αλλαξεις τον λεβιε των ταχυτητων με καποιον αλλον σπαστο Εκτος και αν τα καγγκελα μπροστα τον προστατευουν ωστε να μην ακουμπησει κατω σε καποια τουμπα
Ναι, θα τον αλλάξω, έψαξα εδώ στην πόλη μου αλλά δε βρήκα κάτι.
Πάντως παιδιά μικρές λεπτομέρειες προδίδουν την καταγωγή του. Για να ρυθμιστεί ο λεβιές ταχυτήτων πρέπει να ξηλωθεί όλη η βάση των foot pegs γιατί εμποδίζει το λεβιέ να βγει έξω.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Να κάνω ένα μικρό update.
Συμπληρώνοντας καμιά διακοσαριά χωμάτινα χιλιόμετρα σε όλα τα τερέν, η μηχανή συνεχίζει να είναι ολόκληρη! Δεν χάθηκε ούτε βίδα!
Αρχίζω σιγά σιγά και την μαθαίνω και τα χιλιόμετρα βγαίνουν πιο ξεκούραστα.
Οι πολύ καλά σεταρισμένρες αναρτήσεις είναι το δυνατό σημείο της μοτοσυκλέτας, είναι σκληρές τόσο όσο, χωρίς να κουράζουν και διαχειρίζονται τα 85 κιλά μου άψογα!
Σε χωμάτινη ευθεία με τρύπες και σαμαρακια περνούσα από πάνω αέρα!
Τα χέρια ακόμη τραβάνε ζόρι ελλείψει καλού σημείου στήριξης στα πόδια.
Θα χρειαστώ anti slip pads για το τεπόζιτο (εάν έχει κανείς υπόψη του κάτι να μου προτείνει θα το εκτιμούσα).
Εξακολουθεί δυστυχώς να υφίσταται το "βυχαλάκι" στο κατέβασμα από τρίτη σε δεύτερα με τη μηχανή να σβήνει ανεξήγητα.
Στη σημερινή χωμάτινη μου το έκανε δύο φορές.
Πάντως, για όποιον ενδιαφέρεται, μπορώ πλέον να επιβεβαιώσω ότι το μικρό Voge είναι μια τίμια και καλή προσπάθεια από τους Κινέζους. Δεν έχει και πολλά νομίζω να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές του (σε μερικά σημεία όπως η ανάρτηση είναι και καλύτερο) και μένει τώρα να δούμε πως θα τα πάει από αξιοπιστία.
Η φωτό είναι σημερινή, από τα Λασιθιώτικα όρη, στα 1200μ. Το καφεδάκι από το σπίτι, τα απίδια (άγρια αχλάδια) και τα αμύγδαλα κερασμένα απλόχερα από τα βουνά.











Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Πριν λίγες μέρες πήγα για σέρβις το πίσω αμορτισέρ του 640 στον Kshock και με την σκέψη μήπως μου βάλει αποστάτη μέσα και κλέψω 2 πόντους ύψος. Μου είπε πως το κάνουν κανενα πρόβλημα το έκαναν χρόνια για τα μοταρτν αλλά χάνει λίγο από την ευαισθησία του για χωμάτινη χρήση τρώγοντας αλαπο την αρχική διαδρομή. Θεώρησα την γνώμη του ως την σα χρόνια ειδικό μαγαζί έγκυρη και δεν το έκανα. Στην αντίστοιχη ερώτηση μου για τα dogbones που είπε ναι οκ αλλά μετά ίσως νιώσω την ανάγκη για πιο σκληρό αμορτισέρ. Αυτό ομολογώ δεν κατάλαβα γιατί να συμβεί. Το σκέφτομαι.

Όσο για το μπροστά τώρα για 2 πόντους ρίχνεις τις τιμονιολακες οκ αλλιώς πρέπει να μπεις στη διαδικασία να κόψεις ελατήριο
Οφφ τοπικ με το θέμα αλλά αν αποφασίσεις για dogbone κράτα με σε επαφή plz. Είναι σχετικά ψηλό το 640 και για καλύτερο έλεγχο σε πιο κλειστά κομμάτια θα το ήθελα (ιδίως το πίσω) λίγο πιο χαμηλό...θα παίξω αρχικά με προφόρτιση
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
το βηχαλάκι που λές μήπως είναι το γνωστό "τσαφ" το μονοκύλινδρων υψηλής αποδοσης(dohc-4v) όταν οι στροφές πέφτουν 3-2k rpm ? Αν είναι αυτό είναι φυσιολογικό και συμβαίνει στους περισσότερους τέτοιους τύπους μοτερ. Μάθε να κράτας σταθερά λίγο το γκάζι στις χαμηλές και να είσαι πιο άμεσος στην καταλληλη επιλογή ταχύτητας

Οι βίδες στο χώμα θα την κοπανήσουν όταν πηγαίνεις σε πολύ υψηλούς ρυθμούς, σε ρυθμούς βόλτας δεν πάνε πουθενά.
Επίσης για τους κραδασμούς, θα μετακινηθούν διάφορα εξαρτήματα πάνω απο το μηχανάκι αν πας τελική (κόφτες) σε εθνική παρατεταμένα. Στην κρήτη δεν έχετε οπότε δεν παιζει.

Ειναι νωρίς ακόμη για συμπεράσματα περι αξιοπιστίας. Φτάσε με το καλό τα 100k (το πιθανότερο μετά απο 2/3 μεταβιβάσεις και κατόχους) και μετά βγαίνουν ασφαλή συμπεράσματα

Καλορίζικο ωραίο είναι!
:friendship:
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
το βηχαλάκι που λές μήπως είναι το γνωστό "τσαφ" το μονοκύλινδρων υψηλής αποδοσης(dohc-4v) όταν οι στροφές πέφτουν 3-2k rpm ? Αν είναι αυτό είναι φυσιολογικό και συμβαίνει στους περισσότερους τέτοιους τύπους μοτερ. Μάθε να κράτας σταθερά λίγο το γκάζι στις χαμηλές και να είσαι πιο άμεσος στην καταλληλη επιλογή ταχύτητας

Οι βίδες στο χώμα θα την κοπανήσουν όταν πηγαίνεις σε πολύ υψηλούς ρυθμούς, σε ρυθμούς βόλτας δεν πάνε πουθενά.
Επίσης για τους κραδασμούς, θα μετακινηθούν διάφορα εξαρτήματα πάνω απο το μηχανάκι αν πας τελική (κόφτες) σε εθνική παρατεταμένα. Στην κρήτη δεν έχετε οπότε δεν παιζει.

Ειναι νωρίς ακόμη για συμπεράσματα περι αξιοπιστίας. Φτάσε με το καλό τα 100k (το πιθανότερο μετά απο 2/3 μεταβιβάσεις και κατόχους) και μετά βγαίνουν ασφαλή συμπεράσματα

Καλορίζικο ωραίο είναι!
:friendship:
Το περιγράφεις σωστά! Σβήνει αποκλειστικά μετά από κατέβασμα 3η-2α που είναι μέσα στο εύρος στροφών που αναφέρεις. Με μισή μιζιά έχει πάρει μπρος και φεύγεις χωρίς παρατράγουδα οπότε παίζει να είναι και φυσιολογικό όπως το αναφέρεις.

Ευχαριστώ πολύ για τα καλορίζικα.






Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Να κάνω ένα μικρό update.
Συμπληρώνοντας καμιά διακοσαριά χωμάτινα χιλιόμετρα σε όλα τα τερέν, η μηχανή συνεχίζει να είναι ολόκληρη! Δεν χάθηκε ούτε βίδα!
Αρχίζω σιγά σιγά και την μαθαίνω και τα χιλιόμετρα βγαίνουν πιο ξεκούραστα.
Οι πολύ καλά σεταρισμένρες αναρτήσεις είναι το δυνατό σημείο της μοτοσυκλέτας, είναι σκληρές τόσο όσο, χωρίς να κουράζουν και διαχειρίζονται τα 85 κιλά μου άψογα!
Σε χωμάτινη ευθεία με τρύπες και σαμαρακια περνούσα από πάνω αέρα!
Τα χέρια ακόμη τραβάνε ζόρι ελλείψει καλού σημείου στήριξης στα πόδια.
Θα χρειαστώ anti slip pads για το τεπόζιτο (εάν έχει κανείς υπόψη του κάτι να μου προτείνει θα το εκτιμούσα).
Εξακολουθεί δυστυχώς να υφίσταται το "βυχαλάκι" στο κατέβασμα από τρίτη σε δεύτερα με τη μηχανή να σβήνει ανεξήγητα.
Στη σημερινή χωμάτινη μου το έκανε δύο φορές.
Πάντως, για όποιον ενδιαφέρεται, μπορώ πλέον να επιβεβαιώσω ότι το μικρό Voge είναι μια τίμια και καλή προσπάθεια από τους Κινέζους. Δεν έχει και πολλά νομίζω να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές του (σε μερικά σημεία όπως η ανάρτηση είναι και καλύτερο) και μένει τώρα να δούμε πως θα τα πάει από αξιοπιστία.
Η φωτό είναι σημερινή, από τα Λασιθιώτικα όρη, στα 1200μ. Το καφεδάκι από το σπίτι, τα απίδια (άγρια αχλάδια) και τα αμύγδαλα κερασμένα απλόχερα από τα βουνά.











Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Ζηλεύω τη βόλτα, και εγώ περιμένω να χαλαρώσω λίγο μετά τον Οκτώβρη να φχαριστηθώ λίγο βουνό, να έχουν βραχεί και λίγο τα χώματα γιατί αυτά τα σαθρά και ξερά χώματα του καλοκαιριού είναι ότι χειρότερο. Και ήθελα να σε ρωτήσω πως βλέπεις τις αναρτήσεις γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και από άλλον σύντροχο εδώ στο νησί που το έχει. Τον εξέπληξαν ευχάριστα τότο τα στοκ λάστιχα όσο και οι αναρτήσεις. Το βηχαλάκι που λες από τρίτη σε δευτέρα μου το έκανε και μένα στο CRF κανά δυό φορές, χωρίς όμως να σβήσει ποτέ. Από τότε που έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1000 km δεν το έχει ξανακάνει.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Να πω και γω οτι και το δικο μου crf μου εχει σβησει 3-4 φορες μετα απο αποτομο κλεισιμο του γκαζιου κατεβασμα απο 2α σε 1η (ή 3η-2α δεν θυμαμαι) και και αμεσα αποτομο ανοιγμα του γκαζιου Εκανε το γνωστο μπουκωμα, το "τσαφ" οπως σωστα και παραστατικα το ειπε ο doctoras
Στροφες δεν εχω δει ποσες ειχε Ενοχλητικο ειναι μεν αλλα καθολου ανυσηχητικο δε!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
το κανουν αυτο τα εουρο5 γιατι κοβουν εντελως καυσιμο στο κλεισιμο του γκαζιου. Υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης ρελαντι?
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
το κανουν αυτο τα εουρο5 γιατι κοβουν εντελως καυσιμο στο κλεισιμο του γκαζιου. Υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης ρελαντι?
Ανεξάρτητα των euro, αυτό την συμπεριφορά έχουν όλα τα μονοκυλινδρα υψηλής απόδοσης με κεφαλές με διπλούς εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες συνδυαστικά με την μακριά τελική μετάδοση.
Αν είναι και υψηλής συμπίεσης όπως τα μοτερ των ktm ακόμη περισσότερο.

Αντιθέτως το φαινόμενο εξαλείφεται στους χαμηλής απόδοσης ροπάτους μονοκυλινδρους με μόνο εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες / ανά κύλινδρο(πχ klx230)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αντιθέτως το φαινόμενο εξαλείφεται στους χαμηλής απόδοσης ροπάτους μονοκυλινδρους με μόνο εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες / ανά κύλινδρο(πχ klx230)
Το klx230 είναι ένα κλασικό kawasaki !
Δηλαδή, στις χαμηλές και μεσαίες ψοφιο, αλλά στις υψηλές στροφές σκυλιάζει!
Ροπάτο δεν το λες με τίποτα, ειδικά στις χαμηλές στροφές!!!!
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Το klx230 είναι ένα κλασικό kawasaki !
Δηλαδή, στις χαμηλές και μεσαίες ψοφιο, αλλά στις υψηλές στροφές σκυλιάζει!
Ροπάτο δεν το λες με τίποτα, ειδικά στις χαμηλές στροφές!!!!
μήπως επειδή είναι κοντή η μετάδοση και σου φάνηκε γρήγορο ;
20hp 7600rpm & 1.9kgf 6000rpm δε το λες πύραυλο στην κατηγορία των 250cc και είναι λογικό για τετράγωνο μοτερ(67x66)

Ενώ το klx250 (dohc / 4v) 27hp στις 8500 & 2.6kgf 8200rpm

ελπίζω να καταλαβαίνετε τις διάφορες

αλλά τα +/- των τύπων των μοτερ.
 
Top Bottom